Zobrazeno 83.780x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 74 odpovědí. This post has been viewed 83781 times Do diskuze (28 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Ivana Miklová a poslední změna proběhla 4 roky, 5 měsíci. This post has been viewed 83781 times

  • Autor
  •  Ivana Miklová 
    Člen

    Jak nejlépe napsat žádost o vyčíslení zůstatku a předčasné splacení na meziúvěru/úvěru ze stavebního spoření je nejspíš záhadou…Říká se, že čmss neakceptuje odchod a žádosti zamítá….přijde mi to jako omezování klienta.

    V každém případě jdeme s klientkou do toho a žádost jsme napsaly volnou formou neboť formuláře čmss jsou jasné, buď se vezme znovu úvěr u nich nebo se to doplatí hotově.

    Jaké s tím máte zkušenosti vy?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Zdravím do H. Němčí. Mám tam pár klientů :D

    Je nutné vyplnit OFICIÁLNÍ žádost o předčasné splacení. Do cca 3týdnů Liška zašle přesné vyčíslení zbývajícího dluhu. Je však nutné, abyste sem (či mě soukromě) napsala podrobnosti o smlouvě, které se to týká. Totiž z některé smlouvy platí 5%, další 0,5% a některé žádnou sankci. Záleží na jakou narazíte.

    Opravdu jste jen slyšela, že Liška zamítá odchod. Zkuste být opravdu nezávislí a poptejte se na úvěr 2,95%. Nevěřím, že by momentálně byly HU lepší. Škoda, že jste příliš daleko. Ale Vámi uhrazené jízdné a čas bych dojel a vyřešil to ;)

    3

    4
     | Odpovědět privátně
    • Dobrý den,

      pokud nejste anonymní, ráda Vám předám klientku, které žádost o splacení překlenovacího úvěru ČMSS zamítla. Vyřešíte to?

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      • Pan Čermák už zde není, má smazaný účet, takže odpověď neočekávejte.

        0

        1
         | Odpovědět privátně
      •  Jindřich Benda 
        Účastník

        Paní Košťálová, mohu Vám to prověřit reálnost schválení, pokud mi pošlete číslo smlouvy.

        Vyčíslení zařídit dokážu, ale v některých případech poplatky neovlivním.

        JB

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        • Pane Bendo, koukám, že se asi vyznáte v úvěrech/MÚ ze stavebního spoření. Mám klientku, kterou vloni 3/2013 v čmss na konci úrokového období převedli z MÚ na úplně novou smlouvu o MÚ/Ú, nechápu proč, jestli kvůli podmínkám…každpádně klientce bylo naslibováno kdykoli předčasné doplacení bez sankcí maziúvěru, zdarma…a ted ctu ty podmínky…5% sankce v případě, že to vůbec schválí. Máte s tím nějakou zkušenost, jak bych mohla klientce v této situaci pomoci…jedná se o poměrně vysokou částku a klientka touto formou MÚ přichází o spoustu peněz.

          Děkuji Jitka Š.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Ano 
            Účastník

            Obávám se, že ani 5% sankce nepomůže. Účastník MU/U případu musí (a zní to strašlivě):

            – rozvést se

            – prodat úvěrovanou (zastavenou) nemovitost

            – umřít

            Jedině tyto vážné životní situace umožní přeúvěrovat. Mezi vážné životní situace nebere spořka ani ztrátu zaměstnání!! Také jsem tento případ loni měl :(

            Takže počkat do konce fixace MU, nebo do splacení MU. U může klient přeúvěrovat. V případě bližších informací mě dejte vědět. Odkud klientka a Vy jste?

            3

            2
             | Odpovědět privátně
          •  Ano 
            Účastník

            Novinka možná i pro kované stavebkáře.

            Spořitelna může schválit předčasné splacení MU ve vyjímečných případech.

            Vyjímečné případy klienta vypsala ze svého úhlu pohledu Spořitelna. Takže ztráta zaměstnání, vážná nemoc, snížení příjmu, rozchod partnerů,… se k tomu nevztahují.

            Byť je klient v životní nezáviděníhodné situaci, nechá si Spořitelna zaplatit sankci ve výši 5% z celkového MU případu. Jsou v těchto případech sankce i u jiných spořitelen?

