Zobrazeno 66.152x

Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 44 diskutujících a má 141 odpovědí. This post has been viewed 66153 times

  • Autor
    • Vážení, jaké máte zkušenosti se servisními organizacemi – brokerpooly – pro poradce jednotlivce? S kým a proč ne/děláte?

      Např. Broker Trust x INSIA x další?

      ? kvalita podpory

      ? analytické výstupy

      ? aktualizace

      ? výše provize

      Porovnání

      Zkrátka – s kým a proč se vyplatí spolupracovat?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Zkušenosti nemám. Nespolupracuji s nikým takovým, protože spolupracuji s OVB Allfinanz, a.s. Která snad nic takového nepodporuje. Nezajímám se o to nějak víc.

      Jednou se mě snažil “nějaký” pán přesvědčit, že on spolupracuje se společností INSIA a že mají “prý” větší provize než já a lidé spolupracující s OVB. Možná že měl pravdu, u OVB nemají nováčci vysoké provize. Že prý mají v portfoliu VŠECHNY společnosti jako partnery z celého trhu. Zeptal jsem se ho, jak to teda je např. s ČMSS, jeho odpověď byla: Tak jestli tam není dnes, tak zítra ji tam mít budem. Úsměvné :-) Neměl jsem z tohoto jednání dobrý pocit, tak s nikým takovým nespolupracuji. Pro mě je důležitější s jakými lidmi se potkávám, než jestli dostanu o 10%-30% víc na získatelských provizích (ještě k tomu jako začátečník, a co dál….?).

      Jinou zkušenost nemám.

      2

      7
       | Odpovědět privátně
      • Pane Petžila,poradce je kus od kusu…..samozřejmě že i mezi poradci ze sítě Insia se najde nějaký člověk,který asi nerozumí všemu ;) ČMSS nechce spolupracovat s nikým,ale i u Lišce existují vztahy mezi nezávislými poraci ;)

        Byl to asi horlivý začátečník a nemůžete podle něj soudit ostatní.

        A upřímně OVB není top volba… pokud budou na spoření a úrazy nadále používat nákladové životní pojištění,penzijka zvyšovat na 500,- a jako investiční nástroj zvolí produkt jakési německé pojišťovny,který vypadá spíše jako ŽP s lepším zhodnocením a ještě k tomu v Eurech, tak můj názor na OVB bude pořád stejný.

        Nehledě na to,že ze zkušeností vím,že analýza u OVB probíhá stylem….řekněte mi,kolik máte příjmy,kolik výdaje a to co zbude použijeme na to abyste byl lépe zajištěn ….. Myslím,že to je více úsměvné než nějaký nezkušený poradce.

        2

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Tomáš P
        Účastník

        Ten rozdíl je někdy ne 10-30%,ale 100-150% :-) navíc MLM firmy vesměs stejně nastavují své spolupracovníky způsobem: My jsme ti nejlepší na trhu a většinou se jim to i daří. Proto spousta jejich spolupracovníků drží h… a krok, protože jsou přesvědčeni o tom co se jim říká a nehledají nové možnosti. Pokud člověk nechce jít na managerské posty a dělat pyramidovou kariéru, což už není cesta poradenství, ale obratu skupiny a “udržováků”, připustí si časem skutečnost, že není dobrá a špatná firma, ale jen lidi, kteří pro ni pracují a ne vždy dělají dobré jméno firmě, tedy i vám. Pokud děláte např. přes brokerpool, jste líp zaplacený a navíc budujete opravdu svoji vlastní značku, jejíž kvalitu si ohlídáte pouze vy sám.

        14

        0
         | Odpovědět privátně
    • Díky za názor, ten pán je opravdu úsměvný – světlé zítřky :-)

      Rozdíl v provizích oproti OVB je asi znatelný, u mě asi ne – nyní 3 roky pracuji bez “generálního” partnera, mám navázané vztahy se 3 pojistnými makléři, jedním hypotečním, s fondovými společnostmi, 2 bankami a 1 stavební spořitelnou, komunikace se všemi mě již začíná trochu zmáhat. Ale oproti době, kdy jsem 2 roky dělal u jedné třípísmenkové firmy, jsem velmi spokojený.

      Těším se na další postřehy a předem za ně děkuji.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Pecha
      Účastník

      Provize u INSIA jsou zejména pro nováčka a člověka, který chce zůstat obchodníkem, poměrně zajímavé, nicméně mi přijdou až tak zajímavé, že je otázkou, jak dlouho tak vysoké vydrží a co za to :-) Také mě oslovil nějaký pracovník této firmy, zkušenosti podobné jako u Artura.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Přesně totéž si myslím. Pro obchodníky je výše provize určitě lepší. Možná je to taky poslední a jediná výhoda. Nic víc.

      Pouze má domněnka.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    • Dříve jsem spolupracoval s velkou poradenskou společností. Dnes přes BT. Oproti dřívějšku mám dnes širší portfolio produktů a tak mám z čeho vybírat. I provize jsou vyšší, což oceňuji, protože dříve jsem kvůli vyšším provizím musel “honit pozici” a dnes se kariérním řádům v tichosti směju.

      Jsem pravidelně informován o novinkách. Chce to samozřejmě víc samostatnosti, což ovšem není až tak velký problém pro zkušenější poradce.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    • Pane Dvořáku, díky za názor. Smějete se kariérním řádům, ale i BT má objemové limity – mně slibují, že se na limity dívat nemusím, že mi zůstane úroveň, kterou nabízí – je to reálné? Nechci za půl roku zjistit, že spadnu, to by mě nebavilo.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      No já nevím, ale když jim někdo naslibuje byznys a pak donese úplně něco jiného?To je přece logické, že se to pak přenastaví.Základ je na začátku říct reálné číslo objemu obchodů.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Pane Dvořáku, vlastně mátu pravdu. Otázkou je, co si za svou pravdu “koupíte” :-) stejně jako my všichni ostatní

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Pane Zárubo, právě že jsem BT nic nesliboval, je to zvláštní.

      Arture – komentář jsem nepochopil, pomůžete mi?

      Zdá se, že s Broker Trustem spolupracují 2 poradci, s INSIA žádný, takže jak pracujete všichni Vy ostatní “nezařazení” úspěšní poradci? Stejně chaoticky jako já (viz příspěvek č.3)?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Štěpáne, řekl bych, že většina pracuje pro své své mateřské poradenské společnosti jako OVB, AWD, BC atd. takže s poolovými společnotmi nemají zkušenosti a nejsou schopni posoudit rozdíly mezi tím co využívají a mohli by využívat.

      Proto se zde ani nevyjadřují.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Pavle, určitě to tak bude. I proto jsem oslovil “nezařazené poradce”, čímž jsem myslel právě ty, kteří nemají mateřskou společnost.

      Budu rád za každý další názor, máte-li nějakou poolovou společnost, s kterou se Vám dobře spolupracuje, sem s ní – pomůžete jí a tím možná i sobě.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Šťěpáne,naše společnost spolupracuje v oblasti pojištění a hypotečních úvěrů s Insií,která v podstatě funguje jako velkoobchod-bez analýz,podpory prodeje… . Na druhou stranu vyplácí relativně zajímavé provize.

      BT více informačně a analyticky podporuje poradce, na druhou stranu si více nechává pro sebe. Jejím prostřednictvím se dají navíc zprostředkovávat investice.

