Diskuzní fóra pro finanční poradce » Poradenské firmy

Brokerpooly v současnosti, možnosti převodu kmene


( 10 příspěvků , 280 přečtení )

Další diskuse, které by Vás mohly zajímat:

podle vláken | podle času

  1. Zdravím,

    koncem dubna odcházím z jedné firmy. Z které a důvody proč moc nechci rozebírat.

    Jsem v oboru 3 roky, už něco vím a mám určitou vizi. Uvažuju, že to zrealizuju i sám a případně někoho přitáhnu nebo se k někomu přidám.

    Řekněme, že hledám vhodné prostředí, tzn. brokera, platformu, která jde s dobou.

    Vše dle mě směřuje k digitalizaci, k jednoduchosti, opakovatelnosti jednoduché správě klienta... systém práce podpořený technologiemi. Je to prostě jen o tom si vzít informace, pobavit se o situaci a plánech, přelouskat papíry a udělat nějaký efektní i efektivní výstup.

    Ideálně mít náhled na všechny smlouvy klienta tak, aby je viděl i on, různé vychytávky, výročí smluv, analytické softwary. A rád bych ty lidi z poolu viděl a měl možnost ovlivnit jeho fungování, vždyť je tady pro nás.

    INSIA - znám tam nějaké lidi, kteří mi sedí. Trochu se jí ale bojím, že to je hodně strnulá a neflexibilní společnost. Provize super, Yetiho jsem ještě neviděl, nakolik ulehčí práci?
    Navíc jsem slyšel, že v případě odchodu z ní není převod kmene tak jednoduchý a i když je ve smlouvě, že to INSIA umožní, tak to může v komunikaci s pojišťovnama nějak byrokraticky zhatit, pokud chce. Máte někdo zkušenost?

    SABservis - tváří se nenápadně, nevím zatím jak široké mají portfolio a výši provizí. Tady mě přijde, že ačkoli jsou malí, tak chtějí kopírovat potřeby poradců a mohli by mi systémy velepšovat dle potřeby. Nějaká zkušenost?

    Klidně nějaké další nápady, budu rád.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 2

    Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Pokud já mohu za Insia, není problém.
      Umím Vám odpovědět, vše ukázat a vysvětlit.
      Předem musím napsat, že o strnulosti rozhodně nemůže být řeč, naopak, je to průkopník nových technologií a postupů.
      Klidně mne kontaktujte:
      http://poradci-sobe.cz/inzerce/view/toto-je-moje-nabidka-3-pfpro/
      ---
      JV.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 1

      Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    2. Dobrý den pane Kutálku,

      převody kmene v INSIA zpravidla podepisuji já osobně. Chová-li se partner korektně a odchází "s čistým stolem", neděláme mu žádné potíže, i když nás odchod kvalitního člověka mrzí. Každý se může svobodně rozhodnout, kde a jak chce fungovat. To je základ našich hodnot.

      Jenže tak to bohužel ve všech případech není .... pokud jste slyšel, že převod kmene z INSIA není "tak jednoduchý", tak to možná bylo od lidí, kteří nehodlali zaplatit svá storna či měli nějaké "oplétačky se zákonem" ... stížnosti pojišťoven, ČNB, nároky klientů na náhradu škody .. exekuce atd.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

      Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    3. Jakube, na Vašem místě bych si nechal představit zázemí a CRM všech hlavních brokerpoolů. Očekávejte, že všichni budou pěkně zpívat, než Vás získají, takže berte informace od každého z nich střízlivě.

      Hodně propracované to má Broker Trust - zajímavé nástroje pro práci s klientem. Provizně tam ale asi budete oproti konkurenci hůře, nebo budete muset plnit vyšší objemy.

      Já se svou firmou používám Bonnet. Snaží se jít cestou digitalizace, ale nástrojů je méně než u BT. Také je nutné si víc věcí dělat (zadávání, skeny, pošta) a hlídat, ale to vyřeší asistentka. Výše provizí je ok, bez nutnosti objemů.

