Zobrazeno 6.287x

Zvolené téma obsahuje celkem 16 odpovědí. This post has been viewed 6288 times Do diskuze (10 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Michal Hamsa a poslední změna proběhla 4 roky, 11 měsíců. This post has been viewed 6288 times

  • Autor
  •  Michal Hamsa 
    Uživatel

    Dobrý den,

    Chtěl bych se vás zeptat na váš názor.

    Dnes mi přišel email o pojistném plnění z ČPP, ale plnění se mi zdá nízké.

    Vozidlo mi bylo odcizeno na konci května.

    Byla to OctaviaI 1.9 TDI 74kW, uvedena do provozu 5/2010.

    Původní cena 360 tis. Kč. Já jsem byl druhý majitel a auto jsem koupil 5/2012 za 200 tis. Kč a pojistil havarijně IDEALKASKO na 190 tis. s 3% splouúčastí.

    Počítal jsem že bych tak za necelý pojištění mohl dostat tak 170 tisíc ale došlo mi tohle.

    Obvyklá cena vozidla: 171 000,00 Kč

    Snížení plnění o 10%: – 17 100,00 Kč

    Spoluúčast 3%: – 4 617,00 Kč

    Celkem k výplatě: 149 283,00 Kč

    V souladu s Vaší pojistnou smlouvou a příslušnými pojistnými podmínkami bylo uplatněno snížení poj. plnění o

    10% za ponechání ORV ve vozidle.(Ve vozidle byl malý techničák, kvůli střídání auta s manželkou)

    Zkusil jsem si vozidlo nacenit na Eurotaxu a tam mi to vyhodilo Nákup za 176 tis a Prodej za 203 tis.Což když si mám za ty jejich peníze koupit zhruba stejné auto tak mi do těch 203 bude něco chybět.

    Pročetl jsem i pojistné podmínky a je tam podminka:

    nezanechávat doklady od pojištěného vozidla ve vozidle, zejména technický průkaz a osvědčení o technickém průkazu.

    Ale naopak je tam napsano:

    Porušil-li pojištěný (pojistník) některou z povinností uvedených v odst. 1 tohoto článku, je pojistitel

    oprávněn pojistné plnění přiměřeně snížit v pří-

    padě, že tato okolnost podstatně přispěla ke vzniku pojistné události.

    Což pochubju že malý techničák schovaný pod koberečkem u zadního sedadla přispěl k odcizení vozidla a snížení hodnoty auta o 17 tisíc.Zloděj ani netušil že tam něco takového je.

    Plánuji se odvolat a chtěl bych se zeptat co si o tom myslíte.

    Děkuji

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Viktor Dlouhý 
    Účastník

    Ta obvyklá cena 171 tis. Kč mi přijde v pořádku, vozidlo tohoto stáří a s tímto motorem se pohybuje v nabídkách bazarů od 149 do 199 tis. Kč. A pokud se vám nelíbí krácení plnění najděte si příště pojišťovnu, která toto v podmínkách nemá.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Michal Hamsa 
      Uživatel

      Děkuji za názor,

      jak jsem procházel inzeráty a hledal co by se dalo za těch 170 tis. koupit, tak jsem našel asi 1-2 auta za tuhle cenu.

      Auto sice za 150 tisíc, ale s nájezdem 200 tisíc km neberu jako adekvátní náhradu.

      Už jsem se odvolal, tak uvidím co z toho bude.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Dušan Spál 
        Účastník

        no to krácení je nemile. bohuzel mohl jste byt krácen i vice, zkuste se s nimi domluvit na mensim kraceni treba za to, ze u nich dalsi auto znova pojistite zkuste jednat. hodne stesti

        0

        0
         | Odpovědět privátně
      • Profilové foto
        Anonym

        Spojte se s vaším poradcem, který vám sjednával smlouvu, měl by být schopen vám pomoci.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Martin Hrysčenko 
          Uživatel

          Tady je i poradce krátký … zvláště, když sám doporučil pojišťovnu takovou, kterou doporučil.

          Pokud je to profík s dostatečnými informacemi, pak věděl a určitě i upozornil na možnost krácení.

          Pokud to byl začátečník a šel hlavně po ceně, tak si s tím rozhodně neporadí a jediná jeho pomoc bude krčení rameny a vymlouvání se na pojišťovnu …

          Tohle je prostě nemilá realita tohoto oboru. Buď „spořící“ klient, nebo „nicmoc“ poradce.

          Pořádný poradce by argumentoval takovým způsobem, že by si to klient zapamatoval a potom by neměl potřebu psát takovéto příspěvky, takže v tomto případě bych to spíše viděl buď na ne moc zkušeného poradce, nebo poradce – „pojistíme za každou cenu, hlavně když bude škvára…“

          2

          0
           | Odpovědět privátně
          • Profilové foto
            Anonym

            A jak víte, že tu smlouvu nějaký poradce sjednával a nebyla sjednána prostřednictvím vyhledávače nejlevnější pojištění apod. na internetu samotným klientem? Můj příspěvek vedl právě k tomu, aby tazatel uvedl, jak k té smlouvě vůbec přišel, popř. se on a nejen on zamyslel nad tím, zda se někdy vyplatí „šetřit“ 200Kč na provizi za poradce. A nebo se obrátit na portál sjednatele a vyžadovat i další „vícepráce“ spojené se smlouvou. Ono portálů na porovnání nejlevnějšího povinného ručení jsou tisíce, ale když nastane problém, máte ho vyřešit vy – zde na poradcích, nebo u vás v kanceláři a mě už to nebaví.

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Martin Hrysčenko 
            Uživatel

            Ano, i alternativa založení smlouvy on-line je možná, nicméně ČPP nevychází ve srovnávačích zrovna nejlépe.

            Pokud se chcete něco dozvědět, pak se ptejte napřímo. Tyto manipulativní čárymáry si nechte ke klientům, protože tady pak generují tyto zbytečné příspěvky.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Ivan Špirakus 
            Účastník

            a kdo Vám brání, si za tyto „vícepráce“ nechat zaplatit honorář ?

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          • Profilové foto
            Anonym

            Nikdo, pokud takový klient přijde, je seznámen s tím, že si tyto práce uhradí hotově, je na něm, jak se rozhodne. Vadí mi klienti, kteří jsou nejchytřejší, vše si sjednají sami, ale pokud nastane problém, potom vyhledávají rady na podobných portálech jako je tento. A to, že si dost poradců neváží práce své, ani svých kolegů.

            I z toho důvodu mě stále zajímá, kde si smlouvu uzavřel.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Michal Hamsa 
            Uživatel

            Smlouvu jsem si sjednal osobně u poradce.

            Cena byla výhodná.

            Už jsem se s poradcem spojil a začal situaci řešit.

            Postup poradce byl hned vstřícný bez nějakých vymluv.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Poradil bych se s právníkem, nakolik je šance, že je to s těmi 10% průstřelné… pojišťovna by měla prokázat, že okolnost ponechaného TP, podstatně přispěla ke vzniku pojistné události. Dopis podepsaný právní kanceláří bude mít větší váhu, než Vaše samotné odvolání (nebo Vám rovnou řeknou, že do toho nemá cenu jít)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Petr R 
    Uživatel

    Chtěl bych se zeptat, jak dopadl problém s krácením plnění kvůli techničáku v autě. Mám totiž naprosto stejný problém (i nafous stejné auto – teda to už vlastně nemám :-(

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account