      Záleží na tom,co firma (poradce) od servisní společnosti očekává.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Valový
      Účastník

      Štěpáne, i naše společnost spolupracuje s Insií a jen rozšířím informace pana Mičky. Insia má i vlastní produkty, díky softwaru YETI je dobrá evidence smluv a klientů, snižuje náročnost na administrativu, provize chodí 2x měsíčně, můžete být i inkasní makléř – což je výhoda pro ty co dělají průmyslové pojištění. I nějaká ta školení se konají. Co je fajn – neurčuje Vám co nebo jaké produkty nebo objemy máte dělat. Obory, které zatím nemá nasmlouvány si můžete dělat napřímo (leasing, investice atd.). Přeji hodně štěstí při výběru.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich
      Účastník

      Spoluprace s brokerpoolem ma jednu zasadni nevyhodu a to tu, ze se zde nedockate toho “spravneho” brainwashingu… :-)

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Brainwashing se občas hodí:) Zajímalo by mě, jestli se na bázi brokerpoolu dá spolupracovat i s Partners?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Pecha
      Účastník

      Tomáši, z doslechu vím, že to je některým přecházejícím poradcům nabízeno.

      Na druhou stranu ale také musím říci, že žádného takového poradce neznám. Ti, co znám, a bylo jim to nabídnuto, většinou skončili jinde.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Díky za odpověď Jakube, Zajímá mě to hlavně kvůli produktům typu AXA Exclusive Plus a dalším “nízkonákladovým” IŽP, které mají jen Partners.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Tomáši,myslím si,že to možné není,neshoduje se to s filozofií Partners,kteří fungují jako typický MLM.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich
      Účastník

      Michale, i ja jsem o teto moznosti pred casem slysel. Mozna nam pan Pecha rekne, jak presne to funguje, nebo muze fungovat.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Pecha
      Účastník

      Přiznám se, že přesné podmínky neznám :-) Tyto informace mám neověřené, takže spíše jpp – jedna paní povídala :)

      Od poradců z pojišťovny, kteří v nedávné době houfně opouštěli svou společnost, a mapovali si terén, jsem toto několikrát zaslechl, že od Partners přišla tato nabídka. Buďto nastoupit jako “konzultant” se vším všudy, nebo případně, když se na podmínky moc netvářili, tak že by mohli společnost využívat jako pool.

      Ale nakonec to nedopadlo a poradci zakotvili úplně někde jinde. Takže jak jsem uvedl výše – o této možnosti jsem slyšel, ale neznám nikoho, kdo by ji aktuálně využíval.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Brokerpool u Partners nezní špatně, opravdu tu nikdo neví víc než pan Pecha a jpp :-)?

      V pondělí mám schůzku s Broker Trustem, tak jsem zvědavý, zda se domluvíme.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Jak jste Štěpáne dopadl u Broker Trustu? Jsem jen jediná kdo se ho zastane? Díky iniciativě mého bývalého nadřízeného jsem poznala dvě makléřské společnosti, takže můžu porovnávat.Nyní mi začal klidný a šťastný život. Teď skutečně pracuji jako poradce, který jde klientovi poradit. Už žádné předem nadiktované postupy nebo finanční plány. Žádné škatulkování klientů a honění se za produkcí, body atd. Klient to vycítí, že u nich nesedí finanční specialista,ale drtič smluv nebo vystresovaný “kravaťák”,který zase dostane sodu, že tento měsíc nesplnil body. A to nemluvím o různých hlášeních, přivádění nováčků a nedej bože, aby se vám něco přihodilo v soukromém životě. Kariérní řád je neúprosný. Nikoho to nezajímá a jedeš s provizemi dolu. Třeba za několik roků dřiny seš zase na začátku. Tím, že mám něco za sebou si myslím, že to BT dělá velmi dobře.

      6

      0
       | Odpovědět privátně
    • Paní Jano, myslel jsem, že jsme se domluvili, ale už týden opět čekám, zda předpoklad vyjde nebo ne. Netuším, kde je chyba, nebaví mě pořád někoho popohánět :-(

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Martin Viktora
      Účastník

      test

      0

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Martin Viktora
      Účastník

      test

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Martin Viktora
      Účastník

      test

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Zkuste dojet přímo na jejich firmu. Také jsem to udělala a odjížděla jsem se smlouvou a druhý den jsem začala pracovat. Nebo se pojďme poradit osobně.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Každý strůjce svého štěstí… Jakou distribuční cestu každý z nás zvolí, záleží především na tom, co jemu samému vyhovuje a také tím, čím prošel před tím. Mám za sebou zkušenosti ze dvou pojišťoven a dvou makléřských firem, přičemž jsem nakoukl i pod pokličku jiných. Chcete-li si to ale dělat opravdu po svém, pak musíte zvolit variantu jinou. Buďto se navážetena nějakou makléřskou firmu, která Vás nechá pracovat ve Vašem tempu a poskytuje Vám k tomu zázemí, případně těchto návazností může být i víc nebo děláte přes “servisní organizaci” typu BT nebo Insia. Pokud u BT dodržují tabulky provizí podle objemu, tak např. pro mě toto není to, co bych hledal. Druhou cestou je stálá provize bez objemových kritérií, kde si zprostředkovatel nechá podle poskytnutých služeb určité procento. To, že to takto spoustě lidí, pracujících v tomto oboru vyhovuje, svědčí o nárůstu spolupracujících subjektů v těchto firmách.

      11

      1
       | Odpovědět privátně
    • Spolupracuji se sítí Insia a oproti MLM společnosti si nemohu na nic stěžovat…..provize skoro dvojnásobně vyšší a servis taky bezproblémový.

      Pro mě to byla cesta k nezávislému poradenství,protože mám volnou ruku a jen na mě,jakým způsobem zajistím klientův majetek nebo budoucnost.

      Zkrátka nikdo mi do ničeho nekecá.Když potřebuji,zkontaktuji se s příslušným makléřem,který mi vždy ochotně sdělí informace,které potřebuji. To jsou moje zkušenosti se společností Insia….obdobně je na tom i BT

      4

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Libor Picek
      Účastník

      (redačně vymazáno: neplacená reklama)

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Ondřej Vaverka
      Účastník

      Dobrý den,

      aktuálně odcházím z jedné poradenské společnosti a hledám vhodnou servisní organizaci. Zatím jsem zjistil, že mám následující možnosti: Insia, Broker Trust a Broker Office. Máte s mimi někdo jakékoliv zkušenosti? Nebo existují ještě jiné firmy, které mi dokáží poskytnout vhodné zázemí?

      Předem děkuji za jakoukoliv radu, zkušenost či reakci.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    • Před časem jsem odešel z jedné společnosti a hledal nějakou perspektivu pro své další působení. Porovnáním, co mi kde slibovali a také garantovali, je spolupráce s nějakým šikovným broker poolem dost zajímavá alternativa. Není vhodná pro začátečníky, to je nutné zmínit. Je to příležitost se osamostatnit a být skutečně nezávislým. A budovat si “svou” firmu od nuly? Moc drahé… A ty zmíněné firmy? Líbil se mi ten nový projekt Broker Office (inspiroval jsem se touto diskusí – dík). Už jen proto, že je nový…

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš P
      Účastník

      Dobrý den,

      hledám brokerpool, který vyplácí nejvyšší provize. Jde mi také o širokou nabídku produktů jak pojistného spektra tak toho investičního..Dnes mám na ižp 120 a 130% rp u nejmenovaných produktů. Máte někdo zkušenost, že se dá dostat i víc a přitom zůstat ppz? Poradenská firma mě nezajímá, potřebuju jen výběr produktů a co nejvyšší provize.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      no, hlavně, že je Vám jasné, co je pro Vás jediná priorita ;)

      – myslím, že můžete INSIA v klidu vyřadit z předběžného výběru….