      Insia - nemám zkušenost. Z doslechu z několika zdrojů - pokulhává v IT. Ale to může být pomluva, takže to neberu vážně. Co si neověřím, tomu nevěřím.

      Do výběru bych ještě určitě zařadil SAB servis.

      V investicích každopádně jak BT tak Bonnet velmi slabí. Insia je nedělá. Takže fondy bych řešil na Vašem místě u specializovaného poolu - třeba In Investments. Individuální přístup, dobré CRM a investiční kalkulačka, školící systém.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 2

      Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  2. Zdravím,

    chápu, lidi toho řeknou hodně. Konkrétně od Insie mě odrazuje hromada lidí... že je tam moc byrokracie, pravidel apd.

    Co moc dobře nechápu je, proč Insia nemá nějaký poradenský software, plánovač cílů apd. Jsem zvyklý používat nějakou pomůcku na sběr dat, výpočet důchodů apd. Něco podobného bych chtěl využívat i nadále, byť mám vlastní představu, co by tam mělo být.
    Jen si říkám, jestli toto by právě neměla být náplň brokerpoolu, aby své nástroje přizpůsoboval požadavkům poradců?

    Zajímalo by mě, zda třeba klient má náhled na své smlouvy online, jestli je možné se nechat informovat po výročí smluv, narozeninách klientů, vidět následné provize apd.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 2

    Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. "Sorry jako".
      :-)
      Výše říkáte že neznáte YETIka a nyní popisujete co vše chybí?
      Divné.
      Má nabídka stále platí.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 2

      Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  3. No, trefil jsem to :) protože to je to, čeho se trochu bojím.

    Manažeři sítě mi říkají, jaké prachy se perou o Yetiho a přitom některé základní funkce, které by měl servisní systém umět, tam jak říkáte, doposud nejsou... a umí to mnohem menší brokerpooly.

    Teď otázka, kterým směrem se to vlastně vyvíjí. Věřím tomu, že toto by hodně poradců ocenilo.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 1

    Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Já jsem někde dnes psal tuto větu:
      "některé základní funkce, které by měl servisní systém umět, tam jak říkáte, doposud nejsou.."
      To asi nebude moc pravda, že?
      Stejně jako nerozumím:
      "...jaké prachy se perou o Yetiho..."
      Co tímto myslíte?

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

      Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    2. Jakube, asi by to chtělo víc přiblížit, co jsou to ty základní funkce servisního systému. Bavíme se tak nějak moc obecně a nejasně...
      Co se týká software na finanční plán apod., tak na to mohou existovat různé pohledy. Třeba ten, že každý chce pracovat vlastním stylem práce a využít software, který mu vyhovuje a pool využívá na ty ostatní věci, které mu to, co z toho plánu vypadne, umožní udělat a nějak to třeba hlídat.
      Jestli to vyžaduje více práce... možná ano. Někde zabalíte obálku, pošlete k tomu průvodku a někdo to někde jinde naskenuje, uloží do systému a pošle pojišťovně. Já mám zase radši tyhle věci pod kontrolou. Skeny si dělám asi 8 let bez ohledu na to, zda musím, či ne a přidání klienta a pár údajů ke smlouvě zase tolik času nestojí.
      Jinak s tím, co píšete, že byste chtěl, aby to umělo, s Vámi souhlasím. Kvůli vlastní představě jsem si postavil vlastní software, jestli se tak nechá nazvat excel plný vzorců :-) s výstupy, které zapadají do mého systému práce a na kterých budu ještě asi dlouho dělat :-) Perfektní relaxace proti vyhoření.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

      Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  4. YETI splňuje vše potřebné pro práci. Práce s klienty, sorry ako, není o jen elektronice a přehnaném počtu aplikací, ale jednání s klienty. INSIA není jen o YETI, nutno si vzít a zvážit skutečný komplex toho, co nabízí. Já jsem spokojen.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 4 Thumb down 0

    Odesláno před 2 týd. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |


Odpovědět

K posílání příspěvků je nutné přihlášení.