Zobrazeno 2.968x

Zvolené téma obsahuje celkem 27 odpovědí. This post has been viewed 2969 times Do diskuze (11 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Ladislav Daniš a poslední změna proběhla 1 týden, 6 dny. This post has been viewed 2969 times

  • Autor
  •  Marek Jakl 
    Účastník

    Ahoj, dobrý den. Chci se s Vámi podělit o svou zkušenost s „odchodem“ z ČP. V ČP pracuji 6 let, pracoval jsem jako obchodník a následně jako manažer skupiny. Po 6 letech práce, kterou jsem pro tuto firmu odvedl jsem se rozhodl, že je čas odejít. Hlavními důvody bylo to, že nic co jsem vybudoval mi vlastně nepatřilo, neměl jsem problém s tím, že zastupuji jednu pojišťovnu…ale to co mě trápilo nejvíce bylo chování firmy vůči nám retailu. Podle toho co jsem slyšel jsem tušil, že s odchodem mohou být problémy, ale to co se děje jsem opravdu nečekal. Podotýkám, že jsem nikoho, ze svých obchodníků nepřemlouval aby šli se mnou, ani jsem je o tom z předstihem neinformoval. Tak tedy, v pátek jsem podal výpověď s tříměsíční výpovědní lhůtou…následně jsem to zavolal svému řediteli(považuji za slušnost aby to měl nejdříve ode mne), následně během 10 min. jsem zjistil, že mi zmizel kalendář z telefonu (tak jsem pochopil, že mi zablokovali přístupy). Během víkendu obeslali veškeré mé obchodníky, aby dorazili do kanceláře za ředitelem…ten je informoval o mém odchodu a tom, že ještě dnes si sbalím věci a vypadnu (vymění zámky apod.), když se někdo zeptal, co moje 3 měsíce – tak prý ředitel přehodnotil situaci a ukončí mne to ze dne na den. A teď to nejzajímavější…za celou dobu se mnou nikdo nepromluvil ani slovo…veškeré informace mám od svých kolegů. Tak takto to vypadá, když po 6 letech práce odcházíte z největší pojišťovny na trhu.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Vítejte do rodiny podobně postižených.

    Na toto téma jsem zde již nejen já psal.

    Věřte – bude lépe.

    Ale čekejte problémy se storny.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Marek Jakl 
    Účastník

    Jake problemy mate na mysli ??

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jindřich Benda 
    Účastník

    To zní příšerně, je vidět jak se ty jejich ega bojí o ty svý zaprděný místa, o provize ze „svých“ (asi nesvobodných), lidí. Aby někdo další náhodou nesundal klapky z očí a nepřišel na to, že tuhle práci lze dělat i jinak. Takový jednání je opravu ubohý, zvláště pak u tak velké společnosti.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vašek Kott 
    Účastník

    toto se deje i v jinych oborech a i v ramci klasickeho zamestnaneckeho pomeru.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Vaši klienti budou oslovováni, samozřejmě bez Vašeho vědomí. Budou jim nabízeny nové smlouvy, protože jste je dělal špatně a proto již nejste v řadách toho ústavu.

    Provize Vám přijde tak ještě 3 měsíce, ale tak zhruba za rok Vás dostihne první vratka.

    Vratka bude za určité, krátké období a z toho pochopíte, že není a nebude poslední.

    Veškeré provize, ty následné, na které by jste měl mít nárok, se do storen (= odpočítávat proti stornům) počítat NEbudou.

    … to jen pro začátek

    :-(

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Hrubý 
    Účastník

    dovolím si tvrdit, že v jiných oborech se toho tolik neděje, třeba co se týká nevyvážených konkurenčních doložek a dalších lahůdek

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Jak zde čtu vaše zkušenosti, jsem rád, že mé rozloučení s UNIQA pojišťovnou proběhlo naprosto korektně. Žádné házení klacků pod nohy. Z pohledu přístupu k informacím a chování vedoucích jsem měl vždy dobrý pocit. Dokonce i na existenci stránek poradci-sobě nás hromadným e-mailem upozornili pracovníci centrály.

    Je možné, že je to vše dáno přímými nejbližšími nadřízenými. Na ty jsem měl povětšinou veliké štěstí.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Přesně, vše je o lidech a pokud je odchod korektní, je i jakékoli další jednání zpětně také korektní.

    Zrovna dnes za mnou přišla paní z jednoho, zatím nejmenovaného ústavu s dotazem co má dělat, nebo ať alespoň radu dám.

    Paní neplní, tak podepsala že plnit bude, pokud do 09/2014 nezačne, tak jí seberou 50% následných a pokud ani do 12/2014, potom 75. Když to nepomůže ani potom = výpověď.

    … a je tak znechucena, že ani neuvažuje o pokračování v oboru.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    tak to je tedy dost drsné … :(

    zlatá naše svoboda ;)

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    V minulosti jsem narazil na obdobnou podmínku u člověka z branže. V případě poklesu kmene mu bylo oznámeno, že mu bude krácena následná provize. Způsoby „motivace“ do výkonu jsou různé.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Samozřejmě to „nějak“ řešíme, doufám, že se i domluvíme.

