Zobrazeno 73.834x

Toto téma obsahuje 38 diskutujících a má 165 odpovědí. This post has been viewed 73835 times

  • Autor
    •  Redakce
      Člen

      [Toto je automaticky vložený text z Produktové databáze Poradci-sobě.cz.]

      V investičním životním pojištění je ideálně spojeno pojištění s výhodnou investicí volných finančních prostředků.

      PERSPEKTIVA je vysoce variabilní produkt, jen Vy sami si volíte aktuální výši pojistné ochrany a spořící složky pojištění.

      Sami může přesouvat pojistné na jednotlivá rizika, která jsou pro Vás v dané životní situaci aktuální. V tomto případě

      vychází pojistné vždy z aktuálního věku pojištěného, tzn. že klient zaplatí pouze reálné náklady, spojené s rizikovou

      složkou.

      Klient může prostřednictvím investičního životního pojištění PERSPEKTIVA investovat do několika druhů podílových

      fondů. Složení portfolia jednotlivých fondů je velmi rozmanité a reaguje na momentální situaci na světových trzích.

      Jednotlivé investiční strategie se navzájem liší podle poměru rozložení investic do akciových a dluhopisových fondů.

      Vhodným výběrem investiční strategie si volíte takovou míru rizika a výnosnosti, která je pro Vás nejpřijatelnější.

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Dobrý večer,

      má někdo ze zde přítomných finančních poradců jakoukoliv osobní zkušenost s tímto produktem ? Děkuji všem :0)

       | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Osobní myslíte sjednávání, nebo osobní myslíte ji mít na sebe? Pokud první, tak ano a obstojně, pokud druhé tak ne :) mám jinou.

         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Dobrý den,

          myslím tím osobní zkušenosti při sjednávání klientům, zejména pak ve srovnání s Flexi. Jaký je podle Vás nejzásadnější rozdíl mezi těmito dvěma produkty ? Nebo jinak: proč Perspektivu 7BN a proč Flexi ? Díky :0)

           | Odpovědět privátně
          •  TP
            Účastník

            Pane Troščáku,

            začnu větou, že každý člověk je individual. To neříkám kvůli palcům, ale je to tak. Proto se v té a té situaci může hodit ten a ten produkt. A HLAVNĚ !! I nejlepší pojistka světa (ačkoliv taková není), může být prachsprostě nastavena a neřeší nic.

            Chcete slyšet konkrétní věci, tak jo.

            Budu se bavit o Perspektivě 7BN (ne starší) a FLEXI 2011.

            Výhody 7BN oproti FLEXI:


            – pojištění až do 80-ti let

            – levnější pro starší občany 40+

            – dva dospělé lze nastavit i za 400,- (FLEXI co dospělý to 300, tedy 2 lidi = 600 Kč)

            – levná IÚ (pouze plná)

            – zpravidla delší limity plnění úrazu (jak u čeho viz dokument dole)

            – druhý pojištěný může mít ŽP na 0,- Kč

            – zajištění zdravotní péče

            Nevýhody 7BN oproti FLEXI


            – pro rodinu s dětmi mnohem dražší než FLEXI

            – děti pouze do 18ti

            – u dětí TNP s drahé oproti FLEXI (zkuste si dát 1mil Kč)

            – nelze připojistit invalidity I,II stupeň ani nemoc ani úraz, pouze plná invalidita tj. III.stupeň

            – dražší připoj.prac.neschopnosti

            – TNP mají horší průběh než u FLEXI (křivka v %)

            – nemožnost nastavit individuální konec hlavní životní pojistky s konstatní částkou pro 1.pojištěného (možnost pouze od 60-ti na minimum)

            – přísnější posuzování zdravotního stavu (intervence)

            Soubor:

            V rámci práce Vám zpřístupňuji mnou vypracovaný dokument srovnání vybraných limit plnění úrazů 7BN vs FLEXI zde:

            http://www.uloz.to/8846865/limity-flexi-7bn-xls

            – heslo: poradcisobe

            Určitě jsem neuvedl vše, nejsem děd vševěd :) Snad to pomohlo

             | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Tak potvrzuji svůj předchozí příspěvek: od dubna 2011 bude možné sjednávat produkt PERSPEKTIVA UNIversal, který umožní klientům modernizovat starší typy kapitálových, důchodových a věnových smluv. Vše se bude dít prostřednictvím uzavření dodatku ke stávající pojistné smlouvě, kdy klient získá plné vlastnosti Perspektivy 7BN + navíc:

      – klientovi nejsou při změně pojistné smlouvy strženy žádné neuhrazené počáteční náklady

      – klient nemusí zdanit dříve uplatňované daňové odpočty

      – klient získává navýšené limity bez zkoumání zdravotního stavu

      – klient získává speciální prémii za bezeškodní průběh ve výši 20%

      – klient získává možnost nákupu jednotek tržních fondů bez vstupních poplatků

      – a to vše na jednom dodatku ke stávající pojistné smlouvě.

      Jakmile budu vědět více podrobností, tak doplním výše uvedené.

       | Odpovědět privátně
      •  Martin Dratva
        Účastník

        Ano, potvrzuji příspěvek pana Troščáka, opravdu toto probíhá a zatím to vypadá na jedinečný projekt, který napříč pojišťovnami nemá obdoby :))

         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          Mě by ovšem zajímalo, jak se to bude chovat, pokud stará smlouva nebude moje. Pak ji budu moci předělat? Jinak, od KOOP vcelku pochopitelný krok, pokud nechce, aby jim ty smlouvy někdo likvidoval, protože nebudou zapadat svojí konstrukcí. No a pokud jsou tam smlouvy s vyšší technickou úrokovou mírou, pojišťovna se jich ráda zbaví… ;-)

           | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          Tak si mohu již odpovědět sám :-)

          Žádost o návrh změny pojistné smlouvy v rámci Programu PERSPEKTIVA UNIversal může s klientem sepsat pouze získatel, který je k datu podání žádosti evidován na stávající pojistné smlouvě jako platný získatel s procentním podílem alespoň 1 %. V případě, že je takových získatelů více, může s klientem sepsat žádost kterýkoli z nich.

           | Odpovědět privátně
          •  Petr.Kačenka .
            Účastník

            Dobrý den,

            to ale není běžný postup, ne? Alespoň u AZP a UNIQA jsem se s tím zatím nesetkal …

            Co k takovým omezením pojišťovnu vlastně vede? Vždyť vlastní pojišťovák dostane seznam a jede … cizí na pojistku narazí jen náhodou a pokud mu nepůjde změnit na modernější, tak ji zruší a založí novou (dost možná i jinde) …

            Petr

             | Odpovědět privátně
            •  Martin Dratva
              Účastník

              Víte kooperativa razí cestu toho, že klient je tzv. „rodinné stříbro“ a žádné krádeže klientů u nás nejsou trpěny…

              Pokud je klient zvyklý jednat s Toníkem Vomáčkou, tak mu tam já jako Franta Flinta nebudu šťourat.

              Tonda za péči o klienta dostává tzv. následné provize, tak ať si je zaslouží chlapec.

              A obchodní službu podobné principy nutí hledat klienty jinde, než ve kmeni KOOP.

              Oboustraně výhodné, ne?

