Zobrazeno 13.006x

Štítky:  ,

Zvolené téma obsahuje celkem 37 odpovědí. This post has been viewed 13007 times Do diskuze (11 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Roman Kolář a poslední změna proběhla 6 měsíců. This post has been viewed 13007 times

  • Autor
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Tak se nám na vrátil v novém kabátě starý název.

    To, že pojišťovna Triglav změnila majitele, že tento nový majitel ji přejmenoval a převzal k 06/2015, to je od cca 11/2014 známé a na netu vyhledatelné. To ale není účelem proč zakládám toto téma.

    V současné době probíhají po celé ČR setkání s makléři a jsou jim představeny dva produkty = vozidla + majetky občanů.

    Stejně tak je představováno nové vnitřní schéma tohoto ústavu.

    Na první pohled to vypadá, že se sešlo několik bývalých vysokých manažerů z České pojišťovny a založili si pojišťovnu vlastní :-).

    Pavel Řehák (GŘ), Michal Řezníček (obchodní ředitel), Ondřej Mašek (majetky), Patrik Nový (autopojištění). Zde je zajímavé, že všichni tito manažeři jsou i akcionáři. To by mohlo opravdu znamenat jistou stabilitu společnosti.

    Jaký máte názor na vznik a použití starého názvu nově?

    Samostatně níže o produktech.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    MAJETKY.

    Uvažují pouze o pojištění občanů, tedy zatím ne ani pro SVJ a jim podobné.

    Kompletní stavebnice, která je skládačkou, bude možné tam dát pouze vybrané individuální nastavení, nemovitosti + vybavení domácností by mělo mít vše co má konkurence, ale konkurence plošně a vzhledem k ceně hlavních pojistitelů (ČP, Koop., Allianz, ČSOB) by to mělo býti i prodejné. Odpovědnost běžná až na 25M, ale proti ČSOB má zatím problém, nejsou tam rekreační objekty. Právní asistence má limit 50.000,-Kě na služby a klasické výluky. Možno pojistit pejsky a kočičky. Zajímavé bude pojištěné jízdního kola ( ČR / svět).

    – víc asi nemá smysl popisovat, produkt je zatím v návrhu, počátek plánují 30.11.2015.

    – ještě proběhla anketa, jestli provize jednorázově, jako má ČP, nebo průběžná, druhá možnost vyhrála (6.10.2015).

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    AUTOPOJIŠTĚNÍ.

    Zde je docela unikátní postup sjednání smlouvy.

    Všechny smlouva se dělají elektronicky a NIC SE NETISKNE.

    Vlastní smlouva vzniká zaplacením, klient na to má 14 od sepsání. Pokud nezaplatí, pojištění prostě nevzniklo. Samozřejmě toto řešení může způsobit mnoho otázek, ale jak se zdá, tak to mají ošetřené.

    Několik dalších zajímavostí:

    – slib, umožní klientům odchod dohodou

    – HAV do 12 let bez úpisu

    – každé HAV na 20.000,-Kč prohlédne jejich technik

    – GAP – vozidlo maximálně 60 dnů staré a GAP platí do původní ceny vozidla -50% a max. 3 roky.

    Kalkulačka již běží, tak jsem zvědav na modelace a porovnávání.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Direct – svet bez hacku

    6

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Tak jsem obdržel přístupy a hned jsem si zkusil modelaci POV. On-line software je jednoduchý, blbuvzdorný a nedělá žádné problémy. Nenašel jsem v něm tlačítko na vygenerování návrhu a na poslední záložce jsem nešel do „sjednat“, protože jsem nakonec dělal AXU, takže nevím, co pak následuje :-)

    2

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Máš pravdu Romane, tlačítko návrh tam z prvopočátku ještě nebylo, již tam je.

      Po dokončení základní kalkulace máš možnost TISK, nebo POSLAT EMAILEM (samozřejmě můžeš obé). (návrh v příloze)

      Stejně bych tam ale ještě něco málo doplnil:

      1. jméno a kontakt na sjednatele návrhu (pod tím se přihlašuješ, tak by to určitě neměl být problém)

      2. alespoň křestní jméno klienta (to zadáváš ohledně ČNB stejně)

      3. samo to počítá bonus, jinde by na tomto návrhu bylo 174 měsíců (kdybych si mohl vybrat smlouvy), zde je počítáno jen 64 měsíců

      4. HLAVNĚ – není možnost uložení rozpracované nabídky

      Ta přiložená nabídka je hotová za cca 1 minutu.

