Zvolené téma obsahuje celkem 45 odpovědí. Do diskuze (16 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Michal Hrubý a poslední změna proběhla 3 měsíců.

  • Autor
  •  Michal Hrubý 
    Uživatel

    Dobrý den,

    v současné době chci rozšířit portfolio služeb o hypoteční servis (klienti začínají sami poptávat).

    Rád bych se zeptal zkušenějších kolegů, zda je lepší využít služeb nějakého broker poolu, případně navázat spolupráci s bankami napřímo.

    Zatím se osobně klaním na stranu broker poolu (dokážete doporučit, kdo může být na hypotéky nejlepší?), přijde mi jednodušší než navazovat kontakty v bankách (nevím ani, jak se banky nyní staví k novým spolupracovníkům).

    Fungují např. ze strany broker poolů kvalitní produktová školení?

    Díky všem za čas a za tipy.

    Michal

    0

    0
     | Napsat autorovi
  •  Jakub Markvart 
    Účastník

    Dobrý den,

    osobně využíváme pool (provizně se dostane výš, hlavně má kvalitně zpracované metodické materiály,…) Produktová školení si osobně řešíme sami přes kontakty přímo v našem regionu. Pokud by Vás zajimalo více podrobností, rád si na Vás udělám čas.

    Hezký den, Jakub Markvart

    3

    4
     | Napsat autorovi
  •  Dagmar Věčorková 
    Účastník

    Dobrý den,

    mám zkušenosti s oběma způsoby, ale také se přikláním jako kolega Markvart k poolu.

    Při spolupráci s bankou „na přímo“ nemám možnost vyjednat výhodnější provize (dostala jsem se max. na 60% stávající provize pod poolem) díky malým objemům obchodů. A zároveň, co se týká získávání aktuálních informací o změnách v kalkulačkách a metodikách, si to nemusím hlídat denně sama.

    Produktová školení řeším stejně jako kolega Markvart – neřeším přes centrálu a řeším si to dle potřeby s kontaktními osoby v bance operativně.

    4

    0
     | Napsat autorovi
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Já mám také odpověď, jednoduchou.

    Jak (= na kolik a za kolik) budete mít pojištění odpovědnosti?

    Tím je jasná má odpověď = pool je správně.

    9

    0
     | Napsat autorovi
  •  Jindřich Benda 
    Účastník

    Tady je to asi nad slunce jasné, jako jednotlivec máte u bank malou šanci na slušné podmínky. A BP není jen o tom, že díky němu můžete s bankou spolupracovat, zajištuje i administraci a metodiku, kterou by jste si musel neustále hledat. Ony ty hypotéky nejsou vždy tak snadná záležitost, jak si možná představujete.

    2

    0
     | Napsat autorovi
  •  Michal Hrubý 
    Uživatel

    Díky všem za odpovědi. Na 99% jsem byl rozhodnutý oslovit některý z BP, jenom jsem se chtěl ujistit.

    Kdysi jsem pár hypoték zajišťoval (posledních 8 let se věnuji čistě leasingům), takže vím, že to je docela náročné, proto potřebuji za sebou i nějakou podporu :-)

    P.S. Máte tedy někdo tip na nějaký konkrétní BP, se kterým máte zkušenosti, popř. oslovit ty největší (INSIA, Broker Trust atd…?)

    Díky. M.

    1

    0
     | Napsat autorovi
    •  Artur Petržilka 
      Účastník

      INSIA – mají také dobrý kalkulátor. :)

      6

      0
       | Napsat autorovi
      •  Jiří Prášil 
        Účastník

        Pro kolegy, kteří dělají hypotéky, je to užitečný a jednoduchý pomocník.

        2

        0
         | Napsat autorovi
      •  Vašek Kott 
        Účastník

        Mám jeden dotaz (prosím berte jej bez jakékoliv ironie apod.) – k čemu takový kalkulátor je? My jej samozřejmě máme v PFS také, ale nikdy jsem jej nevyužil(a vlastně jej ještě ani nějak nezkoumal). Jde jen o to vytisknout klientovi průběh hypotéky apod.v hezkém formátu nebo to má nějaký další význam? Chápu, že může plnit funkci nějakého srovnávače, ale v případě, že se vyjednávají individuální sazby, tak to moc nepomůže.

