Určitě to znáte. Přijdete ráno do práce, chcete se věnovat klientům… a místo toho si připadáte jako úředník. Neustále hledáte poznámky na třech různých místech. Pracně dáváte dohromady souvislosti ke konkrétním zákazníkům. Nemůžete najít starší smlouvy. Pokoušíte si vzpomenout na výsledky dávných schůzek.

Nepřipomíná vám to něco málo z vašeho pracovního dne? Řada poradenských společností totiž stále dokola bojuje s tím samým: jak třídit informace, aby kolegové měli dost času na opravdový byznys – a nezavalila je administrativa.

Těžko totiž můžete stíhat oslovovat nové klienty a pořádně pečovat o ty stávající, když půl dne strávíte tím, že jen shromažďujete informace. A často vás zrazuje vlastní paměť.

Přesně nad tím se v roce 2010 pozastavili tvůrci aplikace FreshFlow, kterou nyní mimo jiné používá přes 2 000 finančních poradců Partners. Jeden z ředitelů této společnosti, Tomáš Gross, k tomu říká: „Kdybych měl tento nástroj od začátku, tak věřím, že mám 2x větší firmu a mnohem lepší vztahy se všemi lidmi kolem.“

Unikátní služba, původně zrozená pro finanční poradce, nyní může pomoci jakékoli strukturální firmě, která hledá dva základní zdroje: čas a okamžitou zpětnou vazbu.

FreshFlow

Vyzkoušejte si zdarma

Další výhodou aplikace FreshFlow je, že si nestahujete žádný software, neřešíte aktualizace, updaty či restarty. FreshFlow pracuje jako webová stránka – která vám vždy ukazuje reálná data. A k funkcím se dostanete i přes váš smartphone.

S vědomím, že se tím zbavíte otravné administrativy, uděláte si pořádek v kontaktech, získáte přehled byznys příležitostí, budete mít automatické statistiky a konečně i více času na klienty… je cena 190 korun měsíčně za jednoho uživatele spíše pakatel.

Svůj úspěch si naplánujte na webu freshflow.cz – kde si také celou aplikaci zdarma na prvních 15 dní vyzkoušíte.

Výhra za milion: automatická paměť

Myšlenka softwaru FreshFlow je stejně prostá jako geniální: proč dělat jednu věc čtyřikrát, když ji mohu vyřešit jedním tahem.

Webová aplikace od vás vyžaduje jedinou věc, kterou už beztak děláte – vést si diář. Pokud do elektronického kalendáře vyplníte data (třeba o nové schůzce nebo o výsledku předchozí schůzky), tak se automaticky stanou 4 věci zároveň:

  • Nová aktivita se ve webovém kalendáři synchronizuje i ve vašem mobilu,
  • „propíše“ se k danému kontaktu klienta a k jeho osobní kartě,
  • promítne se ihned do všech sledovaných statistik
  • a porovná se s nastaveným plánem.

Slyšíte? Jak vám spadnul obrovský administrativní kámen z pracovního stolu?

FreshFlow totiž vrací vašemu kalendáři strukturovanou paměť. Žádná událost neupadne do zapomnění – ale je uložená u daného kontaktu a vy ji na kartě klienta vždy vidíte.

Spolupracovníci tak už nemusí vytvářet složité Excel tabulky – a mohou se věnovat telefonátům, schůzkám či přípravě smluv. Tedy tomu, co přináší peníze do firmy.

A manažeři nemusí čekat na reporty do dalšího měsíce – ale vidí reálné obchodní výsledky ihned a online 24 hodin denně. Jak si vede celá firma, vybraný tým či konkrétní člověk. Jak se (ne)daří plnit plán. Jaké příležitosti se využívají a jaké ne.

Podle toho mohou ještě ten den reagovat a řídit firmu. Jednoduše si plánují vlastní úspěch.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account