      Dělá se mi v tom opravdu dobře.

      4

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka 
        Účastník

        K té emailové nabídce mám také jednu, ale zásadní výhradu:


        toto dostane klient


        Dobrý den z DIRECT pojišťovny,

        těší nás, že jste si vytvořili kalkulaci pojištění vozidel u DIRECT pojišťovny. Vaši kalkulaci vedeme pod číslem 262.

        Abyste si mohli kalkulaci v klidu prostudovat a promyslet, najdete ji v příloze tohoto e-mailu. Má pouze orientační charakter.

        V případě, že budete chtít uzavřít konkrétní smlouvu na pojištění, kontaktujte, prosím, zprostředkovatele, který s Vámi nabídku vytvářel. Rád Vás provede sjednáním pojištění a je připraven odpovědět i Vaše dotazy.

        Budeme se těšit, že se rozhodnete pro DIRECT pojišťovnu. Jsme tu pro Vás.

        Martin Frko

        péče o klienty

        DIRECT pojišťovna a. s.

        Novobranská 544/1

        602 00 Brno

        T: 221 221 221

        E: info@direct.cz


        To se mi nelíbí, nikde nic o tom, že jsem to dělal já.

        Místo toho tam je odkaz přímo na pojišťovnu. Text o sjednateli považuji za nedostatečný.

        ŘEŠENÍ: budu si nabídku posílat na svůj pracovní email a následně to přepošlu na klienta. To je ale to samé, jako když si přímo stáhnu PDF a to přepošlu.

        5

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Jiří Vařečka 
          Účastník

          Vracím se po nějaké době k tomuto tématu, protože vývoj jde dál.

          Jak jsem již psal, nabídka je rychle sjednaná a původně nebyla možnost uložit nabídku. I nyní by jste toto tlačítko marně hledali.

          Jak to tedy funguje? Je to řešeno emailově.


          email pro klienta:

          Dobrý den z DIRECT pojišťovny,

          těší nás, že jste si vytvořili kalkulaci pojištění vozidel u DIRECT pojišťovny. Vaši kalkulaci vedeme pod číslem 12345.

          Abyste si mohli kalkulaci v klidu prostudovat a promyslet, najdete ji v příloze tohoto e-mailu. Má pouze orientační charakter.

          V případě, že budete chtít uzavřít konkrétní smlouvu na pojištění, kontaktujte, prosím, zprostředkovatele, který s Vámi nabídku vytvářel. Rád Vás provede sjednáním pojištění a je připraven odpovědět i Vaše dotazy.

          Budeme se těšit, že se rozhodnete pro DIRECT pojišťovnu. Jsme tu pro Vás.

          Martin Frko

          péče o klienty

          DIRECT pojišťovna a. s.

          Nové sady 996/25

          602 00 Brno

          T: 221 221 221

          E: info@direct.cz



          email pro sjednatele:

          Vážený obchodní partnere,

          těší nás, že jste si vytvořili kalkulaci pojištění vozidel u DIRECT pojišťovny. Vaši kalkulaci vedeme pod číslem 12345.

          Abyste si mohli kalkulaci v klidu prostudovat a promyslet, najdete ji v příloze tohoto e-mailu. Má pouze orientační charakter. Daná kalkulace je uložena v systému DIRECT pojišťovny a pro Vás kdykoliv snadno a rychle přístupná. Pro její dokončení klikněte ZDE.

          Zároveň byl odeslán e-mail na adresu klienta: info@pfpro.cz, kterému ve zprávě neuvádíme odkaz na dokončení žádosti.

          Budeme se těšit, že se rozhodnete pro DIRECT pojišťovnu. Jsme tu pro Vás.

          Martin Frko

          péče o klienty

          DIRECT pojišťovna a. s.

          Nové sady 996/25

          602 00 Brno

          T: 221 221 221

          E: info@direct.cz


          Rozdíl je v tom, že pod slovem (proklikem) ZDE se načte celá nabídka.

          Tlačítko na ploše při sjednávání není.

          JV.