        Osobně, když dávám klientovi nabídky na HÚ, tak je tisknu z kalkulaček bank.

        Pro rámcový výpočet splátky apod. se dá využít excel či kdejaká internetová kalkulačka.

        Děkuji za odpověď.

        0

        1
         | Napsat autorovi
        •  Jiří Vařečka 
          Účastník

          K rychlé orientaci – tedy tak to vidím já.

          5

          0
           | Napsat autorovi
          •  Jiří Prášil 
            Účastník

            Stejně tak dobře funguje INSIA kalkulátor na auto pojištění. Klient se posadí a do 10 minut má přehled v auto pojištěních a v hypotékách. Dělá to dobrý dojem na klienty. Když klientovi dám ještě slevu za různé akce + připojištění zdarma a cena je ještě nižší než v kalkulátoru, je klient naprosto spokojený. Kdo to nezkusí, nemůže tyto možnosti ocenit. Já jsem se tomu ze začátku bránil, v tom jsem úspěšný trdlo, ale když jsem viděl nadšenost klientů, začal jsem aplikace brát jako nedílnou součástí mého pracovního dne.

            Výhody:

            Rychlý přehled

            Klienti to ocení

            Dobrý dojem

            Maximální důvěra k zprostředkovateli

            Vodítko ke zvolení možného produktového doporučení

            Stává se mi, že klienti chodí na doporučení právě kvůli kalkulátoru. Vzhledem k tomu, že si osobně neberu doporučení, je to pro mě příjemná záležitost

            3

            0
             | Napsat autorovi
          •  Jiří Vařečka 
            Účastník

            Ahoj Jirko.

            Mohu potvrdit, od začátku do konce, co jsi napsal.

            I s tím, že jsem se i já tomu bránil.

            2

            0
             | Napsat autorovi
        •  Artur Petržilka 
          Účastník

          Dobrý den,

          to je velice dobrá otázka, kterou jsem si dřív také kladl. Pak jsem si dospěl k názoru, že pro rychlý přehled je více než vhodné něco takového mít. Proč? Klientům se líbí, že mají vedle sebe nějakého poradce, který umí rychle a flexibilně se orientovat v základních nabídkách bank. Také s tímto kalkulátorem takto pracuji – navštíví-li mě klient, ukazuji mu tento přehled a on tak může nabýt dojmu, že tento základní přehled mám k dispozici a nemá pro něj smysl, aby chodil do bank si toto ověřovat – pokud jsem dostatečný profík a tuto lidskou důvěru si u něj na schůzce získám.

          Rozhodně se chci vyhnout tomu, že kalkulátor je všemocný nástroj, který za mě udělá obchod nebo který ví, jakou slevu kde jsem si schopen (každý však individuálně) vyjednat.

          Prostě je to podpůrná věcička, bez které už tento byznys ani dělat nechci.

          Samozřejmě – dřív jsem to dělal také bez toho. Čím víc přidaných hodnot mám, tím se mohu cítit sebejistější a shrnu-li to, rychlejší.

          Snad jsem svoji zkušenost předal skrze psaný text dostatečně.

          Přeji krásný den :)

          6

          0
           | Napsat autorovi
          •  Vašek Kott 
            Účastník

            Vašemu úhlu pohledu rozumím, ale moc se s tím nestotožňuji. Pravděpodobně se hodí pro člověka, který hypotéky dělá málo, ten ale zase nerozumí ani rozdílům v metodikách, tudíž pro něj je osobní konzultace tak jako tak asi nezbytná. No a zkušený poradce má metodiky a přístup bank k sazbám „pod kůží“ a v zásadě si jen doupřesňuje konkrétní (individuální) sazbu.

            Čili to bodne hlavně poradcům, kteří si nedělají ambice na individuální sazbu(?)

            Pokud ale kalkulátor například umí filtrovat banky dle typu příjmu žadatele apod., pak se přínos pochopitelně zvyšuje

            1

            1
             | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Dobrý den,

            pak se zase ptám, zda není škoda, aby tento člověk nebyl nějakou přidanou hodnotou ještě pro nějakou skupinu/firmu poradců, kde není tolik ultra ostřílených profíků, kteří vše umí ,,z hlavy“, či ze zkušenosti.

