Zobrazeno 22.072x

Označeno štítky: ,

Zvolené téma obsahuje celkem 39 odpovědí. This post has been viewed 22073 times Do diskuze (19 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Marta Antalová a poslední změna proběhla 4 roky, 7 měsíci. This post has been viewed 22073 times

  • Autor
  •  Marta Antalová 
    Účastník

    Dobrý večer všem,

    přikládám novinky od Generali, nové pojištění – Bella Vita (respektive vylepšená Dolce Vita). Když ponechám stranou, zda je nutné po každé inovaci produktu ho i přejmenovávat, tak myslím, že se novinky docela podařily:

    1, progrese DO, od 30ti dnů dvojnásobek, od 90ti dnů trojnásobek pojistné částky

    2,navýšení limitu prokazování příjmů u DO bez progrese až 1500,-kč

    3,prodloužení vstupního věku u TRV, DO a invalidity úrazem až na 69 let

    4,u autonehody plnění i u událostí s kolejovým vozidlem (myslím, že to mají jediní)

    5,PN plnění až 730 dnů (také asi jediní)

    6,nově onkologická onemocnění

    7, započtení čekací doby u invalidit z předchozího pojištění

    …určitě příjemné úpravy, uvidíme, co to udělá s cenou…co jsem trochu očekávala a stále mi u Generali chybí je pojištění invalidty I. stupně…tak snad někdy příště třeba v pojištění Costa Vita..:-))

    Marta A., SMS f.p.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Zdravím Marto,

    nejprve díky za novinky, myslím, že je třeba je ocenit palcem zeleným, nikoli červeným.

    Bod tři se asi nechal čekat, tam byla konkurence trochu vpředu ;-)

    Zaujal mě též bod 7, pro případ, že bych potřeboval něco “přeprášit” :-))

    Máte nějaké bližší info k těm 730 dnům?

    A ještě jsem zapomněl… co ta káva, úplně nám vychladla… ;-)

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  ALEŠ KŘEČEK 
    Účastník

    Info máte ze školení ? nebo z poj. podmínek ?

    0

    1
     | Odpovědět privátně
    •  Marta Antalová 
      Účastník

      Dobrý den,

      info je z prezentace zaslané přímo od našeho generali-garanta, cenách by mělo být jasno koncem tohoto týdne. V případě potřeby mohu zaslat prezentaci do emailu, stačí napsat soukromou zprávu. Uvídíme,jak hodně novinky zahýbou s cenovou hladinou:_)

      M.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Děkuji za informaci, musím se na to podrobněji podívat.

    Ona Generali dělá i další změny, např. Nový HUGO. zatím tam máme aktivní pouze auta, ale je to, podle mne, děláno dobře a přehledně. Je tam ale minimálně jeden mínus = bez VIN autopojištění nenavrhnu.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  luděk mitas 
    Člen

    Palec nahoru Marti , ty bys měla být novinář… Takhle rychle mít informace.. Skvělá práce !

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel
     | Odpovědět privátně
  •  TP 
    Účastník

    … je to super, ale viz. VPP:

    7) započtení čekací doby u invalidit z předchozího pojištění

    – POZOR! pouze do výše předchozí PČ.

    5) PN plnění až 730 dnů (také asi jediní)

    – POZOR! Při zvolení pracovní neschopnosti DONU62 (pojistná částka při pracovní neschopnosti s výplatou od 62. dne) vyplácí pojistitel maximálně 730 dnů.

    Př. dám 100(14)-100(28)-100(62), budu marodit 600 dní než uznají ID, tak:

    0 – 14: nic

    15 – 28: 100/den

    29 – 365: 200/den

    365 – max.: 100/den

    Kalkulačka už je v 1.46/1

    6

    1
     | Odpovědět privátně
  • co třeba nerozlišováni RS

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lada Nádvorníková 
    Účastník

    Já dělám Bella Vitu poměrně často,vychází mi hodně dobře i cenově.

    Za velké plus považuji i to ,že po třech letech letech platí i bolesti zad.

    Jen mi na ní vadí to neustále dokladání třeba u PN každých 14.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  David Brůha 
    Člen

    Popravdě zatím mám jen negativní zkušenosti s plněním .Nicméně nevím, jak to vidí ostatní?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Stupka 
    Účastník

    Můžete prosím uvést nějaký konkrétní příklad toho špatného plnění? A za 2., pročetl jsem si vlákno od začátku (v době založení jsem byl na delší čas v zahraničí) a chápu toto správně: “2,navýšení limitu prokazování příjmů u DO bez progrese až 1500,-kč”?…Předpokládám, že ta číslice “1” je tam navíc..