            Výpověď a přeúvěrování může trvat až 3 měsíce.

            Líbí se mi postup p. Soukupa:

            https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/cmss-1?oka=26855#post-26855

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Jindřich Benda 
            Účastník

            Přeúvěrování v rámci čmss se běžně dělalo, na úvěr se dal nižší úrok a spořitelně zůstal klient.

            V r. 2013 jestli si dobře vzpomínám musela být při přeúvěru navýšena úvěrová angažovanost klienta, min o 200 tis.

            Nyní klientce dobrovolně vyčíslení nevydají, ale jsou zde příspěvky, které poukazují na metodu jistého nátlaku na čmss, na jehož základě se to podařilo :-)

            Já to osobně takto nezkoušel, ale veřím tomu, že to půjde.

            Ostatně jak píšete, klientce bylo něco slibováno a nyní jí to není umožněno i kdyby byla ochotna zaplatit sankci.

            Pokud se v tom budete angažovat obávám se, že obchod neuděláte, ale můžete klientce pomoci, doporučuji: dohodněte si předem honorář za službu.

            0

            1
             | Odpovědět privátně
      •  Stanislav 
        Účastník

        Z vlastních zkušeností ČMSS předčasné doplacení úvěrů skutečně blokuje, zamítá anebo komplikuje. Někdy nepomáhá ani žádost sepsaná a ověřená přímo poradcem z Lišky. Buď si účtují nesmyslné sankce anebo doplacení přímo zamítnou. A nedělá to jen ČMSS. Pokud potřebujete poradit, jak jednoduše získat od st. spořitelny vyčíslení a souhlas s doplacením, můžete se na mě obrátit.

        0

        1
         | Odpovědět privátně
  •  David Krabec 
    Účastník

    Když jsem byl před několika lety u ČMSS, tak na “dotázání se” stačilo poslat dopis volnou formou (doporučeně!).

    Co se týče doplacení, tak v meziúvěru by to neměl být až takový problém, v řádném úvěru to musí ČMSS samozřejmě povolit a je jen na její zvůli zdali to udělá…

    Všeobecně to v poslední době stavební spořitelny moc nepovolují (všechny), protože se lidé snaží houfně stěhovat do hypoték…

    2

    1
     | Odpovědět privátně
    •  Vladimír Švorba 
      Účastník

      Je to přesně naopak, splacení překlenovacích úvěrů se Liška brání všemi možnými i nemožnými způsoby, řádné úvěry lze doplatit téměř kdykoli.

      1

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Pane Krabec, za 4 roky v našem oboru se hodně změnilo. Dříve každá spořitelna šla na ruku klientovi. Nyní se více dbá na dodržování VOP. A klienti se diví.

      Co se hypoték týká, mýlíte se. Tento týden mi Volksbanka “podsekla” úrokovou sazbu u mého klienta, kterého jsem přefinancovával. Takže pokud se věnujete HU/MU/U, setkáváte se s tím častěji.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel

        Souhlasím Pavle, ono to s tolik diskutovaným refinancováním hypoték nebude až tak snadné a jednoduché, jak se obecně píše. V uplynulých dvou týdnech jsem byl svými klienty na pobočkách bank, kde nyní mají HÚ a letos jim končí fixační období. Byli jsme vyzbrojeni nabídkami od konkurence, ve všech případech dokázala stávající banka podseknout nejlepší nabídku ještě o 0,1 až 0,2%. Konkrétně Hypoteční banka a Česká spořitelna když chce, tak umí věci nevídané…

        Od počátku roku jsem zatím nedokázal u Hypoteční banky a České spořitelny přijít s čímkoliv, co by vzápětí nedokázali podseknou o další desetinku procenta.

        1

        1
         | Odpovědět privátně
  •  Lada Nádvorníková 
    Účastník

    Nízká úroková sazba,by přece,ale také neměla být jen jediným kritériem.

    Co třeba RPSN,jen 150Kč poplatek za správu hypotéky /na milion Kč/zvýší sazbu o 0,26%.

    Jako šťastné řešení nevidím ani to pokud je k hypotéce podmínkou povinné životní pojištění od dané banky.