              I když Frantík zas ostrouhal :D

              Mimochodem – to s tím seznamem u nás také nefunguje – jsme tak trochu jiná pojišťovna, já vím :))

               | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel
            Neaktivní

            Zdravím Romane,

            máte pravdu, tuto skutečnost jsem zapomněl uvést. Získatel, který má uvedenou pojistnou smlouvu ve svém kmeni, ji může přepracovat. Jak to bude u externích získatelů (OVB, Partners, AWD apod.)netuším, ale příští týden bych měl mít konkrétní info i k tomuto dotazu. Umím si představit variantu, kdy by na přepracované smlouvě byl po dohodě uveden např. ředitel agentury (1%) a druhý jakýkoliv získatel s 99%. Dle mě je vše jen o domluvě a s externisty se při této akci muselo počítat. Mimochodem, nebyl jste náhodou v roce 2009 za Partnera ČS v Thajsku ? Pokud ano, tak už vím, odkud Vás znám :0)

             | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Nejvíce narážím na RENDITE 1TW plus, Horizonty apod…, které strašně frčely v letech 1998 – 2003. Problém je ten, že je dělali zpravidla lidé z Kapitolu, kteří dnes již pro Kapitol nepracují nebo v oboru vůbec. A tak se ptám, budeme moct my, externí partneři Kooperativy, předělávat tyto zastaralé produkty na výhodnější 7BN+ ?

              Protože cca, 3 měsíce zpět mně bylo oznámeno přímo od Koopky, že ne.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Dobrý den Tomáši,

              můj zcela soukromý názor: na přepracování starších typů pojistek konkrétně od Kapitolu zapomeňte, Kapitol má dle mě dost velkou „členskou kapacitu“ na to, aby si stačil všechny klienty zrealizovat sám. Koneckonců, jedná se o nejvýznamnějšího dodavatele životního pojištění pro Kooperativu. Moje zkušenost je taková, že ostatní větší externí firmy (OVB, AWD, Partners apod.) moc kooperativní životky nesjednávaly, téměř všude frčely Flexiny od PČS. Ani dnes Perspektivu 7BN moc nesjednávají, přestože se hodně dotáhla na všude preferovanou (a právem) Flexi. Kooperativa to moc dobře ví a proto plánuje na letošní rok další připojištění do nové verze Perspektivy, aby „srovnala krok“. Údajně by se mělo jednat o připojištění 1.a 2.stupně ID, zproštění od placení v případě přiznání plného ID úrazem nebo nemocí a další věci. Bohužel, o prodloužení dětského úrazového pojištění do 25-ti let se stále nepřemýšlí…škoda. Jsou případy, kdy mi u klienta vychází tentýž návrh pojištění výhodněji u Perspektivy, a jsou případy, kdy vychází výhodněji u Flexi. Pokud se jedná o rodinu s dětmi, tak v 95% případů vyhrává Flexi.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Takže ověřeno: narazíte-li na starší rezervotvornou smlouvu od Kooperativy (kapitálovky, důchodovky, věnové pojištění a předchůdci dnešních Perspektiv 7BN), tak klíčovým parametrem bude původní získatel (sjednatel). Je-li firma u Kooperativy stále živá (firmou mám na mysli Kapitol, ZFP, AWD, Partners, OVB…prostě jakýkoliv subjekt), pak Vám program neumožní provést Dodatek ke smlouvě = přepracování smlouvy na nový typ. Změnu bude možné provést pouze prostřednictvím stále živého získatele smlouvy. Takže přestože konkrétní finanční poradce od fy ABCD již v oboru nepůsobí, firma ABCD pro Kooperativu stále sjednává, máte smůlu a změnu může provést pouze fy ABCD, respektive jakýkoliv její zástupce. Myslím si, že smluv, u kterých by dnes již původní získatelská firma vůbec neexistovala a nespolupracovala tak s Kooperativou, bude velmi, velmi málo. Ještě zjistím, jaký bude postup, když takovýto případ nastane a klient bude mít přání smlouvu přepracovat…

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              paráda, budu rád za tyto informace

               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              :-)) No jasně, na té malé fotce mě to nebrnklo, až když jsem si to zvětšil. Tak v tom případě ahoj :-)

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Ahoj Romane :0)

              svět je neuvěřitelně malej :0)

               | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel
            Neaktivní

            Ahoj Romane,

            ještě bych doplnil, že minimální pojistné na přepracované smlouvě Perspektiva UNIversal bude 800,-Kč/ měs.

             | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Díky, to je důležitá informace. Ale já žádnou starou Koopku ve smlouvách nemám, takže mi přepracování tímto, způsobem zřejmě nehrozí. Přemýšlím, co s tím, když na to narazím.

               | Odpovědět privátně
            •  Martin Dratva
              Účastník

              Ano, ale pokud to bude jako s produkty typu TW, tak 800 musí být jen první pojistné, potom je tam samozřejmě možnost to změnit až na 400/m.

              I když moc si nejsem jist tím, že by se některým poradcům do tohoto kroku chtělo – to víte, provize…

              Každopádně tato odpověď byla spíše pro poradce, jež dělají čisté FP ;)

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Takže definitivně potvrzeno: změna smlouvy bude provedena novým dodatkem (takže žádné konverze á la Česká pojišťovna Dynamik apod.)a pojistné musí být po změně stejné nebo vyšší, minimálně však 800 Kč/ měsíčně. Dovolím si tvrdit, že způsob a provedení celé akce nemá na současném pojistném trhu obdoby – myšleno v tom nejlepším slova smyslu. Je neuvěřitelné, co vše klient získává bez jakékoliv ztráty kytičky či jakéhokoliv finančního poškození. Laťka byla stanovena velmi vysoko a konkurence by se nad sebou měla sakra zamyslet, protože právě byla ukázána cesta, jak to jde.

               | Odpovědět privátně
            •  Martin Dratva
              Účastník

              Mno ačkoliv jsem z Kooperativy, tvrdím, že ztráta tam asi bude…

              U starších smluv životního pojištění bylo totiž garantované zhodnocení třeba 4% p.a., nyní budou mít pravděpodobně 2,4% ;)

              Pojišťovna se těch starých smluv ještě ráda setřepe :-)

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Těch smluv s TÚM 4% bude Martine podle mě velmi málo…většinu už konkurence „přebouchla“ něčím jiným. Otázka výhodnosti starších smluv s vyšším TÚM je relativní a bylo by to na dlouhou debatu. Jinak ale souhlas.

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Pro někohoho může být i problém platit těch 800 Kč. Nesetkal jsem se s příliš produkty Rendite, kde byla částka >= 800 Kč, některé klienty to může od konverze odradit se slovy „zase chtějí abych něco navyšoval“, pravda, že získají spoustu výhod, ale-?

               | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Více o Perspektivě 7BN UNIversal na http://www.opojisteni.cz/produkty/zivotni-pojisteni/kooperativa-prinasi-unikatni-reseni-modernizace-starsich-smluv-zivotniho-pojisteni/

      …nově připravený program PERSPEKTIVA UNIversal totiž umožní stávajícím klientům Kooperativy modernizovat smlouvy životního pojištění bez nutnosti uzavírat novou smlouvu. „Mnoho klientů přehodnotilo v poslední době svoji smlouvu. Rádi by ji upravili a přizpůsobili aktuální životní situaci. Předčasné ukončení stávající smlouvy s výplatou odkupného a uzavření nové je však pro ně finančně velmi nevýhodné, neboť na nové smlouvě musí klient vždy znovu zaplatit celé pořizovací náklady. Proto jim nabízíme jinou, na trhu zcela ojedinělou alternativu“, říká Filip Král, ředitel úseku pojištění osob v pojišťovně Kooperativa.

