Zobrazeno 13.030x

Zvolené téma obsahuje celkem 37 odpovědí. This post has been viewed 13031 times Do diskuze (14 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Mirek Schauer a poslední změna proběhla 7 měsíců, 1 týden. This post has been viewed 13031 times

  • Autor
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Zdravím kolegové.

    Pojištění odpovědnosti se zde, dle mého názoru, věnuje velice málo prostoru. V tomto případě se jedná o právní oporu – podporu.

    Tak se Vás zde ptám na tuto letošní novinku od AXA Assistance.

    – setkali jste se s tímto pojištěním ?

    – sjednáváte ?

    – jak se díváte na jeho uplatnění s ohledem na nového „Občana“ ?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pohl 
    Účastník

    Přiznám se, že právní asistenci s klienty moc neprobírám. Klasické odpovědnosti (občanská, ZAM atd) ano.

    Ale když jste zmínil AXA Assistance, tak už nějakou dobu mají docela zajímavě upravené cestovní pojištění a varianta Excelent je velmi zajímavá.

    Někde jsem tu četl, že s AXOU jsou špatné zkušenosti při plnění.

    Máte např. zkušenosti s cestovkem od AXA Assistance?

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    No, ani jeden komentář na pojištění Rodinný právník?

    Já za sebe musím napsat, že čím více o tomto produktu vím, tím se mi více líbí.

    Jak mne neoslovilo pojištění D.A.S., tak toto je kladný opak.

    9

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Tak jen jeden z bodů, které se mi líbí:

      AXA Assistance v tomto pojištění klidně půjde proti AXA pojišťovnám.

      Naproti tomu u RŽPD je výslovně napsáno, že D.A.S. nepůjde proti poj. Uniqa.

      6

      3
       | Odpovědět privátně
    •  Naďa Kutilová 
      Účastník

      Ahoj Jiří a všichni,

      Rodinného právníka mám už dlouho, hodně mi pomohl řešit neřešitelné, mám několik spokojených klientů, kteří si toto pojištění též pochvalují…..

      Dnes jsem četla zprávu: Společnost AXA Assistance se rozhodla ukončit k 1. 11. 2017 prodej produktu Rodinný právník :-(

      Naďa

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka 
        Účastník

        Jo jo Naděnko, máš pravdu,
        ještě to má ale i dovětek:
        Všechny stávající smlouvy budou ukončeny k prolongaci.
        Smutné, tak nám zbývá DAS.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Martin Viktora 
        Účastník

        Já si umím představit, že produkt byl příliš levný na to, co všechno uměl plnit. Ale nerozumím tomu, proč se pojišťovna nesnažila tento produkt zdražit a rovnou ho ruší? Nebo nemělo smysl produkt mít v portfoliu z jiného důvodu?

        2

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Naďa Kutilová 
          Účastník

          Také mě to takto napadlo, aktualizovat, ubrat rizika a nebo cokoliv přidat by mělo větší smysl. Možná,že chtějí stávající výhodnou smlouvu jen vypověďět a pak se přiblížit rozsahu a ceně jako má DAS…..Pokud už jinou právní ochranu nebudou nabízet, tak by to ukazovalo na faktor, že se jim cenově toto pojištění vedlo nerentabilně.
          Uvidíme zda je to opravdu konec.

          1

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Líba Benešová 
            Účastník

            Kamarádovi přišla výpověď o dvou větách, bez jakéhokoli vysvětlení, že v souladu s § 22 odst. 1 zákona č. 37/2004 Sb. pojistitel vypovídá smlouvu k pojištění právní asistence Rodinný právník. Tečka. Vysvětlení žádné.

            Nejdřív se lekl, zda nedluží, volal na infolinku a vše má zaplacené. Ptal se mě, co má dělat, protože pojištění chytil ještě za výhodnou cenu cca 2000 Kč, byl mezi prvními ze 100 pojištěných. Tedy se rozkoukávám, co se děje a zde zjišťuji, že pojišťovna zcela produkt ukončuje. Opravdu nerozumím marketingu Axy, snad by jim ruka neupadla, kdyby ve výpovědi sdělili konkrétní důvod ukončení a tedy právě skutečnost, že toto pojištění nebudou dále zajišťovat. Nedělá to pěkný obrázek o pojišťovně a kamarád je docela naštvaný.

