Zobrazeno 900x

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. This post has been viewed 901 times Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Jiří Pácha a poslední změna proběhla 1 měsíc, 4 týdnů. This post has been viewed 901 times

  • Autor
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Dovoluji si sem umístit speciálně jednen zajímavý workshop „Aplikace a nástroje pro praxi poradců a týmů“, který si osobně rozhodně nenechám na FINfestu 23/5/2018 ujít. Pozor, nejde o žádnou komerční přednášku, jde o vystoupení Marka Macury a sdílení jeho osobních zkušeností v oblastí aplikací pro zvyšování osobní efektivity.

    Osobně s tímto tématem mám také zkušenosti (celá moje firma jede bezpapírově na principu viruální kanceláře) a tak se půjdu podívat, jak to dělají jiní.:-)

    Aplikace a nástroje pro praxi finančních poradců a jejich týmů

    Aplikace, které používám: Google Calendar, Gmail, Todoist, Trello, Toggl, Dropbox, XMind, WhatsApp.

    Co používáte vy a k čemu?

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Marek Macura 
    Účastník

    Ja teda zkusim dorazit 🙋‍♂️ 😂.
    Premyslel jsem nad uzitecnymi vecmi pro poradce a majitele byznysu a na 15 min se asi nevejdeme 🙈, tak pokud bude po WS zajem, muzu neco treba i sepsat. Uvidime jestli nekdo prijde 😝.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Dobrý den všem, rád bych poděkoval Martinovi Viktorovi za organizaci Finfestu a znovu připomněl, jak obrovsky se změnilo takové setkání od doby, kdy se nás potkalo doslova „několik kusů“. Za zlom považuji setkání v hotelu ILF, kde se počet účastníků zvednul někam přes stovku, včera, pokud mě paměť neklame, udával Martin číslo někdo kolem 600 lidí. K obsahu ještě něco napíšu později.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Mám chvíli času mezi dvěma POVy, tak pár postřehů k Finfestu. Motem první panelové diskuze byl servis klienta. Myslím, že tam nezaznělo dost důrazně to podstatné a tím je, že s předplacenou provizí se v čase žádný plnohodnotný servis klienta dělat nedá. Výsledkem tohoto stavu je, že servis se odehrává pouze tehdy, dokud se to nechá časově zvládnout nebo tehdy, když je u klienta nový obchod. Jakmile je klientů větší množství, už ani náhodou. Petr Borkovec to tam sice naznačil, nicméně realita je jiná. A nejde bohužel jen o to, že obchodník si v takovém případě sníží na několik let příjem. Jde i o bodové jednotky a postup. Systém tak nijak nemotivuje obchodníka k rozkládání provize, ale přesně naopak. To je krysí závod, jehož obětí je klient. Případ z minulého týdne: Servis na smlouvě, (klient požaduje nějaké změny) kterou jsem v r. 2007 dělal já, nicméně zůstala v nejmenované firmě, protože ona firma nerespektuje přání klienta, který chce, abych ji měl ve správě já (je s podivem, že tohle v diskuzi o servisu nezaznělo, zejména od majitelů těch firem, kteří přání klienta nerespektují). Na smlouvu vyjel obchodník z dotyčné firmy. Výsledek je návrh ČPP Evoluce na částku cca 3100,- měsíčně, se sportem asi 4,5 tisíce (nevím, jak se dělá vyděšený smajlík). Klient mi zavolal, že si nechal pro zajímavost udělat návrh od konkurence, ale že chce teď návrh ode mě, protože i když smlouvu nemám ve správě, několik úprav jsme na ní už realizovali, naposled to bylo přidání rizika sportu. První můj dotaz na klienta byl, zda obchodník pracoval se stávající smlouvou. Prý ano a byla o cca 800,- Kč dražší, než jeho návrh (bez sportu). Sdělil jsem klientovi, že je to velice nepravděpodobné, vyměnili jsme si informace s tím, že návrhy pošlu. Výsledek: Moje úprava stávající smlouvy v obdobných parametrech 2509,- Kč. Takže obchodník klienta obelhal. Nejen, že stávající smlouva není o 800 dražší, ale je o 600 levnější a se sportem, který již v mé smlouvě má, je rozdíl v platbě skoro 2 tisíce měsíčně. Kde je jednání obchodníka a firmy v nejlepším klientově zájmu? Napsal bych to, ale nechci být na této platformě sprostý. Toto je ukázka servisu u předplacené provize, v tomto případě obchodníka MLM honícího nejen peníze, ale i postup. Obětí je klient. K čemu je nám čtyřúrovňová kontrola nebo nějaký point, když takovou prasárnu nejen nezachytí, ale ještě k tomu systémem svého nastavení obchodníka podporuje a profituje na něm?

    Technická připomínka. Existuje možnost položit dotaz, ale zamýšlím se nad tímto:
    1. Na většinu dotazů se nedostane. Ok, nelze dvě hodiny diskutovat, ale dostalo se na 3 z celkových 21, to se mi zdá docela dost…
    2. Pokud je dotazů více, tak dotaz, který je položen jako první, by se měl také asi jako první řešit, pokud se pokládají přímo na místě… nebo ne? Nebo o pořadí rozhoduje počet lajků? Pokud ano, tak tím spíše by se mělo věnovat těmto dotazům více prostoru, protože je vidět, že to zajímá více obchodníků.
    Tak toliko za mě.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Pácha 
    Účastník

    Dobrý den
    Myslel jsem, že představení pana Macury – půjde o komerční představení nějakých produktů ( programů ). Z programu jsem nepoznal a příspěvek čtu až nyní. Bude zpřístupněn záznam?
    Jiří Pácha

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account