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  TP 
    Účastník

    Zdravím Jirko.

    VPP strana 9 dole, VARIANTA A … do 500 bez zkoumání, VARIANTA B od 501 včetně nebo s progresi od 251 včetně se zkoumáním.

    Max PČ pro DO je 1500 Kč v součtu s DOUU + DOVU

    K té zkušenosti pana Brůhy bych to rád věděl, co se stalo a proč. Mám spoustu pojistných událostí (asi 25) ve svém pojistném kmenu a zatím bez problému. Většinou DO, pak PN, trvalky a jednu ID.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Vaněk 
    Účastník

    Tomáši, chtěl jsem se zeptat na hlášení PÚ u DO. Je opravdu potřeba po vzniku úrazu PÚ ihned nahlásit? Máte zkušenost, kdy tomu tak nebylo a klient pouze po skončení léčení dodal veškeré materiály, aniž by PÚ předtím hlásil…

    Jedná se o administrativu navíc, proto se ptám. Díky

    1

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Dobrý den pane Vaňku,

    hlásit pojistnou událost bez zbytečného odkladu je snad ve všech pojistných podmínkách. A i kdyby nebylo, tak to klientům radím.

    Zavolat na infolinku, nebo vyplnit na webu formulář (v případě Generali: http://www.generali.cz/hlaseni/?q=FORM_POS_URAZ&cont=1) nepovažuji za nijak závažnou administrativu.

    4

    1
     | Odpovědět privátně
  •  TP 
    Účastník

    Dobrý den, VPP POS 2014/01, článek 10, bod 4) d) (i) cituji:

    V případě porušení povinností při vzniku škodné události má pojistitel právo:

    – v případě pozdního nahlášení škodné události snížit pojistné plnění, a to úměrně tomu, jaký vliv mělo uvedené porušení povinnosti na průběh šetření škodní události pojistitelem;

    Obecně platí to co napsal Václav.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Prášil 
    Účastník

    Např. u Koop jsem nikdy žádný problém neměl.

    1

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Marta Antalová 
    Účastník

    Dobrý den,

    konkrétní případ a zároveň srovnání.

    PU – hluboká řezná rána v dlani, šitá, stehy po 10ti dnech ven, nicméně kvůli hnisavé infekci léčeno celkem 2 měsíce. Klientka měla současně Flexi i Bella Vitu. Obě pojišťovny napoprvé plnili pouze dle základních tabulek. Po odvolání Flexi plnění 2 měsíců zamítla, Bella bez okolků “dodoplnila” a proplatila celé dva měsíce.

    Toť konkrétně i se srovnáním. Jinak opravdu vcelku není žádný problém s plněním. jen je třeba po tom odvolání občas šáhnout. Nikomu se nebude chtít hned napoprvé plnit nadlimit:-)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  vorry 
    Člen

    Zdravím. Chtěl bych místních odborníků zeptat jaký rozdíl v posuzování invalidity je mezi Generali a Komerční pojišťovnou. Plní -li jen dle rozhodnutí a nebo mají své další podmínky pro přiznání. Děkuji

    0

    2
     | Odpovědět privátně
    •  vorry 
      Člen

      Takže to každá pojišťovna to posuzuje jinak. Ted co je lepší. Komerční při klesající částce vychází trochu dráž. Obě kryjí jak 2. tak 3. stupeň.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář 
        Účastník

        Tohle může být mnohdy důvod, proč nesjednáte nejlevnější pojišťovnu, ale tu, která Vám v daném riziku poskytne větší jistotu. Kdo a jak z těchto dvou pojišťoven by plnil se neodvažuji posoudit.

        Je to podobný princip, jak u POV. Klient che platit co nejméně a obchodník udělá to nejlevnější na nejmenší limit. Z pohledu zákona je to ok, protože byl splněn klientův požadavek a máte to v záznamu. Z pohledu poradenské práce už to tak úplně ok není, protože jeho prací by mělo být mimo jiné i dát klientovi motiv, proč to tak nedělat a platit radši o pětistovku víc. Takže klidně bych řekl klientovi, jak to vyšlo a taky to, že může volit variantu, která bude sice dražší, ale bez rizika, že pojišťovna přezkoumá rozhodnutí ČSSZ.

        1

        1
         | Odpovědět privátně
  •  Jiří Prášil 
    Účastník

    Pokud nebyla nějaká nová změna, tak u obou pojišťoven nestačí uznání invalidity státem.