      PERSPEKTIVA UNIversal je unikátní tím, že:

      klientovi nejsou při změně pojistné smlouvy strženy žádné neuhrazené počáteční náklady,

      klient nemusí zdanit dříve uplatněné daňové odpočty,

      klient získává navýšené limity bez zkoumání zdravotního stavu,

      klient získává speciální prémii za bezeškodní průběh ve výši 20 %,

      klient získává unikátní možnost nákupu jednotek tržních fondů bez vstupních poplatků.

      V první vlně Kooperativa svým klientům nabízí možnost aktualizovat smlouvy investičních a účtových produktů. „Po této první etapě budou moci modernizovat své kapitálové a důchodové produkty také ostatní klienti. V průběhu roku 2011 nabídneme PERSPEKTIVU UNIversal jako alternativu k téměř stovce tarifů životního pojištění, představujících 90 % celého životního kmene“, upozorňuje Filip Král.

      Garance využití nejmodernějších služeb v životním pojištění bez nutnosti uzavírat novou smlouvu je určena pro téměř všechny klienty Kooperativy. PERSPEKTIVU UNIversal bude možné sjednat i mimo výroční den trvání pojištění, v případech, kdy je aktuálně na smlouvě přeplatek či nedoplatek pojistného nebo je smlouva vinkulována nebo část pojistného hradí zaměstnavatel.

      Novou PERSPEKTIVU lze sjednat i v případě, kdy na původní pojistné smlouvě došlo k pojistné události či aktuální zdravotní stav klienta je změněný oproti počátku pojištění.

      Každý klient tak má téměř neomezené možnosti ochrany před negativními dopady předčasného ukončení pojistné smlouvy. Vše ostatní za něj zařídí Kooperativa.

       | Odpovědět privátně
      •  Martin Dratva
        Účastník

        Dobrý den, Milane,

        Podezírám Vás, že pracujete přímo u nás v Koop :D

        Udáváte zde naprosto totožné a správné informace, kterých se mi dostalo i na školení Perspektivy UNI. Což je samozřejmě jen správné ! Už jsem i zkoumal tyto možnosti v kalkulátoru a vypadá to velice jednoduše, tož uvidíme ;)

         | Odpovědět privátně
        •  Jindřich Benda
          Účastník

          Dobrý den, v diskusi jsem zpozoroval, že máte přehled o koop a konverzi pojistek do 7BN.¨

          Proto bych Vás chtěl poprosit o kolegiální radu.

          Na pojistky nejsem právě expert, ale občas mě někdo s klientů požádá o radu. Nyní jeden známý řeší v ZFP (sjednatel a správce jeho pojistek)následující:

          Důchodové pojištění 3RG z roku 2003 a KžP 2BN z roku 2007

          Klient není spokojen se zajištěním, chtěl by rodinnou pojistku a prý by se mu hodilo tech pár tisícovek co tam naspořil.

          Návrh ZFP: převod či konverze obou smluv do 7BN, pak si prý klient může peníze vybrat, nebo smlouvu vypovědět do 2 měsíců a převedené prostředky dostane na účet.

          Nemá z nějakého důvodu ke svému poradci důvěru, tak se na mě obrátil s žádostí o radu a já se nyní obracím na Vás.

          Lze to uskutečnit dle návrhu a jsou tam nějaké „ale“

          Děkuji za případné připomínky a reakce. Pěkný den!

          JB

           | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel
            Neaktivní

            Obojí lze Jindřichu převést bez ztráty kytičky na Perspektivu 7BN Uni, jediné „ale“ tkví v tom, že minimální pojistné na každé smlouvě musí být 800 Kč/ měs. Smlouvy nelze „sloučit“ dohromady, tedy za smlouvu 2BN bude nová 7BN Uni s min. pojistným 800 Kč a za smlouvu 3RG opět nová 7BN Uni opět s minimálním pojistným 800 Kč. Provize půjde za původním sjednatelem smlouvy (či právnickou osobou, která ji sjednala) a bude ve výši rozdílu mezi původním a nově placeným pojistným.

             | Odpovědět privátně
            • Dobrý den pane Troščáku,

              nejsem moc v obraze co se systému Koop týče a ani netuším, jakou má klient finanční situaci. UNIQA umožňuje sloučit dvě staré smlouvy pod jedno novou náhradu, tak je můj pohled celkem zkreslený. Nicméně podle toho, co píšete by se spíš vyplatilo klientovi poslat smlouvy do redukce, popřípadě snížit na minimum, oželet těch pár tisícovek, které tam má „naspořené“ a sjednat zcela novou rizikovku. Pokud by redukce, ani snížení na přijatelnou částku nebyla možná, potom bych v krajním případě uvažoval (po řádném propočítání, zvážit riziko dodanění atd.) i o zrušení smluv, protože 2 x 800,- na smlouvy, které nechci, se mi zdá opravdu hodně.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Dobrý den Václave,

              vyjádřil jsem se jen k možnosti převodu (či konverzi) obou smluv na novou Perspektivu 7BN Uni. Nebylo mojí ambicí panu Bendovi radit, jak s předmětnými smlouvami naložit, na to mám příliš málo informací o celkové situaci klienta, jeho příjmech, výdajích, případných závazcích apod. S Vaším postupem či návrhem možného řešení se ztotožňuji. Z toho, co Václave píšete je evidentní, že UNIQA prostě sloučit dvě smlouvy do jedné umí, protože chce, a protože chce, tak to i dokáže. Domnívám se, že kdyby Kooperativa chtěla, tak to zvládne také…kdyby chtěla.

               | Odpovědět privátně
            •  Jindřich Benda
              Účastník

              Milane, děkuji za radu, ověřuji si to z toho důvodu, aby můj známý nenaletěl na nějakou strategii ZFP, já to s ním řešit nebudu, oni jsou správci.

              Dle nich by se jedna pojistka ukončila s převodem rezervy na novou 7BN jako mimořádný vklad, druhá pojistka by prošla konverzí na již zmíněnou 7BN. Co se týká klienta, nevím jestli nějaké pojištění chtít bude, v ZFP mu sdělili, že bude moci novou 7BN ukončit a vybrat bez sankce. Je rozhodnutý, že stávající pojistky nechce, má k tomu nějaký svůj důvod.

               | Odpovědět privátně
            • „Kulový Nalezenec“!!! :) Ta nová 7BN má počáteční náklady a ty schlamstnou tu KH…

               | Odpovědět privátně
            •  ALEŠ KŘEČEK
              Účastník

              Pane Bendo,

              doporučte svému známému ať neruší a ani neupravuje smlouvu 3RG, ač je stará, ale pořád garantovaná kapitálovka TÚM 4,5%. Ve smlově má doživotní garantovaný důchod, v případě úmrtí vypláceno garatovaně po sjednanou dobu roční důchod oprávněné osobě.

              Pokud ve smlově byla rizika, tak ty samozřejmě vyjmout.

              2BN neznám, ale bude obdoba 3BN, tedy investiční smlouva, ale píšete, že nechce pojištění a náhradou do 7BN, může získat smlouvu na rizika a následně převodem vybrat vytvořenou rezervu.

              Pokud jednu ukončí a odbytné převede ač do nahrazované smlouvy, tak zbytečně bude ztrácet na poplatcích a pořád bude investovat přes pojišťovnu. :(

              Aleš Křeček

               | Odpovědět privátně
            •  Jindřich Benda
              Účastník

              pane Křečku, děkuji za radu, mohl by si ponechat 3RG, třeba jako spoření na penzi. 2BN (KžP ZFP LIFE podle sazby 2BN) by převedl do 7BN, vybral rezervu a smlouvu následně vypověděl(nechce pojištění), je to pro něj výhodnější řešení, než standardní výpověď s odbytným?

              děkuji :-)

               | Odpovědět privátně
            •  ALEŠ KŘEČEK
              Účastník

              Ano, pokud by natrvdo zrušil a dostal odbytné a smlouva byla využívána na daňové úlevy, tak by musel dodanit.

