Zobrazeno 18.924x

Zvolené téma obsahuje celkem 18 odpovědí. This post has been viewed 18925 times Do diskuze (13 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  František Dočekal a poslední změna proběhla 1 měsíc, 3 týdnů. This post has been viewed 18925 times

  • Autor
  •  Jan Rettich 
    Účastník

    Dobry den kolegove,

    chtel bych se Vas zeptat, jake mate zkusenosti s pojistovnou Cardif Pro Vita. Zejmena me zajima zkusenost s plnenim pojistnych udalosti. Pojisteni nabizi k hypotece napriklad UniCredit bank. Predem diky za Vase nazory a postrehy.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    Nejvíc s nimi asi dělá GE, dále pak vím ještě o LBBW. Zkušenosti s plněním zatím nemám, cena se mi zdá konkurenceschopná.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Janás 
    Uživatel

    Zdravím.

    Zkušenosti s plněním také zatím nemám ale jak bylo řečeno, ceny pojištění jsou velice atraktivní. Podle mě ale plní řádně, podmínky jsou jednoznačné.

    0

    3
     | Odpovědět privátně
  •  Karel Chudoba 
    Účastník

    Cardif bych nedoporučil, je to lákavé marketingové zvýhodnění. Např u Unicreditu je sleva 0,5% ze sazby a pojištění stojí z 1 mil. úvěru 27 500 kč, které se platí jednorázově nebo navýšením úvěru.

    Pojištění i sleva ovšem po 5 letech končí a je nutné sjednat znovu.

    Tedy po pěti letech 1) refinancuji navýšený úvěr, nebo 2) sjednávám znovu a opět platím hned nebo navyšuji 3) nejsem pojištěný a cena může růst a nevím, jestli budu jako klient pro Cardif pro vita atraktivní.

    Lineární klesající částky se dají sjednat lépe a větší “jistotou”.

    2

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Dana Straková 
    Uživatel

    Mám zkušenost u úvěru. Nemoc 4 měsíce, první 2 měsíce pojišťovna neplní, po 2 měsících ano, ale vyřizování trvalo další 4 měsíce, kdy klient musel platit včetně , samozřejmě včetně pojištění. Pak to poslali, oba měsíce najednou. Naštěstí, plnění poslali rovnou bance, která to zaúčtovala jako mimořádný vklad. Takže klient musel stejně platit. Jiné klientce, zase naopak pomohlo, protože byla nemocná rok a pak šla do plné invalidity. Takže to za ni zaplatili. Co se invalidity týče, tak to nezaplatí rovnou celé, ale platí rok a zbytek doplatí až po přezkoumání invalidity po roce. Takže při dlouhodobém průśvihu ano, ale při kratším si klient nepomůže.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vlasta Nechvílová 
    Uživatel

    Moje zkušenosti nejsou právě nejlepší, rozhodně převažuje více klientů s neplněním a to moje zkušenosti jsou více než desetileté.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich 
      Účastník

      Dobry den pani Nechvilova, moc dekuji za Vase postrehy. Myslite, ze byste mohla byt o neco konretnejsi? Jestli nechcete verejne, ocenim i pripadnou informaci na mail: jan.rettich@tophypoteka.cz.

      Predem moc dekuji. JR

      P.S.: Dodatecne dekuji i pani Strakove za jeji postrehy.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Vlasta Nechvílová 
        Uživatel

        Jednalo se o o plnění v případě ztráty zaměstnání nebo trvalé invalidity a klientka obojí splňovala, ale po dlouhých útrapách a zprávách lékařů k plnění stejně nedošlo a dokonce jí bylo sděleno, že ke ztrátě zaměstnání došlo vinou klientky, která opakovaně byla v pracovní neschopnosti a nebyla schopna tuto práci vykonávat, ale na jinou ji zaměstnavatel z důvodů snižování zaměstnanců nemohl převézt. Je to cca 2 roky a těch dalších několik případů se týká budď nedostatečného nebo natolik pozdního plnění, že klientovi to v dané těžké finanční situaci stejně nebylo nic platné a došlo ve třech případech i na záznam do registrů cbcb.