      4

      4
       | Odpovědět privátně
      •  Tomáš P
        Účastník

        V poradenství dělám čtvrtým rokem, začínal jsem v partners hned po škole s vizí naučit se co nejvíce o finančnictví(ne být managerem a lést nahoru), produktech atd. Když se ukázalo, že v MLM to chodí tak jak to chodí, řekl jsem si, že už nebudu živit zbytečnou poradenskou firmu a šel jsem k brokertrustu. Píšu jasně a stručně co mě zajímá. Pokud bychom měli debatovat o tom co je pro klienty výhodné nebo nevýhodné, můj příspěvek by vypadal jinak :) Teď mě spíš zajímají zkušenosti lidí, kteří jsou na tom podobně jako já a hledají nejvýhodnější nabídku.

        2

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Tomáš P
          Účastník

          Jinak řekněme si na rovinu. Ten kdo zjistil pravdu o poradenských firmách, jejich kariérních plánech, brainwashingu a stádu tupých ovcí, kteří si hrají na odborníky a přitom spoří v IŽP, tak mu nezbývá lepší řešení, než si nad svoji kancelář vyvěsit ceduli “Petr Novák Finanční poradenství” nebo tak něco a dělat si to po svém a tím pádem k obrazu svému…a né jak ve firmě, která tlačí do hlavy: my jsme nejlepší a naše firma blablabla a přitom vy nemáte nic, i když to všechno oddřete :)

          2

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          Problém Tomáši je trochu v tom, že to, co se Vám jeví jako nejvýhodnější nabídka, nemusí být vůbec nejvýhodnější nabídkou pro někoho jiného.

          4

          2
           | Odpovědět privátně
        •  Ivan Špirakus
          Účastník

          jenže Vy jste se stručně a jasně neptal na “nejvýhodnější nabídku”, ale na “nejvyšší provize”…..

          Pro každého je “nejvýhodnější” totiž něco jiného…

          a třeba i svoboda a klid na práci má svoji cenu :)

          A jinak “řekněme si to na rovinu” – nemůžete ten koláč mít a zároveň ho sníst….

          = větší provize jsou vždy spojeny s nutností řídit nějaký tým a mít i jiné povinnosti, než vlastní práci s klienty…

          6

          3
           | Odpovědět privátně
          •  Tomáš P
            Účastník

            Tým poradců mě nezajímá, jediný způsob jak si zajistím dobré jméno je pouze moje vlastní práce. Měl jsem pod sebou v Partners 5 lidí, spousta práce a výsledky nulové. Samozřejmě někdo může namítat, že on má tým a daří se mu, ale jak jsem psal výše, tohle není cesta výdělku, která mě zajímá. Není to cesta kvalitní práce, protože všechny lidi člověk neuhlídá. Hlavně mně jde o to dělat co nejkvalitnější práci a chci ji mít dobře zaplacenou. Nevím co je pro někoho jiného důležitější. Všichni tu práci děláme pro peníze, ale možná se někomu líbí ze svých peněz dotovat firemní dovolené a živit pyramidu, Myslím si, že všechny zde zmiňované brokerpooly budou natolik profesionální organizace, že budou poskytovat kvalitní firemní zázemí, přísun nových informací atd. Minimálně brokertrust předčí nejednu poradenskou firmu. Proto zde neřeším tyhle věci. Určím si které produkty mají své kvality a ty budu dělat a už jde jen o to, kdo mi za ně nejvíc zaplatí. Školení a jiné věci řeší taktéž brokerpooly, takže taky neřeším. Jak psal výše pan Špirakus mít svobodu a klid pro práci je důležité. Jinak k tomu koláči..znám lidi, kteří jako ppz mají i 140% RP

            4

            7
             | Odpovědět privátně
            •  Jiří Prášil
              Účastník

              Každý má své priority, každý hledá to, co mu osobně vyhovuje. Práce s lidmi je opravdu těžká. Aby jste uspěl jako manažer potřebujete volné ruce, kvalitní manažerské vzdělání atd. Pak je vše na Vašich schopnostech. Je to o hledání nových lidí, kteří sdílí Vaše nadšení a myšlení. Možná Vám to nevyšlo právě proto, že jste musel splňovat firemní podmínky, které Vás a Vaše lidi mohli negativně ovlivňovat, navíc jste možná sázel pořád na stejné lidi. Být dobrým manažerem netrvá jeden rok, ale mnohdy i desítky let. Kolik svého času a peněz jste investoval do toho, aby jste byl dobrým manažerem?

              Psal jste, že si zajistíte dobré jméno pouze vlastní práci. Ale taky záleží, jestli Vás Vaše práce opravdu prodá. Spoustu zprostředkovatelů si myslí, že jejich práce je kvalitní, ale cizí zprostředkovatel z jiné společnosti to může vidět jinak. Kolikrát se můžete snažit a stejně to mnoho klientů neocení a opět je to o hledání vhodných lidí (klientů).

              7

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Nemohu se zbavit dojmu, že se to u Vás netočí okolo ničeho jiného, než peněz. Když vybíráte pro klienta, jsou také jedným Vaším měřítkem jen peníze, tj. kolik za to dostanete nebo byste šel do menší odměny na začátku a dlouhých následných provizí..?

              4

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Tomáš P
              Účastník

              Pane Koláři,

              v prvním příspěvku jsem psal dotaz, který byl zaměřený na provize. Psal jsem ho proto, že hledám zprostředkovatele, který pro mě bude finančně nejvýhodnější. Pokud bych chtěl polemizovat o tom co je pro klienta nejvýhodnější, otázka by vypadala jinak. Vy máte ze mě pocit, že se zajímám pouze o peníze, protože jsem se zeptal prioritně na ně. To je celé. Teď tedy k mému pohledy na finance. Pojištění rizik – zásadně volím pojistné produkty bez spoření, kdo tomu nerozumí ať se podívá například na produktovelisty.cz nebo t-a-n-k.eu . Pokud klientovi v těchto produktech nespořím, může mu být jedno kolik za ně dostanu provizi, protože je má pouze na krytí rizik a tím pádem ho poplatkovost nezajímá, zajímají ho pojistné podmínky a cena rizik. Spoření – řekněme si na rovinu, které produkty v dnešní době jsou pro klienty opravdu výhodné vzhledem k inflaci a poplatkovosti? Pravidelné investice? Pioneer, Conseq? Pokud použijete postupnou úhradu počátečního poplatku, který nabízí například Pioneer u Rentieru a dělá 3% z každého vkladu je to zajímavá alternativa, pokud dáte úhradu předem, vytvoříte “o něco lepší ižp(špatné)”. Já dělám postupný poplatech a generuje mi to ze smlouvy na 1000,- klientovi měsíční platby cca 30,- Kč následných provizí měsíčně. Vím, že tahle alternativa je pro klienta nejbezpečnější, co se týče pravidelných investic. Pořád mi jde jen o peníze? Stavební spoření a penzijní připojištění jsou alternativou konzervativní? Dále se nabízí bcpp nebo rm-system. Nejméně poplatkově nákladná varianta, kterou znám. Bohužel hůře dostupná běžným klientům. Spořící účty a jiné podobné hrůzy jsou k ničemu vzhledem k nízkému úroku a inflaci. V poslední době se na trhu začaly objevovat celkem zajímavé termínované vklady. To je celé. 1,2,3,4,5…produktů. Důležité je umět je používat a co Vás zajímá pak? Kolik Vám za ně kde nejvíc dají. Když víte jak chcete poradenství dělat, tak už jen řešíte přes koho a za kolik. Teď mluvím za sebe, někdo jiný to může vidět jinak. Osobně upřednostňuji individualitu. Dělat sám a podle sebe. Někdo upřednostňuje práci v poradenské firmě. Možná se bojí to zkusit sám, také mi trvalo než jsem se rozhodl odejít a dneska bych neměnil. Firma akorát bere peníze a nepřináší nic. Školení partnerů si zajistím sám i bez firmy. Těch nových produktů, které za něco stojí taky moc nepřibývá. Pohled na poradenství mám ucelený a vím jak ho chci dělat, tak proč si do toho nechat kecat a ovlivňovat se někým, kdo řeší obraty, produkci a svoje zájmy. Na můj prvotní dotaz mi tu nikdo neodpověděl, takže tuto debatu tímto příspěvkem končím, protože začíná být nekonečná a ubírá se směrem, který je pro mě zbytečný.