              Tzn. převod 2BN do 7BN, následný výběr a redukce poj. smlouvy, nejelegantnější řešení. :)

              A.K.

               | Odpovědět privátně
            •  Jindřich Benda
              Účastník

              předpokládám, že stejně nebude pojistku udržovat při životě dalších 30 let kvůli odpočtům. (s riziky dodanění jsem ho seznámil)

              A redukce by mu postupně odečítala z prostředků, které chce na něco použít.(kdyby je ale vybral, mimořádným výběrem, nebylo by z čeho ukrajovat, jak by to fungovalo?)

              Konverzi z 2BN do 7BN mu navrhli pro to, že prý dostane z mimořádného výběru ze 7BN více prostředků, které tam přijdou z 2BN, než kdyby 2BN vypověděl s odbytným. Pokud více nedostane, nemá pro něj smysl se konverzí zabývat a bude řešit pouze výpověď.

              Jak jsem psal, nejsem expert na životní pojištění.:-) Vaší pomoci si vážím.

               | Odpovědět privátně
            •  ALEŠ KŘEČEK
              Účastník

              Jasně, při redukci si pojišťovna účtuje běžení smlouvy, tedy 400 ročně.

              Náhradou smlouvy do 7BN může získat maximální výběr prostředků, kdežto z 2BN nemůže.

              Otázkou je kolik platil a jak dlouho a spočítat co se mu více vyplatí, záleží taky na tom jaký to je klient.

              Někdo komu to vypopočítám a vysvětlím, tak je srozuměn a bere to, ale většinou klienti mávnou rukou nad nějakým dodaněním a zajímají je pouze částky, které přijdou na účet.

              Ale tak jako tak přijde o hodně.

              Aleš

               | Odpovědět privátně
          • 3RG nevím. Nákladovost 2BN je suma sumárum 2,5% ročního pojistného měsíčně po dobu 10 let. Tedy pokud mám 5 let smlouvu na dva tisíce, kde jsem např. tisíc spořil a tisíc dával na rizika a po pěti letech to převedu na 7BN tak velice zhruba: naspořil jsem 60 tisíc, celková nákladovost je 2,5 x 12 + 10 = 300% ročního pojistného, tedy 72 tisíc. Na nové 7BN budu v nesplacených nákladech mínus 12 tisíc mínus počáteční náklady nové smlouvy. Byznys jako prase…

             | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel
        Neaktivní

        Aktuální informace z Perspektivě 7BN: od 1.září 2011 se k dennímu odškodnému úrazem nad 500 Kč/ den bude dokládat příjem. Od září se budou používat jen nové VPP typ B. Podle nových se např. bude dokládat příjem k dennímu odškodnému za

        úraz nad 500 Kč, tak jako u rizika pracovní neschopnosti! Pravděpodobně se jedná o reakci na vyšší škodní průběh a zneužívání denního odškodného úrazem, ale to je jen moje soukromá úvaha.

         | Odpovědět privátně
        •  TP
          Účastník

          Díky … Kooperativa si od začátku roku dává pozor na podvody s DOU. Nejprve došlo k nemožnosti pojistit klienta na DOU pakliže je nezaměstnaný (asi si někteří záměrně přihodili nahodilý úraz) a teď limity jak u PPN. Ale co, já jsem pro přestože jsem zatím DOU za 500+ nesjednával.

           | Odpovědět privátně
        •  Petr Sas
          Účastník

          Ta informace je ověřená z důvěryhodného zdroje?

           | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel
            Neaktivní

            Ano, je obsažena ve sdělení pro získatele č.18/ 2011 ze dne 20.6.2011 – vydáno přímo Kooperativou.

             | Odpovědět privátně
            • Děkuji za informaci. Není v tom sdělení i info o změně rizikových skupin. Mám na mysli sportovce (fotbal, hokej).

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              U produktu 7 BN se dosud používá a klientovi předává Soubor dokumentů označený kódem

              S7BN201001A (K-Vo-820-A, 8/2010). Nově se zavádí Soubor dokumentů označený kódem

              S7BN201001B (K-Vo-820-A, 1/2011).

              Pokyn stanovuje přechodné období, kdy lze k uzavřené pojistné smlouvě přiložit původní Soubor

              dokumentů označený kódem S7BN201001A, nebo Soubor dokumentů označený kódem

              S7BN201001B. Toto přechodné období skončí vyčerpáním vytištěných zásob Souboru

              dokumentů označeného kódem S7BN201001A, nejpozději však 31. 8. 2011.

              Od září se budou používat jen nové VPP typ B. Využijte možnosti sjednání Perspektivy za

              starých podmínek. Podle nových se např. bude dokládat příjem k dennímu odškodnému za

              úraz nad 500 Kč, tak jako u rizika pracovní neschopnosti!

              Získatel, který uzavírá novou pojistnou smlouvu produktu 7 BN, resp. Žádost o návrh změny

              pojistné smlouvy v rámci programu PERSPEKTIVA UNIversal pomocí aplikace ISOS/KalkZiv

              nebo Konfigurátor 7 BN, je povinen na příslušném místě aplikace vyznačit/vybrat ten kód

              Souboru dokumentů, který klientovi předal a je povinen mu Soubor dokumentů předat. ( viz.

              Sdělení pro získatele 16/2011 ). Pozor v ISOSu je přednastaven soubor B.

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Sas
              Účastník

              Dotazem na Kooperativu mě bylo sděleno, že kdy DOÚ s prokazováním příjmu vejde v platnost není ještě stanoveno. Nejsem si tedy jist zda se vámi zmíněná informace o DOÚ zakládá na věrohodných informacích.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Byl mi sdělen termín od 1.září 2011, to jest poté, co vstoupí v platnost nové VPP k Perspektivě 7BN. Budete-li mít pane Sasi věrohodnější informace, budu velmi rád za přesnou specifikaci počátku tohoto opatření. Zatím vycházím ze Sdělení pro získatele č.18/ 2011. Staré, nyní tedy ještě stávající platné VPP končí k poslednímu srpnu, od 1.září již budou platit nové, kde se k DOU bude příjem dokládat. Proto je mimo jiné nabádáno ke sjednání Perspektivy 7BN ještě za „starých“ podmínek.