            Holt asi nad tím přemýšlím moc podnikatelsky. :-)

            2

            0
             | Napsat autorovi
          •  Vašek Kott 
            Účastník

            Pokud takovýto člověk může být přidanou pro někoho dalšího a funguje to, tak je to samozřemě dobře. Pak jim ale krom svých znalostí ale vykomunikovává i sazbu, která je posléze představena klientovi(?). A zase to lze bez onoho univerzálního kalkulátoru(?) To je v souladu s podnikatelským myšlením,ne? :)

            Holt těžko říct, ale pokud to někomu s tím kalkulátorem funguje, stačí pro práci s klientem, tak proti gustu…

            0

            0
             | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Přesně takhle jsem to myslel.

            Že mi přijde škoda, aby pak takový člověk dělal jen klientskou práci a nebyl přidanou hodnotou ještě pro někoho jiného.

            Takže určitě souhlasím.

            No a s kalkulátorem ruku v ruce.

            Btw, dost často díky němu víme dřív, že banka mění sazbu, než samotní key accounti. Má to aktuální sazby vždy v 3:00 v noci na další den.

            A vůbec pecka je, když se člověk zná s někým, kdo ty sazby tvoří pro banku. Většinou je to zaměstnanec, který nechodí mezi lidi a jen sedí u PC a studuje trh a řídí se také dle strategie banky. Také zajímavé.

            Ale už končím s detaily. :-)

            Mějte se krásně.

            1

            0
             | Napsat autorovi
        •  Artur Petržilka 
          Účastník

          A pak je ještě otázka, zda kalkulátory bank a excel umí rozlišovat typy splácení:

          ACT/360 – Francouzský standard

          30E/360 – Německý standard

          A vím já vůbec sám, jaký je mezi tím rozdíl?

          Naštěstí INSIA kalkulátor toto umí :)))

          Pro ty, co neznají – viz.: http://afpcr.cz/pocitani-uroku-u-hypotecniho-uveru/

          3

          0
           | Napsat autorovi
          •  Vašek Kott 
            Účastník

            Kalkulátory bank to pochopitelně umí :) Excel Vám to vyrobí v takové variantě, jakou potřebujete :)

            0

            0
             | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            I Kalkulátor ČS už to umí? Přiznám se, že já ho nepoužívám. Vím, že dřív to neuměl. :)

            Ale chápu, že Vy jste na jiném levelu. Jen jsem chtěl napsat svůj názor.

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Vašek Kott 
            Účastník

            Já ho používám – výstup z něj(parametry úvěru) jde s žádostí a jinými dokomumenty do banky. = potvrzení dohodnutých podmínek s bankou. Zároveň slouží jako podklad pro klienta

            0

            0
             | Napsat autorovi
          •  Jan Rettich 
            Uživatel

            Rozdíl je asi 0,05%. :-) Takže spíš taková srandička, ale ano, pokud chceš používat nějakou srovnávací kalkulačku, měla by to umět.

            0

            0
             | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Ahoj,

            souhlasím. Spíš jde o to, že když něco srovnávám, tak pořádně. (Pokud se to srovnávat dá). :)

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Vašek Kott 
            Účastník

            jj, je to spíše srandička. A ano, když už, tak pořádně :)

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Štěpán Průcha 
            Účastník

            Zdravím Honzo,

            úplná srandička to není. U milionové hypotéky a splatnosti 30 let při sazbě 2,00 % ukazuje kalkulátor ČS 3.711, zatímco standardní počítání s 365 dny vychází na 3.696. 15 korun mít či nemít :-) Při přepočtu na sazbu jde v tomto případě o 2,03 %

            Při sazbě 3,99 % je splátka 4.803 u ČS resp. jinde 4.768, tj. o 35 korun každý měsíc, resp. při přepočtu do sazby 4,05 % – z Vašeho čísla 0,05 % je tedy zřejmé, že jste si už 4 roky rozdíly na koleni nepočítal :-)

            V momentě, kdy budou úrokové sazby dvouciferné, tak se zamyšlení už opravdu vyplatí.

            Kalkulátor ČS samozřejmě počítá jen se svou variantou, rozhodně nevyčísluje, o kolik je ČS při stejné sazbě méně výhodná.

