Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. Do diskuze (5 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Michal Doubek a poslední změna proběhla 5 roky, 9 měsíců.

  • Autor
  •  Michal Doubek 
    Uživatel

    Všiml jsem si, že hodně lidí zde na foru mají své firmy zabývající se poradenstvím či vzděláváním lidí v oblasti finančního světa.

    Docela by mě zajímal názor všech, kterým se to povedlo (popřípadě rozvést co to stálo za úsilí), kterým se to nepovedlo (důvody) a kteří nad tím přemýšlí, ale něco jim brání (co).

    Rád bych klidně i rozjel diskuzi na toto téma, klidně i na téma zda si myslíte, že se více zakládají firmy, které trh kultivují a ne devastují a jestli se vůbec dá trh kultivovat (a nejen legislativou).

    0

    0
     | Napsat autorovi
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Trh se určitě kultivovat dá, z naší strany trochou té osvěty do klienta. Pokud bude mít základní informace, některé věci si už příště určitě důkladněji rozmyslí. Firmy se zakládají typu obojího. Jak ty, které to kultivují, tak ty, které pokračují v té devastaci. Je zvláštní, že někdo odejde od nějaké firmy, protože se mu nelíbí, co na něm ta firma praktikuje a ve vlastní firmě to má pak naprosto stejné. My jsme si hned na začátku řekli, že nebudeme dělat lidem to, co nám samotným vadilo. Takže je třeba samozřejmostí, když od nás někdo odchází, že si může vzít svůj kmen sebou, pokud v tom chce dále pokračovat…

    1

    0
     | Napsat autorovi
    •  Miroslav Kuba 
      Uživatel

      Dobrý den, pane Koláři,

      naše společnost má naprosto stejnou filozofii. Vše, co se nám nelíbilo při spolupráci s původními makléři, nechceme po našich partnerech. Např. minimální limity plnění produkce, obhajování pozicí, garantujeme jim kmen klientů a spolupracovníků, mohou od nás odebírat produkty, které chtějí. Vyplácíme poradcům vysoké provize, které odpovídají nejvyšším pozicím u makléřských společností.

      Tipaři mají u nás nejen vysoké provize, ale i nárok na následné provize. I jim garantujeme kmen klientů.

      Všem poskytujeme přístup do unikátního programu na evidenci klientů a smluv, vedený na internetu. Do tohoto programu může mít přístup i klient, který má kdykoliv přístup ke svým smlouvám a dalším dokumentům.

      Přeji hezký den.

      Miroslav Kuba

      0

      0
       | Napsat autorovi
  •  Anonym

    Zde si neodpustím takovou jedovatou poznámku. Ještě jsem neviděl firmu v této branži, která by dělala, co veřejně deklaruje, že dělá. Z nějakého důvodu, který je pro mě záhadou, v tomto oboru snad všichni lžou. A když nelžou, tak pouze v těch nepodstatných věcech. Dlouhodobě se může udržet společnost, která má kvalitní podnikatelskou koncepci růstového ziskového potenciálu a disciplínu jí striktně dodržovat. Zprostředkování jinými slovy znamená, že nejste konečným poskytovatelem služby. V potravním řetězci byznysu je to pouze mezičlánek, který je odsouzen k zániku díky rozvoji technologií. Ještě jsem tu neviděl byť jedinou firmu, která by měla opravdu silnou koncepci postavenou na reálných očekávání. Všechno, co vidím, jsou jen domečky postavené z bláta. Až zaprší, tak všechny spadnou.

    Takže otázka není, jak fungovat dle obrazu svého, ale jak fungovat, aby to mělo šanci na úspěch. První čeho si vždycky všímám je produktivita práce. Pokud je v nějaké poradenské společnosti dlouhodobě pod 100 tisíc měsíčně na osobu, tak už lze konstatovat, že firma koncepci postrádá.

    Můj příspěvek berte jako názor. Kdo mé názory nebere vážně, si tím nemusí lámat hlavu. Ostatní se nad tím mohou zkusit zamyslet.

    5

    0
     | Napsat autorovi
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account