          Nabídka 12345 jako PDF je součástí obou emailů.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář 
        Účastník

        Souhlas. Nepotřebuju rozdávat klientům kontakty na někoho jiného a dost blbě to i vypadá. Neumožnění uložit rozpracovanou nabídku, je velká škoda. I když je to rychlé, jistě by řada z nás uvítala možnost neťukat to tam zbytečně znovu. Teď jsem třeba dělal dvě AXY a měl jsem to pěkně uložené, připravené, jen jsem opravil datum a bylo to raz dva.

        4

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Jiří Vařečka 
          Účastník

          Všechna, tedy nejen tato, negativa, jsem sepsal a po dohodě s naším Václavem Š. bylo posláno na centrálu Directu.

          Tak uvidíme….

          6

          1
           | Odpovědět privátně
          •  Jiří Vařečka 
            Účastník

            Za velké pozitivum beru to, že mi bylo, téměř obratem, odpovězeno.

            Vybírám (označeno – je přímá citace z emailu):

            – ohledně identifikace sjednatele jak na kalkulaci tak na konečném návrhu již pracujeme na změně a na obou výstupech bude přímo uvedeno kdo kalkulaci pro klienta sjednává

            – na ukládání kalkulací po dobu 30 dní také pracujeme, ale to je otázka spíše týdnů

            – ještě drobná poznámka k bonusům, pokud klient má potvrzení, že má na svém RČ více bonusů, může toto potvrzení dodat a pak mu zajisté budeme moci uznat to co doloží. Pro kalkulaci s těmito bonusy lze údaj natvrdo přepsat v kalkulaci.

            x Ještě jsem s nimi vedl polemiku ohledně ZK. nyní dojde klientovi opravdu zelená PDF s tabulkou. Protože ale máme jejích čistě zelené předtisky, tak si jako sjednatel budu moci vybrat, jakou ZK nechám poslat, nebo přímo já vytisknu. Jestli tu celobarevnou (to s ohledem na ekonomiku tisku a zbytečné vyplácání zelené já asi/určitě NE), nebo pouze černobílou tabulku tisknout na zelený papír.

            V zásadě všechno kladné a logické odpovědi.

            Jak zde již bylo několikráte napsáno:

            pouze čas a praxe pravdu ukáže.

            5

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář 
            Účastník

            Chválím přístup pojišťovny jednak za rychlou odpověď a jednak za přístup k řešení problémů, které trápí obchodníka. Neposuzuji to ostatní, to musí ukázat čas.

            Ohledně bonusů… Neznám klienta, který by měl historicky dokladovány bonusy – resp. měl všechna potvrzení schována. A doklad, na kterém jsou např. poslední dva roky a potvrzuje mi bezeškodní průběh 24 měsíců, je mi z tohoto pohledu na prd. Kde si má tento doklad v takovém případě vyžádat? Na ČKP?

            3

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Vítězslav Rumpel 
    Účastník

    Jeden příklad za všechny, klientovi u Triglavu nechodili složenky a ani mu neposlali upomínku na 1 nezaplacenou splátku (platil složenkou kvartálně). Rovnou to předali inkasní agentuře. Na můj dotaz odpověděli (už teď z Directu), že je jim líto, že jim nefungovaly systémy, že klient nic neobdržel (smlouvy byla k výročí ukočená už před rokem). Ale že mají nárok na celé pojistné a tedy ať platí včetně nákladů inkasní agentury. Pěkný pro-klientský přístup …

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Ondřej Hák 
      Účastník

      Ta upomínka je problém, jinak u čtvrtletní platby složenky pouze 1x ročně posílá více pojišťoven.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Vítězslav Rumpel 
        Účastník

        Trg vždy posílal složenky dle období. Následně po kolapsu systému přestal posílat složenky, upomínky, nestornoval smlouvy, pak chodily upomínky na ukončené smlouvy a nyní vymáhají po klientech už rovnou přes advokátní kancelář (tudíž řádně navýšené). A těchto klientů, které třeba rok nikdo neupomenul a rovnou jim přišla výzva od agentury je povícero. Klientovi, který jim za 10 let zaplatit 1 mil. na pojistném, nechtějí toto odpustit. Takže jestli je toto Pojišťovna pro lidi, tak nenastartovali dobře.