    Takže pojišťovny si vyžádají vlastní lékařské vyšetření.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Generali: 1.Předkládá se přiznání invalidního důchodu pro

    invaliditu patřičného stupně plus podklady, z nichž vyplývá nárok na pobírání invalidního důchodu a záznam z jednání o posouzení zdravotního stavu od příslušné správy sociálního zabezpečení

    2. Musí zmocnit příslušnou SSZ k poskytnutí informací pojistiteli

    3. Pokud pojistitel požaduje, musí se podrobit případnému vyšetření u lékaře určeného pojistitelem, který provede přezkoumání postižení, na základě kterého byl invalidní důchod přiznán.

    Ještě bych doplnil, že pojistitel je oprávněn toto pojištění vypovědět v případě, že se změní podmínky pro

    určení a přiznávání invalidity.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    KP: Při určování poklesu pracovní schopnosti pojistitel vychází ze zdravotního stavu pojištěného doloženého výsledky funkčních vyšetření, přitom se bere v úvahu, zda jde o zdravotní postižení trvale ovlivňující pracovní schopnost, zda se jedná o stabilizovaný zdravotní stav a zda a jak je pojištěný na své zdravotní postižení adaptován, schopnost rekvalifikace pojištěného na jiný druh výdělečné činnosti, než doposud vykonával.

    Míru poklesu soustavné výdělečné činnosti určuje výhradně pojistitel na základě zdravotní dokumentace pojištěného, stanoviska (podkladů) zdravotnického zařízení pověřeného pojistitelem, rozhodnutí příslušného orgánu ČR o přiznání invalidity a vyhlášky č. 359/2009 Sb., kterou se stanoví procentní míry poklesu pracovní schopnosti a náležitosti posudku o invaliditě a upravuje posuzování pracovní schopnosti pro účely invalidity, ve znění platném ke dni vzniku pojistné události. Současně platí, že tato neschopnost vznikla následkem nemoci nebo úrazu pojištěného při naplnění dalších podmínek pojistné smlouvy.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  vorry 
    Člen

    Takže vy byste se přikláněl spíše k těm podmínkách, které využívá komerční pojišťovna. Nebo jak řešíte u klientů invaliditu vy u klientů, kteří chtějí hlavně maximální pokrytí rizika a na cenu až tak nehledí.

    0

    2
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      To jsem neřekl, nepřikláním se k ničemu jako k jediné nebo lepší možnosti. Navíc se Vám může stát, že pro každé konkrétní riziko může být zajímavější jiná pojišťovna. Může to být definice v pojistných podmínkách, oceňovací tabulky, cena za riziko, konstrukce výplaty při pojistné události, zařazení do rizikové skupiny, zkušenosti s likvidací… a spousty dalších. Pokud je to pro Vás stěžejní riziko, vezměte pojistné podmínky jednotlivých pojišťoven, najděte si v nich všechno, co se týká invalidity, od podmínek pro výplatu, přes cenu, podmínek pro přijetí (limity), čekací doby, výluky… Pro mě je teď horký kandidát Flexi 2015, kterou jsme tu již diskutovali. Vysoká variabilita nastavení, vysoké limity, vypuštění klauzule o přezkoumání rozhodnutí ČSSZ… ale tím neříkám, že jediným možným kandidátem…

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  An. 
      Účastník

      Pane kolego,

      pečlivě si nastudujte letošní e-book Dušana Šídla z Broker Trustu na téma pojištění invalidity, kde naleznete vše podstatné. Následně se pusťte do domácího samostudia VPP & ZPP těch pojišťoven, kde Vás konstrukce tohoto rizika oslovila. Nikdo Vám tu neporadí, kterou konkrétní pojišťovnu zvolit, každá je něčím specifická a odlišná. E-book berte s rezervou, zdravý konkurenční boj nutí pojišťovny neustále inovovat a co dnes platí, může být zítra jinak (viz. Romanův příspěvek stran inovací u PČS Flexi na rok 2015).

      Odkaz zde: http://blog.brokertrust.cz/wp-content/uploads/ebook-Pojisteni-invalidity-pro-FP-final.pdf

      0

      1
       | Odpovědět privátně
  •  David Věrný 
    Člen

    Když jsem odešel z Parnters, tak jsem se bál, že mi Bella Vita bude oproti Allegru vycházet špatně.

    Jsem rád, že jsem se spletl. Je to vlastně to samé.Výborná pojistka. Jen minulý rok jsem uzavřel asi 40 rodinných pojistek v Allegru a budu s tím pokračovat v Bella Vitě. Nejsem najatý agent Generali :-), ale zkušenosti s plněním mých klientů jsou výborné.

    Děkuji za info, a taky děkuji tomu, kdo níže uvedl odkaz na celý slide o Bella Vitě.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account