Zvolené téma obsahuje celkem 3 odpovědi. Do diskuze (4 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Roman Kolář a poslední změna proběhla 3 týdnů, 1 den.

  • Autor
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Před malou chvílí jsem rozeslal výsledky ankety/průzkumu zde na Poradci-sobě.cz. Velmi zajímavé výsledky! Účastnilo se cca 120 poradců, kteří vyplnili tento formulář: http://poradci-sobe.cz/ktere-pojistovny-doporucujete-nejcasteji/

    Prozatím jsme vyhodnotli pouze autopojištění. Pojištění majetku je v procesu a bude příští pátek.

    Ti, kteří se ankety nezúčastnili, obdrží výsledky později a v „ořezané“ formě.

    Všem účastníkům děkuji za poctivé vyplnění dotazníku. Pro jistotu se podívejte i do složky se spamem, pokud v emailu výsledky nemáte.

    Díky!

    2

    0
     | Napsat autorovi
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Viktoro,

    takové průzkumy bych uvítal častěji a přiznám se, že mi tento zcela unikl. Vzhledem k tomu, že by respondenty měli být pouze poradci, vůbec bych se nebál otázek na kvalitu likvidace (u které pojišťovny jste s klienty řešili škodu, jak byl klient spokojen, jak kvalitní byla likvidace z Vašeho pohledu …).

    3

    0
     | Napsat autorovi
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Já se přidávám k tomu, co napsal Václav, také mi to asi uniklo = škoda.
    Já sám mám vyzkoušeno, že na jednu pojišťovnu mohou mít poradci, tedy nyní hodnotím pouze kvalitu spolupráce pro externí spolupracovníky, rychlost komunikace, tedy jak „zvedání“ telefonů, případné zavolání zpět, rychlost vypracování nabídky, či vytvoření a předání vlasní makléřské smlouvy atd., naprosto rozdílné pohledy v různých regionech.
    Je tedy nejen o podmínkách, které si dokážou domluvit naše centrály, ale hlavně o individuálním přístupu jednotlivých pracovníků, kteří by nám tento servis měli zajistit.
    Já se tedy domnívám, že by hodnocení pojišťoven mělo být nejen komplexní, ale i detailní, tedy:
    – kvalita produktu
    – kvalita a rychlost likvidace
    – kvalita zázemí pro externí službu (může být velice rozdílná proti jejich jednobarevným obchoďákům)
    Nicméně je to můj názor, který nikomu nevnucuji.
    Také je problém zde veřejně napsat, který ústav tam, a kdy a kde, má zrovna škodiče. Může to přinést okamžitě „zlou krev“, nebo třeba bude škodič vyměněn a potom, pokud někdo nebude o této výměně vědět, bude zde zveřejněna chybná negativní informace.
    Kéž by vše bylo naprosto OK a nemuselo o toto hodnotit.
    Tak tedy všem přeji bezproblémovou spolupráci se všemi ústavy.
    :-)

    2

    0
    • Tato odpověď byla upravena před 3 týdnů, 2 dny uživatelem  Jiří Vařečka.
     | Napsat autorovi
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Jen připojím technickou informaci z minulosti… kdysi jsem prováděl anketu na software pojišťoven obecně, výsledky jsem tu někde prezentoval. Vyhrála, pokud se pamatuji, jako uživatelsky nejpříznivější, Kooperativa…
    V této souvislosti mě už asi stokrát napadlo, zvláště když se trápím s nějakou funkcionalitou, že by bylo zajímavé to v čase zpracovat a zaznamenat výsledky, s čím nejvíce se obchodník potýká, co považuje za obtěžující, nepřehledné, špatně funkční nedostatečné nebo naopak. Tohle je na to platforma jak vyšitá, poslední dobou je tu stejně trochu mrtvo ;-). Začít od samotného zalogování, přes zadávání údajů, výstupy konče a nebylo by od věci to poskytnout pojišťovnám jako výstup.
    Uvedu příklad. Třeba když někde vyskočí nějaká hláška, z které se obtížně pochopí, o jakou chybu se konkrétně jedná a jak ji odstranit nebo co se týká POV, tak třeba i tisk ZK, kde se občas jaksi nemohu trefit do přednastavených rámečků, přičemž by stačilo, kdyby se to tisklo na prázdnou ZK rovnou i s těmi rámečky a texty. Nebo překlikávání mezi záložkami, nutnost použití konkrétního prohlížeče…apod.
    Takových „obtěžujících a zdržujících“ okamžiků bychom našli asi desítky. Chtělo by to ale vytvořit něco, do čeho by to šlo postupně zaznamenávat. Aby když na to narazíme, tak jsme to mohli hned někam pověsit. A nechat tomu chvíli čas. Třeba to i rozdělit po pojišťovnách a ty ostatní údaje by se tam nechaly třeba sbírat rovněž.

    3

    0
     | Napsat autorovi
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account