Většina poradců má při sjednání schůzky úspěšnost nižší než 20 %. Zbylých více než 80 % kontaktů tak zůstává nenávratně ztraceno. Existuje cesta, jak tyto kontakty ještě jednou – avšak efektivněji – oslovit? Či dokonce cesta, jak je  přimět k tomu, aby vám volali sami?

Jak na klienty, kteří odmítli sjednání schůzky

Sjednávání schůzek  je spojeno s řadou odmítnutí. To potvrdí hlavně poradci, kteří ještě nemají vybudovaný kmen. Pokud k odmítnutí dojde, nemusíte mít kontakt ztracený trvale. Nabídněte lidem, kteří Vás odmítnou, že jim občas mailem občas zašlete „Tipy pro jejich peněženky“. Poradců, kteří to pravidelně dělají není mnoho a tento systém velmi dobře funguje.

Pravidelně se připomínejte emailem

Když se budete tímto způsobem v rozumném intervalu připomínat, zařadíte se mezi subjekty, kterým se příjemce takových zpráv jednou ozve sám. Může to být třeba v situaci, až bude řešit hypotéku, spoření pro děti nebo pojištění auta.  Samozřejmě se neozvou všichni, ale těm co se neozvou můžete po pár týdnech zavolat sami. A bude to volání veselejší, protože už nebudete volat „studenému“ kontaktu, ale pěkně předehřátému. Takový rozhovor pak může docela klidně začít nějak takto:  „Dobrý den, pane Nováku, když jsem včera odesílal ten článek o hypotékách, vzpomněl jsem si na Vás. Už jste ten článek četl?….Mám k tomuto tématu pár zajímavých věcí, které bych Vám mohl ukázat….

Pár tipů pro Vás

  • Neposílejte články na jedno téma, ale střídejte je. Hypotéky, spoření, pojištění, daně, penze, investice, obecné poradenské principy, příklady výpočtu, porovnání produktů, atd.
  • Neposílejte články příliš dlouhé. Lidé by je nečetli.
  • Posílejte články pravidelně a v rozumných intervalech. Ani málo ani moc. Vhodný interval je dvakrát měsíčně
  • Začněte mail osobním naskloňovaným oslovením. Napřílad „Vážený pane Nováku,…“.
  • Na konec zprávy vždy uveďte vhodnou formulaci výzvy ke kontaktování a nezapomeňte uvést svůj telefon a mail. Např: „Pro získání detailních informací se se mnou spojte na níže uvedených kontaktech“
  • Vždy si vyžádejte souhlas se zasíláním – stačí ústní, aby Vás někdo nenařkl z rozesílání spamu
  • Pravidelně si doplňujte a zálohujte databázi jmen a mailů

Pomůžeme Vám zdarma

Na webu Poradci-sobě.cz budeme každý týden publikovat klientsky orientovaný článek, který můžete nakopírovat do vašeho emailu a rozeslat vaším jménem klientům, se kterými se Vám nepodařilo sjednat schůzku a kteří vám dali souhlas s občasným zasíláním tipů pro jejich peněženky. Uvidíte, že pokud budete důslední ve sběru kontaktů a jejich obesílání s rozumnou frekvencí, budou se vám ozývat klienti brzy sami. Nebo jim můžete po čase opět zavolat a zeptat se, co na „váš“ článek říkají.

Lze zasílání článků automatizovat?

Pravidelné rozesílání  mailů je činnost náročná na čas. Pokud zrovna nemáte asistentku, která Vám s tím pomůže, zkuste si prohlédnout aplikaci www.ekonzultant.cz , která to celé zvládne za Vás. Stačí do ní vložit jména a spustí se automatické odesílání mailů, které vždy začnou naskloňovaným jménem a skončí pozdravem s Vaším jménem a pozvánkou na Váš osobní web. Pro registrované uživatele portálu Poradci-sobě.cz  je připravena 50% sleva a možnost úhrady zřizovacího poplatku svými body. Zkušenosti poradců, kteří již tento systém využívají říkají, že mají měsíčně kolem pěti spontánních poptávek.

Co si to tomto způsobu ohřevu kontaktů myslíte vy? Může to pro Vás pracovat? Podělte se o svůj názor!

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account