    Mluvila jsem o tom teď se známou životku si manžel musel uzavřít povinně,už 7 měsíců marodí, na pobočce jim bylo řečeno,že PN proplatí až po ukončení.

    Další známej po mě chtěl abych se mu podívala na životku,která mu byla nabídnuta k hypotéce na 1 200 000Kč.

    Měl tam smrt úrazem,smrt úrazem z autonehody a invaliditu úrazem.K tomu snad není ani co dodat.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jindřich Benda 
    Účastník

    Bohužel, podle nových podmínek, které Liška dnes vydala to vypadá, že od 15.04. už nelze splatit žádný meziúvěr hotově, nebo konkurencí, krom řešení výjimečných životních situací, nebo prodeje nemovitosti.

    Jeden kohoutek se uzavřel..((

    3

    0
     | Odpovědět privátně
    •  František Jareš 
      Účastník

      Tak i podruhé nám zamítli žádost o splacení, tak asi budeme čekat, podle propočtu by měl klient dosáhnout hodnotícího čísla během léta. Jen mě zaráží, že klient podepisoval smlouvu za nějakých podmínek, které se časem několikrát změní, to by se pak klidně mohlo stát, že si Liška začne posouvat hranice HČ a pokut pořád dál, aby klient nemohl nic dělat.

      Nemohu si pomoci, ale připomíná mi to vtip: Medvěd, zajíc a liška hrají karty. Medvěd povídá:”Tak,a kdo bude podvádět, dostane přes držku …. přes tu zrzavou držku …”

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jaroslav Pohl 
        Účastník

        Tady je vidět, že klient ať podepíše cokoliv, tak když společnostem teče do bot, tak si změní podmínky. Nevím, možná by to šlo právnicky napadnout. Ale je to velká sprostota, co Liška udělala.

        To samé je teď rušení výhodných smluv SS s bonusovými úroky. Člověk si spoří a bum, přijde mu výpověď…

        0

        1
         | Odpovědět privátně
        •  Jindřich Benda 
          Účastník

          Pane Jareš, na co ten klient čekal, měl se o to zajímat dříve. Úroky z hypoték jsou min 2 roky nižší, než Meziúvěry. Pokud spekuloval a čekal, kam to až klesne, tak má smůlu a dobře mu tak. Není na tom, ale tak špatně, když splní v už v létě podmínky pro řádný úvěr, tak je to pro něj stejně možná výhodnější počkat a neplatit pokutu, která tam byla vždycky a je uvedena i v jeho VÚP.

          Co se týká rušení smluv s vysokým úrokem, je to bohužel tak, že spořitelny nedokáží vydělat na penězích klientů tolik, aby si mohli dovolit platit střadatelům 4,5%.

          Buřinka smlouvy natvrdo vypovídá, Raifka některé smlouvy vypověděla už vloni. Liška smlouvy ponechá, jen po klientech požaduje, aby spořili 0,5% z CČ, tak jak je uvedeno ve VOP. Tyhle smlouvy s úrokovým zvýhodněním Liška prodávala myslím do srpna 2001, tarif 1195 BON VOP. Pokud si klient spoření neobnoví, přijde bud o úrokový bonus, nebo spořitelna smlouvu vypoví, dle VOP na to mají spořitelny nárok.

          Stěžovat a nadávat můžete na banky, že nedali hypotéku, na pojištovny, že neplnily, stěžování je adresnější na Seznamu v Novinkách, tam se k vám určitě i nějakej ublíženej chudáček přidá.

          3

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Jaroslav Pohl 
            Účastník

            A s tím já souhlasím. Klient holt spekuloval na pohyb sazeb, až se spekulace nevydařila. A je samozřejmě jasné, že spořitelny nemohou utáhnout vysoké úrokové sazby na smlouvách. Nicméně je to tvrdá realita a až teď je vidět, jak společnosti reagují.