        3

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Aleš Náhlík 
          Účastník

          Tady jeste nekdo sjednava platbu slozenkou? :)

          Moje banka ani neumi poslat vypis dopisem a me to nevadi. Ani neposila emailem, mam vse v internetbankingu.

          Ta jake slozenky v roce 2016?

          Asi uslysim pribeh o babicce z vesnice, ale ta moje ma doma pocitac s internetem a s kamaradkami si posilaji emaily.

          A k cemu je ctvrtletni frekvence? Proc nelze platit majetek,auta, atd. mesicne? Ze by pojistovny zaspaly dobu?

          0

          0
           | Odpovědět privátně
  •  Lada Nádvorníková 
    Účastník

    8 měsíců je docela dlouhá doba.Máte někdo nějaké čerstvé info ohledně toho co zlepšilo při sjednávání,či zkušenosti s likvidací.

    Díky

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Stále ještě nemáme žádnou likvidaci, pokud potřebuji dovysvětlit PP tak vše vychází z jejich tvrzení:

      „Co není ve výlukách – to plníme“.

      Uvidíme.

      Děláme u nich autopojištění – zatím jen vše dobré.

      Komunikace je s nimi také OK.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Tak jsem měl opět další setkání se zástupci Directu.

      Opět spokojenost.

      Stále tvrdí, že postoj centrály je takový, „že co není ve výlukách, tak je pojištěno“. To se mi líbí.

      Auta mají cenově dobře nastavena, možnost, že si klient sám vozidlo nafotí a tím je vůz HAV pojištěn, považuji za velice dobrý.

      Majetky – také docela v pohodě, jen to pojištění odpovědnosti umíme na trhu sjednat za podstatně lepších podmínek.

      Cestovní – co říci více, než odkázat na PDF v příloze.

      Spolupráce s IT? Skvělé, propojení jejich programu s naším je zatím jedinečné, jsou takovou „štikou“ mezi ústavy.

      Jak jsem již říkal, zatím vše jen OK.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Bachmann 
    Účastník

    Dobrý den. Můj klient dostal nabídku od Directu a „hrozně“ se diví, že Kooperativa chce za RD 2x tolik. Hledal jsem tu zkušenosti s likvidací Directu, ale stále se tu nic neobjevilo.
    Buďto jsou dobří a není si na co stěžovat, nebo
    se to sjednává minimálně (tady od kolegů).
    viz průzkum majetkového pojištění.

    Máte někdo proti Directu pádný argument?
    Děkuji

    0

    0
    • Tato odpověď byla upravena před 6 měsíců, 1 týden uživatelem  Jiří Bachmann.
    Přílohy:
    Pro zobrazení přilohy se musíte přihlásit.
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Dobrý den Jiří,
      domnívám se, že to bude od každého trochu. Jelikož s toto pojišťovnou bude mít zkušenosti co se týká majetku, nízké procento obchodníků, nebude ani moc silná zpětná vazba. A když není zpětná vazba, tak ti další radši sjednají ověřenou pojišťovnu, kterou znají a se kterou mají zkušenosti. Ponejvíce to budou zřejmě pojišťovny Allianz, Kooperativa, ČP…
      To, že někde vyjde Kooperativa příliš „draho“, může být zčásti dáno i typem té nemovitosti. Na některých je to s ostatními třeba plus mínus nastejno, u některých to ale může být trochu jinak, záleží i na tom, jak kdo „vytváří“ její cenu nebo co je pojištěno u toho, jaký je rozsah nebo limit… to ale nebude tento příklad, předpokládám, že pojistná částka bude srovnatelná…
      Obecně na první pohled, vzhledem k pojistné částce a rozsahu pojištění, je ta cena velmi nízká. Dělal jsem zrovna včera jednu nemovitost, její hodnota byla ještě nižší a pojistné s obdobným krytím bylo pokud se pamatuji, tak kolem 5.500.
      A následoval přesně ten případ, který píšu výše… protože nemám z Directem zkušenosti, ani mě nenapadlo ho modelovat, přestože požadavek od klienta byl, že bude platit max. do 3 tisíc ročně a jak je vidět, tam bychom se v pohodě vešli. Takže jsem modeloval kde co, ale Direct ne.
      Maximálně tedy v tuto chvíli můžete vzít pojistné podmínky a porovnávat. A já se zeptám kolegyně, zda nějaké zkušenosti nemá, protože tam dřív pracovala.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Bachmann 
    Účastník