    Ony ale tyto „motivační“ snahy ale asi moc u těchto jednobarevných ústavů časem nebudou účinkovat, tedy pokud budeme mít všichni stejnou licenci, tak proč by někdo měl dělat pod tlakem.

    To že ta paní neplní, to není tím, že by nedělala, ona pouze nedělá novou produkci. Kmen, dle jejích slov, obhospodařuje, nikomu ale nic dalšího nevnucuje.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Marek Jakl 
    Účastník

    S timto pocitam, dle informaci co mam se ale daji storna rozporovat dle smlouvy o obchodnim zastoupeni, ale to ukaze cas. Zitra se pujdu podivat do kancelare tak uvidim kam se posuneme, jsem pripraveny se branit a klidne prat spinave pradlo verejne.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Marek Jakl 
    Účastník

    O ruznych KO kriteriich bych mohl vypravet hodiny

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    no, otázka je, jak si kdo tu péči o kmen představuje..

    pokud se obchodník kvalitně o klienty stará, tak jim nemusí nic „vnucovat“ a novou produkci má stejně…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Skrbek 
    Účastník

    Kazdy clovek, ktery pobira provizi za peci o kmen a jeji vyse je aspon trochu zajimava, ma zakonite dostatecny pocet klientu. Pri kvalitni praci ho tito klienti obecne a bezne doporucuji jinym lidem. Pak ma krome provize kmenove i prijem z novych obchodu.

    Znam ze sveho okoli ruzne ‚vyhradni‘ kolegy, jejichz kmenova provize vyrazne, ale skutecne velmi vyrazne nekolikrat prevysuje provize za nove obchody. Pak se nelze divit pojistovne, ze se ji zda, ze jsou takovi zastupci pro firmu ‚drazi‘ a premysli jak usetrit.

    Odebrani kmenove provize ale neni resenim. Je to demotivujici opatreni, navic v kombinaci s vetsinou neschopnym manazerem/nadrizenym.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    O klienty přece není třeba se starat, důležité je dělat nové obchody :-). A teď si představme, že by provize nebyla předplacená, to by byl v některých pojišťovnách masakr…

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vašek Kott 
    Účastník

    Tento pripad ale neni o konkurencni dolozce.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vašek Kott 
    Účastník

    tak kde ta pani dela chybu? :)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ivan Špirakus 
    Účastník

    Zakopaný pes je často ve špatně nastavených KPI (key performance indicator), tedy v číslech, na jejichž dosažení/splnění záleží odměny manažerů …

    Ta jsou logicky postavena na růst, tedy hodně na nové produkci, nikoli na udržování kmene.

    Střední management to má od vyššího, vyšší od generála a prostě to jen přenáší dolů na obchodníky. Tlačit na novou produkci je prostě mnohem jednodušší, než vychovávat lidi k péči a službám a „pasivně čekat“ až se nová produkce díky skvělému servisu objeví jaksi sama :)

    To trvá moc dlouho a životnost manažerů je omezená :)

    Takový přístup si můžeme dovolit my, kteří to bereme jako svůj celoživotní business a na nějakém tom roku nám až tak nezáleží. Navíc pro nás je koruna z následné provize zcela stejná, jako z koruna z nového klienta a navíc se u toho u těch současných nadřeme mnohem méně :) A nějaké KPI máme na háku ;)

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Skrbek 
    Účastník

    A jeste jsme zapomneli na jednu podstatnou polozku v ukazatelich a tou je…….. produktovy mix :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Skrbek 
    Účastník

    A ted jsem se od plic zasmal. Ivane vsimnete si, ze pod textem mate .. NEVYHODNY PRISPEVEK ..

    takze pro admina, to Y vymazat

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Jak jsem psal, tak klientům dle potřeby smlouvy upravuje, to ale není bráno jako nová produkce, opravdu nové = nová RČ či čísla PS, těch moc nemá a má vedoucího, který má zájem o její kmen.

    (pokud odejde – bude odejděna, tak mu kmen automaticky připadne)

    Jak je výše napsáno: zlatá naše svoboda!

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Marek Jakl 
    Účastník

    Vim, ze se jedna jiz o staré vlakno, ale jen pro zajimavost chci doplnit zaver kapitoly. Storna nastesti nebyly ninterak hrozne. Ale ted v cervenci jdeme k soudu kvuli manazerske konkurencni dolozce, tak se teprve uvidi co me to bude stát.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lada Nádvorníková 
    Účastník

    Taky držím palce.Díky za info..

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ladislav Daniš 
    Účastník

    V DAS pojišťovně jsou obdobné praktiky, po 12 letech jsem podal výpově%d a na to mi poslali výpověď oni, za to, že se prý ODMÍTÁM VZDĚLÁVAT !!! A ještě mne obrali o kmen, následné provize a ODMÍTLI VYPLATIT ODŠKODNÉ ZA KMEN !!! Vivat DAS a ČP a.s. Láďa

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account