Manažeři globálních bank (95 %) se domnívají, že zastaralé systémy a bankovní platformy brzdí snahy o zavádění datově orientovaných prorůstových strategií zaměřených na zákazníky. Více než 70 % si stěžuje na nedostatečnou schopnost analýzy dat. Ze zprávy World Retail Banking Report 2022 (WRBR), kterou připravily společnosti Capgemini a Efma, dále vyplývá, že banky by proto měly lépe využívat data a umělou inteligenci (AI) k přizpůsobení svých komunikačních kanálů a vytváření silnějších vazeb se zákazníky. Nákladově efektivní a bezproblémové služby, které nabízejí subjekty FinTechu (v ČR např. služby jako Revolut, Portu, PayPal apod.), lákají 75 % dotázaných klientů bank.



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account