    Romane děkuji.
    Bohužel i vy víte, že Pojistné odmínky je jedna věc, co se děje s klientem v nesnázích je věc druhá.
    Mám dost zkušeností s nespokojenými klienty, když se setkají s pojistnou událostí a tím co následuje.
    Proto mě zajímají mimo suchých dat z VPP i „něco okolo“. Snad se někdo ozve.
    Díky.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Jasně, tomu rozumím. A do mysli se vtírají i další otázky. Jestliže většina pojišťoven to udělá za 5-6 tisíc, jak je možné, že to stojí dva a půl? Jsou ostatní pojišťovny zbytečně drahé, mají vysoké náklady na provoz nebo vysoký zisk? Nebo je to „běžná“ cena a dotyčná cena je „sponzorována“, aby prorazila na trh? Bude to mít nějaký vliv na plnění nebo je to nákup obdobného krytí za polovinu?
      Když jsem dělal na ČP, jezdil jsem po povodních po klientech mající u ČP smlouvy. Mluvil jsem s desítkami z nich, znal jejich názory na to, jak byli nebo nebyli spokojeni s likvidací, byl se podívat i s likvidátorem. Takže člověk tak nějak ví, do čeho jde, protože měl možnost vidět desítky takových případů. Pochopitelně, že kromě toho jsem řešil s vlastními klienty i drobnější pojistné události. Ale také to nějakou chvíli trvá, než se Vám na majetku u svých klientů stane pár pojistných událostí a na nějakou spornější, která by ukázala i jinou stánku, můžete čekat několik let…

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Bachmann 
    Účastník

    Romane děkuji.
    Já klientovi řeknu svůj názor a nechám to na něm. Držet klienta proti jeho vůli „za každou cenu“ se mi příčí. Spoléhám na to, že i většina kolegů (viz již citovaný dotazník tady) považuje Kooperativu za kvalitní ústav a Direct je ve výsledcích kdesi vzadu. Názor 160 kolegů a 15 let praxe je pro mě postačujícím argumentem.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Byl jsem několikrát za poslední roky na školení Directu, bývalo tam i vedení likvidace, vyjadřovali se vždy „velice proklientsky“.
      Komplexně razí heslo: „Co není zakázáno, je povoleno“.
      Čtěte: „Co není ve výlukách, to plníme“.
      Mám ale zkušenosti pouze z aut, ale i to jen z POV.
      Co se týká majetku, je tam jeden základní problém – není možné ve smlouvě dělat změny. Je tedy nutné při každé změně udělat smlouvu novou, náhradní, tu zaplatit a vyžádat si nespotřebované pojistné.
      Jinak stále tvrdím, že jednání s Directem je na velmi dobré úrovni.
      Tím myslím POV, HAV, flotily i majetek.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Bachmann 
    Účastník

    Jirko děkuju, vás beru jako pojišťovacího „mazáka“, tak se ptám.
    Vy byste si Direct pro svůj majetek vybral? Majetek sjednáváte asi jinde (když s nimi nemáte zkušenost)? Proč, když je to za super cenu a : Nemají kličky, spolehlivě plní, super komunikace…? Proč zdejší respondenti (loňský průzkum) zařadili tento ústav v pojištění majetku skoro na konec žebříčku?
    Něco mi v tom „neladí“. :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Jen taková úvaha. Historie Direct tomu možná napomohla taky, protože možná tu zůstaly v podvědomí dvě věci. Jednak Direct jako pojišťovna sjednávající po telefonu nebo internetu a která prakticky s tímto projektem zkrachovala nebo možná šetrněji řečeno, ukončila činnost a druhá věc, že ji mají klienti, ale i obchodníci zapsánu jako nástupce Triglavu, který, řekněme si to upřímně, příliš dobrou pověst neměl. A do toho další faktory jako je velikost pojišťovny, množství poboček, dostatečná „nevyzkoušenost“ a z ní pramenící obavy… Na druhou stranu je třeba říct, že přechodem od Triglav se změnilo spousta věcí, řekl bych, že důraz jde na jednoduchost, přehlednost, inovativní věci…
      Abych nezapomněl, kolegyně těch majetků pár sjednala, ale je to jak jsem psal, na zkušenosti u vlastních smluv můžete čekat roky…

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account