Workshop NN Životní pojišťovny. Dozvíte se základní postupy při vývoji produktů, vlivy jednotlivých statistických údajů na cenu pojištění. V životním pojištění by cena neměla být jediným parametrem rozhodování při nabídce klientům. Videozáznam 29 minut, MP3 ke stažení.

Workshop proběhl v rámci konference finanční poradců FINfest 29.11.2017 v Praze.

MP3 záznam ke stažení zde (MP 18 MB)

Slajdy prezentace a jejich čas ve videozáznamu

Název slajduČas ve videu
Představení(00:34)
Produktový management (co to vlastně je)(00:56)
Hledá se PM (požadavky na PM)(02.00)
Role PM je skloubit odlišné požadavky PM, obchodníků a zákazníka(06:11)
Produkt development(07:30)
S kým pracujeme při tvorbě produktů(07:53)
Jak vznikají produkty životního pojištění(11:10)
Co je v ceně pojistky(11:59)
Jak roste hodnota pojistky(12:29)
Příklady – levné neznamená dobré(14:05)

Prezentace ke stažení zde (PDF, 1 MB)

Vladimír Dvořák

Šéf rozvoje produktů a cen v NN  pojišťovně

Vladimír Dvořák vystudoval MFF UK, obor ekonometrie. V roce 1997 odstartoval svoji profesní kariéru v pojišťovnictví, když nastoupil do Generali pojišťovny. Dále pak působil v Allianz pojišťovně, ING pojišťovně a ve společnosti AXA.

Od roku 2011 působí jako profesionální kouč, trenér a lektor.

V pojišťovnictví pokračoval ve své kariéře jako ředitel produktového vývoje a podpory životního pojištění v ČSOB pojišťovně. V současnosti zastává obdobnou pozici v NN pojišťovně.

Vladimír Dvořák je ženatý, má dvě dcery a ve volném čase se věnuje fotografování, turistice a rád čte knihy z oblasti historie, psychologie a rozvíjení lidského potenciálu.

Foto z workshopu

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account