            Mimochodem, neví někdo, jak se bude vyvíjet pojištění právní ochrany od České spořitelny, ČSOBPoj, Kooperativy? Sama jsem měla uzavřeno pojištění právní ochrany od ČSOBPoj a používali právě asistenci a právníky Axy, neměli vlastní pracovníky, jak je to aktuálně nevím, pojištění nevyužívám.

            Žeby na trhu zůstala jen DAS? V 90. letech měla pojištění v nabídce jedna rakouská pojišťovna, nevzpomenu si název, také se stáhli.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
      •  Ivan Špirakus 
        Účastník

        No bohužel jich máme jen „několik“ …
        to bude ten důvod ….

        1

        0
         | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Je to zde více jak měsíc a reakce minimální.

    Je to tím, že to zde málo lidí zná?

    Je to tím, že to málokdo může sjednávat?

    Je to tím, že se tohoto pojištění i případně bojí?

    Pokud toto bude mít klient, tak by se tímto pojištěním dalo řešit hoooodně problematických pojistek a proto to asi nebude každý nabízet, protože by si mohl ušít bič sám na sebe.

    7

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Já si nedám pokoj, opětovně se pokusím vyprovokovat nějakou debatu.

    Je zde třeba nějaký kolega, který dlohodobě dělá D.A.S. a udělal by nějaké porovnání?

    Já si toto dělal tak trochu jen pro sebe a výsledek? Produkt RP nabízí minimálně stejné krytí jako D.A.S. v nejlepší variantě a navíc je zde možnost předběžné telefonické konzultace bez omezení. Proto je podle mne RP lepší.

    Rozsah pojištěných osob je v RP také větší.

    Dále si porovnám cenu. Pod 3.000,-Kč/rok (podle slevy) je toto cenově nepřekonatelné.

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Tak mne AXA ASSISTANCE docela překvapila, že to dala takto veřejně na web.

    hlavní:

    http://www.axa-assistance.cz/

    Přímý odkaz:

    https://www.axa-assistance.cz/ipus/LegalAssistanceInsurance.aspx?type=PPF&language=cs-CZ&utm_source=AAWEBCZ&utm_medium=BANNER&utm_campaign=PPF

    Na školení jsme původně dostali informaci, že to takto nebude, že to není cestovní pojištění.

    6

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiri V. 
    Uživatel

    Tady jsem nasel 20% slevu AXA Assistence cely rok za 2400,-Kc.Sleva je naporad??Tedy i na dalsi roky?

    http://www.dm-drogeriemarkt.cz/cz_homepage/active_beauty/aktualni_vyhody/active_beauty_aktualni_vyhody_special_

    vanoce_2013/341384/vanoce_axa.html

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    RODINNÝ PRÁVNÍK 2014


    Často zde řešíme NOZ, pojištění odpovědnosti atd.

    I tento produkt se letos poněkud změnil a tak si dovolím nabídnout jeden proklik na malý souhrn tohoto pojištění z našeho webu.

    Aby to nebylo bráno jako nepovolená reklama, tak se podívejte do inzerátů, tam je jeden s názvem:

    Toto je naše nabídka

    a v cca 10 řádku je proklik s názvem

    Rodinný právník 2014

    tím se dostanete na náš web a je tam i odkaz na právě nastavenou Facebookovou diskuzi na toto tema.


    Kolegové, uvítám Vaše postřehy a názory, za které předem děkuji.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jindřich Benda 
    Účastník

    Toto pojištění lze sjednat i samostatně? V Bonnetu ho asi neděláme…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Moc nerozumím slovu „samostatně“.

      Rodinný právník jako takový je naprosto samostatný produkt od AXA Assist. Není navázán na žádné jiné pojištění od skupiny AXA.

      Nevím jak v Bonnetu, ale v IA ho mohu sjednat v několika možnostech.

      Např. to je roční platba se slevou, přímý odkaz najdete zde na Poradcích v naší inzerci (Nabídka spolupráce – PF PRO s.r.o.) je tam přímý proklik „Rodinný právník 2014“ na náš firemní web. Tam je také popsaná další možnost, možnost měsíční platby, pozor, od IA inkasní (to dnes neumí nikdo jiný v ČR).

