23. března 2015 dojde k přejmenování ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN. Již od 21. února však poběží úvodní kampaň, která chystanou změnu oznámí. Tváří kampaně předcházející rebrandingu firmy je populární skotský herec Ewan McGregor, známý z filmů Moulin Rouge, Trainspotting nebo z nového celovečerního snímku Mortdecai.

Změna názvu uvedených společností je důsledkem procesu postupného oddělování pojišťovací části ING od ING Group, jehož první etapa byla završena v loňském roce vstupem NN na amsterdamskou burzu Euronext. Pro ING Bank se nic nemění, ta bude i nadále působit pod svou stávající značkou. Nový název pojišťovací části odkazuje k původnímu označení Nationale-Nederlanden, pod kterým společnost v historii působila a dodnes v některých zemích působí. V roce 1992 pod tímto názvem dokonce vstoupila na český trh jako první zahraniční pojišťovna.

Kampaň předcházející samotnému přejmenování ING na NN startuje v České republice 21. 2. 2015. Její součástí je televizní spot s hercem McGregorem a prezentace v on-line médiích včetně sociálních sítí. Od konce ledna jsou klienti o změně jména rovněž informováni prostřednictvím klasických dopisů i elektronicky. Na TV spoty s Ewan McGregorem plynule naváže od 23. 3. 2015 hlavní kampaň lokální provenience, která se zaměří na komunikaci změny značky ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti na NN.

„Název NN byl zvolen právě kvůli odkazu na Nationale-Nederlanden, na původní název pojišťovny, jejíž jméno u nás nikdy neztratilo zvuk. Poukazuje na působivou tradici naší firmy v oblasti pojištění, a je zároveň i symbolickou tečkou za společným působením s bankou. Pro mě osobně je navíc rebranding velmi emotivní záležitostí. Když jsem do této firmy před 15 lety nastoupila, podepisovala jsem pracovní smlouvu na hlavičkovém papíře Nationale-Nederlanden. Klienti se zároveň ničeho nemusejí obávat. I když se mění naše jméno, my zde pro ně zůstáváme a i nadále jim chceme být spolehlivým partnerem,“ uvedla Renata Mrázová, generální ředitelka ING Životní pojišťovny a ING Penzijní společnosti ČR.

NN Group

ING Životní pojišťovna a ING Penzijní společnost, po 23. 3. 2015 NN Životní pojišťovna a NN Penzijní společnost, jsou součástí finanční skupiny NN, která své služby poskytuje více než 15 milionům klientů v 18 zemích, kde o ně pečuje 12 000 zaměstnanců. NN Group navazuje na 170letou tradici v oboru finančních služeb. Její název je odkazem na pojišťovnu Nationale-Nederlanden, pod jejíž vlajkou NN v minulosti působila i u nás.

NN Group se zaměřuje především na životní pojištění, důchodové spoření a investiční management, v některých zemích ale poskytuje i bankovní a další pojišťovací služby.

ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku / resp. od 23. března 2015 NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku

ING, resp. NN Životní pojišťovna vstoupila na český trh v roce 1992 jako první zahraniční společnost nabízející životní pojištění. Nejprve zde působila pod názvem Nationale-Nederlanden a posléze pod značkou ING. ING Životní pojišťovna patří mezi přední poskytovatele inovativních produktů v oblasti životního pojištění. Jako první na trhu nabídla rizikové pojištění on-line a uvedla pojištění pro případ rakoviny prsu a ženských pohlavních orgánů s programem prevence nazvané For You.

ING Penzijní společnost, a.s. / resp. od 23. března 2015 NN Penzijní společnost, a.s.

ING, resp. NN Penzijní společnost zahájila svou činnost v ČR v roce 1995 pod názvem Průmyslový penzijní fond a v letošním roce oslaví 20 let existence na českém trhu. Průměrné zhodnocení transformovaného fondu od založení do roku 2013 činí 4,67 %, což patří k nejvyšším hodnotám na trhu.

Obě společnosti se pravidelně umisťují na předních místech v soutěži Fincentrum Banka roku v kategorii Pojištění roku a Penzijní společnost roku.

Zdroj: tisková zpráva ING

komentářů 8
  1. Tak se zase vrací ke starému dobrému NN? Asi neví, co s penězi. Napřed se změnili z NN na ING a teď naopak.

    1

    2
    • Dobrý den pane Drahomíre, než jste si ulevil ve Vašem komentáři, asi jste neměl bohužel dostatek informací. Původní název byl Nationale-Nederlanden, nikoliv NN. A rozdělení bankovní a pojišťovací divize nebylo realizováno z titulu, jak se zmiňujete, že asi neví, co s penězi….

      5

      1
      • Dobrý den, pane Vladane, nijak jsem si neulevoval, pouze se bavím. Zase nějaký manažer něco vymyslel (možná, že to má i svou logiku), ale každé přejmenování má své náklady. A čím větší společnost to je, tím jsou náklady vyšší. V případě NN se určitě bude jednat o částku v milionech korun, protože se jedná o zavedenou firmu. Jinak ano, máte pravdu, dříve Nationale-Nederlanden, dnes NN. Ale není to jedno? Ty prachy to bude stát stejně.

        6

        2
  2. Jaroslav Pohl 3 roky

    Ať je to rozdělení iniciováno z jakéhokoliv důvodu, název NN, pokud to tak opravdu bude, mi přijde strašný. Dobrý možná tak pro nějaký investiční fond, ale ne pro společnost, která je dennodenně v kontaktu s klienty/zákazníky.

    1

    2
  3. Pokud pomůže změna názvu na NN k tomu, že se změní přístup současného ING ke klientům, tak s tím naprosto souhlasím.

    3

    2

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account