Zobrazeno 17.627x

Toto téma obsahuje celkem 27 odpovědí. This post has been viewed 17628 times Do diskuze (15 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel šárka a poslední změna proběhla 2 roky a 11 měsíci. This post has been viewed 17628 times

  • Autor
    • Pěkný den přeji, u klienta jsem se setkala u pojištění nemovitosti od ČP přes společnost Allrisk s krásným dodatkem ke smlouvě, tedy spíš připnutým listem na konci. V této smlouvě, o které klient samozřejmě vůbec netušil co znamená, se zavazuje, že bude uzavírat všechna pojištění výhradně přes společnost Allrisk. Taky že veškeré jeho stávající smlouvy přecházejí pod jejich správu.

      Když jsem mu to vysvětlila, šel to vypovědět (půlroční výpovědní lhůta), slečna se prý musí poradit s vedením a že mu zavolá. Nezavola, šel tam opět a zase čeká….

      Krásný přístup, že ano.

      Chsi se zeptat, setkali jste se tím také? Hodně lidí má podle nálepek na autech povinné ručení od této společnosti, tak by mě zajímalo zda i s touto jejich smlouvou o zprostředkování.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Zajímavé. S tím jsem se ještě nesetkal. Trošku to odporuje na právo svobodného výběru, i přesto, že je to zasmluvněné.

      Bylo to od klienta podepsané?

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Není to makléřská smlouva?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  IvoN
      Člen

      Tak tohle sice můj klient neměl, ale…

      Měl od Allrisku /ČPP/ hrozně výhodné POV… Výhodné, dokud jsem mu neřekl, že mu udělám stejné za poloviční cenu.

      No, tohle by mne ani mc nepřekvapilo, už jsem se u klientů setkal s lecčím “supervýhodným”, ale ta třešínka na dortu byla /a přád ještě je/ – klient neměl smlouvu zapsanou u ČKP, tudíš mu za dobu tohoto pojištění nevznikal bonus.

      Stejně jako v případě Ivety si hrají do dnes /přes půl roku/ na “mrtvého brouka”.

      Poradí někdo jak s nimi hnout?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Dana Horáková
      Účastník

      Je to makléřská firma a taky jsem se setkala s jejich pojištěním auta.Klient si ji sjednal přes internet a po prozkoumání si bonus nevyjížděl,mají to pojištění flotily.Dalo mi to než jsem na to přišla.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      • Dobrý den,

        jsou na trhu makléřské společnosti, které mají uzavřenou smlouvu s pojišťovnou na pojištění aut, kde oni jsou pojistníky a jejich klienti jsou vlastníci a provozovatelé auta. Makléřská společnost dostává hromadný bonus a klientovi bez bonusu může nabídnout levnější pojištění. Klient pojistné neplatí pojišťovně, ale makléřské společnosti. Nevýhodou je, že klient si nevyjíždí bonus (toto samozřejmě klientovi neřeknou).

        Podívejte se na Vámi uvedenou smlouvu, kdo je na ní jako pojistník.

        0

        1
         | Odpovědět privátně
    •  IvoN
      Člen

      Opět – nepleteme si pojmy?

      U flotilového pojištění se počítá bonus flotily /je jedno, jaký bonus v dané chvíli má vlastní/, ale klient si za dobu flotilového pojištění vyjíždí svůj vlastní bonus..

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      • Dobrý den pane kolego,

        nevím jak u jiných pojistitelů, ale například u UNIQA pojišťovny jsou smlouvy ve flotile mimo bonus/malus. Smlouvy mají zvláštní režim, ve kterém si klient bonus/malus NEvyjíždí. Bonus je nahrazen speciální obchodní slevou.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Jakub Pecha
        Účastník

        Znám plno pojišťoven, kde to takto není. Bonus se přece eviduje na pojistníka a tou je majitel flotily, ne účastník se svou přihláškou.

        Takto vyježděný bonus většinou uznávají při troše dobré vůle pojišťovny při přepojištění z flotily leasingové společnosti na individuální smlouvy po skončení leasingu. Jinak jsem se s tím nesetkal.

        0

        1
         | Odpovědět privátně
        • Dobrý den pane Pecho,

          je to tak jak píšete. UNIQA ještě uznává jako alternativní doložení bonusu u klienta, který užíval referentské vozidlo ve firmě, pokud dodá potvrzení z firmy, že jezdil s vozidlem SPZ xxx xx xx a za celou dobu není evidována škoda.

          Jinak z flotily vytáhnout bonus pro jednotlivce nejde. Je ta svým způsobem daň za to, že případná pojistná událost se klientovi také nezapíše.

          1

          0
           | Odpovědět privátně
          •  IvoN
            Člen

            Asi jsem naivní…

            Mylně jsem se domníval, že “finanční poradenství” je od toho klientovi poradit, ne “hájit barvu”. Když poradím klientovi flotilu, já musím vědět, že je pro něj v danou chvíli výhodnější a proč.. /Když momentálně on sám bonus nemá./ Cena za pojištění je z velké části tvořena právě bonusem. /samozřejmě pomíjím obsah auta, bydliště klienta a pod./ Jak je možné, že některé pojišťovny bonus klientovi přiznají automaticky, některé jej vystaví na požádání, některé vůbec ne.