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  František Jareš 
            Účastník

            Pane Bendo, většinou si vážím Vašich názorů, ale teď jste mě trochu namíchl. Trochu jste si zaspekuloval a udělal ze mě novinkového stěžovatele. Když si někdo mění podmínky smlouvy jak chce, tak je to nekorektní a je u mě podrazák, ať je to kdokoliv. To je jedna věc, kterou nebudu nikdy ochoten akceptovat. Klient měl smlouvu víc jak 6 let, podle původní smlouvy měl dávno překročené HČ a splacený PÚ o skoro 40 tis., takže zašel na pobočku, kde pan “Lišák” nabídl úrok 3,7%, což klient nechtěl akceptovat a oslovil mě, jestli by se nedal udělat HÚ. Tak jsme začali jednat a najednou HČ už neplatí, ale platí mnohem vyšší, na pobočce se kroutili jak mokrý překližky, že neví a asi to nepůjde a tak. Přístup naprosto otřesný. Takže klient nespekuloval, jenom chtěl být už překlopený na řádný úvěr, protože podle smlouvy tomu tak mělo být a v podstatě původně chtěl zjistit, proč se tak neděje. To je celé, jestli v tom spatřujete něco špatného nebo spekulativního, tak prosím …

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  František Jareš 
            Účastník

            http://www.stream.cz/adost/837061-a-dost-praktiky-stavebnich-sporitelen

            Tady to máte v reportáži, trochu mě štve, že můj klient byl nařčen ze spekulace a já z popichování klienta vůči SS.

            Ne, nebyla to spekulace, jenom spousta slibů, polopravd, lží a takhle to dopadlo …

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            To je hustý. Konečně to někdo zveřejnil.

            Nyní mohou padnout dvě varianty:

            a) buď se k tomuto způsobu zamítnutí přidají další st. spořitelny

            b) Liška ustoupí ze svých požadavků.

            Spíše je nutné podotknout, že v okamžiku odlivu “úvěrových” klientů odLišky by během pár měsíců tato spořitelna musela vyhlásit platební neschopnost ve vyplácení úvěrů a výpovědi smluv.

            Třetí strany (rozumněj neověřené) cca rok říkají, že ČSOB banka chce ČMSS – obchodní skupinu prodat. Jenže nikdo za současných podmínek si nemůže ČMSS koupit (i s obchodní linii cca 2.000 poradců).

            Dalším řešením je, že by Liška si půjčila od mateřské společnosti ČSOB peníze na vyplácení půjček klientům a výpovědí. Tím pádem by Liška fungovala nadále jako spořitelna, ale za nekonkurence schopných podmínek. Dražší úvěry, delší doba výpovědí apod.

            Poradci z tohoto serveru, berte tyto informace jako nepodložené, přesto si o nich povídají nejen poradci z Lišky už ca rok. Partners fůzuje, AWD již neexistuje. GE MB údajně bude rušit pobočky apod….

            1

            1
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            toto je také hustý:

            článek o čmss

            ( 46 příspěvků , 27772 přečtení )

            To je cca 5x více přečtení než registrovaných poradců na tomto serveru 8/

            0

            2
             | Odpovědět privátně
          •  Petr Zapletal 
            Účastník

            Dle mého názoru Liška nemá jediný důvod ustoupit ze svých současných stanovisek. Obchodní podmínky jí to dovolují a pokud klient neprokáže, že mu byla při uzavírání smlouvy adekvátně (tzn. v VOP nebo nějakým věrejným příslibem, což asi ne) slíbena možnost kdykoli úvěr splatit, tak jsou ty páky jen velmi malé. Je to smutné, ale je to tak. I když se najdou výjimky, např. paní Irena, která údajně klientovi “vydupala” velmi výhodný úrok (viz. jiné vlákno o ČMSS), mimochodem jestli je to pravda, tak jak psala, tak před její prací smekám a velice rád bych se to také naučil.

            A i kdyby to někdo zkoušel uhrát na klamavou reklamu nebo nekalé obchodní praktiky, tak podle mě stejně nedosáhne svého. Max. dostane spořitelna pokutu. Ale to je spíš na posouzení pro právníka.

            Co se týká udržitelnosti a platební schopnosti spořitelny, tak o to bych zas takový strach neměl. Sice neznám přesná čísla (a popravdě se mi v tuto chvíli ani nechce je hledat), ale myslím si, že zrovna Liška má dostatečně velký kmen – ať už smluv spořících, tak i úvěrových, ze kterých může žít velice dlouho.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Dobrý večer pane Zapletale, sice nevím za jaký BP či MLM pracujete, ale věřte:

            1. představenstvo se má v Lišce měnit během 6 měsíců.