      Pro více informací mne raději kontaktujte emailem.

      4

      1
       | Odpovědět privátně
  •  Líba Benešová 
    Účastník

    Novinka pojištění právní ochrany od ČSOB https://www.csobpoj.cz/pojisteni/pojisteni-pravni-ochrany-6.1

    Pro právní poradenství využívají právníky Global Assistance stejně jako Kooperativa. Otázka tedy zní, jak si budou tato dvě pojištění (Kooperativy a ČSOB) konkurovat, pakliže pro právní poradenství využívají stejný tým.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Kdy je dobré mít Pojištění právní ochrany:


    Nesouhlasila s pokutou za banální nehodu, když se odvolala, přišla o řidičák


    http://www.novinky.cz/krimi/366063-nesouhlasila-s-pokutou-za-banalni-nehodu-kdyz-se-odvolala-prisla-o-ridicak.html

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Soud se zastal otce, jehož dcery srazilo auto: Neexistuje povinnost držet dítě za ruku


    13.1.2016


    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/1656475-soud-se-zastal-otce-jehoz-dcery-srazilo-auto-neexistuje-povinnost-drzet-dite-za-ruku


    ..Auto jelo rychlostí zhruba 30 kilometrů za hodinu, protože řidič přizpůsobil jízdu dešti…

    …Spoluvina nezbavuje řidiče odpovědnosti…

    …Přesto to ale podle něj neznamená, že by řidič měl být zbavený trestní odpovědnosti, a odsoudil jej k ročnímu vězení s podmíněným odkladem na 18 měsíců….

    …Dosud přiznaná částka v součtu přesáhla 280 tisíc korun. S druhou polovinou uplatněného nároku pak městský soud rodinu odkázal na civilní řízení. Tento výrok ale dnes ÚS zrušil. Rodiče žádali kompenzaci za nemajetkovou újmu ve výši, za hmotnou škodu a ušlý zisk ve výši zhruba 700 tisíc korun. Za bolestné požadovali u dcer odškodnění ve výši necelých 380 tisíc korun. Starší z nich pak ještě požadovala kompenzaci za ztížení společenského uplatnění ve výši zhruba 13 milionů korun. Mladší za nemajetkovou újmu ve výši 3 a půl milionu….


    Opravdu doporučuji k přečtení, není to stále uzavřené.


    POJIŠTĚNÍ PRÁVNÍ OCHRANY POVAŽUJI ZA NAPROSTO NEDOCENĚNÉ V ČR, JAK ZE STRANY PRODEJCŮ, TAK (HLAVNĚ) ZE STRANY ŠIROKÉ VEŘEJNOSTI.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Pavel Mikša 
      Účastník

      DAS pojišťovna, jedině.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka 
        Účastník

        Nemohu s Vámi souhlasit, tedy hlavně se slovem jedině.

        Máte nějaký konkrétní případ, proč jedině?

        Dle mého názoru DAS zaspala dobu, chová se jako se dříve chovala ČP, než jim došlo (ČP), že již nemají monopol.

        Je to 2 roky zpět, je to výše, co jsem byl pro to zde udělat veřejné konkurenční porovnání.

        Jdete do toho???

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Martin Viktora 
          Účastník

          pojďme to tedy redakčně porovnat… Můžete s tím prosím pomoci?

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Jiří Vařečka 
            Účastník

            Já za sebe: ANO,

            zítra si zavoláme.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Líba Benešová 
            Účastník

