Štítky:  

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Lubomír Valík a poslední změna proběhla 2 měsíců.

  • Autor
  •  Lubomír Valík 
    Uživatel

    Dobrý den,

    máte někdo osobní zkušenost s likvidací z pojištění domácnosti od ČSOB Náš domov? Zajímalo by mne na co konkrétně se pojištění vztahuje?

    Výňatek z VPP PMO 2015:

    5. Varianta PREMIANT se vztahuje na škody způsobené:

    b) technickou poruchou strojních a elektronických zařízení – dále jen „technická porucha“.

    VÝKLAD POJMŮ:

    Technická porucha je rozbití strojních a elektronických zařízení nedopatřením, výrobní vadou, vadou materiálu atd.

    VÝLUKY Z POJIŠTĚNÍ:

    Pojištění technických poruch se nevztahuje na škody vzniklé na zařízeních starších 5ti let a na škody, na které se vztahuje záruka za vadu.

    POJISTNÁ HODNOTA:

    Pojistnou hodnotou domácích elektrospotřebičů, audiovizuální a výpočetní techniky, telefonů, fotoaparátů a kamer,…, starších 3 let je časová cena.

    Znamená to tedy, že pokud se mi rozbije 2,5 roku starý počítač, vysavač, pračka, televize, telefon, tak pojišťovna zaplatí jeho novou cenu? Pokud ano, jak následně probíhá likvidace?

    Jak si mám vyložit pojem „rozbití nedopatřením“?

    Děkuji vám za odpověď a vaše zkušenosti s touto problematikou.

    0

    0
     | Napsat autorovi
  •  Roman Černý 
    Účastník

    Odpovím na konkrétním příkladech likvidních pojistných událostí mých nebo mých kolegů nebo mých klientů?

    1. Pokazil se mi harddisk na noťasu.

    2. Odešel mi zdroj na PC a oddělal základovou desku.

    3. Kolegyně vyprala mobil.

    4. Při malování došlo k rozbití obrazovky TV štaflemi.

    5. Mobil spadl klientovi z lešení.

    6. Mobil spadl do vany.

    0

    0
     | Napsat autorovi
    •  Roman Černý 
      Účastník

      Ano a do třech let stáří při totálce nová cena. A jak probíhá likvidace?

      1. Nahlášení.

      2.Dodání dokladů: jak k tomu došlo, prohlídka likvidátora nebo fotka poškození, nabývací doklad nebo čestné prohlášení, potvrzení servisu, že jde o totálku, prohlášení, že neuplatním škodu i z jiného pojištění, kam poslat peníze.

      Po dodání všech dokladů peníze většinou do dvou dnů.

      0

      0
       | Napsat autorovi
  •  Jiří Rondoš 
    Účastník

    „Rozbití nedopatřením“ je Allrisk. Tzn. vztahuje se i na vlastní „blbost“. Tím je smysl tohoto rizika zajímavý i pro zařízení měsíc staré (v době záruky) i staré 4 roky (forma prodloužené záruky).

    0

    0
     | Napsat autorovi
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

Create Account