              10

              4
               | Odpovědět privátně
            •  Artur Petržilka
              Účastník

              V tom případě si založte svoji vlastní společnost a nebudete muset nikomu nic dávat. To je asi jediná cesta pro Vás, která je přijatelná. Pak možná pochopíte, proč a za co si ty poolové společnosti nechávají část provize, dneska už relativně malou.

              4

              3
               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Arture, napsal jste to i za mě.

              1

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              Arture, asi by bylo korektní panu kolegovi sdělit,

              že pokud už začínající firma vůbec dostane s pojišťovnou/bankou smlouvu, tak možná za provize nižší,

              než když teď platí tu “zbytečnou firmu” :)

              9

              5
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Ok, co myslíte, že ve mě evokuje věta: “Poradenská firma mě nezajímá, potřebuju jen výběr produktů a co nejvyšší provize”. Já z toho rozumím tolik, že Vás absolutně nezajímá, jestli Vám ona firma nedokáže dát ještě něco jiného… Ani finančně vejvýhodnější nemusí být to, co poskytuje nejvyšší provize. Jde totiž také o náklady. Jinak si to pochopitelně dělejte jak potřebujete. Jinak, když jsme u toho srovnání s klientem, ještě pořád by se to nechalo udělat lépe, to velmi dobře víte, pokud pracujete s tank. Ale já netvrdím, že je to tak dobře, klient si za své poplatky kupuje také Vás. Ale taky se neřídí jen podle jediného pravidla, co je pro něj nejlevnější.

              1

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Tomáš Bílek
              Účastník

              Je krásné, že to berete takhle. Já jsem Výborný poradce, na co potřebuji společnost. Ono ta samostatnost s největšíma provizema neobnáší jen obstarávání si školení, ale třeba Vám to dojde, až to zkusíte…

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            • Chápu Vaše rozhodnutí, opustit tuto debatu, ve které Vám, jak říkáte, nikdo neodpověděl. Jen si dovolím malé doporučení. Nestálo by za to se přece jen zamyslet nad příspěvky diskutujících? Většina z nich má delší praxi v tomto oboru než Vy, tak proč odpovídají právě tak jak odpovídají? Mě osobně, být Vámi, by třeba rozhodně zajímalo, proč že mě ten Špirakus nechce v INSA :-)

              A mimochodem, není tu běžné vést diskuzi ve smyslu “buď mi odpovězte na moji otázku nebo mě nezajímáte, končím”!

              2

              1
               | Odpovědět privátně
    • Zdravím Vás všechny.

      Nejsem zde nováčkem, ale nechal jsem si po odchodu z jedné společnosti zrušit účet a teď, již jako “svobodný” poradce jsem se vrátil. Dovolím si zde uveřejnit mé názory a důvody, proč jsem změnil pohled na “velké a nejlepší” společnosti. Byl jsem asi jako každý jiný, který začíná v této branži, malinko zmanipulovaný a vedl jsem ty naučené řeči o velikosti a kvalitě firmy, kterou jsem zastupoval. Nicméně jsem po čase prozřel a zjistil jsem, že pokud chce člověk dělat finanční poradenství s patřičnou kvalitou, pak nemůže dělat pro MLM společnosti, u kterých stejně jde pouze o objemy a ne o kvalitu. Člověk musí mít čas na klienta, musí být v klídku, žádný stres, žádné hraní na “super” poradce, musí být nezávislý. Ale skutečně nezávislý – tím myslím, třeba to, že klienti jsou pořád moji a ne společnosti pro kterou dělám. Proto jsem se rozhodl pro BT, který uvažuje podobně jako já. Neříkám, že u nich zůstanu na pořád. Ale co potřebuji pro práci mě dávají, spousta věcí se dá domluvit a hlavně … pořád mě nikdo nebuzeruje. Do portfolia si mohu přidávat jakékoliv další služby a tím mohu být pro klienty daleko zajímavější. Jestli si myslíte, že si Vás klienti vybírají podle toho, že přijedete v posledním modelu Mercedesu a v kvádru od LV a prsíte se tím, že jste ta nejlepší firma na trhu …..Položím Vám jednoduchou otázku … z čeho si myslíte, že všechny velké společnosti platí ty luxusní motivační akce? No přeci z Vaší práce, tedy z Vaší provize …a ještě Vám to vyfakturujou jako dar … co jste teda získali, pokud jste ti nejlepší, kteří se mohou těchto akcí zúčastnit?

      Jak řekl Friedrich von Logau “Slabí lidé čekají na příležitost. Silní ji sami vytvářejí”.

      11

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš P
      Účastník

      Vážený “náčelníku”,

      za 1. v době kdy jsem komentář psal tak jsem neplánoval založit vlastní firmu, ale hledal jsem brokerpool viz. komentáře výše, takže Váš komentář je naprosto zcestný.

      I malé děcko ví, že smlouva s pojišťovnou/bankou je založená na objemu produkce.

      za 2. si urovnejte vztahy ve vaši firmě a konkrétně dodržování termínů výplaty provizí svým poradcům.

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Bod 2 nebudu komentovat, ale co je jednoduššího, když hledáte nejvyšší provizi, vzít auto a jeden den obětovat tomu, abyste si ty servisní organizace objel. Pracovník k tomu určený Vám sdělí jak výše provizí, tak podmínky spolupráce i to, jakou používají podporu. Většina Vám i ráda ukáže software s kterým pracuje. Celé moje připomínka směřovaly k tomu, že je třeba přihlédnout i k jiným okolnostem. Např pro mně může být z určitého pohledu výhodné dělat za o 10% menší provizi, když výměnou za to dostanu něco, co mi pomůže jinak a vyplatí se mi to. A také to tak v jednom případě dělám. Pokud to tak nemáte a chcete si všechno zařizovat sám, pak je to ok, ale místo hledání tady, bych hledal reálně, protože info, které tu dostanete, může být o trochu jiné, než dostanete přímo u dané firmy. A když ten rozdíl nebude velký, jistě pro Vás nebudou peníze jediným kritériem, protože pokud bude rozdíl dvě procenta a s tou provizně lepší firmou se mi bude spolupracovat špatně, tak to bude stát za prd a radši se o ty dvě procenta rád připravím.

      1

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš P
      Účastník

      Souhlasím s Vámi a mám na to stejný názor, ale to je přesně ta polemika, které jsem se chtěl tehdy vyvarovat: Ospravedlňování se a vysvětlování proč se nezajímám taky o něco jiného než provize. Bohužel k tomu došlo a ještě jsem se ani nic nedozvěděl. Samozřejmě že zajímám, na co jsou vysoké provize, když firma nefunguje tak jak má. Tehdy jsem si chtěl jen udělat základní srovnání brokerpoolů a následně vybrat z nich ty první o které se budu blíže zajímat. Dnes už mám situaci vyřešenou. Naštěstí vše funguje i bez kompromisů a jsem spokojený.

