Zobrazeno 7.231x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 12 odpovědí. This post has been viewed 7232 times Do diskuze (9 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Lubomír Kaderka a poslední změna proběhla 6 roky, 9 měsíci. This post has been viewed 7232 times

  • Autor
  •  Lubomír Kaderka 
    Účastník

    Dobrý den, má prosím někdo z vás zkušenosti s plněním, likvidací, popřípadě komunikací z ČPP u POV, HAV a Domex, Bytex? Děkuji za reakce.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Ano mám. Přepojistili jsme panelový dům(z Koop na ČPP) a kromě toho, že jsme na stejná rizika ušetřili 19,3% na pojistném, mohu popsat i pojistnou událost.

    Jakýsi nezjištěný vandal rozbil sklo u plastových vchodových dveří. Pojistnou událost jsem nahlásil přes internetové rozhraní ČPP, do 1 hodiny dorazil email z ČPP s požadavky na dokumentaci(vyjádření policie, faktura za opravu).Po zkompletování dokumentace(cca 14 dní) jsem vše nakopíroval a zaslal emailem na ČPP a ještě tentýž den dorazila z ČPP odpověď…. Vyčíslenou částku zasíláme na uvedený účet. Takže maximální spokojenost.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Lubomír Kaderka 
      Účastník

      děkuji za zkušenost…doteď jsem řešil majetek jen u KOOP, tak právě zjišťuji možnosti i jinde. Zamítli mi u KOOP slevu 30% na Optimum (klienka nemá u KOOP žádnou historii), tak se obrátíme nejspíš na ČPP.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jaroslav Valový 
        Účastník

        Dobrý den, máme pojištěno u ČPP několik flotil na POV, HAV i nějaké průmyslové podniky a musím přiznat, že taky bez problémů. Jsou trošku kostnatí ve vyúčtování flotil, zvlášť, když se jedná o inkasní makléře. Zatím vše jen v papírové podobě a se zpožděním. Plnění je ale bez problémů.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Ivan Špirakus 
          Účastník

          těšme se na to nové pojištění flotil od 1.7. – prý to bude bomba :) tedy po stránce administrativy a správy – tak jsem zvědavý….

          0

          1
           | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Neměly by pane Špirakusi individuální flotilové smlouvy k 01.07.2012 končit ? Myslím tím být zakonzervované bez možností dalšího vstupu aut ? Firemní flotily by měly být údajně zachovány.

            1

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Ivan Špirakus 
            Účastník

            výraz “individuální flotilová smlouva” je nesmysl – to je jako kulatý čtverec ;)

            – nemyslíte spíše tzv. “otevřené makléřské flotily” ?

            tedy smlouvy, jde pojistníkem je makléř/agent a “hází” do takové smlouvy individuální auta a platí pojistné ? a skuteční klienti pak nemají vůbec žádnou ochranu ve smyslu zákona o pojistné smlouvě….

            pokud jde o tohle, tak jsem také slyšel, že to má skončit, ale detaily neznám… záleží na každé pojišťovně a daném makléři

            to co jsem popisoval, se týká hlavně firemních inkasních flotil, jak zmiňoval pan Valový

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Nazval jsem to nepřesně, ano, máte pravdu, správně se jedná o otevřené makléřské flotily…

            0

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Richard 
    Účastník

    Máte ještě někdo bližší zkušenosti s plněním u ČPP? Velmi často sjednávám majetkové pojištění DOMEX. S cenou i krytím na papíře jsem spokojen, ovšem jaká je realita? Když už něco prodávám, chci ať je to kvalitní produkt. Předem děkuji za odpovědi.

    1

    5
     | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Pročtěte si prosím výše uvedené příspěvky.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Václav Šplechta 
      Účastník

      Dobrý den pane Pělucho,

      osobní zkušenost s plněním nemám, jen jsem studoval starší pojistné programy, které měly celkem nevhodné limity na pojištění některých částí domácnosti (elektronika, stavební součásti). Sjednáváte produkt DOMEX ve variantě PRIMA, nebo v nižších osekanějších verzích? I ve variantě PRIMA pozor na absenci povodně/záplavy v základním rozsahu.

      Trošku by mi vadil asi Článek 12, Odstavec 2, Písmeno e) – výluka podzemních staveb – tedy nejsou kryty škody na vodovodní přípojce na vlastním pozemku. UNIQA kryje škody na potrubí i v podzemí, Allianz kryje dokonce i prokazatelné náklady na vodu, která utekla z prasklého potrubí.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Mám osobní zkušenost s krácením plnění u POV a to dost výrazným způsobem. Plnění nedosahovalo ani 50% ceny dílů před lakem u cca 7 let starého auta. Podrobnosti jsou tady uvedeny ve starším příspěvku, nechce se mi to hledat.

      Další zkušenost mám s plněním za rozbité čelní sklo. Viník nehodu nenahlásil a servis chtěl úhradu ode mne. ČPP se nenamáhala viníka vyzvat, přestože ode mne tam událost hlášenou měla.

      Jediné pozitivní na ČPP je, že umí pojistit škody způsovbené koněm včetně pošlapání a sežrání, to před třemi lety nikdo jiný neuměl. Nevím jak dnes.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Vítězslav Rumpel 
    Účastník

    Osobní zkušenost s plněním u ČPP, domácnost: připojištěno zkrat a přepětí a spálil se nám motor u centrálního vysavače. Oprava 7300 Kč. Po dodání naskenovaných dokladů přes jejich on-line přístup tentýž den mail o vyřízení ŠU a za 2 dny peníze na mém účtě.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account