Nepřihlášen


Přihlásit se

Registrace Zapomenuté heslo


Vtip dne

Vážení přátelé, tak finanční krize dorazila už i ke mně. Jím plesnivý sejry, piju starý vína a to au..

Zobrazit celý vtip



Sponzoři



Chcete zde mít své logo?

pojišťovny

mobil

Pojišťovny drží standard. Komunikace s klienty je na dobré úrovni

Redakce  | 25. července 2016 | Pojištění

Pojišťovny si dávají záležet na rychlé a kvalitní komunikaci s klientem, oproti bankám však v některých bodech stále zaostávají. I přes určité nedostatky dávají výsledky telefonického a e-mailového mystery testování, které zrealizovala analytická agentura Datank v rámci výzkumu Nejlepší pojišťovna 2016, pojišťovnám v České republice poměrně dobrou vizitku. Partnery výzkumu jsou společnosti KPMG Česká republika a IBM Česká republika.

0

kafe

Pojistný trh: Mírný růst díky vývoji podnikatelského pojištění

Redakce  | 28. října 2015 | Pojištění

Vývoj pojistného trhu podle statistik České asociace pojišťoven (ČAP) za třetí čtvrtletí je tažen neživotním pojištěním, zvláště se pak daří produktům podnikatelského pojištění. Celkové předepsané pojistné meziročně mírně vzrostlo o cca 600 mil. Kč, což odpovídá 0,7% růstu. Dynamičtějším segmentem je pak neživotní pojištění, kde došlo k meziročnímu nárůstu o 3,6 %, naopak v oblasti životního pojištění dochází k setrvalému poklesu, a to o 3,7 %.

0

Dopravní nehoda

Pojišťovny: Jednotná linka 1224 pomůže řidičům přivolat asistenci

Redakce  | 25. června 2015 | Pojištění

Čeští motoristé mohou v případě nehody nebo poruchy využívat unikátní jednotnou Linku pomoci řidičům 1224. Nezáleží na tom, u které pojišťovny mají sjednané povinné ručení nebo havarijní pojištění, Linka pomoci řidičům zajistí asistenci nebo odtah pro všechny motoristy v rozsahu sjednaném v pojištění. Jde o unikátní projekt v celoevropském měřítku.

1

sindelar

Jiří Šindelář: provize, konverze smluv, zájmy a regulace

Martin Viktora | 10. června 2015 | Pojištění

Jak vypadá zákulisí boje o regulaci provizí? Kdo stojí za přetáčením smluv? Co si myslí o individuálních protiregulačních aktivitách konkrétních poradců? A jak se dívá na produktovou inovaci Allianz? Čtěte rozhovor s Jiřím Šindelářem, výkonným ředitelem Unie společností finančního zprostředkování a poradenství.

8

ČNB

ČNB snížila maximální technickou úrokovou míru

Dušan Šídlo | 12. února 2015 | Pojištění

Česká národní banka snižuje maximální výši technické úrokové míry na 1,3 % (z dosavadní sazby 1,9 %, platné od roku 2013). Životní pojištění má zpravidla dlouhodobý charakter, proto pojišťovny zahrnují do svých výpočtů také faktor času: pro diskontování pojistného a úročení technických rezerv používají tzv. technickou úrokovou míru  (TÚM). Co toto snížení znamená pro klienty pojišťoven?

0

Pád

Hrozí nám pády evropských pojišťoven? Část může mít problémy.

Dušan Šídlo | 16. prosince 2014 | Pojištění

Evropský regulační úřad EIOPA v tomto roce testoval přes 225 pojišťoven a pojišťovnických skupin, aby zjistil, které z nich by v případě ekonomických problémů dokázaly plnit své závazky pojištěncům. Téměř čtvrtina institucí však v testech propadla, především kvůli vlivu nízkých úrokových sazeb.

0

INSIA_APP do mobilu _ POJISTOVNY _ 2014 _ poradci-sobe

S INSIA máte kontakty na pojišťovny vždy po ruce

PR článek | 30. června 2014 | Pojištění

INSIA vyvinula užitečnou aplikaci pro chytré telefony, která všem pojišťovacím makléřům a zprostředkovatelům usnadní práci a zkvalitní služby poskytované klientům. Kvalitní a dlouhodobý vztah makléře a jeho klienta je založen především na schopnosti a možnosti makléře rychle pomoci klientovi v jedné z nejtěžších fází každého pojištění, a to v případě, že dojde k pojistné události.

2

kalkulator_dane

Získal finančák od pojišťoven hromadně data o provizích?

Martin Viktora | 5. května 2013 | daně, Poradenské firmy

Daňové orgány získaly svou „vyhledávací činností“ informace o příjmech 26 000 pojišťovacích agentů a zprostředkovatelů. 9400 agentů prý řádně nesplnilo své daňové povinnosti a budou předmětem šetření. Na okolnosti tohoto případu a dopady na konkrétní poradce se ptáme daňového poradce Zdeňka Juráka.

0

lupa a bankovka

ČAP: Pojišťovny mají nový nástroj na boj s podvodníky

Redakce  | 18. března 2012 | Pojištění

Česká asociace pojišťoven (ČAP) vytvořila a zahájila provoz nového systému pro odhalování pojistných podvodů mezi pojišťovnami. Nový nástroj má zvýšit efektivitu boje s praktikami podvodníků, které ukazuje i bezprecedentní počet odhalených pojistných podvodů v roce 2011. Nejvíce podvodů bylo odhaleno u pojištění motorových vozidel.

1

Skryté poplatky

IŽP: pojišťovny neinformují o srážkách z účtu

Redakce  | 3. února 2012 | Pojištění

Třetina pojišťoven neinformuje o všech srážkách z klientského účtu. To je jednoznačný závěr testu serveru Produktové listy.cz, který prověřil informační otevřenost pojišťoven. Test se zaměřil na nejprodávanější druh životného pojištění - investiční pojištění. Konkrétně bylo zjišťováno, zda pojišťovna poskytuje zájemcům o pojištění a svým klientům přesný sazebník rizikového pojistného.

0

Kalendář akcí

<< Srpen 2016 >>
púsčpsn
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4

Anketa

Má Česko vystoupit z EU?

Nahrávání ... Nahrávání ...

Poslední diskuze ve fóru