Zvolené téma obsahuje celkem 40 odpovědí. Do diskuze (19 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  nekdo a poslední změna proběhla 4 měsíců.

  • Autor
  •  nekdo 
    Uživatel

    Zvoní mi telefon…

    Dobrý den, je u telefonu pan XY? Já jsem z klientského centra pojišťoven a volám vám, protože jsme zjistili, že máte špatně nastavené pojistné smlouvy a je nutné upravit vaše pojistné částky, protože máte u smluv problémy s pojistným plněním. ..

    Kdo že volá? …

    Klientské centrum pojišťoven.. Rád vám sděluji, že jste byla Klientským centrem pojišťoven vylosován a obdržíte od nás malý dárek, láhev kvalitního vína…

    A to je firma, nebo instituce, nebo co?

    Klientské centrum pojišťoven s.r.o….

    No a co dělá to klientské centrum pojišťoven?…

    Kontrolujeme smlouvy, protože je máte špatně nastavené…

    A kdo to kontroluje? V tom centru, nebo vy? Nebo kdo?…

    Kontroluje to pán, který je vyškolený ČNB…

    A jak se jmenuje ten pán?…

    Tomáš Vybíhal…

    Aha, a ten pan Vybíhal pracuje pro to Klientské centrum pojišťoven? …

    Ano, pan Vybíhal kontroluje smlouvy a je to majitel společnosti… Pijete červené nebo bílé víno?…

    Děkuji za informace, víno nepiji, ale ČNB bude váš telefonát určitě zajímat, nashledanou…

    0

    0
     | Napsat autorovi
  •  Martin Dočekal 
    Účastník

    Datum oprávnění k činnosti 27.08.2013? Pan Vybíhal bude odborník. Jinak celý rozhovor a zavádějící informace není nic nového – podle podobných skriptů volá i SMSka.

    2

    0
     | Napsat autorovi
    •  Vašek Kott 
      Účastník

      také tipuji SMS poradenství

      0

      2
       | Napsat autorovi
      •  nekdo 
        Uživatel

        Benefit investment a.s.

        1

        1
         | Napsat autorovi
      •  Václav Šplechta 
        Účastník

        Velice podobný call-script používají zástupci DataLife. Ti se ovšem prezentují jako zástupci Sdružení pojišťoven, kteří kontrolují špatně nastavené smlouvy, které systém ve spolupráci s ČNB označil, že jsou v tzv. červených číslech.

        Obhajoba zástupce DataLife – my jsme registrováni u ČNB a de-facto sdružujeme služby pojišťoven, je to tedy v pořádku, jen oslovení klienti nás občas špatně pochopí.

        2

        0
         | Napsat autorovi
        •  nekdo 
          Uživatel

          Opravdu jsem rád za to, že jsem v sobě nalezl pud sebezáchovy a před týdnem vyklidil po 15 letech kancelář. Momentálně začínám pracovat na projektu, který má smysl naplňuje mé představy o fungování. Již jen to, že zájem ze strany klientů je na úplný začátek neskutečný, je obrovskou oporou.

          Vám všem přeji co nejméně podobných pochybných firem a firmiček, které vznikají jako houby po dešti. Nemyslím, že finanční poradenství ala realitní kanceláře bude fungovat jinak…

          2

          2
           | Napsat autorovi
  •  Jiří Prášil 
    Účastník

    Mám podobnou zkušenost.

    Dobrý den pane Prášile, jsem z klientského centra a je mojí povinností Vám oznámit, že byla provedena kontrola vašich produktů, kdy se zjistilo špatné nastavení pojistných částek.

    Předpokládám, že mi v tom pomůžete.

    Přesně tak, jsme tu od toho, abychom Vám pomohli nastavit optimální řešení, kdy zároveň ušetříte peníze.

    O jaké pojištění se jedná?

    Bohužel na vaše smlouvy nevidím, to dělá naše firma.

    Jaká firma?

    Zapsaná pod ČNB.

    Jinak, jak je firma zapsaná v obchodním rejstříku?

    Hm,hhhh. Noooo. My jsme klientské centrum, které kontroluje stávající smlouvy…

    To už jsem slyšel, ale jak jste zapsaní v obchodním rejstříku?

