Diskuzní fóra pro finanční poradce » Vaše náměty

Produkt roku, pojišťovna roku...


( 14 příspěvků , 1359 přečtení )

Další diskuse, které by Vás mohly zajímat:

podle vláken | podle času

  1. Zdravím všechny,

    se zájmem si čtu vaše hodnocení soutěží typu Banka roku a spol... Co byste řekli na analogickou soutěž pro finanční instituce, ovšem z pohledu profesionálů - finančních poradců? To tu ještě nebylo a myslím, že by to mohlo být zajímavé... Instituce a produkty by hodnotili poradci na webu Poradci-sobě.cz.

    Co vy na to?

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 7 Thumb down 5

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  2. Souhlasím ,Martine, určitě zajímavá myšlenka, která by měla být zrealizována. Dobré by bylo, kdyby se podařilo toto hodnocení prosáknout na veřejnost.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 5

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  3. A jakou to bude mít vypovídací hodnotu?Pokud budu hodnotit banku roku, tak podle čeho?Ať se na mě nikdo nezlobí, to je nesmysl.Jediné, co lze hodnotit jsou čísla.

    Počet klientů
    Objem peněz ve správě
    Obrat
    Zisk
    Tržní hodnota

    A to zase nemá s prací poradce nic společného.Takže to nechme novinářům.Sotva tady někdo vybere banku Mitsubishi, protože s externími zprostředkovateli (podle mě) u nás nedělá.

    Všechny tyhle ankety mají svůj důvod.Je to PR politika finančních institucí, které se do toho rádi zapojují.Nemyslím,že vyvíjí nějaký nátlak na hlasující, ale velká a známá instituce má takřka jistotu, že bude v top pořadí, protože ty malé nejsou tak známé.

    Navíc, když někdo jako já - dělám investice a úvěry, bude hodnotit například nehlepšího poskytovatele autopojištění, tak se to bude hodnocení člověka, který o tom nic neví.A jak tohle vyřešíte?Nijak.To totiž nejde, protože podíváte-li se na profily zdějších registrovaných uživatelů, tak zjistíte, že nejčastější specializace vypadá takhle:

    "finanční plánování,úvěry,hypotéky,pojištění,stavební spoření, penzijní připojištění....."

    Myslím, že víc dodávat není třeba.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 14 Thumb down 0

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Souhlasím s Vámi a ještě bych chtěl dodat, že si myslím, že nám to ani nepřísluší. Jestli bychom to chtěli dělat poctivě, budou z nás statistici a s poradenstvím končíme.

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 0

      Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  4. ... a k čemu to bude dobré, resp. jakou to bude mít vypovídací hodnotu?

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  5. Podle mého názoru by se instituce/produkty měly hodnotit dle více krytérií (např. udělováním známky, nebo počtem hvězdiček) a to posléze zprůměrovat. Ve výsledku by se hodnocení ukazovalo jak dle jednotlivých kritérií, tak v celkovém průměru.

    Člověk by si potom mohl instituci/produkt vybrat i dle kritéria, které považuje za nejdůležitější. Přinejmenším by to pro něj mohlo být vodítko, zda jeho pojišťovací/finanční poradce mu nabízí produkt dobře hodnocený, nebo jestli mu nabízí něco, co v hodnoceních vychází špatně. Pak by ho to mohlo alespoň donutit zeptat se proč zrovna tohle.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  6. Nesouhlasím s jakoukoli subjektivně a zájmově hodnocenou soutěží, stejně jako s produktovým portfoliem, uveřejňovaným poradci...

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 7

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  7. A co takhle pro začátek prozkoumat všechny pojistné podmínky produktů, jaké mají výhody a nevýhody(výluky apod.) v krytí rizik Přijde mi, že tu jsou občas nějaké takové pokusy, aby se něco takového stalo. Mohli bychom si vzít každý na starost vždy nějaký produkt, "vysosat" z podmínek všechny detaily a vypsat je sem do nějaké samostatné diskuze. Nemyslím tím jen připojištění a poplatky. Výhodu v tom vidím tu, že se všichni něco přiučíme, novým registrovaným pomůžeme tím, že se může zvednout kvalita poradenství(alespoň o 2%:) ) a potom se zvedne i důvěryhodnost tohoto serveru a pak už by mohla taková soutěž mít i dobré ohodnocení. Co na to říkáte?

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 2 Thumb down 1

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  8. Problém bude v obrovském množství informací, před časem jsme se pokusili toto udělat v hodnocení TN a bez toho, aniž by někdo na webu otevřel tabulku, do které by mohly být tyto údaje vepisovány to bude velmi nepřehledné a zahlcující.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  9. Pro popis a zhodnocení produktů by mohla posloužit databáze produktů. U některých produktů se už i rozproudila debata a jsem tam celkem vypovídající informace.

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 1

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  10. Moc těmhle produktům roku, bankám roku, atd. nevěřím a myslím si že v tomhle ani objektivní zhodnocení neexistuje.
    Ať to vezmete z jakéhokoliv pohledu, vždycky jde o produkty velice individuální pro každého z nás a každý má na ně jiný pohled a požadavky. Každopádně se to dá dobře vyzdvihnout u klienta, který tak vidí, že tomuto produktu věří jak veřejnost tak odborná společnost, což je další plus při prodeji :)

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 6 Thumb down 0

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
  11. aby hodnocení byla kvalitní, je k tomu potřeba spousta času a informací..jakožto poradci bychom se měli věnovat svým jednotlivým klientům a u nich dle potřeb atd. hledat vhodné produkty na základě informací z analytických oddělení a jiných zdrojů (např. internet). dělat vlastní hodnocení produktů roku či co není podle mně realizovatelné, díky časové náročnosti. Raději se opřu o již vyhodnocené výsledky, porovnám třeba i s vlastní zkušeností a zdroji z webu. Proč dělat něco co už na trhu funguje dlouho, v jiném kabátu? to mi přijde jako přidávání soli do moře, zbytečné

    Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 1 Thumb down 0

    Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
    1. Ahoj Lukáši.
      Souhlasím, že poradce má dělat primárně poradenství a klientský servis. Na druhou stranu čím víc zdrojů informací budete mít k dispozici, tím větší jistotu budete mít při výběru produktů. Každý zdroj je trochu zaujatý, včetně těch interních :-). Stačí si vzpomenout na jakékoliv produktové školení pojišťoven. Všechny byly vždy nejlepší, nejlevnější, atd...

      Výhoda tohoto webu je ve sdílení zkušeností, což je podle mě k nezaplacení. Informace o plnění z pojistných událostí, klientském servisu a výlukách jen tak někde nenajdeš.

      Jinak ti přeji hodně spokojených klientů, snad se někdy uvidíme.
      Zdravím do Plzně, Ondřej

      Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 3 Thumb down 0

      Odesláno před 6 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |
      1. Ahoj Ondro,
        souhlasim se sběrem info, to myslim děláme my všichni, co klademe zájmy klienta na první místo. Co se sdílení zkušeností týče, je tenhle web určitě taky dobrý.

        No možná se někdy uvidíme, jen si nejsem moc jistej kde..bydlim sice v Plzni, ale celý dny jsem na cestách :-)

        Měj se zatím fajn

        Souhlas nebo nesouhlas? Thumb up 0 Thumb down 0

        Odesláno před 5 let | ODPOVĚDĚT VEŘEJNĚ | Napsat autorovi |


Odpovědět

K posílání příspěvků je nutné přihlášení.