Finančně-poradenská společnost Broker Consulting a mBank se rozhodly zcela změnit trend v oblasti finančního poradenství a bankovních služeb. Pomoci jim v tom mají společná obchodní místa, tzv. OK POINTy, které nabízí zákazníkům na jednom místě finanční poradenství, realitní a bankovní služby včetně inteligentního bankomatu.

Tento koncept výrazně ovlivní daný trh v České republice. Udává nové standardy a trendy. Klienti najdou v OK POINTu kvalitní bankovní produkty nezatížené zbytečnými poplatky, finanční poradenství, realitní služby. Najdou tu ale i návod, jak spořit dětem, zabezpečit svou penzi, majetek, jak se výhodně pojistit, ušetří a získají peníze navíc. Tedy ideální místo pro práci finančního poradce.

“Klienti dostanou finanční produkty podle svých potřeb, ne jako ve finančních institucích, kde se často stává, že obchodníci mají plány prodeje na jednotlivé produkty a těch se snaží prodat co nejvíce. Dělají si pak čárky za jednotlivé obchody a potřeby klienta jdou stranou. V OK POINTech žádné čárkování nebude, tak jak jsou ostatně ti nejlepší finanční konzultanti zvyklí,” uvedl ředitel komunikace Broker Consulting Honza Lener.

Podle něj se tak zcela mění zavedené mantinely na bankovním trhu. Zatímco dříve se prodávaly jednotlivé produkty, poté přišel nezávislý pohled a později doba finančního plánování, nyní se přidávají realitní a bankovní služby.

“Nastává čas kvalitativní konkurence, kdy je třeba klientům nabídnout nejen hezky zabalené produkty, ale hlavně věci, které opravdu fungují. O podobný koncept se budou pokoušet i další společnosti, protože je jedinečný a je o něj ze strany klientů obrovský zájem. Jen málokterá společnost na českém trhu ale má finanční, technické a tržní možnosti s podobným konceptem vůbec přijít. To je také důvod, proč za námi už nyní přišli finanční poradci od konkurence a o koncept projevili vážný zájem,” upozornil Lener.

OK POINTy jsou postaveny na franšízovém modelu. Jde o unikátní koncept obslužného místa pro stávající i nové klienty mBank, pro klienty Broker Consulting bude sloužit jako servisní místo. Oběma společnostem OK POINTy umožní oslovit nové skupiny zákazníků. Dohromady obě organizace již nyní reprezentují tržní sílu přes 1 milion klientů.

První OK POINT otevřely společně Broker Consulting a mBank (v pondělí 14. prosince) v Petrské ulici v Praze 1. Jeho franšízant Rudolf Rentsch do něj vstoupil počáteční investicí, jejíž návratnost očekává do půl roku. Tato investice podle něj zahrnuje zejména vybavení pobočky a stavební úpravy v souladu s jednotným designovým konceptem, podle kterého budou postaveny všechny OK POINTy.

“Kromě produktů našeho strategického partnera mBank budeme nabízet i produkty jiných bankovních domů. Tím se budeme zásadně lišit od klasických bank i dalších konkurenčních projektů,” říká Rudolf Rentsch.

Broker Consulting a mBank chtějí mít koncem roku 2016 celkem dvacet OK POINTů. Podle ředitele Broker Consulting Petra Hrubého by ale tento počet mohl být dosažen už na podzim 2016. “Nyní jednáme s 90 vážnými zájemci o otevření,” uvedl Hrubý s tím, že do konce roku 2017 by mělo fungovat celkem sedmdesát OK POINTů.

Na každém OK POINTu budou dva až tři stálí zaměstnanci, samoobslužná zóna a bankomaty. Ty budou umožňovat výběry i vklady hotovosti. „OK POINTy jsou jako šité na míru pro samostatné poradce či malé skupiny, kteří chtějí ve svém bydlišti poskytovat špičkový servis klientům a mít za sebou něco, co nikdo jiný v jejich městě nemá. Faktem je, že se ale na každého zájemce nemusí dostat. 70 OK POINTů je strop,“ uvažuje Lener.

„V České republice se pro mBank rozhodlo již zhruba 570 tisíc klientů a díky nim jsme největší digitální bankou v České republice. Spolupráce s Broker Consulting pro nás znamená oslovení dalších klientů, kteří dávají přednost poradenskému modelu,“ vysvětluje Pawel Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku.

mBank touto spoluprací oslovuje nové skupiny klientů, kteří preferují poradenský přístup. Pro mBank znamená spuštění strategického partnerství s Broker Consulting jeden z důležitých kroků na cestě k dosažení počtu 700 000 klientů během následujících tří let. Pokud však nabídka mBank klienta z jakéhokoli důvodu neosloví, Broker Consulting zprostředkuje i jiné bankovní produkty.

“Jde o výrazný posun finančního poradenství. Chyběl nám přísun klientů ‘z ulice’. Komplexností služeb se dostáváme na úroveň bank, naroste nám tržní podíl a naučíme lidi, aby si chodili pro nezávislé služby. Díky poradenskému přístupu uspějeme v přímém porovnání s bankovními domy, nejkvalitnějšími realitními kancelářemi i finančně-poradenskými společnostmi. Vidíme v tom budoucnost. V zahraničí tento model úspěšně funguje už pár let,” dodal Hrubý.

Zdroj: tisková zpráva Broker Consulting

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account