Po víkendové vichřici už klienti oznámili Allianz přes 500 pojistných událostí a s dalšími stovkami se pojišťovně v následujících dnech zřejmě ještě ozvou. Za rozmary počasí zaplatí Allianz kolem 10 milionů korun. Tato částka ale nemusí být konečná.

Nejčastějšími škodami jsou zničené střechy, spadlé stromy, větve a střešní tašky, dopadající na projíždějící či zaparkovaná auta. Silný vítr také rozbíjel okna, ploty a devastoval okrasné keře na zahradách. I tentokrát se v soupisu poškozených předmětů objevilo několik zahradních trampolín.

„Klientům doporučujeme v první řadě vše nafotit a poté ihned začít uklízet,“ uvádí pojišťovna. „Jde především o to, aby se jim škoda nezvyšovala. Mohou-li tedy odkrytou střechu alespoň provizorně přikrýt plachtou, nechť to udělají. Tyto záchranné práce pak budou součástí pojistného plnění. A souběžně s tím by měli co nejdříve oznámit pojistnou událost i našemu Klientskému centru na telefon 241 170 000.“

První vlna telefonátů začala už v pondělí ráno a počet volajících nebo mailujících nepolevoval ani po celý den. Běžně zavolá v průběhu pondělí do Allianz kolem 1200 lidí. Jenom včera dopoledne jich ale byla už tisícovka.

Zdroj: tisková zpráva Allianz

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account