      Děkuji za zájem

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Někteří mají Tomáši provizi 150, 155 i 160% ročního pojistného při maximální pojistné době (myslím tím PPZ).

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Můžete být Tome konkrétnější ohledně svého výroku či doporučení směrem k Insii, viz. vaše věta “urovnejte si vztahy ve vaši firmě a konkrétně dodržování termínů výplaty provizí svým poradcům” ? Nějaký problém s vyplácením provizí ?

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    • i 180% :)

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den, má někdo zkušenost se společností Bonnet? Uvažuji o odchodu od PA. Děkuji F.Š.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jindřich Benda
      Účastník

      nějakou zkušenost ohledně spolupráce s nimi mám.

      Není to to špatné ale jako všechno to má své plus i minus.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      pořád si lámu hlavu, jak to celé nastavit, aby to mělo jen plusy…. :)

      asi by to šlo v případě, kdyby v tom vůbec nebyli zapojeni lidé – to je vždycky zdroj potíží ;)

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Tak už ani nevím, kdo mi toto povídal o založení firmy.

      Mají se dodržovat dvě zásady:

      1. více jak 2 je moc

      2. ideálem je lichý počet

      :-)

      6

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      prosím nemíchat do této matematiky majitele a zaměstnance ;)

      0

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Dušan Spál
      Účastník

      Dobrý den,

      rád bych nastínil svou situaci,

      pracuji 4 roky jako VPA pro ČP, kdy se držím na nejvyšším kariérním žebříčku. V poslední době se mi nelíbí jediná věc a to je rozdíl na provizích, kdy nedokážou svého člověka dobře zaplatit…Nebavím se o výši platu, ale o provizním systému, kdy máme max. výši provize za ŽBP 80% a to velmí málo kdy. Dále jsou nějaké motivační složky, které jsou bohužel nastaveny krátce, a i když došáhnu na nejvyšší metu nejsem zdaleka ani tam kde začínají v jiných společnostech. Nechci se bavit o produktech ČP, já osobně mám rád ten klid, kdy klient pokud má uraz penize dostane, za ctyri roky jsem zazil jen jednou ze neplnila pojistovna natazene svaly z posilovani…protoze klient napsal spatne oznámení o úrazu(jeho chyba priste uz se obratil na me jak mu bylo razeno od zacatku)

      Rozhoduji se mezi BT a Insii,kdy nechci jít do žádného MLM, zajímají mě provize hlavně za ŽBP kdy má měsíční produkce je momentálně v této oblasti asi 120-150 000 Kč(nehledejte v tomto nějake smlouvy za X000 Kč je jich prostě hodně po normálních částkách cca 15-20 schůzek tydne) dále cca 25 000 v autech a 40000 v NŽP….V ČP mi vadí systém kdy pokud má u nás klient šílenou smlouvu třeba za 500 Kč …a je postavená na hlavu(slušně řečeno) já udělám smlouvu za 800, dostanu provizi pouze za 300 Kč, což je směšné. přečetl jsem zajímavé odkazy vás poradců, největší strach mám, z toho, že mi bezdůvodně společnost zadrží provizi na půl roku protože jsem zapomněl udělat jeden křížek, nejsem žádný byrokrat, nesnáším papíry chci se zajímat jen o práci schůzky, klienty a jejich kvalitní zabezpečení. Na BT se mi líbí týdení výplata provizí, ale věřím, že v tom bude háček, kdy se mi nezdá že 25.1 sjednám smlouvu klient ihned zaplatí(smlouva bude přijata pojišťovnou dejme tomu 1.2, kdy zaroven klient i zaplatí tak, že by mi provize přišla cca za dva týdny od sjednání smlouvy. Je tedy v těchto dvou společností až tak markantní rozdíl?

      Děkuji

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    • Spolupracuji s INSIí, takže něco málo bych říci mohl.

      V první řadě se nežeňte do jakéhokoli poolu, pokud nejste sladěn s papírováním. V poolu to za Vás nikdo neudělá, takže to bude asi vaše první překážka, kterou buďto překonáte, nebo si budete muset najít společnost, kde za Vás to papírování převezmou, ale zadarmo to samozřejmě nebude.

      Co se BT týče, prošel jsem jen poznávacím pohovorem s předáním dosti informací. Po důkladném zvážení jsem se přiklonil k Insii, u které bylo ještě pár dalších maličkostí, kvůli kterým jsem se rozhodl právě pro INSIa.

      Takže o BT Vám nic nepovím. Na to tu je spousty jiných, kteří mají mnohem více zkušeností, než jen z letáků a pohovoru.

      Co se INSIA týče, tady už pár věcí říci mohu, ikdyž jsem členem sítě velice krátce.

      Jednou z maličkostí, které byly rozhodující při výběru bylo vyplácení provizí 2x do měsíce. Jenže než jsem nastoupil, tak to bylo změněno, takže trošičku omyl při rozhodování :-) Nyní už je výplatní termín pouze 1x v měsíci.

      Co se rychlosti týče, tak i tady jsem jaksi rozmrzelý :-(

      Stalo se mě přesně to, čeho se obáváte a minulá společnost mě zadržuje již od září provize.

      Říkal jsem si, že by to takový problém být nemusel, když se v Insii vyplácí dvakrát do měsíce (ouha, není pravdou), tak jsem si z toho hlavu nedělal.

      Udělal v říjnu nějaké ty smlouvy a již se těšil na výplatu.

      Smlouvy založeny v říjnu, klienty zaplaceny v říjnu, počátky včetně akceptace u všech smluv od 1,11 a peníze možná až v lednu … Mno .. tak s tím, že budu několik měsíců bez příjmu jsem skutečně nepočítal. Zvláště to zabolí před vánocemi :-(

      Takže to je takový malý nástin vyplácení provizí v INSIA, na který jste se taktéž ptal.

      Více k tomu asi nemám, tak přeji hodně štěstí při výběru.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Stála jsem Dušane před tím samým rozhodnutím co Vy a zvolila jsem brokerpool Bonnet. Předtím jsem se ale sešla se zástupcem Insie a BrokerTrustu, abych měla info přímo od zdroje. Poté jsem se snažila nalézt co nejvíce lidí v oboru, kteří v Insii nebo BT pracují nebo pracovali a to mi dalo asi nejvíc. Jedna věc je, co Vám slibují při vstupu a druhá je pak ta realita. Názory se více méně shodují s tím, co tu píše pan Hrysčenko. V Bonnetu jsem maximálně spokojená, takže zkuste i tuto variantu.Jinak přiznávám, že čekat na provize až 3 nebo 4 měsíce je hrozné, není mi jasné, co s nimi Insia po tuto dobu dělá, ale možná je jen administrativně náročné je rozdělit. na druhou stranu když to mají zmáknuté pojišťovny a peníze máte hned příští měsíc…nevím, ale nějaký důvod tam asi je.

