Diskuzní fóra pro finanční poradce » Vaše náměty

Klientské centrum pojišťoven


( 41 příspěvků , 16887 přečtení )

Další diskuse, které by Vás mohly zajímat:

podle vláken | podle času

  1. Zvoní mi telefon...

    Dobrý den, je u telefonu pan XY? Já jsem z klientského centra pojišťoven a volám vám, protože jsme zjistili, že máte špatně nastavené pojistné smlouvy a je nutné upravit vaše pojistné částky, protože máte u smluv problémy s pojistným plněním. ..

    Kdo že volá? ...

    Klientské centrum pojišťoven.. Rád vám sděluji, že jste byla Klientským centrem pojišťoven vylosován a obdržíte od nás malý dárek, láhev kvalitního vína...

    A to je firma, nebo instituce, nebo co?

    Klientské centrum pojišťoven s.r.o....

    No a co dělá to klientské centrum pojišťoven?...

    Kontrolujeme smlouvy, protože je máte špatně nastavené...

    A kdo to kontroluje? V tom centru, nebo vy? Nebo kdo?...

    Kontroluje to pán, který je vyškolený ČNB...

    A jak se jmenuje ten pán?...

    Tomáš Vybíhal...

    Aha, a ten pan Vybíhal pracuje pro to Klientské centrum pojišťoven? ...

    Ano, pan Vybíhal kontroluje smlouvy a je to majitel společnosti... Pijete červené nebo bílé víno?...

    Děkuji za informace, víno nepiji, ale ČNB bude váš telefonát určitě zajímat, nashledanou...

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 11 Thumb down 1

    Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Mám podobnou zkušenost.

      Dobrý den pane Prášile, jsem z klientského centra a je mojí povinností Vám oznámit, že byla provedena kontrola vašich produktů, kdy se zjistilo špatné nastavení pojistných částek.

      Předpokládám, že mi v tom pomůžete.

      Přesně tak, jsme tu od toho, abychom Vám pomohli nastavit optimální řešení, kdy zároveň ušetříte peníze.

      O jaké pojištění se jedná?

      Bohužel na vaše smlouvy nevidím, to dělá naše firma.

      Jaká firma?

      Zapsaná pod ČNB.

      Jinak, jak je firma zapsaná v obchodním rejstříku?

      Hm,hhhh. Noooo. My jsme klientské centrum, které kontroluje stávající smlouvy…

      To už jsem slyšel, ale jak jste zapsaní v obchodním rejstříku?

      Pane Prášile, bude lepší, když Vám pošleme našeho pracovníka, který vám zodpoví všechny dotazy...

      Dobře, budu se na vašeho pracovníka těšit, pište si adresu mé kanceláře …. Osobně mi to vyhovuje …..

      Bylo to trochu delší, jen jsem vypíchl to nejzajímavější. Bohužel pracovník nepřišel:-)

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

      Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. Já chci at mi taky zavolaji, prosim. .... :)))

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

        Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        1. 910 871 907 - voláno z toho čísla.

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

          Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        2. Já s Vámi Ivane udělám mystery shopping. Budu volat jako Hana Nováková, krásná blondýna z klientského centra z Tábora, ale na schůzku nepřijdu. :-)

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 1

          Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
          1. škoda, a já se tak těšil, že mi ty smlouvy konečně někdo zkontroluje ;)

            Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

            Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      2. Jirko, ty máš ale smůlu.
        Tak to je opravdu škoda že nedorazil.
        Věřím, že by jsi si ho s gustem vychutnal.
        To fakt zamrzí.
        :-)

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 5 Thumb down 2

        Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      3. Tak mi taky volali, pořád stejné schéma, i to víno nabídli,že se změnili oceňovací tabulky atd. stále stejná písnička. Škoda, že tento týden nemám čas - domluvili jsme se, že zavolají příští týden, tak se pokusím si domluvit schůzku. Třeba se dozvím něco nového :)

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 1

        Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    2. Zdálo se, že proběhl telefonát, a bude to, jako vždy, ukončená záležitost. Ovšem nikoli....

      Dnes mi volal právní zástupce společnosti Klientské centrum pojišťoven, že uvádím nekorektní informace, že mají rozhovor nahraný -ano, výborně, s žádným nahráváním jsem nebyl na počátku hovoru seznámen. Na tuto informaci neměl pan magistr slov. Prý mi na e-mail zašle veškeré informace, protože mě chtějí žalovat.... Doposud nic nepřišlo.

      Závěr nechť si každý udělá sám.