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Sas
              Účastník

              Pane Troščák, musím uznat, že vaše informace správná na rozdíl od mé. Bohužel, ne vždy pracovníci Kooperativy poskytují stejné informace. Po delším pátrání jsem zjistil, že tomu tak je, ale již v A podmínkách ,které jsem v tištěné podobě minulý měsíc obdržel jsou již 500 korunové limity pro nedokazování příjmu. S podivem je, že i dotazem na dlouholetého poradce Kapitolu, ten tuto informaci neměl.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Rádo se stalo, neznalost pravého stavu věci nemohu u Vašeho kolegy z Kapitolu jakkoliv komentovat.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Omlouvám se pane Kubo, zapomněl jsem odpovědět na Vaši otázku: o změně rizikových skupin není v dokumentu ani zmínka, domnívám se tedy a logicky odvozuji, že jsou v platnosti stávající rizikové skupiny.

               | Odpovědět privátně
            • Děkuji za odpověď. Chci se ještě zeptat, zda je také nějaké omezení u rizika – tělesné poškození úrazem. Protože, tam se nechají nastavit taky zajímavé pojistné částky. Narazil jsem na klienta, který měl ve smlouvě na tělesné poškození úrazem 1 000 000 Kč.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Maximální pojistná částka u tělesného poškození úrazem je 1,000.000 Kč a odpovídá cca 2.000 Kč/ den (srovnání s klasickým denním odškodným úrazem). Při vícečetných poraněních úrazem vychází paradoxně pojistné plnění z pojistné částky pro klienta výhodněji, neboť se jednotlivé úrazy sčítají, narozdíl od denního odškodného úrazem, kde klient dostává plnění „jen“ za nejzávažnější úraz. V průměru tak klient dostává při mnohočetném úrazu o třetinu až polovinu vyšší pojistné plnění, než kdyby se mu tatáž mnohačetná zranění stala a on měl denní odškodné úrazem. Jinak u tělesného poškození úrazem se příjem nebude dokládat ani po 1.září 2011, tzn. lehká nápověda…PČ 50.000 Kč odpovídá 100 Kč dennímu odškodnému úrazem…

               | Odpovědět privátně
            • Díky za odpověď. Doufám, že na to v Koop. zatím nepřijdou a nezmění podmínky.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Kooperativa to Miroslave ví, vše je otázkou škodního průběhu. Dnes už málokterá pojišťovna nabízí tělesné poškození úrazem, téměř všichni „jedou“ na denní odškodné úrazem. Z poradenského hlediska považuji tuto alternativu pro klienta za výhodnější pro krytí případných rizik. Co vím, tak příjem dnes u DOU nad 500 Kč požadují téměř všechny pojišťovny vyjma Pojišťovny ČS. Trend je zřejmý, v době krize výrazně vzrůstá množství spekulativních úrazů a zneužívání tohoto připojištění.

               | Odpovědět privátně
            • Souhlasím s Vámi. Dnes je hodně pojistných podvodů i v úrazové oblasti. Nebo dokonce i sebepoškozování. Je až s podivem, co jsou dnes lidi schopni udělat pro peníze.

               | Odpovědět privátně
      •  David Gargulák
        Účastník

        Chybkou bohužel je že:

        Žádost o návrh změny pojistné smlouvy v rámci Programu PERSPEKTIVA UNIversal může s klientem sepsat pouze získatel, který je k datu podání žádosti evidován na stávající pojistné smlouvě jako platný získatel s procentním podílem alespoň 1 %. V případě, že je takových získatelů více, může s klientem sepsat žádost kterýkoli z nich.

         | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Pro úplnost doplňuji toto vlákno o aktuální změny v Perspektivě 7BN s platností od 01.09.2011:

      Denní odškodné (platí pro pojištění 7BN sjednávaná od 1. 9. 2011):

      Stanovení maximální pojistné částky ve výši 500 Kč (v součtu pro všechny platné PS téhož

      klienta) pro osoby v domácnosti, na mateřské nebo rodičovské dovolené, osoby pečující o

      blízkou osobu, osoby pobírající starobní důchod (včetně předčasného) a osoby invalidní podle

      zákona o důchodovém pojištění (od 1. 9. 2011 je doplněno o osoby pečující o blízkou osobu).

      Zjišťování příjmu dospělého pojištěného (vstupní věk 18 let a vyšší)

      Pojistitel zjišťuje u denního odškodného při uzavření pojistné smlouvy nebo při změně příjem

      pojištěného, přesahuje-li součet pojistných částek na všech PS téhož pojištěného sjednaných pro

      jeden den částku 800 Kč. Do této výše pojistné částky pojistitel neověřuje výši příjmu

      pojištěného ani během trvání pojištění. Maximální výše pojistné částky je nově stanovena v

      závislosti na výši průměrného měsíčního příjmu pojištěného dle tabulky, uvedené v příloze.

      Pracovní neschopnost a pracovní, neschopnost následkem úrazu, nic se nemění, tedy příjem

      se neověřuje do 500,-Kč/den včetně.

      Stanovení maximální pojistné částky u dětí- maximální výše pojistné částky denního

      odškodného pro pojištěné děti může být sjednána maximálně na 800 Kč/den. Pojištění tělesného

      poškození zůstává ve výši 500 000,-

      Rozšíření seznamu povolání v úrazovém pojištění

      V úrazovém pojištění se rozšiřuje seznam povolání v jednotlivých rizikových skupinách (platí i

      pro další produkty, v nichž se pojišťované osoby zařazují do rizikových skupin)

      Pro úrazové pojištění sjednávané v rámci 7 BN se nic nemění- pojišťované osoby od vstupního

      věku 18 let se zařazují do rizikových skupin stále pouze dle vykonávané pracovní činnosti (včetně

      profesionálních sportovců v 3. RS s přirážkou k pojistnému 100% u DO), u pojišťovaných dětí

      (vstupní věk 0-17 let) se riziková skupina neurčuje.

      Dokládání příjmu u denního odškodného:

      Maximální výše pojistné částky je nově stanovena v závislosti na výši průměrného měsíčního příjmu pojištěného dle tabulky,“Limity PČ u denního odškodného v závislosti na průměrném měsíčním příjmu pojištěného“ uvedené v příloze. V případě sjednání nebo změny pojištění na pojistnou částku vyšší než 800 Kč je pojištěný povinen prokázat výši svého příjmu následujícím způsobem:

      a)

      jde-li o zaměstnance, dokládá svůj příjem potvrzením plátce mzdy o výši hrubého příjmu za kalendářní čtvrtletí předcházející dni uzavření pojistné smlouvy nebo dni účinnosti změny pojištění,

      b)

      jde-li o podnikající fyzickou osobu, resp. osobu samostatně výdělečně činnou, dokládá svůj příjem úředně ověřenou kopií svého přiznání k dani z příjmů fyzických osob za zdaňovací období předcházející dni uzavření pojistné smlouvy nebo dni účinnosti změny pojištění.

      Průměrným měsíčním příjmem pojištěného se rozumí:

      u zaměstnance hrubý příjem podle § 6 odst. 1 a 10 zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, který připadá na jeden měsíc příslušného kalendářního čtvrtletí,

      u podnikající fyzické osoby, resp. osoby samostatně výdělečně činné, 25 % z příjmu pojištěného podle § 7 odst. 1 a 2 zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů, který připadá na jeden měsíc příslušného zdaňovacího období.

       | Odpovědět privátně
    •  TP
      Účastník

      Díky za info. Pespektiva je moje oblíbená pojistka na rizika

       | Odpovědět privátně
    • před týdnem jsem absolvovala školení od kooperativy na nové 7BN,která má být v platnosti od března. Školící se kasali, že se stane top produktem na trhu. Údajně má být lepší než Flexi(levnější), ostatně školící byl téměř agresivní,když jsme mu opnovali Flexinou.

       | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Něco letělo na nějaké dráze a prý to něco, aniž bychom věděli co a kde, má nějaké nespecifikované parametry a bude nejlepší…

        asi tak jsem si přeložil Vaši nic neříkající zprávu. Pokud jste byla na školení, očekával bych, že se s námi podělíte o novinky a ne nám jenom něco naprosto bezpředmětného sdělit.

         | Odpovědět privátně
    •  Martin Trnka
      Účastník

      Tak já Vám je sdělím.

