Diskuzní fóra pro finanční poradce » Finanční poradenství

Konference poradců 2016 - FINfest.cz


( 12 příspěvků , 2523 přečtení )

Další diskuse, které by Vás mohly zajímat:

podle vláken | podle času

  1. Provozovatel webu Poradci-sobě.cz organizuje 30/11/2016 Konferenci finančních poradců (FINfest 2016). Rád bych Vás na tuto akci jménem svým i jménem webu Poradci-sobě.cz pozval!

    V tomto vlákně budo postupně přidávat konferenční novinky.

    Čekají nás diskuse top řečníků na top témata:
    - praktické dopady regulace (pojištění, hypotéky/úvěry)
    - investice: tradiční produkty, alternativní produkty a produkty obskurní
    - franšízy a integrace poradenství s realitním službami
    - nástroje pro poradce
    - Prakticky orientované workshopy: telefonování a prodejní dovednosti

    Konferenci slavnostně zahájí člen bankovní rady ČNB - Tomáš Nidetzký. Potkáte se špičkami oboru.

    Web konference: FINfest.cz

    Stav příprav vidíte online na odkazu výše. Pokud máte tip na zajímavé téma / řečníka, dejte vědět!

    A drobnost na závěr: pro zdejší poradce výhodnější vstupné (do poloviny října).

    Věřím, že se na této konferenci osobně potkáme! Přijďte podiskutovat osobně!

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 12 Thumb down 1

    Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Dobrá práce !!!

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 6 Thumb down 1

      Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    2. Ahoj Martine,

      paráda, už se těším na akci! :-)

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

      Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  2. Velmi dobrá zpráva pro konferenci FINfest a pro četné fanoušky Ivana Špirakuse:-). Klíčovou panelovou diskusi bude moderovat a pojišťovny zpovídat Ivan Špirakus. Ivane, díky!

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

    Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Bude mi potěšením Martine :)

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

      Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. No to je paráda - netřeba instalovat skřipec:-)

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 4 Thumb down 0

        Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  3. Mohu k již zmíněnému Ivanovi Š. oznámit další top řečníky: Petr Borkovec (Partners), Petr Stuchlík (Fincentrum), Michal Knapp (Broker Trust). A tím výčet zdaleka nekončí... Myslím si, že je se na co těšit.

    Přijďte se podívat (stále ještě platí zvláštní cena pro Poradci-sobě.cz) - více na FINfest.cz.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 4 Thumb down 0

    Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Super, tak to se teď těším zase víc! :-)))

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

      Odesláno před 6 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  4. Výborná akce dneska. Bylo super potkat zase tolik známých kolegů.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

    Odesláno před 4 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Dobrý den Ondřeji, musím podotknout, že mě mrzí, že jsem to neslyšel celé. Mě ta přesně definovaná logika na Vašich přednáškách baví, přestože jsem zrovna ten, co dělá ty tisícovkové smlouvy. :-)
      Takže díky.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

      Odesláno před 4 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  5. Musím to zhodnotit, dokud mám pár věcí v hlavě. To vás asi u mě nepřekvapí. :-)
    Podobně jako Ondra Záruba, jsem rád, že jsem některé z vás, s kterými se blíže znám, zase po nějaké době viděl a prohodil pár slov. Bylo jich tolik, že jsem nestihl ani coffee break a dokonce ani oběd :-) Místo toho jsem klábosil a psal otázky do panelové diskuze. Musím se přiznat, že ty první dva v diskuzi o provizích byly ode mě, to jsem si nemohl nechat ujít.;-) Když už jsem zabrousil k těm provizím, dnes máme první den s "dlouhým" stornem a možná stojí za to se krátce vrátit k té panelové diskuzi. Překvapilo mě, že některé pojišťovny ještě stále berou jako "přednost" to, že pokud někdo navýší smlouvu, jde provize za ním a nikoli za správcem. Podle mě je to jasná samozřejmost. Velmi se mi líbilo vyjádření pana Petra Hrbáčka z Allianz, který ani sekundu nezapochyboval o tom, komu by taková provize a smlouva měla patřit. Přesto ještě pořád existují pojišťovny, kde považují za normální, že když smlouvu navýšíte, tak chtějí poslat provizi správci, kterého ten člověk třeba ani nikdy neviděl. Když chcete smlouvu převést, tak požádají toho současného správce o vyjádření a když ho zamítne, tak pošlou klientovi dopis, že na straně stávajícího a PEČUJÍCÍHO pojišťovacího zprostředkovatele neshledali důvody k provedení požadované změny a doporučí se na něho NADÁLE obracet. Posledního klienta, se kterým pracuji osmým rokem to rozlítilo tak, že chtěl smlouvu hned zrušit. Zajímala by mě reakce pojišťoven a dozorčího orgánu, kteří stojí zcela jasně proti přepojišťování, jak mám takovou situaci bez toho přepojišťování řešit? Mám jet dvakrát ke klientovi x kilometrů, sepsat dodatek ke smlouvě, k němu záznam, kde na sebe beru odpovědnost za uskutečněné řešení a peníze poslat někomu jinému? Nebo zavolat ke konkurenci, že tam mají ze desítku provizi, ať si to dojedou udělat? To je přece naprostá šílenost...
    A ještě závěrem... nesouhlasím s tím, že servis přece všichni zprostředkovatelé dělají stejně, protože tam mají majetek, POV nebo něco dalšího a tím pádem nepotřebují mít na životě servisní provizi
    1. Nedělají, dělá to jen určitá část poradců.
    2. Ti, co to dělají, pak platí servis životního pojištění z příjmu jiného produktu u jiné pojišťovny, to nedává žádnou logiku. To je jako kdyby servis elektrikáře měl tomu elektrikáři zaplatit kominík. Navíc někdo může být specialista a ostatní produkty může dělat jiný specialista z firmy. Myslím, že tady musí platit u provizního odměňování jednoznačné: servis znamená mít následné provize v dostatečné výši. Jinak tím pojišťovna říká, že o servis klienta nemá zájem.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 10 Thumb down 0

    Odesláno před 4 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Souhlas. Celkem tristní pohled na postoj pojišťoven (čest výjimkám) k převodu smluv pod jiného správce.
      Co chce klient, nikoho nezajímá. To je zoufalé.
      Očekával jsem, že pan Šindelář (za USF) bude za vůli a ve prospěch klilenta intervenovat, ale ouha.
      Vyhýbavá odpověď mohla naznačit, o co v posledku některám velkým hráčům v USF jde.
      Že to neni blaho klienta je nabíledni.
      Takže jsme to mi, řadový pěšáci, které ten chudák klient vlastně má.
      Takže dál budeme servisovat smlouvy a inkasovat budou jiní.
      A proč?
      Protože jsme jediní, koho klient vlastně má. A jestli jsme jediní, tak to (slovy klasika) dělat musíme.
      A není to právě to, co dává naší práci smysl?

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

      Odesláno před 4 měs. | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |


Odpovědět

K posílání příspěvků je nutné přihlášení.