            2. máte pravdu, arogance Lišky nezná mezí.

            3. http://www.stream.cz/adost/837061-a-dost-praktiky-stavebnich-sporitelen

            Osobně bojuji za práva a POVINNOSTI klientů a nechávám si to zaplatit, v případě kledného posouzení.

            Co jiného na to napsat…

            2

            0
             | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Pane Bendo, naprostý souhlas. Právě mnoho “poradců” a jejich klientů chce přejít od spořitelen a hypotéčních bank, kde je úrok 5-6% ročně k “lepším” úrokum za 2,5procent ročně. Fixace, nefixace.

    Na co klienti čekali? Že nemají čas a peníze na nové poplatky za odhad, založení účtu, poplatky na katastru aj.?

    Takový “poradce” jako např. F.J. ještě podporuje klienta v negativním myšlení – že je špatná Buřinka, Liška, Pyramida, ta či ona pojišťovna apod. Posune to takového poradce profesně? Klientovi nakonec nezbývá, než si sám přečíst řádně podmínky dané finanční instituce.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  František Jareš 
      Účastník

      Samozřejmě Anonyme, takže když si Liška bezdůvodně a proti původně sepsané smlouvě vytře s klientem zadek, tak je to asi podle Vás v pořádku a ještě ji mám před klientem omlouvat? Vy jste se asi někde hodně praštil do hlavy. Před tím, než napíšete takový blábol, co jste napsal, tak by bylo dobré se seznámit se skutečnostmi. A mojí profesní odbornost nechte na hlavě.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Vít Mařáček 
        Člen

        Připojím se a využiji Vaše slova pane Františku: bezdůvodně a proti původně sepsané smlouvě. Veřejně dostupné infomace jsou na cmss.cz:

        https://www.cmss.cz/#!/pro-klienty/zakony-a-podminky/obecne-uverove-podminky.html

        Co je proti sepsané smlouvě? Liška je sice na hraně zákona. Mnohý výklad je diskutabilní pane Jareši, ale bojujete proti společnosti obstarávající xy desítek mld Kč.

        posílám úryvek z bodu G. čl.2 (viz příloha):

        Dlu(ník nem(e p$ed sjednanou dobou splatnosti poskytnut&

        meziúv!r splatit bez p$edchozího písemného souhlasu

        v!$itele, a to ani #áste#n!; není-li dále stanoveno jinak.

        V!$itel má právo na náhradu náklad spojen&ch

        s p$ed#asn&m splacením meziúv!ru ve v&%i rovnající se 5 %

        z p$ed#asn! splacené #ásti meziúv!ru. Za%le-li dlu(ník

        v!$iteli bez jeho p$edchozího souhlasu mimo$ádnou splátku,

        m(e ji v!$itel na náklady dlu(níka vrátit zp!t; bez ohledu na

        to, zda byla mimo$ádná splátka vrácena, je v!$itel oprávn!n

        úro#it zůstatek poskytnutého meziúv!ru do splatnosti bez

        zohledn!ní provedené mimo$ádné splátky. Smluvní strany se

        mohou dohodnout jinak.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  František Jareš 
          Účastník

          Pane Víte (nevím proč nevidím příjmení, když jsem normálně registrován), jak jsem psal výše. Klient šel na pobočku v okamžiku, kdy podle podepsané smlouvy a jejích podmínek dosáhl (a překonal) HČ, úvěr měl již 6 let a o 40tis. přespořil meziúvěr. Na pobočce mu pán řekl, že mu vše překlopí do řádného úvěru a refinancuje mu to hypotékou od Lišky za 3,7%. Klient s úrokovou sazbou nesouhlasil a projevil zájem refinancovat k jinému ústavu. V tu chvíli mu bylo řečeno, že nesplňuje HČ, které se proti původním podmínkám výrazně zvedlo a do řádného úvěru ho nepřeklopí. Každopádně jsem již klienta přesvědčil, aby počkal, protože během léta by se mělo HČ dosáhnout a pak budeme pokračovat dál. Já proti Lišce před ním nebrojil a naopak na pobočce, kde jsem s ním byl, jsem působil jako uklidňující element, protože klient sprostými výrazy nešetřil, takže jsem celé jednání vzal na sebe. Nicméně se klient nechal slyšet, že raději nemovitost prodá, než aby u Lišky zůstal. Ono mu totiž bylo při uzavírání úvěru řečeno, že hypotéka je zbytečně drahá, má spoustu pokut a nemůže se kdykoliv doplatit. Na rozdíl od úvěru z SS, kdy může cokoliv, kdykoliv splatit … To, že si měl vše řádně přečíst je jedna věc, ale podávat mylné info taky není moc fér … To je vysvětlení, proč se vše děje, tak jak se děje …

