Češi dávají stále častěji přednost zlatým platebním kartám před kartami běžnými.  Především proto, že zlatá karta je pro ně symbolem bohatství a luxusu (32 %), „otvírá jim dveře“ (18 %) a posiluje společenský status (14 %). Jen za poslední rok vzrostl v Equa bank počet vydaných zlatých karet dvojnásobně. Jejich majitelé navíc s nimi platí až třikrát častěji než platili běžnými kartami. Největší zájem o zlaté platební karty mají muži (66 %), nejčastěji ve věku 25 – 34 let (34 %), z Prahy nebo z Moravskoslezského či Středočeského kraje. Vyplynulo to z průzkumu a z interních dat Equa bank.

Nízká cena a symbol luxusu

„Hlavními důvody zvyšující se popularity zlatých karet je jejich nízká cena a výhody, které svým držitelům nabízí. Ať již se jedná o symbol luxusu, který tyto karty představují, nebo o pojištění či slevový program Sphere. Právě díky tomuto programu se slevami až 30 % ve více než 10 000 obchodech po celé České republice, majitelé zlatých karet významně ušetří. V průměru jde měsíčně o 500 korun. Částka, kterou za vedení karty zaplatí (89 Kč), se jim tak čtyřnásobně vrátí zpět,“ uvedl Ondřej Hák, ředitel produktů retailového bankovnictví.  

Bonusový program

Jejich součástí zlatých karet může být rozsáhlý bonusový program Sphere, program exkluzivních výhod Mastercard Elite, pojištění karty proti zneužití, pojištění osobních věcí a především velmi výhodné rodinné cestovní pojištění. „Právě cestovní pojištění dodává zlaté kartě na atraktivitě. Ve shonu před odjezdem na dovolenou je snadné na něj zapomenout, a tak se na dovolené může i lehké zranění prodražit a zkazit celý pobyt. S automatickým pojištěním ke zlaté kartě nemusí klienti na cestách nic řešit, je o ně postaráno,“ dodává Ondřej Hák.

Zdroj: tisková zpráva Equa bank

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account