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Jan Rettich 
            Uživatel

            Zdravím Štěpáne,

            s Ondrou Zárubou provozujeme aktualizovanou hypoteční kalkulačku, která mimo jiné umí počítat i s takovými „srandičkami“ jako je porovnání různých druhů výpočtů úrokových sazeb. Již cca 2 roky to máme v beta verzi a zatím to moc to veřejně nenabízíme, ale pokud by Vás to zajímalo, dejte vědět.

            0

            3
             | Napsat autorovi
        •  Tereza Pokorná 
          Účastník

          Přesně jak již bylo zmíněno, všechny srovnávače jsou dobré zejména k rychlé orientaci a můžou sloužit jako vodítko jakými bankami se zabývat při tvorbě nabídky pro klienta. Jinak ale souhlasím, že pro detailní nabídku jsou vždy nejlepší vlastní kalkulačky jednotlivých bank.

          Pro své klienty jsem podobné srovnávače využívala, zejména takové, které uměly přepočítat sazby na jednotnou sazbu. Pokud si pamatuji, tak to internetové srovnávače nedělají a bohužel se mi většina z nich neosvědčila svou nepřesností.

          Podobné srovnávače jsou podle mě nejvhodnější pro začínající poradce, kteří se chtějí vzdělávat a chtějí získat přehled o trhu. Těm potom srovnávače mohou ulehčit počáteční práci a sloužit jako vodítka. Nicméně žádný srovnávač nenahradí hlubší znalost metodiky banky.

          0

          0
           | Napsat autorovi
      •  Irena Jurová 
        Uživatel

        Rovněž vřele doporučuji INSIA :-) jsem tu velmi spokojená na pozici hypotečního a úvěrového poradce! Každopádně jedná se o moje subjektivní hodnocení z praxe.

        6

        1
         | Napsat autorovi
    •  Vladimír Švorba 
      Účastník

      Broker Trust – mají výborně zpracovanou metodiku a online :-)

      2

      4
       | Napsat autorovi
    •  Jan Rettich 
      Uživatel

      Pak nastává ale otázka, zda BP oslovit napřímo, nebo přes nějakou skupinu, která v daném BP dělá určitý obrat. Můžete zjistit, že kromě toho, že získáte kontakt na někoho, kdo se v daném byznysu denně pohybuje a je schopný s vámi sdílet své zkušenosti, můžete ještě získat zajímavější podmínky než jako jednotlivec.

      2

      0
       | Napsat autorovi
    •  David Gargulák 
      Uživatel

      Dělám hypotéky přes Gepard Finance. Naprostá spokojenost, nejen se srovnávací kalkulačkou ale i se servisem.

      1

      0
       | Napsat autorovi
  •  Radsi Nerikat 
    Uživatel

    Dobrý den Michale, řešil jsem s kolegy to samé, když jsme odcházeli z MLM. Naše informace byla, že banky napřímo nabízejí standardně 0,8-1%. My jsme dostali nabídku 1,2% s příslibem brzkého navýšení, pokud bychom produkci udrželi po nějaké sledovací období. Nedokážu porovnat, jestli je to běžné pro lidi s nějakou historií obchodů u té které banky. Nicméně když jsme pak obcházeli pooly, skončili jsme v Insii, která nám nabídla 1,4%. Administrativní zázemí mi v tomto přijde bezpředmětné, vše komunikuji napřímo s bankami. Stejně tak sazby – nepotřebuji žádné zázemí, pracuji s prověřenými úvěráři a řediteli poboček a vím, co můžu očekávat a sazbami se hýbu v rozmezí 1,64-1,89% u 85%/5let (to říkám kvůli zmiňovaným kalkulačkám – žádnou jsem neotevřel ani nepamatuji). Tím vším chci říct, že pokud budete v hypotečním byznysu nový, doporučuji si najít nějakou skupinu v rámci poolu, kteří Vám pomohou se zorientovat a řešit obtížnější případy nad rámec toho, co svedou úvěráři u bank. Bohužel sem nechodím moc často, když tak dotazy na vymazano@vymazano.cz. (upraveno admnistrátorem)

    Ať se daří!

    2

    2
     | Napsat autorovi
  •  Líba Benešová 
    Uživatel

    Je možné trochu více porovnat servisní služby Insii, Broker Trustu, Gepard Finance, eventuálně Golem Finance?

    0

    0
     | Napsat autorovi
    •  Artur Petržilka 
      Účastník

      Takhle na dálku asi není. Věřím, že málokdo ze zdejších lidí prošel všemi těmito společnostmi.

