Schválně: kolik času denně vám zabírá vyplňování informací ke klientům, reportování nebo neustálé dohledávání informací na několika různých místech?

Kolik času to celé vaší firmě či týmu ubírá na opravdovou práci s klienty? Kolik času a prostředků vás stojí absence jednoduchého řešení na to, jak si udržet nováčky a jak jim pomoct uspět?

A teď si představte, že všechna tahle administrativa kolem jednoduše odpadne. Protože všichni ve vašem týmu používáte stejný sdílený kalendář – který z vašich společných dat „jen tak mimochodem“ automaticky tvoří historii aktivit s klientem, všechny statistiky, výkazy či online grafy o aktuální úspěšnosti vašeho byznysu.

Ne, to není vtip. To je ve zkratce popsaný princip aplikace FreshFlow.

Na počátku byla… jednoduchost

Když tvůrci sdíleného online kalendáře FreshFlow připravovali svou aplikaci, moc dobře věděli, že žádný další složitý nástroj nemá mezi obchodníky šanci na úspěch.

Proto vše postavili na geniálně jednoduché myšlence. Obchodníci budou dělat pouze to, co dělali dosud: vést si elektronický diář. A vše ostatní se z něj automaticky vytvoří.

Jako obchodník si v kalendáři FreshFlow jen zapisujete, jak která vaše aktivita (schůzka, telefonát, servis…) dopadla. Z těchto záznamů se vám bez hnutí prstu tvoří všechny statistiky, které jste dřív složitě sepisovali do otravných reportů. Jako manažer máte zase pravdivý obraz o práci svého týmu kdykoli před sebou – vždy s reálnými online daty.

freshflow

Ve FreshFlow vidíte, jak kdo (ne)pracuje, jak plní nastavený počet schůzek, které aktivity konkrétním lidem jdou, kdo v nich naopak potřebuje proškolit… a jak se to celé promítá do byznysu firmy. Coby manažer tak pasivně nečekáte na neúplné měsíční reporty či konečné obchodní výsledky, ale reagujete okamžitě podle aktuálního „nasazení“ vašeho týmu.

A na byznysu firmu to jde velmi rychle poznat – své o tom ví především pojišťovny či společnosti ve finančním poradenství, pro které je tato aplikace pravým obchodním požehnáním.

Dokáže jeden diář řídit celý obchod?

Ve FreshFlow je vše provázáno s databází firemních klientů, což je ten největší poklad celé online aplikace. A to tří důvodů.

Zaprvé: s každým klientem se na jeho osobní kartě automaticky tvoří celá historie telefonátů, schůzek či uzavřených smluv. Jedním klikem si tak zobrazíte kompletní historii, kterou jste dřív složitě lovili z různých poznámek, útržků papírů, starých kalendářů či ze své paměti.

Zadruhé: ke klientovi lze zadat jakoukoli obchodní příležitost, která by v budoucnu přinesla byznys… kdyby si na ni ale někdo pak vzpomněl. FreshFlow si tyto příležitosti pamatuje a včas na ně automaticky upozorní.

A zatřetí: když obchodník odchází, může na celou historii i budoucí příležitosti s klientem firmy navázat nový obchodník.

freshflow

„Máme přes čtyři tisíce uživatelů a pro další dva tisíce nyní aplikaci připravujeme. Zájem mají hlavně velké pojišťovny a poradenské firmy, čemuž se vůbec nedivím. Pro ně je online kontrola nad obchodní strategií naprosto klíčová,“ říká obchodní šéfka FreshFlow Marta Rosová.

Na všechny hlavní výhody aplikace se podívejte na freshflow.cz.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account