          0

          1
           | Odpovědět privátně
          • Profilové foto
            Anonym

            Pane Františku, jsem na vážkách. Rád bych, abyste mi zavolal, ale jsem tu anonymně. Nemohl bych si vážit sám sebe, v případě zveřejnění (jako ve filmu ZORO). Proto rada zdarma. Pokud bude úvěr, můžete kdykoliv splatit zdarma dříve. ZALEZI NA TARIFU A VOP!!!!!!!! Info Linka 225 225 225.

            Pokud klient s prominutím “kurvuje a sakruje”! nemá šanci. Jedná se o individni přístup u Lišky. Ta je mooc háklivá na osobní jednání klienta a sakrování. Další Vaší brutální chybou (ale i chybou dalších poblblých pojišťováků – neberte osobně), je, že jste vzal odpovědnost na sebe. To je cesta do PEKEL.

            Takto znám případ kamaráda z Vyškova (také z Moravy), který pojistil POV (auto) tatíkovi a ten ho osočil z krácení pojistného 10% ze spoluúčasti (celková škoda po havárce 20tis Kč – vyplaceno 18tis). Kamarád svého tatíka nemohl přesvědčit. Prý ho okradl o 10% – 2.000 Kč. Jak se říká – po přízni řízni!!!!!!

            Kde jsme??? Co to je za poradenství??? Chápete to??? Já nikoliv. Pak se divme, že na pojišťováky je házena špína a házení do jednoho pytle….

            1

            2
             | Odpovědět privátně
          •  František Jareš 
            Účastník

            Neberu to osobně, ale nejsem poblblý pojišťovák, nepotřebuji obchod za každou cenu. Je to služba klientovi, že řeším některé věci, což si myslím, že právě patří k naší práci. A protože právě klient kurvuje, tak sem vzal i jednání na pobočce na sebe. Nicméně jak jsem již psal, klienta jsem již přesvědčil na počkání si na překlopení do ŘÚ. Původně jsem sem psal, jak přesvědčit Lišku, nebo jak to udělat, aby byl klient co nejdříve překlopen, ale zatím se z toho stalo osočování klienta z vypočítavosti a mé osoby z dělání chyb.

            0

            1
             | Odpovědět privátně
          • Profilové foto
            Anonym

            pane Františku, vážím si Vás, ale neberte odpovědnost na sebe! Liška Liškou jde přeúvěrovat, ale radši asi počkejte na ŘU. Z důvodu dalšího Vašeho obchodu.

            0

            2
             | Odpovědět privátně
          • Profilové foto
            Anonym

            Přefinancovat Lišku Liškou je jako z deště pod okap….

            1

            2
             | Odpovědět privátně
          • Profilové foto
            Anonym

            To už jsem někde slyšel – J.S. ?

            0

            1
             | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Zaráží mě ta útočná rétorika. Posuzovat pohnutky klienta (potažmo poradce/zprostředkovatele) na základě toho, že si klient nyní přeje refinanc a není mu to umožněno. Nikde není zmínka o důvodu tohoto kroku a jeho načasování. Můžeme jen spekulovat, že se jedná o klientovu spekulaci na příznivou sazbu. To je opravdu tak nemorální chtít přejít k jinému poskytovateli služby, pokud to podmínky při podpisu smlouvy umožňovaly?

    0

    1
     | Odpovědět privátně
    •  Irena Dalecká 
      Účastník

      Souhlasím, vždyť nemusí být jen vychytralí klienti, až dosud se mi dařilo refin.Lišky meziúvěr i za cenu ukončení SS, ale nyní mně stojí 3 žádosti na neumožnění splacení meziú. Klienti jsou na doporučení právě od spokojených klientů z refin. meziúvěrů.Mimo snížení splátky byla vždy zkrácena i doba splácení v řádech let.