      Bude modifikován.Dvě možnosti pro děti.Do 18ti a do 26ti let v případě studia.Jestliže začne pracovat cca ve 23letech(což neví ani koop jak se bude prokazovat) měl by ze smlouvy vypadnout bude informován dopisem.Chtějí zavést 6ti násobnou progresi jen nevím od jakého pásma(doufám, že to bude lepši než RŽPD)a pochopitelně chtějí stlačit cenu.Jenže tento rok má být unisex tak uvidíme jak budou vycházet ženy.Co se týče srovnání 7bn a Flexi koukněte do oceňovacích tabulek tam najdete markantní rozdíl v plnění 7bn je jasně lepší.

       | Odpovědět privátně
      •  Jakub Pecha
        Účastník

        A budou i nějaké jiné změny? Bude se snižovat i pojistné u dětí?

         | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Prokazovat se to bude pravděpodobně tak, že pokud ukončí přípravu na zaměstnání, tak to oznámí pojišťovně. Když to neudělá, tak tam bude riziko toho, že nastane pojistná událost a nebude se plnit nebo bude plnění pokráceno, což není nejšťastnější řešení. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že velmi málo klientů si na to vzpomene samo, takže je třeba to hlídat, i když možnosti jsou mírně omezené. Nejlepší je to klientům připomínat pravidelně v době, kdy student překročil 18 let. Nějakou dobu si to udrží v paměti a není problém se s nimi domluvit, že jim pro jistotu za půl roku brknete, zda se něco nezměnilo. A pak můžete pracovat na novém, mladém, neopotřebovaném a perspektivním klientovi, ovšem pokud chce něco vůbec řešit :-)

         | Odpovědět privátně
    •  Martin Trnka
      Účastník

      Nejspíš ne koncem měsíce zasedá rada koop pro doladění ještě nemám všechny info jen toto

       | Odpovědět privátně
    • Já používám oba produkty a nejen a samozdřejmě nejen ty,děti dělám vždy u flexy a samozdřejmě i maminy nejvíce na rizika.

      Perspektiva 7BN umí pojistit lidi s vyšší rizikovou skupinou.A také pokud se jedná o pojištění PN a je to úraz a přesáhne karanční dobu,platí se zpětně od 1 dne.

      Jinak mě třeba překvapilo,že na vysoký pojistný částky je nejlevnější Allianz.

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Trnka
      Účastník

      To je sice pravda , že Allianz je levnější, avšak výše PN/denně je omezena výší příjmu.V tomto případě je 7Bn unikum 500Kč/denně bez zkoumání příjmů.Navíc jak říkáte úrazem plní od prvního dne což by mohlo spoustě lidem řešít drobné úrazy.Takové 2 v 1.

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Změny Kooperativa 7BN od 1.2.2012

      Vylepšená rizika:

      Trvalé následky úrazu – volitelná šestinásobná progrese(bude zachována i čtyřnásobná) + možnost kombinace

      Úrazový balíček pojištění následkem dopravní nehody pro dospělé i děti

      Vážná onemocnění dospělých (3 balíčky)

      Invalidita II. stupně (lze ji sjednat ke III. stupni

      Nová rizika:

      Ošetřování nemocného dítěte

      Vážná onemocnění pro děti (3 balíčky)

      Pojištění invalidity dětí – péče o zdravotně postižené dítě

      Zproštění od placení hlavního pojištěného při plné invaliditě

      Technické úpravy produktu:

      2 nové tržní fondy

      Dětská rizika do 26 let za zvýhodněnou cenu – možnost volby do 18 nebo 26 let (od 18. do 26. roku zvýhodněná sazba)

      Volba automatického snížení PČ mezi 50 – 65 rokem

      Volba bonusu pro dítě jako hlavního pojištěného

      Úpravy poplatků a některých parametrů – viz Přehled poplatků Zrušení výpověďní lhůty u vkladového fondu !

      Osvobození od placení 2. dospělého, pokud je hlavní pojištěný dítě.

      Plus níže uvedené změny:

      Zvýšení poplatku za storno ze 100 Kč na 500 Kč

      Zkoumání příjmu u TP a invalidity

      Snížení aktuálního zhodnocení u vkladového fondu z 2,4% na 2%

      Chtěl jsem to dát do produktů, ale nefunguje mi vkládání ;-)Tak se na to připravte :-))

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Indra
      Účastník

      Na ten facelift Perspektivy jsem tedy zvědav, protože za rok 2011 z pohledu Partners to byl produkt, který byl prakticky nepoužitelný.

       | Odpovědět privátně
    •  TP
      Účastník

      Oživím vlákno s dnešní nemilou zkušeností.

      Můj klient přišel o práci a bohužel musel i kvůli rodině (mají novorozeně) zrušit rizikovku 7BN – neměli na placení. Věděli jste, že v případě zrušení pojistné smlouvy v prvním roce trvání je pokuta 500,- Kč? Já se to bohužel dozvěděl až dnes. Z mého pohledu je to trošku nefér.

      Víte ještě o jiných pojistkách, které tohle mají?

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Pácha
      Účastník

      Já mám informaci o “ pokutě“ 500 kč – vždy při předčasně ukončené smlouvě ( třeba i kdyby to bylo v pátém roce ). Nový klienti mají investička od ČPP a Amcico ( ne ode mě) a ty poplatky jsou tam o hodně vyšší ( možná je to také tím, že jsou smlouvy dělané na zakázku pro jednu “ poradenskou“ společnost – nedokážu posoudit).

       | Odpovědět privátně
    • Mě na Kooperativě vadí jiná věc a to,že neplní z onemocnění zad,výhřez meziobratlové ploténky atd.Mají to klasifikováno jako diagnozu M40 až M51 a to nejen na úraz (DO),ale neplní ani na PN a invaliditu.

      Dívala jsem se i na některé další pojišŤovny,PSČ(Flexi),UNIQA(RŽPD),ALLIANZ(Rytmus),ING(Smart),ti všichni by PN plnit měli.Dokonce za určitých okolností i úraz.

      S Flexi mám osobní zkušenost pán (asi 60let) se zádama byl doma v prac. neschopnosti skoro rok denní plnění 300Kč,zaplatili všechno.

      Byla bych ráda,kdyby jste mě někdo doplnil, popř.opravil, přidal osobní zkušenosti z terénu.Díky.

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Domnívám se, že je také velmi důležité, jak k onomu „zranění“ zad došlo. Pokud upadnete na schodech a při dopadu si „hnete se zádami“, bude to něco naprosto jiného, než když zvednete nějaké těžké těleso.

         | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Paní Lado, Vaše zkušenost s pánem, který byl doma delší dobu na PN v důsledku problémů se zády, musela být kvůli úrazu.

        Jsem přesvědčen, že žádná z uvedených pojišťoven – i ty vyjmenované – v žádném případě neplní ani korunu za onemocnění nebo opotřebení zad či plotének. Tohle je snad všeobecná výluka u všech pojišťoven. Pokud by se člověk stal marod se zády, ploténkami v důsledku úrazu tak oukey. Ale pokud by se dostal na neschopenku v důsledku opotřebení, zvedání těžkých předmětů, onemocnění aj. tak se neplní!

        Rád se budu mýlit, ale co já mám zkušenost, tak stačí pouhá zmíňka v lékařské dokumentaci, že někdy klient marodil se zády a dostal třeba jen na týden prášky na tlumení bolesti, tak pasé. Vypověděli mi takto na PN mladou holku (23) let, která v 20-ti letech dostala prášky na tlumení bolesti zad.

        Je to kvůli tomu, že se zády marodí a nebo hůř se stáva ID spousta občanů.

