Zobrazeno 834x

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. This post has been viewed 835 times Do diskuze (2 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Marek Pekař a poslední změna proběhla 9 měsíci, 2 týdny. This post has been viewed 835 times

  • Autor
  •  Marek Pekař 
    Účastník

    Dobrý den, mohu tímto způsobem požádat o radu a případně nějaký návrh, jak postupovat? Stala se mi následující událost. Klientka poškodila levé zrcátko při jízdě v mlze a na silnici druhé třídy. Mělo dojít ke střetu se srnou, zrcátko bylo poškozeno v dolní části a vypadlo z držáku, plast byl rozbit. Bohužel se vše stalo za husté mlhy a drobně mrholilo, již se šeřilo. Terén je nepřehledný. K události se nevolala policie, nebylo ani kde zastavit a hlavně by bylo nebezpečné nechat na silnici odstavený vůz. Jde mi však o to, že hned ten večer jsem byl klientkou požádán o nahlášení nehody, zasílal jsem elektronicky přes formulář Allianz na jejich stránkách. Nahrány i fotografie, ale pršelo, nebyly moc zřetelné detaily. Do formuláře bylo napsáno, že NEBYLO šetřeno POLICIÍ. Myslím druhý den se ozývá likvidátor a požaduje podrobnosti. Bylo mu vše zasláno i nové fotografie. Chtěl se přijet i fyzicky podívat, pak však řekl, že mu to stačí poslat vyfocené. Ptal se jen na to, zda nejsou na zrcátku zvířecí chlupy nebo krev. Jelikož pršelo, na zrcátku se nic nenašlo. Vše se odeslalo a čekalo se, bylo požádáno o zaslání ještě VIN vozu, stavu tachometru a štítek z vozu. Od likvidátora pak přišla soupiska, kde byla popsána výše opravy a seznam úkonů. Dělalo to něco kolem pěti tisíc. Dva servisy klientce potvrdily, že to za ten rozpočet klidně opraví. Pak se již nic nedělo. Trvalo to myslím dva týdny a žádná odpověď. Tedy jsem klientce volal, jak vše vypadá a ona si zjišťovala na info lince Allianz zda je vše v pořádku. Zde jí bylo sděleno, že čekají na email od klientky a má jim ještě dodat velký TP a kopii i řidičáku. Klientka poslala a čekalo se dále. Klientce dorazila jen informace, že Allianz email obdržela a budou se jím zabývat. Pak další dva týdny a stále nic. Tedy klientka znovu volala a bylo jí sděleno, že nic prý neobdržely. Tedy jsem poslal já za klientku opět velký TP a kopii řidičáku. Do tří dnů přišla informace, že klientka nemá na plnění nárok neb nebylo šetřeno policií ČR. Takto zní příběh. Jen se zeptám, zda je tento přístup normální. Mohlo se tedy zamítnout plnění hned na základě prvotního sdělení a bylo vše v pořádku. I když v pořádku. Hovořil jsem s jedním dopravním policistou a ten si nedokázal představit, zda by policie přijela, kdyby klientka volala na 158 a řekla jim, že stojí na malé silnici u Radonic, je mlha a prší a nejspíše jí srna praskla zrcátko. Tedy má policie přijet a vše na místě vyšetřit, protože to pojišťovna vyžaduje. Bylo by to velmi rizikové pro klienta zde stát a mohla by nastat větší nehoda při případné srážce s jiným vozem. Takto se čekalo kolem měsíce na to, aby pojišťovna něco vyplodila. Klientka si zrcátko neměnila a čekala, co tedy bude. Teď se na mě mračí a chce Allianz zrušit. Stalo se Vám něco podobného? Já zvažuji požádat Allianz, aby se to opětovně otevřelo a alespoň se klientovi omluvili, že čekala tak dlouho. Jsem zvědav až mi kuna překouše kabely u auta nebo ideálně celý svazek. To asi budu také muset volat policisty, aby pořídili fotodokumentaci :-) Děkuji za Váš čas.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Z Vašeho pohledu se Allianz zachovala minimálně “divně”, ale není to ojedinělý případ, kdy se tak stalo.
    Jejich pohled je takový, že i když vědí, že likvidaci zamítnou, tak požadují veškerou dokumentaci, jinak se bojí právních následků (= zamítnutí bez těchto podkladů a dokladů).
    Jak jistě víte, je v některých případech vždy nutné volat PČR, např. při zranění, velké škodě, 3. osoba, …. no a střet se zvěří k těmto případům patří.
    Jistě to píšete i do Záznamu z jednání – ne, tak pozor na klientku :-(
    Samozřejmě můžete požádat o přešetření, pokud pracujete přes velkou společnost s velkým obratem, může to být nyní přínosem, ale nespoléhejte se na to.
    Z mého pohledu klientka porušila VPP Allianz. To, jestli by PČR přijela či ne, to není důležité. Prostě jim měla zavolat a kdyby odmítli přijeti, zase by to bylo v pohodě s plnění Allianz (datum, čas HH:MM odmítnutí).
    Asi jsem Vás nepotěšil, ale berte to za můj názor a mohu se mýliti.
    Pokud se odvoláte, uvítám zveřejnění finálního výstupu.
    Děkuji předem a přeji Vám úspěch.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Marek Pekař 
      Účastník

      Moc děkuji pane Vařečko, volání policie rozumím. Klientka bude v pořádku. Pro příště si dá pozor a já budu dle Vaší rady také ještě výslovně upozorňovat na tuto skutečnost vícekrát. Policii tedy volat vždy a všude. Aby byl záznam na jejich dispečinku. Ještě jednou moc děkuji.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account