      Jak jsem to zpočátku bral jen jako lehké pošimrání a "upozornění" pro pracovníka dotyčné firmy, aby si nejprve ověřil, zda jsou jejich telefonáty korektní či nikoli, tak mě to nyní začalo opravdu zajímat. Aby klientům někdo vyhrožoval z právní kanceláře, to opravdu není běžné, má tato firma co skrývat? Posuďte sami.

      http://www.kcpsro.cz/o-nas/styl-prace

      https://plus.google.com/100306157627088615443/posts/1aZPAqpzSR2

      http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/725504817

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

      Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. Tak tohle by mě zajímalo: V případě žádosti o radu je vám odborný specialista povinen na místě navrhnout nejefektivnější řešení pro krytí vašich potřeb, porovnat nabídku jednotlivých pojišťoven a vyčíslit celkovou úsporu za použití všech dostupných slev. Odborný specialista je vybaven veškerými kalkulační programy a je schopný veškeré vaše dotazy zodpovědět přímo na místě.
        To si dost dobře nedovedu představit, že na místě rozjedu deset pojišťoven a nasimuluju všechny životky, po nich majetek a POV a ještě u toho stihnu zjistit od klienta veškeré údaje k tomu potřebné a sdělit mu všechny návaznosti. To asi tak kolem desáté vyndává obchodník z kufru pyžamo a kartáček na zuby, aby mohli pokračovat druhý den ráno, než klient odejde do práce, ne? :-)

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 11 Thumb down 1

        Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        1. Bod jsem již dal, ale stejně musím poopravit, není to 10, ale 11 pojišťoven. Víc jich k dnešnímu dni nemají, dle náhledu v ČNB.
          Jen namátkou, nemají např. HVB, AXA ASSIST., D.A.S.,......
          ---

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 6 Thumb down 0

          Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    3. Dobrý den kolegyně a kolegové,

      čeká mě školení NOZ (nového obč. zákoníku). Dostala se ke mě presentace pro školitele. Vypichnu důležitou věc v návaznosti k tomuto tématu:

      Telefonická komunikace s (potencionálním) klientem:
      a)zachovávat opatrnost při oslovování a informování (potencionálních klientů)
      b) na začátku rozhovoru sdělit svou identitu a účel tel. hovoru

      Informace sdělené po telefonu mohou být považovány za návrh na uzavření smlouvy! Mohlo by osobu nabízející produkt nebo službu zavázat poskytnout sjednanou službu. Je proto nezbytné, aby OZ po telefonu sděloval pouze ověřené informace a informoval klienta přesně.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 4 Thumb down 1

      Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. Zdravím Pavle, po delší době.
        Souhlasím, i do tohoto NOZ zasahuje.
        Proto zde je založeno tema:
        http://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/novy-obcansky-zakonik-2014-noz
        uvítám, věřím že nejen já, kdyby jsi nám tam nějakou informaci přidal, protože osvěta na toto tema zatím je velice malá. Plošně.
        Děkuji.
        JV.

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 7 Thumb down 1

        Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  2. Datum oprávnění k činnosti 27.08.2013? Pan Vybíhal bude odborník. Jinak celý rozhovor a zavádějící informace není nic nového - podle podobných skriptů volá i SMSka.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

    Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. také tipuji SMS poradenství

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 0

      Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. Benefit investment a.s.

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

        Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        1. Tato firma s tím zřejmě nemá nic společného, jen se zobrazuje u dotyčného pána. Tímto se omlouvám.

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 1

          Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      2. Velice podobný call-script používají zástupci DataLife. Ti se ovšem prezentují jako zástupci Sdružení pojišťoven, kteří kontrolují špatně nastavené smlouvy, které systém ve spolupráci s ČNB označil, že jsou v tzv. červených číslech.

        Obhajoba zástupce DataLife - my jsme registrováni u ČNB a de-facto sdružujeme služby pojišťoven, je to tedy v pořádku, jen oslovení klienti nás občas špatně pochopí.

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

        Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        1. Opravdu jsem rád za to, že jsem v sobě nalezl pud sebezáchovy a před týdnem vyklidil po 15 letech kancelář. Momentálně začínám pracovat na projektu, který má smysl naplňuje mé představy o fungování. Již jen to, že zájem ze strany klientů je na úplný začátek neskutečný, je obrovskou oporou.

          Vám všem přeji co nejméně podobných pochybných firem a firmiček, které vznikají jako houby po dešti. Nemyslím, že finanční poradenství ala realitní kanceláře bude fungovat jinak...

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

          Odesláno před 3 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  3. Hurá, konečně mi taky volali! V pondělí v 17.20 mi jejich zástupce, který se zrovna pohybuje v naší oblasti, přiveze láhev vína (bílé, velkopavlovická oblast) přímo do kanceláře. A zadarmo! Kolegové, chcete přijít okoštovat? :-D Paní v telefonu byla fakt příjemná, to nešlo odmítnout. Prý se od nového roku změnili oceňovací tabulky a sazby, a prý mám uzavřené smlouvy, tak si je mám nechat zkontrolovat.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 5 Thumb down 0

    Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Pane Průcho, dejte prosím poté vědět, jak jste pochodil?