            Jen doplním, že pojištění právní ochrany samostatně poskytuje také Kooperativa a PČSOB. Dále také PČS, která ale přeprodává Kooperativu. PČSOB má sice toto pojištění jako samostatný vlastní produkt, ale používá tým Axy, tj. není smysluplné se např. propojišťovat u PČSOB a Axy. Kooperativa se mi jeví slabší. Vhodně se dle mého názoru doplňují právě DAS a Axa. S PČSOB jako klientka mám zatím rozporuplné zkušenosti, nejsou příliš rychlí při vyřizování, právě syn řeší reklamaci řemeslníků a dost se to táhne, Axa přidělila advokáta, ale vůbec případ nedozoruje, syn chtěl využít vlastního advokáta, ale sdělili mu, že u malých sporů to není možné. Už nahlášení události bylo takové podivné, syn vyplnil k tomu určený formulář, který stáhl na webu PČSOB, načež mu volali, že formulář nelze použít, ale že pojistnou událost musí nahlásit telefonicky, tak volal na číslo, které mu dali, ale tam mu řekli, že musí nejdřív vyplnit ten formulář, který už vyplnil; asi 5 dní řešil nahlášení pojistné události, kdy mezi sebou komunikovaly dvě oddělení PCŠOB, pak se do toho vložila Axa a zmatek byl dokonalý. Kooperativu jsem využívala já jako klientka, několikrát jsem volala na infolinku, přijde mi, že telefon zvedá stále stejná paní, člověk se dozví obecnou právní informaci, kterou buď už stejně ví, nebo si může sám dohledat, neshledala jsem tuto službu jako užitečnou a pojištění loni vypověděla. Pokud pojištění porovnávám, stále mi z uživatelského pohledu přijde DAS jako nejuniverzálnější a mají vlastní tým právníků, byť specializace na řidiče je evidentní. Ale to je případ též Axy, také začínala s poskytováním právních služeb pro řidiče.

            Zajímavá se zdá také novinka pojištění internetových rizik, v ve čtvrtek zveřejnily tiskové zprávy Axa a PČSOB, snažila jsem se zjistit podrobnosti, ale na infolinkách obou pojišťoven pracovnice vůbec nevěděly, že jejich pojišťovny takový produkt nabízejí (!!!). Zajímalo by mě, jestli i v tomto případě PČSOB používá tým Axy, nebo tentokát bude pojistné události řešit svými lidmi, ale i podle toho, že tiskovou zprávu obě pojišťovny zveřejnily ve stejný den a protože už PČSOB využívá Axu u pojištění právní ochrany, bych usuzovala, že Axu bude využívat i pro internetová rizika.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Jiří Vařečka 
            Účastník

            Máte správní přehled o tomto pojištění a zcela jistě je dobře, že máte i osobní zkušenosti s pojištěním právní ochrany a komentujete to zde i z tohoto pohledu.

            Já a moji kolegové máme osobní zkušenost s řešením u RP AXA, cca 5x. Vím, to není moc, ale vždy to bylo v pohodě a pokud bylo i mimo pojištění, tak byl nabídnut jejich specializovaný smluvní právník, který dal první radu gratis. Další již potřeba nebyla, zalekli se a vyřešilo se to k naší spokojenosti.

            Co se týká pojištění internetových rizik, tak tam je opravdu dosti velké propojení s pojištěním právní ochrany a ochranou klientů, toto se nyní začíná probírat zde:

            http://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/aktualni-informace-z-ruznych-webu-5#post-37176


            Já mám takovouto osobní zkušenost z pracovního jednání s D.A.S. a AXA Assist.:

            Když něco, cokoli, potřebuji od AXA Assist., zavolám a do druhého dne to mám připravené k vyzvednutí na recepci v jejich centrále, potřebuji-li školení, zařídí, nemám s nimi jediný pracovní problém.

            D.A.S. – chtěl jsem se domluvit na osobní schůzce, nebo na školení, kde bych se mohl dostat k otázkám, které mi vyplynuly z VPP. Bylo mi odpovězeno, že až po přihlášení. Snažil jsem se vysvětlit, že přihlášení mám, ale dlouho jsem ho nepoužíval, tak bych raději volil tuto možnost – domluvit se na setkání, třeba i školení, po telefonu. Ne. Byla to Hlava XXII.

            A vyprávění o tom, když předávám na centrále D.A.S. několik nových smluv (5?) a více převodů (30?) od jedné paní sjednatelky, která přešla k nám a tak chtěla mít i ty smlouva v péči, to by bylo na hororovou povídku.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Mirek Schauer 
    Účastník

    Přeji pěkný den,
    zatím s právní asistencí jsou od klientů zkušenosti pozitivní. Já sám jsem si právní služby taky sjednal a bylo to za minutu dvanáct. AXA sice ukončila prodej ale je stále možné sjednat přes distribuci Allrisk za cca 4000 Kč. Pokud bude zájem, tak upřesním a a v Praze jsem to schopen zajistit osobně.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account