         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Dobrý večer Lado, na základě dlouholeté praxe potvrzuji Tomášovo stanovisko, je tomu skutečně tak. Když tak mne prosím opravte, ale výluky nebo omezené plnění v důsledku onemocnění zad a plotének má dnes každá pojišťovna, vyjímku tvoří poranění v důsledku úrazu, kdy se jedná o nahodilou událost. Uvede-li klient při sjednání smlouvy do zdravotního dotazníku jakékoliv komplikace se zády, téměř vždy následuje dodatek k pojistné smlouvě s výlukami vztahujícími se k onemocnění zad popř. žádost o výpis ze zdravotní dokumentace a následně dodatek. Je-li Vám známa pojišťovna, která onemocnění či zdravotní komplikace se zády a ploténkami hradí, budu rád za její případné zveřejnění.

           | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      U Generali takový poplatek není.

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      rád bych se zeptal, jestli nemáte někdo ke stažení kalkulátor Kooperativy nebo nějaké jiné pojišťovny? děkuji za odpověď.

       | Odpovědět privátně
    •  | Odpovědět privátně
    • Tento kalkulator znam, ale děkuji za radu. Znáte i jiné? :)

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den pane „danny27“,

      v jaké společnosti pracujete? Určitě by Vám tyto kalkulačky měli poskytnout nadřízení.

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Hrubý
      Účastník

      v poslední době hlavní výhodou Perspektivy je dvojnásobné plnění při jakékoliv dopravní nehodě na téměř všechny rizika. => ideální pro řidiče z povolání

       | Odpovědět privátně
    •  TP
      Účastník

      Tu poslední dobu myslíte 10 měsíců? Teď opět vyjdou nové sazby. Výhodu pro řidiče to rozhodně má. Konkrétně se mi líbí, že pokud se klient zraní při autonehodě, kterou způsobí a poruší pravidla sil.provozu (jel na červenou), budou hradit. Spusta pojišťoven má tohle ve výluce. Jel jsi na červenou, smůla. Škoda, že něco obdobného neplatí třeba pro účastníky cyklostezek. Tady se děje úrazů!

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Nemusíte být ani řidičem z povolání, stačí být účastníkem silničního provozu (pěší, cyklista, chodec apod.) – i v těchto případech se při splnění kritérií dle VPP a ZPP plní. O podmínce vzniku pojistné události na pozemní komunikaci jistě víte a o nutnosti přivolání Policie ČR a záznamu z nehody taktéž.

       | Odpovědět privátně
    • Nedávno mi jeden poradce tvrdil, jak je čistě spořící 7BN výhodné protože oni nemají poplatek za správu fondů, takže když bude investovat do např. Conseq Horizont přes 7BN vyjde to lépe oproti investování přímo do fondu, kde je poplatek 0,5%. Asi je ta Kooperativa hodně dobrá že jim nikdo nic neúčtuje. :-) Zajímalo by mě, zda jste se setkali s takovými argumenty případně si rád doplním vzdělání. Já se setkal i s argumenty že je lepší investovat přes IŽP protože tam nehrozí krach, protože za pojišťovnami stojí přeci zajišťovny.

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Prosím Vás, kdo Vám tohle napovídal ? To Vám říká nadřízený v BC?

      Jestli tohle chcete dělat pořádně, tak se podívejte, prosím, do nějaké knížky, jak vůbec fungují pojišťovny a zajišťovny..

      třeba http://www.alescenek.cz/detail-zbozi/vyprodej-cz-111:1:1/principy-pojisteni-a-pojistovnictvi-57922.html

      přece zajišťovny přebírají od pojišťoven rizika škod (třeba, že celé letadlo havaruje a umře 100 pojištěných lidí najednou, nebo bude více úrazů než je statistika atd)

      a NIKOLI rizika investiční resp. kreditní – tedy, že pojišťovna hloupě investuje a prodělá peníze, případně v pojišťovně nebo jinde ty peníze někdo zpronevěří…..

       | Odpovědět privátně
    • Ne, ne samozřejmě mi tohle neřekl nikdo z naší firmy, ale docela mě to pobavilo jak někteří prodejci prezentují argumenty aby mohli peníze klientů vkládat přes IŽP. A to mi prosím tvrdil poradce z nejmenované zelené poradenské společnosti začínající na „K“ :-) a co se týče druhé perličky, tu mi zase tvrdil jeden začínající poradce který mě oslovil :-) Jen mě zajímalo, zda se někdo s podobnými hloupostmi setkal také

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      no, už aby byly ty pořádné zkoušky !

       | Odpovědět privátně
    •  Jan Skrbek
      Účastník

      Jedna z větví společnosti, ve které pracují ti nejlepší poradci, to taky takhle prodávala :-)

       | Odpovědět privátně
    • Pořádné zkoušky budou dar z nebes. Jenže to pak některé společnosti přijdou o většinu hlav. :)

       | Odpovědět privátně
    •  ALEŠ KŘEČEK
      Účastník

      Já jsem se velmi často setkal, že přišel poradce od společnosti B a zrušil smlouvu u společnosti K.

      A samozřejmě „nahradil“ nevýhodné 4BN od KOOP, smlouvou od ČPP, která se jmenuje Evropská Penze a samozřejmě,

      jako poradce před ním bez rizik.

      V každé společnosti najdete pitomce, bohužel.:((

      Aleš

       | Odpovědět privátně
    • Máte pravdu, všude se najde něco, ale mě osobně argumentace 7BN vs. OPF pobavila. Vtip je v tom, že kdokoliv prodává produkty ČPP může argumentovat stejně, takže to není jen problém K. Horší bylo když jeden začínající poradce z jiné společnosti prezentoval IŽP na 2 litry měsíčně jako TOP produkt, lepší než OPF, protože za pojišťovnami stojí zajišťovny. Zajímalo by mě, kdo to ty lidi učí a v jak velké míře, jestli je to záležitost jen jednoho manažera nebo větší struktury. Pak se nedivím, že na nás z velkých firem ostatní lidé z branže nadávají.

       | Odpovědět privátně
    • „Nedávno mi jeden poradce tvrdil, jak je čistě spořící 7BN výhodné protože oni nemají poplatek za správu …“ – Něco podobného jsem zaslechl na produktovém školení KOOP 7BN, ale nedal bych ruku do ohně za to, že je to bez poplatku. Je tu někdo, kdo zná 7BN přesněji?

       | Odpovědět privátně
    • Já myslím že je to jasné, ale největší vtip je v tom, že tomu někteří sami věří :-)

       | Odpovědět privátně
    •  ALEŠ KŘEČEK
      Účastník

      fee na straně KOOP je 0.

       | Odpovědět privátně
    • Na straně Koop ano. Na straně fondu nikoliv. Proto argument, že než přes OPF napřímo, je lepší investovat přes 7BN protože fondy mají fee několik procent a 7BN 0% je zavádějící. Jakoby mi chtěl někdo namluvit že pro Koop to dělají fondy zadarmo a tudíž je to výhodnější. A spousta lidí tomu skutečně věří a sami si tak ukládají své peníze.

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Řekl bych to jednoduše. 7BN v tomto případě nemá tzv. zdvojený mg.fee, což je u některých IŽP běžné. Ke standartním poplatkům si tak některé pojišťovny naúčtují třeba procento nebo i dvě navíc.

      Ta výše uvedená informace by znamenala přesně to, co píše Michal, že to Conseq dělá pro Kooperativu narozdíl od jiných subjektů, zadarmo.

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den pane Podobo,

      měl byste i tabulku s limity plnění úrazů Generali pojišťovny? Docela by mne toto srovnání zajímalo.