      2

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Dušan Spál
      Účastník

      rád bych se zeptal, jestli vám při komunikaci s Insia ohledně vyplácení provizí někdo řekl proč jsou provize zadržovány, a kdy budou vyplaceny, samozřejmě občas se to stane v každé instituci, ale když u nás reklamuju provize připadá mi že si píšu s cvičenou opicí.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Dobry den Dusane,

      rad bych uvedl na pravou miru nektere informace, ktere tu byly uvedeny

      1) je treba odlišit situaci, kdy clovek někde začiná, od “běžného provozu”

      řada lidi při zmeně firmy podceni přechodné období, protože si neuvědomují jak reálně obchody probíhají v čase. Puvodní firma zastavi výplatu provizí,protože se obává storen u ŽP a přepojišťování k nové firmě a v nové firmě je nutné nejprve vyřešit registraci u ČNB a náběh do standardního režimu. Roli hrají i termíny uzávěrek a výplaty provizi v jednotlivých pojišťovnách – když je produkce doručena po měsíční uzávěrce pojišťovny, je logicky vyplacena až v dalším obdobi. Reálně je třeba počítat s dobou přechodu cca 3-4 měsíce a připravit se předem na výpadek pravidelného příjmu – přece jen jde podnikání, nikoli o “zaměstnání”

      2) jediným důvodem, kdy jsou v INSIA provize zadrženy, je kontrola sjednání nestandardně vysokých obchodů, případně podezření ze spekulativně sjednaných smluv

      3) vzhledem k tomu, ze produkce v INSIA se odesila primo do příslušné pojištovny (na rozdil od jinych firem) nemůže se stát, aby Vám INSIA zadržela provize, “kvuli chybějícímu křížku”

      4) ano, INSIA dříve vyplácela nektere provize 2x mesicne, i kdyz od pocatku je ve smlouve 1x Duvodem bylo to, ze z provoznich duvodu “se nestihal” radny termin – tedy co melo byt 15. doslo castecne az 30. Po zasadni investici do systemu bylo vyplaceni vyrazne urychleno – v soucasnost je vyplaceno cca 94 procent (zbytek jsou chyby v zadavani) v radnem terminu, tedy nasledujici mesic po obdrzeni provize z pojistovny, je-li smlouva radne zadana a splatna

      0

      3
       | Odpovědět privátně
    • Dušane, netvrdil jsem, že jsou provize zadržovány.

      K tomu, abych toto mohl tvrdit, musel bych mít přístup k provizním účtům, což nemám, a vědět kdy provize do INSIA přišla. Což ovšem taktéž nevím, takže by bylo spekulativní tvrdit, že se něco zadržuje.

      Co vím stoprocentně jistě je to, kdy klient zaplatil, kdy bylo pojistné připsáno ke smlouvě, kdy byla smlouva akceptována a jestli není na smlouvě dlužné pojistné.

      Kdy pojišťovna pošle provizi už se nedozvíte, protože nám do toho nic není. Což je i víceméně v pořádku, protože jsme jen spolupracující subjekty a do účtů společnosti nám nic není. Nicméně existují smluvní dohody mezi INSIA a pojišťovnami, kde je jasně zmíněno, kdy by k proplacení provize mělo dojít, na což jsem samozřejmě hleděl.

      Zde skutečně není jediným faktorem pouze INSIA, jak Vám již vysvětlil pan Špirakus. Závisí to hodně i od pojišťoven samotných.

      Dotaz jsem skutečně vznesl, ale nebyl ve znění proč mě jsou zadržovány provize, ale spíše jestli někde z mé strany nenastala nějaká chyba, která způsobuje toto zdržení. Doposud jsem nedostal jedinou intervenci na smlouvu, takže mě samozřejmě bylo divné, že by skorem u 10-ti smluv u různých společností byl stejný problém s vyplácením, takže jsem se spíše chtěl dozvědět, jestli nedělám u všech nějakou stejnou podstatnou chybu.

      Odpověď jsem dostal stejnou, jako píše zde pan Špirakus, takže to tak prostě beru.

      Mojí rozmrzelost to ovšem, jak jistě chápete, moc nezahnalo :-) a je dána hlavně tím, že s penězi jsem počítal v prosinci, což by dle mých domněnek mělo tak i být, ale hold tomu tak není.

      Beru to jako fakt a jdu si na dárek půjčit k lichváři :-))

      Co bych ovšem rád vyzdvihl je skutečnost, že mohu posílat produkci přímo na pojišťovny, protože v minulé společnosti s tím byl ohromný problém, kdy se smlouva na pojišťovnu dostala nezřídka až po 3 týdnech, což asi sám uznáte, že v některých případech to opravdu problémem je.

      1

      3
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Zdravím Vás Dušane,

      Jako koordinátor sítě Insia a.s. Vám mohu poskytnout dostatečně podrobné informace a pomoc v začátcích.

      (dle zdejších pravidel Vás mohu takto veřejně oslovit, když zde inzerujem)

      K přechodu – to není nic úplně jednoduchého.

      Jste u ČP, musíte vyřešit rozvázání smluvního vztahu, pokud máte s nimi letos sjednanou smlouvu, není to úplně jednoduché.

      V rámci “přechodného období” se musíte naučit ovládat provozní data (YETI) a také kalkulačky jednotlivých pojišťoven a získat kontakty v jednotlivých pojišťovnách.

      Ve všech těchto , a nejen těchto, bodech jsem připraven být Vám nápomocen.

      … a abych nezapomněl, vím proč jsem si vybral společnost Insia a.s., proto ji i doporučuji.

      4

      4
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Technická… Martina jsem v tom případě zmystifikoval já a to zřejmě z toho důvodu, že PČS (na kterou jsem se díval) to vyplácí dříve, než třeba Uniqa a Allianz? Sledoval jsem konkrétní případ (pravda je, že to bylo již někdy v 1. pololetí) a smlouva sjednaná ke konci února, byla vyplacena 12.4.Bohužel mě nenapadlo se podívat na ostatní pojišťovny. A jsem asi dost OT, ale když už na to přišla řeč…

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Jako regionální koordinátor sítě INSIA a.s. cítím nutkání vyjádřit se.

      To že jsou provize vypláceny 1x měsíčně je pravda. Když jsem vstupoval do IA, tak byly vypláceny 2x měsíčně, nicméně je nutno dodat, že to nebylo smluvně dané (samozřejmě že výplácení 2x měsíčně se mi líbilo více). Bylo to vlastně jen na dobré slovo a dalo se čekat, že se to změní. Ve smlouvě je napsáno, že provize obdržené od pojišťoven a bank na účet IA jsou splatné na náš účet nejpozději k 15. dni následujícího měsíce. Toto jsem podepsal a pokud se nepletu, tak to mají takto všichni.

      Od září tedy došlo ke změně vyplácení (změna není v rozporu se smlovou o spolupráci) provizí u neinkasních smluv. Tuším, že u inkasních sml. jsou provize vypláceny stále 2x měsíčně. Snad se nepletu, kdyžtak mě pan Špirakus opraví.

      Rozhodně s ním musím souhlasit v tom, že je potřeba počítat s jakýmsi 3-5 měsíčním (individálně dle Vaší produkce) přechodným obdobím. Pak už TÉMĚŘ vše chodí, tak jak má. Nemám pocit, že by IA zadržovala provize. Naopak jsem spíš občas rozhořčen z bank. Konkrétně KB a mBank, které poslední 3 měsíce nedodržují výplatu provizí do IA, kterou mají smluvně danou smlouvu o obchodním zastoupení mezi bankou a IA. Vezmu si např. smlouvu s mBank -> provize je splatná 20. dne následujícího od zahájení čerpání úvěru. Udělal jsem v srpnu úvěr, který klient začal na začátku září čerpat, čili 20. října by měla být provize na účtu IA a mně by měla být vyplacena nejpozději k 15. listopadu (takto by to mělo být – i zde vidíte příklad, kde je vše dle pravidel, že za srpnovou práci dostanu zaplacenou ,,až\” v listopadu) Problém ovšem vzniká v momentě, kdy mBank nepošle peníze k 20. říjnu, ale až k 1-5 dni v listopadu, pak se mi má výplata (kvůli špatnému vyplácení mBank) posouvá na 15. prosince.