        2

        0
         | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Dobrý den kolegové,

    jen poznámka k “jednoznačnosti” podmínek pojištění Cardif. Nechci rozebírat celé podmínky, stačí to důležité. Obecně největší podíl na neplnění pojišťoven má odstoupení pojistitele od smlouvy z důvodu neúplných informací o zdravotním stavu (právo pojišťovny dle zákona o pojistné smlouvě). Zdravotní dotazníky jsou docela to nejdůležitější u životních pojistek. Ne každý poradce tomu přikládá patřičnou důležitost. U pojištění Cardif, které nabízí k úvěru např. Unicredit, v pojistných podmínkách klient mimo jiné prohlašuje, že je zdráv. To je tak alibistické ze strany pojišťovny, ať mi je z toho špatně. Nejsem lékař, ale kdo dnes může říct, že je zdráv? Prakticky má pojišťovna v ruce nástroj, díky kterému plnit jak chce nebo spíš nechce. V praxi jsem se setkal právě s neplněním z důvodu, kdy klient nesdělil kompletní informace o svém zdravotním stavu. Máte někdo podobnou zkušenost?

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Alena Goltschová 
    Uživatel

    Dobrý den,

    pojištění Cardif: Ačkoliv je doporučováno, vím z vlastní zkušenosti ( plnění klientům ), že je k ničemu. Klietnka měla pojištění od Cardifu a zemřela ( měsíc po žádosti o úvěr jí diagnostikovali rakovinu), pojišťovna neplnila, vdovec musel doplatit cca 300.000,- . Od této zkušenosti Cardif nenabízím, trvá dlouho než někdo odpoví a výsledek je vždy nejistý. Pojistné podmínky jsou samá výluka.

    5

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Stočes 
    Uživatel

    Minulý týden jsem byl na školení v Unicredit, pojištění Cardif, na základě jehož má klient nárok na 0,5% slevu se mi vůbec nazamlouvá. Pokud si klient sjedná pojištění, které mu kryje pouze prvních 5 let, tak zaplatí 3% z výše hypotéky za pojištění, které je splatné buď hned nebo se připočte k výši úvěru. Pokud vezmeme hypotéku 1 mil. a nepočítáme, že klient zaplatí hned, protože běžně klienti potřebují nejlépe (100%) 85% hypotéku, musí souhlasit s navýšením dluhu. Pokud nemám slevu 0,5% z úrokové sazby, tak zaplatím ročně na úrokách o 4250,- Kč, což je celkem 21 250,- Kč, přitom pojištění stojí 30 000,- s NEJISTOTOU, ZDA POJIŠŤOVNA SKUTEČNĚ BUDE KRÝT V PLNÉ VÝŠI A VŠE CO MÁ.

    5

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Cerny 
    Účastník

    Dobrý den teprve ty zkušenosti budu mít protože sem na nemocenské a musím počkat 60 dní než mužu požadat pojištovnu Cardif aby splacela hypotéku za mě.nejvíc mě na to štve že se o to musím starat já když už platim tolik peněz za Hypotéku,a ted nevím co a jak mám dělat.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  František Dočekal 
      Účastník

      Dobrý den, je to pojištění k ničemu. Jsou to vyhozené peníze a jen na nás vydělávají.
      Po šesti letech placení pojistky jsem chtěl plnění protože jsem už 7 měsíců na neschopence. Komunikace po emailu i telefonu bez problémů nechali mě vyběhat a sehnat všechny všechny podklady pro posouzení a pak jen přišel doporučený dopis.
      Nedostanete nic protože ……. s odkazem na pojistné podmínky které vám samozřejmě banka při podpisu smlouvy nedá a ani jsem je nikde nenašel dokonce ani přímo na stránkách Cardifu. A nejlepší na tom je že jsem uzavíral smlouvu s pojištovnou české spořitelny a taktéž na její adresu jsem posílal oznámení o události a odpověděl mi Cardif.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account