      Minimálně doporučuji sejít se se zástupci těmito společnostmi.

      3

      0
       | Napsat autorovi
      •  Jiří Vařečka 
        Účastník

        .. a pokud by prošel, tak opravdu nevím, jestli by byl takový turista zdrojem seriozních informací.

        Dále si musíte uvědomovat, že každému vyhovuje něco jiného.

        Jak píše Artur, obejděte si několik kolegů, kteří tam pracují a budou ochotni se s Vámi podělit o tyto informace. Doporučuji radu z praxe, ta je podle mne důležitější než informace z centrály.

        3

        0
         | Napsat autorovi
    •  Jindřich Benda 
      Účastník

      To spíš záleží na tom, co do té společnosti očekáváte. Do prvního brokerpoolu jsem šel před čtyřmi lety, to bylo na doporučení a nic jsem neřešil. Po dvou letech jsem začal pátrat po vyšších provizích a možnostech pro s.r.o. Měl jsem několik schůzek a nakonec skončil v Bonnetu. Splňoval parametry který jsem hledal. Gepard ani Golem jsem neoslovoval, jelikož dělám i investice hledal jsem komplexní zázemí. Asi jsem vám moc neporadil, že? Je to spíš o hlubší výměně informací. Když dáte konkrétní dotaz, pokusím se konkrétně odpovědět.

      1

      0
       | Napsat autorovi
      •  Artur Petržilka 
        Účastník

        Ruku na srdce – hledal jste kompletní zázemí a to jste našel (pro investice) v Bonnetu?

        To nechápu, jaké tam je zázemí pro investice.. ? :-)

        Asi jsem tedy něco přehlédl … :O

        2

        0
         | Napsat autorovi
        •  Jan Rettich 
          Uživatel

          Arture, neměj o Jindru obavy! Jindra využívá špičkové zázemí v oblasti investic. :D A Bonnet to opravdu není…

          P.S.: Jindro, nezlob se, že jsem to tady provařil. :-) Každý si to na stránkách ČNB může najít.

          2

          0
           | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Já jsem si toho všiml už dřív, že je u Vás a ne u nás ;) :(((

            Já tu nereagoval na něj, ale na Bonnet.

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Jan Rettich 
            Uživatel

            Protože jsem měl v Bonnetu svou licenci VZ více než 2 a půl roku, mohu alespoň trochu posoudit, jakou podporu ta firma poskytuje. Bohužel je to ze všech segmentů, které mají jeho poradci k dispozici segment s nejslabší podporou. Na investičním dni této firmy, který se nedávno konal jsem v přednášce pana Patáka zaslechl informaci, že investice v Bonnetu dělají 2% obratu. To je žalostné číslo a pravděpodobně i důvod proč ta podpora v tuto chvíli vypadá, tak jak vypadá. Ale i v této firmě se v oblasti investic něco málo děje směrem k lepšímu. Firma angažovala Petra Novotného, z investičního webu, který jim má s investicemi pomoci. Můj osobní názor ale je, že nasmlouvat všechny možné dostupné partnery, kteří na trhu působí není optimální cesta, pokud poradci, kteří investice prodávají to prostě a jednoduše neumí. Za správnou cestu považuji spíš poradce v této oblasti vzdělávat a pomoci jim vybrat do portfolia vhodné produkty a to i s ohledem na znalosti a zkušenosti každého jednotlivého poradce.

            2

            0
             | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Musím s Tebou, a rád, souhlasit.

            Jestli to náhodou není obráceně -> nejdřív podpora a potom produkce (zkráceně řečeno).

            Co myslíš? :-)

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Jan Rettich 
            Uživatel

            Já s tím naprosto souhlasím a trochu tu myšlenku rozvedu. :-)

            My se v Comsense setkáváme s tím, že za námi přichází lidé(firmy), kteří chtějí investice dělat, ale neví úplně přesně jak. Mají obvykle zkušenost, že na každém produktovém školení jim řeknou, že zrovna jejich produkt(obvykle nějaký lifecykle program) je ten nejlepší. Takových firem mají v nabídce třeba i více než 10. Z toho často plyne to, že díky tomu si pak neumí vybrat to, co by pro ně bylo optimální a dávalo v portfoliích u klientů nějaký hlubší smysl.