    Pane Prášile, bude lepší, když Vám pošleme našeho pracovníka, který vám zodpoví všechny dotazy…

    Dobře, budu se na vašeho pracovníka těšit, pište si adresu mé kanceláře …. Osobně mi to vyhovuje …..

    Bylo to trochu delší, jen jsem vypíchl to nejzajímavější. Bohužel pracovník nepřišel:-)

    2

    1
     | Napsat autorovi
  •  nekdo 
    Uživatel

    Zdálo se, že proběhl telefonát, a bude to, jako vždy, ukončená záležitost. Ovšem nikoli….

    Dnes mi volal právní zástupce společnosti Klientské centrum pojišťoven, že uvádím nekorektní informace, že mají rozhovor nahraný -ano, výborně, s žádným nahráváním jsem nebyl na počátku hovoru seznámen. Na tuto informaci neměl pan magistr slov. Prý mi na e-mail zašle veškeré informace, protože mě chtějí žalovat…. Doposud nic nepřišlo.

    Závěr nechť si každý udělá sám.

    Jak jsem to zpočátku bral jen jako lehké pošimrání a „upozornění“ pro pracovníka dotyčné firmy, aby si nejprve ověřil, zda jsou jejich telefonáty korektní či nikoli, tak mě to nyní začalo opravdu zajímat. Aby klientům někdo vyhrožoval z právní kanceláře, to opravdu není běžné, má tato firma co skrývat? Posuďte sami.

    http://www.kcpsro.cz/o-nas/styl-prace

    https://plus.google.com/100306157627088615443/posts/1aZPAqpzSR2

    http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/725504817

    2

    0
     | Napsat autorovi
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Tak tohle by mě zajímalo: V případě žádosti o radu je vám odborný specialista povinen na místě navrhnout nejefektivnější řešení pro krytí vašich potřeb, porovnat nabídku jednotlivých pojišťoven a vyčíslit celkovou úsporu za použití všech dostupných slev. Odborný specialista je vybaven veškerými kalkulační programy a je schopný veškeré vaše dotazy zodpovědět přímo na místě.

      To si dost dobře nedovedu představit, že na místě rozjedu deset pojišťoven a nasimuluju všechny životky, po nich majetek a POV a ještě u toho stihnu zjistit od klienta veškeré údaje k tomu potřebné a sdělit mu všechny návaznosti. To asi tak kolem desáté vyndává obchodník z kufru pyžamo a kartáček na zuby, aby mohli pokračovat druhý den ráno, než klient odejde do práce, ne? :-)

      11

      1
       | Napsat autorovi
  •  Ano 
    Uživatel

    Dobrý den kolegyně a kolegové,

    čeká mě školení NOZ (nového obč. zákoníku). Dostala se ke mě presentace pro školitele. Vypichnu důležitou věc v návaznosti k tomuto tématu:

    Telefonická komunikace s (potencionálním) klientem:

    a)zachovávat opatrnost při oslovování a informování (potencionálních klientů)

    b) na začátku rozhovoru sdělit svou identitu a účel tel. hovoru

    Informace sdělené po telefonu mohou být považovány za návrh na uzavření smlouvy! Mohlo by osobu nabízející produkt nebo službu zavázat poskytnout sjednanou službu. Je proto nezbytné, aby OZ po telefonu sděloval pouze ověřené informace a informoval klienta přesně.

    4

    1
     | Napsat autorovi
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Hurá, konečně mi taky volali! V pondělí v 17.20 mi jejich zástupce, který se zrovna pohybuje v naší oblasti, přiveze láhev vína (bílé, velkopavlovická oblast) přímo do kanceláře. A zadarmo! Kolegové, chcete přijít okoštovat? :-D Paní v telefonu byla fakt příjemná, to nešlo odmítnout. Prý se od nového roku změnili oceňovací tabulky a sazby, a prý mám uzavřené smlouvy, tak si je mám nechat zkontrolovat.

    5

    0
     | Napsat autorovi
  •  Dušan Spál 
    Účastník

    dnes mi volali také nebyli schopni mi rict nic konkretního, jen ze se jedná o sro sidlici v brne…pote co jsem chtel vedet nazev polozil telefon volali z +420 910 871 913(https://www.muzutozvednout.cz/telefonni-cislo/910871913), skoda ze jsem nemel dnes zrovna naladu na to si domluvit schuzku

    3

    0
     | Napsat autorovi
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

Create Account