      Děkuji za info

      Mlčoch

       | Odpovědět privátně
    • Máte prosím někdo zkušenost. ?

      http://www.penzesgaranci.cz/

      Děkuji

       | Odpovědět privátně
    • Asi mě něco uniká :

      „PENZE S GARANCÍ je pojištění, které spadá do III. pilíře.

      GARANCE

      „Garantujeme návratnost a zhodnocení vložených prostředků“

      Hlavní výhody PENZE S GARANCÍ

      „PENZE S GARANCÍ není závislá na aktuální politické situaci jako státem regulované důchodové spoření“

      Hodně by mě zajímala ta garance, protože se evidentně jedná o:

      DOPLŇKOVÉ PENZIJNÍ SPOŘENÍ

      nový dobrovolný finanční produkt ve III. pilíři důchodového systému nahrazující stávající penzijní připojištění, možnost sjednání od 1.1.2013

      a rozhodně se nejedná o:

      TRANSFORMOVANÉ FONDY

      jedná se o „zakonzervované“ fondy stávajícího penzijního připojištění. Zahrnují vklady klientů, státní příspěvky a zhodnocení, kterého fond v minulosti dosáhl

      Já Vám nevím. Já tomu Kapitolu prostě na chuť nepřišel. Proč mám z této společnosti takový divný pocit?

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Nejedna se o doplňkové penzijni spoření ve smyslu zakona – Kooperativa přece nemá penzijni spolecnost/penzijni fond

      Pravděpodobně jde o variantu klasickeho důchodového pojištěni, kdy je cílová částka mesicniho duchodu uvedena ve smlouve, podobne jako kapitálovém životním pojištěni tedy investiční riziko nese pojistovna

       | Odpovědět privátně
    • A co hned ten první řádek, co je vlastně spoření s garancí?

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Vždyť jsem to napsal – garantovaná částka na konci sporeni – zbytek je takova marketingová mlha ;)

       | Odpovědět privátně
    • Ta stránka už tak nějak neexistuje … :)

       | Odpovědět privátně
    • Aha, takže jejich slovní spojení „III. pilíř“ má hned několik významů.

      Možná proto mě to nesedí. Oblbovačka a motání jedno přes druhé s provázaností na státní systém bez vlivů politické scény ..

      No prostě blábol za blábolem s cílem klienta co nejvíce zmást. Asi proto mě ten kapitol nesedí. Takhle to mají snad v každém materiálu. Důležité je prostě prodat a to za každou cenu a nejlépe se prodává tomu, kdo je totálně mimo :-))

       | Odpovědět privátně
    • Jedna podobná perla – http://www.penzev57.cz/

       | Odpovědět privátně
    • Tyhle testíky – co na to odborníci- se tu už párkrát objevili.

      Pokaždé jak sem někdo hodí otázku „co říkáte na…“, nebo „jaký máte názor na …“, nebo s“lyšeli jste něco o …“ a hned potom následuje odkaz na nějakou tu „novinku“, tak mě je hnedle jasné, že to je jen vychytání chyb. Jsme hold pokusní králíci :-))

       | Odpovědět privátně
    • stránka stále funguje. Nejste Vy z BC kde jste dostal noťase za produkci ?? :-))

       | Odpovědět privátně
    • Jo to je ta akcička co porušuje zákony :-)

      Jako bonus za sjednání Vám zašleme VIP vstupenku do AquaParku

       | Odpovědět privátně
    • TAk tak, volal jsem na tu infolinku a docela jsem se pobavil.

       | Odpovědět privátně
    • Tak asi něco dělám blbě. :) Z BC naštěstí nejsem a noťas si vždycky kupuju sám. Ale mám jednu čerstvou zkušenost z BC od klienta. PFČP, 32 měsíců odspořeno. BC agentem zrušeno odbytným pro nevýhodnost a založen PF AXA. Sedmičková Flexi na postačitelnost též zrušena pro nevýhodnost a založeno IŽP s převahou spoření…

       | Odpovědět privátně
    • Kapitol jde na důchody s obnovenou důchodovkou jakou dělali kdysi, s garantovaným fondem. Prostě trochu zmodernizují staré důchodovky od Koop. Řekl mi to jeden známý co tam pracuje. On mi to zdůvodnil, že když přeci lidem říkají jak je špatné že na druhém i třetím pilíři nebude garance, tak budou lidem nabízet jistotu v podobě důchodovky s garancí. Rozhodně tedy asi nepůjdou do prodeje II. pilíře, což je určitě dobře. O vhodnosti důchodovky už se můžou vést diskuze

       | Odpovědět privátně
    •  Lukáš Vaněk
      Účastník

      Přesně jak říká Michal. Jedná se modernizovanou kapitálovku, kdy se Kapitol snaží využít boomu DR a nabízet lidem zajímavější alternativu než druhý pilíř. Byl jsem na jejich prezentaci, kdy nám borec nabídl možnost této distribuce. Z externích sítí to má jen Kapitol. Sama Koop to bude mít taky v interní síti, pokud se nemýlím.

      Snaží se lidem nabídnout jistotu, na kterou lidi slyší.

      Mají i dobře propracované kalkulátory, kdy si člověk může jednoduše spočítat svůj důchod, zvolit si částku na spoření a výši měsíční anuity, kterou by z odsud čerpal..

      Investice nenabízejí jenom z toho důvodu, že lidé slyší lépe na „jistotu a garanci“ a na spol. Kooperativa :-)

      Podmínka pro distribuci byla si rozšířit PPZ o Kapitol:-)

       | Odpovědět privátně
    •  | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Lidi jsou nepoučitelní.

       | Odpovědět privátně
    • Já myslím, že je to moc pěkně marketingově uchopený. Kalkulátor jak pro blbce a klient hned vidí co potřebuje. Navíc je to stále 7BN a není problém si to klidně hned od dalšího měsíce překopat dle potřeby na rizika. A ačkoli se to jmenuje PENZE S GARANCÍ, může se investovat stejně jako doposud u 7BN (samozřejmě již bez garance).

       | Odpovědět privátně
    • Mno jako alternativu bych to moc neviděl, nebo snad mohu spořit do tohoto produktu a vyhnout se tak I i II důchodovému pilíři? (hovoříte o alternativě k druhému pilíři)

      Je to oblbovačka na lidi (marketing) a za to dávám palec dolů. Né ovšem Vám ,ale tomu, kdo chce zase chytračit na lidech.

      Místo aby dodali fundované doporučení stran pilířů, tak se uchýlí k tomuto balastu za použití líbivých slovíček!

       | Odpovědět privátně
    • Já to jako alternativu k II. pilíři také moc nevidím, i když se zde porovnávají stejné výše vkladů. Nicméně podané je to moc pěkně /mohu poslat nabídku ;-) / a vzhledem k dění okolo penzijní reformy a neinformovanosti veřejnosti to má podle mě velký potenciál.

      Otázkou je, jak to bude (je) prezentováno prodejci.

      Pokud prodejce udělá osvětu ve změnách ohledně DR a nabídne tento produkt, má velkou šanci smlouvu uzavřít. Jak moc to je výhodné je spíše do nějaké obecnější diskuze o ŽP.

       | Odpovědět privátně
    • Všimli jste si, že v pojistných podmínkách 7BN je čekací doba na pojištění smrti – 2 měsíce, ale v nových papírových návrzích od začátku roku 2014 na poslední stránce není vypsána žádná čekací doba u tohoto pojištění?

      Zvláštní….trošku mi to připadne, jako matení klienta….

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 58 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account