      Musím však říct, že jsem už párkrát po rozmluvě se slečnama z finančního oddělení dospěl k domluvě, že tyto provize (nejčastěji se problémy s dodržením výplatních termín v našem týmu objevovali právě u bank – hypotéky – KB a mBank) dostanu vyplaceno tak, jak by tomu mělo být, pokud by banka poslala provizi správně. Takže naopak musím si pochválit ochoty těchto slečen (byť by to udělat nemuseli dle mé sml s IA). Jenže je to o tom, že zvednu telefon, zeptám se a požádám je. Ne že jsem mrtvý brouk.. Mluviti stříbro, mlčeti zlato zde opravdu neplatí :)))

      Pane Hrysčenko, nesouhlasím s Vámi v tom, že nelze vědět, kdy se vyplácí provize od jednotlivých bank a pojišťoven, nicméně se na Vás za to nezlobím, asi Vám to ještě nikdo neřekl.

      1) podívám se do smlouvy mezi bankou x pojišťovnou (občas je problém tyto dokumenty najít, s tím bych souhlasil) je to všem členům přístupné, dokonce to máte i ve Vaší smlouvě o spolupráci zasmluvněné, že k těmto smlouvám mezi tzv. dodavateli (banky, poj.) a IA se dostanete.

      2) zavolám nebo napíšu e-mail někomu z finančního oddělení a zeptám se, jestli banka dodržela výplatní termín a kdy přesně poslali peníze – nenarazil jsem nikdy na to, že bych se to nedozvěděl. Pokud nedodrželi, mohu prostřednictvím IA poslat na banku stížnost.

      3) abych to nemusel dělat sám, zaplatím si asistentku, která vše hlídá, vede a eviduje

      Pravda je, že v OVB to funguje tak, že všechny provize, které jsou načteny a spárovány, ke dni výplaty, tak jsou také odeslány, což v IA není. To je asi drobný rozdíl, kdy reálně čekám na provizi cca max. o 30 dní déle, než bych musel, nicméně je to takto smluvně dané, třeba se to do budoucna někdy změní :)

      Závěrem – téma: termíny výplat provizí je a bude věčné téma

      pps: když jsem před rokem a půl odcházel z OVB, rozhodoval jsem se mezi IA x BT – dnes rozhodně nelituji a dle aktuálních příspěvků a informacemi, kterými disponuji bych (kdybych odcházel z OVB dnes) nerozhodoval mezi IA x BT, ale mezi IA x BONNET, BT je z mého pohledu hodně OUT, ale třeba to někdy změní, na to má právo/šanci každá společnost – otázkou je, zda chtějí a zda vědí jak :)))

      2

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Ono je to věčné téma vždy v okamžiku, kdy člověku peníze chybí. Vždy jsem to s obchodníky řešil buďto tehdy, když přecházeli a měli to hluché období nebo nic nedělali a udělali si to hluché období vlastní nečinností :-). U těch, kteří dělají pravidelně se neřeší nic, stejně, jako to neřeším já. Odškrtávám si vesele došlé provize a když něco hodně dlouho nejde, tak vznesu dotaz a doladím to, aby to přijít mohlo.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Přesně tak. Já sobě a svým lidem říkám – pokud chceš, aby Ti chodilo pravidelně 50 tisíc, dělej pravidelně práci za 100 tisíc a uvidíš, že pod 50 Ti chodit nebude.

      Toto jsem nevymyslel, říkal mi to pan Žemlička v OVB.

      1

      2
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý večer Arture,

      dovolím si citovat:

      Artur napsal

      “Pane Hrysčenko, nesouhlasím s Vámi v tom, že nelze vědět, kdy se vyplácí provize od jednotlivých bank a pojišťoven, nicméně se na Vás za to nezlobím, asi Vám to ještě nikdo neřekl.”

      Jsem moc rád, že se na mne nebudete zlobit. Na oplátku se nebudu zlobit já na Vás za to, že jste můj příspěvek asi jen “prolétl” a tím si budeme v tom nezlobení se kvit, souhlasíte?

      Martin napsal:

      “Nicméně existují smluvní dohody mezi INSIA a pojišťovnami, kde je jasně zmíněno, kdy by k proplacení provize mělo dojít, na což jsem samozřejmě hleděl.”

      Samozřejmě o těchto dohodách vím, dokázal jsem si je dohledat a dokázal jsem do nich i nahlédnout.

      Mluvil jsem hlavně v kontextu se zadržováním provizí, kdy jedna strana odmítne podat informace, protože na ně nemám nárok, druhá strana říká, že peníze nepřišli a na papíře je jasně dáno, kdy by přijít měli. V takovéto situaci, kdy dostanu informaci pouze od jedné strany, nemůžu dělat jakékoli závěry. Proto jsem upozornil, že netvrdím, že v INSIA k jakémukoli zadržování dochází.

      Mno, a nyní k Vaším bodům.

      ad1. Plně souhlasím a nemám co bych dodal

      ad2. Dotaz jsem vznesl a odpověď dostal. Pojišťovna informaci o provizi předat odmítla, což plně chápu a akceptuji a od mého koordinátora jsem informaci taktéž obdržel. Takže opět shoda v postupu :-)

      ad3. Jsem rád, že jste si to dokázal zajistit. U mne asistentka není potřeba, protože jsem již natolik samostatný a schopný, že vše zvládám sám. Až se mi to přestane chtít dělat, také si pořídím nějakou krásnou mladou asistentku :-)

      Stejně jako Vy s OVB, tak i já mám své zkušenosti s minulou firmou a stejně i tam nám říkali podobnou moudrost o stálém příjmu. Pevně a plně věřím, že i nyní se to srovná a vše bude tak, jak by být mělo. Máme stejné přání, aby vše fungovalo lépe a lépe.

      Děkuji za Váš vstup a vyjádření, protože ostatním to určitě napomůže při výběru té správné společnosti.

      Příjemný večer přeji :-)

      2

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Dobrý večer,

      nebudu posouvat náš rozhovor do osobní roviny. Váš příspěvek jsem přečetl poměrně pozorně a všiml jsem si, že jste psal, že o těch smlouvách víte. Já na to chtěl reagovat pouze – že stačí zavolat a zeptat se – na centrálu IA + ověřit si to u kontatní osoby na bance/pojišťovně, kdy to vyplatili – zatím se mi nikdy nestalo, že by mi jakákoliv strana nevyšla vstříc, zvláštní, že Vám to nechtěli říct… :(

      Asistentku mám z toho důvodu, že se nechci věnovat této administrativě nejen pro sebe, ale i pro své lidi. Mám dotaz, Váš koordinátor má asistentku nebo to zvládá sám nebo administrativu deleguje na obchodníky? Jsem jen zvědavý, já bych tolik administrativy asi nezvládl nebo spíš nechtěl ji dělat … :(

      Nebylo to brané jako poučení či moudro, ale jako zkušenost, která se mně i mým lidem potvrdila a potvrzuje každý měsíc na provizním výpise :)

      ps: Kde jste viděl naši asistentku? :)

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jindřich Benda
      Účastník

      Zatím to vypadá, že na trhu broker poolu operuje pouze Insia a BT..((

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Spíš bych řekl IA, BT, BO, BONNET :)

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Dušan Spál
      Účastník

      Byli jsme domluveni s Insii,ale nakonec stoji miska vah na BT, nelibilo se nam ze nam bylo tvrzeno ze zadrzny fond je na jeden rok, ale ve skutecnosti je na dva, a taky je prace v Insii velmi Centralizovaná. uvidíme jak se nakonec dohodneme…

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Centralizovana práce ? Co tim myslíte ?

