Také telefonujete podle šablony: “pozdravit, představit sebe, svou firmu a zeptat se, jestli nerušíte”? Jestli ano, tak Vás lidé odmítají automaticky na základě podobnosti s poradci a dalšími obchodníky, které už v minulosti odmítli.

Vyvolali jste v nich totiž něco, čemu říkám “odmítací reflex”. Pojmenoval jsem tak prakticky nekontrolovatelnou odmítavou reakci lidí, když na ně v telefonu začnete mluvit. Kromě zakázaných slov jako “nabídka”, “smlouva”, “produkt” nebo “exkluzívní” ji spouštíte právě tou oposlouchanou šablonou.

FINfest 

Na konferenci FINfest se dozvíte přímo od Miroslava Prince nejen více podrobností k jednotlivým úsekům, ale také proč klienti mají telefonáty podle PIZZA radši než ty běžné dnešní.

Čtenáři tohoto webu mají dočasně možnost využít snížené vstupné.

Struktura telefonátu PIZZA

Abyste u klientů nespouštěli odmítací reflex, doporučuji využívat strukturu telefonátu, kterou jsem sestavil jsem a dodnes při tvorbě skriptů používám. Pojmenoval jsem ji PIZZA, což jsou první písmena slov jednotlivých úseků telefonátu: Pozornost – Informovat – Zaujmout – Zeptat se – Akce. Poradci a obchodníci, kteří podle ní telefonují potvrzují, že klienti jim říkají: “Potkal jsem se, protože jste zněl tak nějak jinak.” A to přece chcete!

Výběr správné cílové skupiny skrývá největší potenciál zvýšení úspěšnosti vašeho telefonování. Jak si ji vybrat?

Jedním z hlavních důvodů, proč lidé nemají potřebu setkávat se s poradci je, že poradci jim nedokáží vysvětlit, čím jsou pro ně relevantní. Jinými slovy, nakolik poradce může přispět ke zlepšení situace klienta.

Klienti potenciální užitek poradce neposuzují podle toho, jaké má produkty, ale podle toho, jak dobře bude rozumět jejich situaci anebo jak dobře bude rozumět jim jako lidem. Když získají dojem, že jim budete rozumět, začnou vám důvěřovat dřív a celý proces od domlouvání schůzky až k uzavření obchodu se zrychlí.

Výběr kontaktů pro oslovení a vaše schopnost jim co nejdřív naznačit, proč a jak jste pro jejich život relevantní víc než někdo má zásadní vliv na vaši úspěšnost při telefonování.

Jak si kontakty vybírat a co jim říkat se dozvíte na konferenci FINfest.

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account