Zobrazeno 622x

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. This post has been viewed 623 times Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Martin Viktora a poslední změna proběhla 3 měsíců, 1 týden. This post has been viewed 623 times

  • Autor
  •  Michal Suchánek 
    Účastník

    Dobrý den,

    Předem bych se chtěl omluvit jestli má otázka bude znít neprofesionálně nebo hloupě.
    V pátek jsem si domluvil telefonicky schůzku s klientem, chtěl jsem mu pak poslat SMS jako potvrzení schůzky s údaji (čas, místo, ulice atd.) bohužel mi ale přestal fungovat mobil a ten den jsem ho již nerozběhl.
    V sobotu se mi úspěšně k večeru ho podařilo zprovoznit, ale já jsem zpanikařil a kolem 19h jsem klientovy tuto potvrzovací SMS poslal, naštěstí mi od klienta žádná agresivní SMS nepřišla, které jsem se obával.
    Chtěl bych se zeptat je možné, že jsem tím klienta odradil od schůzky se mnou a že bude naštvaný ?
    Rád bych věděl váš názor a podotkl bych, že v této problematice jsem úplný nováček, což mě samozřejmě neomlouvá.
    Předem vám děkuji za vaše konstruktivní názory a rady.
    Přeji hezký den :)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Dagmar Věčorková 
    Účastník

    Zdravím Michale,

    tvůj dotaz je spíše pochopitelný, když jsi nováček. Obavy z čehokoliv, co by se mohlo klienta dotknout, je normální jev.

    Z mých zkušeností tě chci uklidnit, že když mám mít schůzku s novým klientem, se kterým jsem se ještě nikdy osobně nesetkala, tak je to spíše o rozhodnutí klienta, jestli má zájem se vůbec setkat.
    1) Když je ochotný ke schůzce, tak potvrzovací SMS vezme jako normální záležitost před schůzkou, ať přijde klidně i s 2-denním zpožděním (hlavně před schůzkou).
    2) Když se chce klient vymluvit z domluvené schůzky, protože většinou mu bylo blbé říct NE přímo do telefonu, tak je rád za každý podnět, který může otočit proti tobě. V těchto případech je potřeba se pozvednout nad jeho odmítnutí a být rád, že jsi s takovým klientem neztrácel čas, protože kdyby došlo ke schůzce, tak tě bude stát dost sil nováčka, aby si ho „dostal na svoji stranu“ a pořád by sis nebyl jistý, kdy ti chce říct NE, ale jen to odkládá, což by mohl klidně dělat až do podpisu smlouvy. Celý ten proces včetně přípravy smlouvy by tě stál čas a ten by si nikdy nedostal zaplacený.

    Uvědomuji si, že jako nováček jsi rád za každého klienta, který má zájem se setkat.
    Je to čistě o tvé hlavě, co po takové situaci budeš nosit v hlavě.

    Třeba by ti i pomohlo, když se tímto klientem setkáš, tak mu řekni, že sis z toho dělal hlavu a uvidíš sám reakci z jeho strany, jak tu samou situaci vnímal on.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Já tedy asi nejsem úplně expert na vztahy s klienty… Samozřejmě může klienta od schůzky odradit cokoliv. To, co se Vám „povedlo“ – nebo i cokoliv jiného. Třeba jste dal klientovi zástupný důvod pro odmítnutí schůzky z jiného důvodu, který vám nikdy ani neřekne.

    Já bych to tedy tak neřešil, vždyť jde o banalitu. Klientovi bych věc vysvětlil (jako jste to udělal tady) a šel dál. Profesionální dojem to asi neudělá, ale je dobré prostě kápnout božskou a být upřímný.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account