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

      Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    2. Jeeee, taky bych do toho šel! Rád si pak vezmu kontakt. Zaujala mě reference ze 7.7.2014 http://kcpsro.cz/o-nas/reference. Žádného člověka toho jména jsem v oboru nenašel.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

      Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    3. Já bych taky chtěl, a nikdo nezavolá... Poslední zkušenost mám před třemi lety. Paní z SMS přijela, pozdravila a vytáhla kalkulačku a brožuru Flexi ;-)

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

      Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    4. Schůzka byla fajn. Názory máme odlišné, pojišťovák chce pojistit každého na všechno, já jen někoho na něco, dostali jsme se do rozporu, zda je férové a etické titulovat se jako klientské centrum pojišťoven, ale víno nevypadá špatně (od nějakého vinaře Habřiny).
      Jeho pracovní tempo 10 schůzek denně po dobu 3-4 dnů v týdnu je hodně daleko od toho mého :-)

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

      Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. a zapomněl bych - prý má předepsané pojistné 2.000 za pracovní den. Hm, kdo z Vás to má?

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

        Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        1. Štěpáne díky za zprávu. Já myslím, že je fajn se potkávat s lidmi z branže. Člověk se dozví často velice překvapivé věci. Poslední dobou jsem takto potkal mnoho zajímavých lidí a to jak v pozitivním, tak i negativním smyslu slova.

          2000 jste myslel, resp. pán myslel, měsíční, nebo roční pojistné?

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 0

          Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
          1. Honzo, měsíční. Moc doufám, že pán si značně přisadil nebo uvedl svůj nahodilý špičkový výkon.
            Moje jediná rizikovka od PČS - V3 ho moc neoslnila, divil se, že jsem neměl od 12 let žádný úraz. Rozhodně bych se ale měl pojistit na denní odškodné, protože to se vyplácí nejvíce :-)

            Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

            Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
            1. A dostat se ke klientovi po takových expertech, to bývá občas vážně síla. Minulý týden jsem jednu takovou schůzku měl. Ve 4 členné rodině stavebka celkem na cca CČ 8Mil Kč a jako perla portfolia Hypo na 2,5Mil v kombinaci s KŽP. Další pojistky na spoření a penzijka na studenty abstrahuji.

              Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 0

              Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
            2. zřejmě jinej oddíl:)

              Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 1

              Odesláno před 2 roky | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  4. dnes mi volali také nebyli schopni mi rict nic konkretního, jen ze se jedná o sro sidlici v brne...pote co jsem chtel vedet nazev polozil telefon volali z +420 910 871 913(https://www.muzutozvednout.cz/telefonni-cislo/910871913), skoda ze jsem nemel dnes zrovna naladu na to si domluvit schuzku

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

    Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. To je škoda. Už jsem si myslel, že nejsou aktivní. Asi před rokem mi volal a psal jejich právní zástupce. Domáhal se odstranění této diskuse. Nabídl jsem jim rozhovor. Ten s poděkováním odmítli a přestali trvat na zrušení diskuse. Těším se, že se zase ozvou.:-)

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 7 Thumb down 1

      Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. :-) deset palců :-)

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

        Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      2. Třeba se mění (změní) doba a i k rozhovoru dojde.

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 5 Thumb down 0

        Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      3. Včera znova telefón, již jsem si schůzku domluvil, dám zpětnou vazbu.

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

        Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
        1. Tak pan poradce nedorazil, nedošla ani omluvná sms, ani hovor nic.

          Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

          Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
          1. Pán asi chodí na Poradci sobě... :-)

            Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 1

            Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
            1. V tydnu mi volala nějaká slečna jejich jménem také. Za schuzku dostanu lahev vina a osli mustek, zda piju bile ci cervene. Pry, že se mnou proberou hlavne smlouvy životního a urazového pojisteni.
              Ptal jsem se, kterym konkrétně se chce věnovat :-)
              No a to už nedala a že prý to bude zřejmě omyl :-)

              Tak jsem zvedav, ktery pablb mi jejich jménem za půl roku bude volat znovu :-)

              Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 0

              Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
          2. Hmmm, to zamrzí.
            Člověk se na ně připraví a oni nedorazí.
            Také jsem si zde chtěl přečít výstup z té schůzky.

            Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 4 Thumb down 0

            Odesláno před 1 rok | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
            1. Dnes mi také volala paní (Franková), číslo 910 870 166. Stejný scénář...

              Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 1

              Odesláno před 2 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
              1. ... a bude schůzka ???
                -----
                Pokud ne, to je škoda, nevíte o co přicházíte.
                Pokud ano, průběh setkání bude jistě zde pro kolegy poučný.

                Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 0

                Odesláno před 2 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
                1. Řekl jsem, že se mi jejich přístup a styl komunikace vůbec nelíbí a jsem z oboru. Tím to celé skončilo. Nemám čas ztrácet čas a víno si koupím sám :-).

                  Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

                  Odesláno před 2 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |


Odpovědět

K posílání příspěvků je nutné přihlášení.