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Nevím, co přesně myslíte vaším slovem ,,centralizovaná práce”, nicméně já bych řekl spíše pravý opak :)

      2

      4
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Kromě toho, co vyjmenoval Artur, můžete na nabídky tohoto střihu narazit i u některých větších společností, které mají vlastní prodejní strukturovanou síť (mimochodem, BO ji myslím má rovněž?) jako je třeba Akropol, které Vám umožní udělat smluvní vztah mimo strukturu zvlášť.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      Vidíte a přitom finanční poradci doporučují mít likvidní rezervu na cca půl roku pokud se člověk ocitne bez příjmu, ta by se pro takovouto situaci hodila a nemusel byste k lichváři. Že by kovářova kobyla.

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      … a pod teno názor se i já podepisuji.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    • Dovolím si malou poznámku. Jako regionální koordinátor v INSIA působím cca 2.5roku a můžu zcela jistě potvrdit, že v INSII žádná “centralizovana práce” neexistuje. Tedy pokud si představujete pod pojmem centralizovaná práce to, že vám pražská centrála nařizuje, jak máte v regionu dělat svůj obchodní business.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    • Tak teď jste mě skutečně rozesmál :-))

      Na dárky půlroční likvidní rezervu vytvořenu skutečně nemám, takže nejspíše tou kobylou pravděpodobně budu, pokud se tedy zavedl nějaký nový standard stran dárků :-)

      Jen tak pro jistotu, víte co znamená tento emotikon? ” :-)) “

      Pokud ne, rád vysvětlím, aby zbytečně nedocházelo k nepochopení smyslu psaného textu.

      0

      3
       | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      O dárky tu přece nejde, na ty člověk šetří průběžně celý rok a nekupuje je z poslední výplaty.

      Ale z vašeho příspěvku je cítit smutek nad výpadkem příjmů, tak mě překvapuje, že jste s ním nepočítal notabene při přechodu.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    • Ve vší úctě kolego Dlouhý, udělejte si v tom prosím pořádek.

      O lichváři byla zmínka v kontextu pouze s dárky a bylo to pojato pouze jako žert, načež Vy přicházíte s likvidní rezervou (stále v souvislosti s lichvářem).

      Nicméně jsou situace, kdy po celý rok šetřené peníze určené k nákupu dárků padnou na důležitější věci. Situace, kterou kdokoli z nás určitě aspoň jednou za život zažil. A kdo ne, šťastný to člověk. :-)

      Smutek nad výpadkem příjmů jste skutečně vycítil dobře, nicméně rozhodně nevypovídá o tom, že bych snad neměl vytvořenu likvidní rezervu. To už je pouze Vaše vlastní dedukce.

      I přesto že jsem s výpadkem počítal, rozmrzelost zůstala.

      Moje vstupy na toto téma již s dovolením ukončím jednou naší vzájemnou shodou.

      Plně s Vámi souhlasím, že je skutečně potřebné a nutné míti vytvořenu finanční rezervu na překlenutí doby, kdy k výpadkům příjmů dojde. Jako správný poradce ji mám taktéž vytvořenu a doporučuji to i všem svým klientům.

      Dokládám to faktem, že i přesto, že již několik měsíců příjem nemám, stále za klienty jezdím a vytvářím další a další produkci.

      Příjemný večer přeji.

      2

      2
       | Odpovědět privátně
    • Pod co se podepisujete Jiří? Že nevíte o čem je řeč, ale máte na danou věc opačný názor?

      0

      5
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Ještě vím o jednom, a to je SMS Global – relativně nový brokerpool od společnosti SMS finanční poradenství

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      OK, vysvětlím.

      Rozhodně si nemyslím, že by činnost v Insii byla centralizovaná.

      Opak je pravdou!

      Každý si může jednat svým jménem a pokud chce, tak použije jako záštitu název INSIA a MARSH(mimochodem i možnost využít název MARSH je další z kladů při práci v síti Insia).

      Pokud chce někdo vodit za ručičku, tak i toto Insia umožňuje (udělá web, dostanete veškeré podklady, hotový logomanuál a standartní postupy a předpisy, …).

      Pokud ale máte klienty, kteří Vás znají pod jménem, jedno zda jako FO, nebo PO, potom Vás nenutí k přejmenování atd.

      5

      0
       | Odpovědět privátně
    • OK

      Tak teď už je to docela něco jiného, než

      ” Nevím, co přesně myslíte ….., nicméně já bych řekl spíše pravý opak :) “

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    • Po 4 měsíčním zdravotním výpadku řeším,s kým začnu znova spolupracovat.Myslela jsem si,že se už k poradenství nevrátím,pozastavila jsem IČO,ale zjistila jsem,že mi je už hodně smutno po této práci.V lednu bych začala ráda znova pracovat a nevím, jak se rozhodnout.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Historii máte, takže v podstatě kdekoliv. ;-) Zbytek je o tom, jaký styl práce Vám vyhovuje, zda potřebujete kancelář, kolektiv nebo zda chcete pracovat sama, eventuelně tvořit tým, jaký potřebujete servis. V případě neúspěchu s výběrem pak považuji za samozřejmost, abyste měla možnost převodu kmene jinam.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    • Právě styl práce je to těžší rozhodování, měla jsem pod sebou 8 lidí,bylo to v dobách MLM, to už bych meusela, nechci se vázat na jednu pojišťovnu,nechci honit plány a nábory,to mám již za sebou.Úplně sama pracovat po začátku též nechci,mám teď delší výpadek díky nemoci,kterou jsem zdárně překonala,spíše mi vyhovuje kolektiv.Poslední dobou se mi však hlásí lidé, kteří vědí,že jsem v poradenství pracovala a chtějí pro mě pracovat.Mám o čem přemýšlet……….asi celé vánoce :-)

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Tak to řešení z toho vykrystalizovalo samo, ne?… ;-)

      1

      1
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      Máte někdo zkušenosti se společností Finportal?

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Nevadí Vám, že Bonnet ani neplní zákonné informace a nezveřejňuje účetní uzávěrky ve sbírce listin veřejně přístupné na justice.cz? Je to přece také jeden ze zdrojů, jak posoudit firmu, se kterou se někdo rozhodne spolupracovat …

      2

      3
       | Odpovědět privátně
    •  Jindřich Benda
      Účastník

      Zkuste si to zapisovat. Pravděpodobně jsou ty jména nahraný dopředu a může to být opakující se smyčka, fakt je ale ten, že když se podívám na aktuální poptávky, na Honzova klienta, tak tam jsou nyní dvě na životní pojištění. A to mám jen lokalitu Jihomoravský kraj. Kdybych se zabýval životním pojištěním, stačilo by, abych poptávku přijmul a dostal bych kontakt.

      2

      1
       | Odpovědět privátně
    • Dle mě není korektní způsob, když navázání spolupráce proběhne na několika schůzkách s panem Bartončíkem, ukončení pak pouze strohým emailem bez jakýchkoliv postupů a následných kroků. Na centrále v Brně nikdo nic nevěděl, tesně předtím pouze odešel pak Vlk a pan Bartončík, změnil se provizní systém. Rozdělnou práci ani nebylo možný pořádně dokončit, jakýkoliv servis do data ukončení spolupráce nebyl poskytován, komunikace se slovenskou základnou skandální,od pana Rudolfa Adama byl cítit nezájem, rozhodně bych si na výše uvedená jména dal pozor, stejně tak nasubjekty s nimi spojené…celu akci bych viděl to na takovej malej tunýlek.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 83 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account