            Když někdo “vnutí” pro klientovi takto “výhodnou” flotilu, měl by si šáhnout do svědomí…. Všichni se tu rozčilujeme nad “nekalými praktikami” některých poradců a firem, ale není náhdou tohle to samé?

            0

            0
             | Odpovědět privátně
            • Dobrý den pane Nováku,

              je hodně diskutabilní, co je pro klienta nekvalitní flotila. Člověk je schopný změnit pojišťovnu kvůli 50. korunám a často si nenechá vymluvit, že nejen cena je důležitý parametr pojištění. Mohu mít klienta, který má například (opravdu si čísla cucám z prstu ;)) 15% bonus a pojištění mu spočítám na 3.000,- Kč s výhledem by mu pojistné mohlo s narůstajícím bonusem klesnout až na 1.760,- Kč, ovšem on se rozhodne pro pojištění flotilové u nějakého loupežníka za 2.500,- Kč. Je to pro něj výhodné? V tomto okamžiku možná ano – ušetří přeci 500,- Kč. Ale bonus? Je celkem na hlavu postavené, že o bonus se taky starat moc nemusí, protože jsou tu pojišťovny, které dají plný bonus za hezký úsměv. Celý tento systém potom postrádá logiku a smysl.

              Osobně jsem proti flotilám pro soukromé osoby (pokud tedy nemají již vyježděný plný bonus a není pro ně flotila ještě výhodnější, což se také může stát). Stejně tak jsem zásadně proti přiznávání fiktivních bonusů (mám možnost je také uznávat, ovšem nečiním tak), pracuji pouze s bonusem v rodině a i tam uznávám mladým lidem pouze takový bonus, jaký by mohli mít vyježděný od 18. let.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  IvoN
              Člen

              Pane Šplechto, s druhým odstavcem můj plný souhlas.

              K prvnímu odstavci snad jen to, že pokud poradce prodává přes cenu, asi mezi námi nemá co pohledávat…

              Nechtěl bych být v jeho kůži po pojistné události a vysvětlvat klientovi, že “chtěl přece ušetřit pětistovku”…

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Petr.Kačenka .
              Účastník

              Dobrý den,

              před pár měsíci jsem si propočítával flotily … zajímaly mne jen “open” flotily s různými vlastníky vozidla – takže bohužel jen Allianz (ostatní pojišťovny mne vyhnaly).

              Nabídka pojišťovny pro flotilu byla nevýhodná jen v případě 50% bonusu a pokud klient zároveň měl pojištěn majetek, penzijko a životko (3*5%) a ještě měl VIP slevu 15%. Ve všech ostatních případech byla flotila levnější.

              A i bonus 50% byli ochotni individuálně řešit, resp. našlo se “zemědělské” řešení – přidat do flotily traktor a získat další slevu.

              “Open” flotila měla dvě příležitosti k vylepšení. Do roka bylo potřeba mít pojistné 1 000 000Kč (tedy cca 200 obyčejných aut s havarijkem – na mně jako defacto jednotlivce moc). Pokud by roční škoda byla větší než 50% pojistného, odebrala by se část slevy všem ve flotile.

              Jen jsem tim chtěl říct, že flotila může být i výhodná.

              Petr

              PS: Kde si pojišťujete svoje auta? Ja u Allianz a využívám home tarif (může každý spolupracující poradce) – máte někdo něco jiného?

              9

              0
               | Odpovědět privátně
            • Dobrý den pane Kačenko,

              s flotilou pro různé vlastníky je to opravdu složitější. Pokud má klient/firma flotilu svých vozidel, UNIQA přistupuje na variantu několik málo vozidel s jiným vlastníkem (vždy se souhlasem jednatele). Ale aby byla postavena flotila s tím úmyslem, že se pod ní bude dávat kdokoliv jen kvůli slevě, to u UNIQA opravdu nejde.

              Asi nemusím psát, u koho mám vozidlo pojištěné já, že :)

              0

              0
               | Odpovědět privátně
    •  IvoN
      Člen

      Omlouvám se všem za toto odbočení od tématu.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym
       | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      A né každá pojišťovna vám uzná bonus z vozíku a motorky na auto, že.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      U firmy Allrisk doporučuji být hodně obezřetný při podpisu jakékoliv smlouvy o zprostředkování pojištění – mají tam klauzuli, kdy klient stvrzuje svým podpisem, že veškeré budoucí majetkové spory budou řešeny u rozhodčího soudu před jediným, předem určeným rozhodcem !!! Je to celé napsané velmi drobným písmem. Pro ty z vás, kteří nevědí nebo netuší, jakým způsobem funguje rozhodčí doložka, stačí se mrknout na net.

      5

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Luboš Tojejedno
      Účastník

      Dobrý den,jak a kde si ověřit nebo zjistit kolik bonusů mám a zda se mi připisují?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account