Štítky:  

Zvolené téma obsahuje celkem 10 odpovědí. Do diskuze (9 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Petr.Kačenka . a poslední změna proběhla 6 roky, 4 měsíců.

  • Autor
  •  Petr.Kačenka . 
    Uživatel

    Dobrý večer,

    jak koukáte na rozdělování provizí? Zjednodušeně řečeno – x% si bere firma, y% si berou nadřízení a z% zbyde na mně. Za co vlastně odevzdávám části své provize x a y? Nemyslím to ve zlém, jde mi o to pochopit co si vlastně standardně „kupuji“ od společnosti a nadřízených – co bych měl dostat – školení, portál, poradce, formuláře, …

    Je někde porovnání provizí různých společností?

    Inspirovalo mně k tomu setkání s neznámým poradcem v Lišce, kdy z něj vypadlo, že za meziúvěr, který jsem odevzdával a který „by on z důvodu složitosti takto nikdy nedělal“ by on dostal 5500Kč a ja dostanu „jen“ 1500Kč … 27% z jeho částky … zbytek tedy jde na x a y …

    Díky

    Petr

    0

    0
     | Napsat autorovi
  •  Jiří Cipín 
    Uživatel

    Jo, to je oříšek i pro mě. Já se spíš snažím něco vydělat a moc neřešit :).

    1

    2
     | Napsat autorovi
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Za tyto meziprovize si poradce hlavně kupuje zázemí obchodní větve, do které je zařazený. Přímý nadřízený se má o své přímé podřízené starat, tedy předávat jim zkušenosti. Starat se o podřízené obnáší mnoho starostí a práce, a to by mělo být ohodnoceno.

    Co se podílu společnosti týče, to chápu tak, že mnohdy tyto společnosti zpracovávají porovnání a analýza, o které se může poradce opřít.

    3

    0
     | Napsat autorovi
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    Vážené kolegyně a kolegové,

    myslím si, že rozdělování provizí by v kvalitní společnosti žádným oříškem být nemělo – protože jen pokud je systém odměňování a podpory prodeje transparentní ( samozřejmě i včetně produktového portfolia ), tak jsou optimálně i motivovaní spolupracovníci.

    A jak struktura karierniho systému, tak podpora prodeje patří mezi základní věci, které se v kvalitní společnosti probírají ještě před přijetím nového spolupracovníka…

    a ono …“něco vydělat a moc neřešit“ …mi poněkud čímsi zavání, nechť se kolega Cipín nezlobí…

    0

    1
     | Napsat autorovi
  •  Miroslav Trojan 
    Uživatel

    Je to věc etiky, moje společnost dává poradci 70 až 80 procent toho co dostane od finanční instituce. Lidé to vědí jsou spokojení a vše je průhledné a transparentní. Pořádek dělá přátele. Pěkný den.

    3

    0
     | Napsat autorovi
  •  Martin Dratva 
    Uživatel

    Víte v tomto jsou na tom asi lépe poradci vázaní na tu konkrétní instituci. Co jsem si zjišťoval od kolegů „nezávislých“, tak jsem na tom provizně daleko lépe.

    M.D.

    0

    0
     | Napsat autorovi
  •  Tomáš Podoba 
    Uživatel

    Nejvyšší provize má zaměstnanec pojišťovny, dále vázaný agent a nejhorší pak nezávislý poradce (rozdělování nadřízeným a firmě).

    V každé MLM je rozdílný styl odměňování, rozdílné stupně. Já mám k dispozici srovnání provizí Partners/OVB/SMS.

    Pokud např.pan Trojan dostává 70% a více, tak má parádní provize. Nováčci většinou dostávají kolem 30-40%. Dále se to stupňuje podle Vašeho zařazení. Nějací Ti zemští ředitelé dostávájí až 85% provize.

    0

    0
     | Napsat autorovi
    •  Petr Slad 
      Účastník

      U nás mají poradci základ stejný. Nováčka do terénu samotného nepustíme – dělí se o provizi se zkušeným poradcem nebo specialistou(bez nich své první obchody těžko udělá). K základu jsou bonusy dle výkonu, množství investic v aktivní správě nebo zisku z těchto investic. Pokud je poradce aspoň trochu výkonný, je na tom provizně skoro stejně, jako ve firmách typu Brokertrust. Nejsme žádný MLM, firma má tříúrovňový řídící systém, nehrajeme si na BJ apod. Malé honoráře necháváme celé poradcům. Firma si nechává z klasických produktů cca 20% marže. V případě honorářů z investic minimálně 50%, to ale poradce leží na kanapi a většinu práce za něj odvede centrála. On kontroluje předávání pokynů k nákupům či prodejům a jednou za rok se s klientem sejde na obchodní večeři… U VIP klientů musí být připraven na častější návštěvy a telefony i večer. Výdělek je ale také mnohonásobně vyšší a hlavně férový pro všechny strany.

      0

      0
       | Napsat autorovi
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account