            My s každým klientem (poradcem/firmou) nejprve probíráme jak k investicím přistupuje, přidáváme k tomu náš pohled a znalosti a na základě toho domlouváme s každým zvlášť jeho vlastní investiční metodiku. Každý partner pak má trochu jinou metodiku, díky které má šanci se odlišit od konkurence. On už se tedy od většiny konkurence odliší jen díky 2 drobným, ale důležitým bodům, které jsou základem naší spolupráce a přes které v podstatě z naší strany „nejede vlak“. Těmi dvěma body jsou: 1) naprostá minimalizace prodeje lifecyklů a jiných prefabrikátů, 2) zákaz předplácení poplatků na dobu delší než 10 let (což já osobně považuji za podobnou zlodějinu jako je bouchání IŽP).

            Co se týká vzdělávání, tak všichni si zde jistě pamatují naší investiční konferenci, kterou jsme loni na podzim v Brně pro poradce napříč trhem pořádali. Od té doby máme za sebou mnoho seminářů, workshopů a jiných setkání s našimi partnery, kde se snažíme předávat naše znalosti a zkušenosti tak, aby naši partneři byli v té branži na absolutní špici. I pro nás je pak odměnou, když se poradcům daří a jejich produkce roste.

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Artur Petržilka 
            Účastník

            Honzíku, ale tohle všechno jsi mi říkal přece osobně.

            Btw s Tvým názorem na lifecycly nemohu ze 100% souhlasit – když si klient teprve začíná odkládat peníze, tak je vesměs ,,jedno“, kam si je odkládá, ale hlavně to, že si je vůbec odkládá.

            Pak to musí nějakou dobu vydržet, třeba po pár tisícovečkách měsíčně a až pak může dávat smysl nemít lifecycle. Třeba od 100-300 tisíc majetku výše. Do té doby je to v podstatě ,,jedno“, kde ty peníze má.

            – musí být však dodrženo to, že to nebudu odkládat do ultra super drahého produktu – přesně jak jsi psal – IŽP nebo předplacení na takto dlouhou dobu, jak jsi zmínil, s tím určitě souhlasím.

            Takže je vidět, že tím samozezřejmě nechci obhajovat IŽP. :-)

            1

            0
             | Napsat autorovi
          •  Jan Rettich 
            Uživatel

            My se domníváme, že i pro malé pravidelné investice je lepší vybrat jeden, dva, tři fondy, než lifecycle nebo jiný obdobný prefabrikát. Tomuto výběru věnují naši analytici opravdu velkou pozornost. Když se ale podívám do produkce, tak investice cca do 2.000/M dělají naši poradci minimálně.

            1

            0
             | Napsat autorovi
      •  Líba Benešová 
        Uživatel

        Omlouvám se za takto otevřenou otázku, je pravda, že asi málokdo prošel všemi společnostmi. Zajímalo by mne servisní zázemí pro poradce, navenek se jeví, že na velmi vysoké úrovni poskytuje tyto služby Broker Trust, který by snad měl mít i vlastní anaytické oddělení.

        0

        0
         | Napsat autorovi
        •  Jan Rettich 
          Uživatel

          Navenek možná ano, ale je dobré taky vědět jak to funguje uvnitř. Já pod Broker Trustem působil 6 let a mohu říci, že rozhodnutí tuto servisní společnost opustit, bylo rozhodnutí, které i 3 letým odstupem považuji za jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem ve své profesionální kariéře udělal. Bylo to bolavé rozhodnutí a stálo mne i dost peněz, ale měl jsem šanci se posunout dále a přestat se zaobírat pořád stejnými problémy.

          Možná jsem si dříve trochu naivně myslel, že je možné využívat servisní zázemí jen jedné firmy, na všechny segmenty. Dnes vím, že taková firma, která by vše uměla perfektně tu prostě není. Jsou firmy které umí skvěle hypotéky, jiné zase pojištění a další zase investice. Ale firma, která by uměla toto vše tu dle mého není. Otázka pak tedy je, zda se spokojíte s nějakým průměrným servisem ve všech segmentech u jedné společnosti, nebo si v každém segmentu vyberete tu špičkovou. Má to samozřejmě výhody i nevýhody, ale to si musí rozhodnout každý sám.

          2

          0
           | Napsat autorovi
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account