      V každém jednotlivém případě poradce ČMSS tvrdil, že MÚ lze kdykoliv splatit a to bez sankcí a nyní šmahem vše zamítají.A ty podmínky!!!To je mám nechat rozvést, umřít, nebo prodat nemovitost?Klienti jsou vazalové a je třeba toto zveřejnit, jímá mě hrůza, jak by se asi postarala Liška o moji penzi, jak nám líčí reklama.

      Hypoteticky- přišla jsem k dostatečné sumě peněz, abych splatila závazek u ČMSS a není mi to umožněno, no to je mazec.

      8

      1
       | Odpovědět privátně
      •  januna 
        Účastník

        Dobrý den, prosím vás je nějaká sankce (a případně jak velká) za předčasné smlacení úvěru u Lišky v době meziúvěru – myslím v případě, kdy nastane jedna z možností, kdy to Lišaka dovolí, tedy rozvod, smrt nebo prodej.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
      •  januna 
        Účastník

        A ještě jedna věc mne napadla zda by tak nešly vyřešit problémy všech, koho Liška nechce pustit. V souvislosti s NOZ musí banky změnit VOP a VÚP a není přece povinností klienta je akceptovat, ne? Tedy, když je odmítne akceptovat, smluvní vztah mezi ním a bankou končí a musí vyrovnat své závazky = může refinancovat.

        Zkušenější, co vy na to? Šlo by to tak?

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Petr Zapletal 
          Účastník

          Ale VOP se v tomto případě nezměnily, jen se začaly jinak posuzovat. Ve VOP je napsáno, že je úvěr možné předčasně splatit se souhlasem spořitelny a ta ho prostě na základě vydání vnitřní směrnice přestala udělovat. Takže si myslím, že tímto způsobem nepochodíte.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
  •  | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Svozil 
    Účastník

    Dobrý den paní Ireno, sice je to rok, co jste tento příspěvek psala, ale chtěl bych se zeptat, zda jste ty žádosti vyřešila. Mám způsob, kterým získávám souhlas čmss a řeším tyto věci nejen pro klienty, ale i pro třetí strany, tedy pokud byste chtěla, můžeme se spojit a na celou věc podívat.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Liška od 1.1.2015 bude jednostranně snižovat úroky na 1,3%. Klienti automaticky přejdou tak do nových tarifů.

    PLATI to pro smlouvy s PŘIDĚLENOU CÍLOVOU ČÁSTKOU, ke kterým se klienti NEVYJÁDŘILI:

    – úvěrem ani

    – výpovědí ani

    – změnou (zvýšením) cílové částky

    Nejhorší je, že klienti mohou přijít o již naspořenou sumu z úroků.

    Příklad:

    Klient s 10.000Kč na úrocích s dosavadním 3% úrokem přejde na 1,3% p.a. a může přijít o cca 60% sumy. Zbudou mu cca 4.000 Kč.

    Pak se spořitelny diví, že přes stavební spoření nikdo nechce “spořit” ani na penzi ani jako životní rezervu apod.

    Z pochopitelných důvodů píši jako anonym. Informace se rychle šíří přes poradce Lišky. Není sice OFICIÁLNÍ, ale je na tom něco pravdy – mají to totiž v podmínkách smluv!

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Libor Saxikk 
    Člen

    Musíte trvat na výpovědi spořící smlouvy na které je ten meziúvěr.Na to nemají metr.Je to vyzkoušené.Viz.VOP.

    0

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Jindřich Benda 
    Účastník

    Libore, o takovém postupu jsem ještě neslyšel, prozradíte jak na to? Pošlu výpověď spořitelna ji zamítne z důvodu vázaného meziúvěru, co dál? Na jaký článek se ve VOP odvoláváte?

    Děkuji

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Štěpán Průcha 
    Účastník

    v úvěrových smlouvách se obvykle píše, podle mých zkušeností, že klient nesmí SS vypovědět ani snížit CČ. U ČMSS to tak není?

    1

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account