Zobrazeno 3.051x
Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. This post has been viewed 3052 times Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Jiří Vařečka a poslední změna proběhla 1 rokem, 2 měsíci. This post has been viewed 3052 times
- Autor
Mám velice špatnou zkušenost s pojistným plnění pojišťovnou Direct, neboť po dvou měsících mi nebyla schopna uhradit vzniklou škodu kterou způsobil jejich pojištěnec. Při tom se jednalo o banální DN. Viník otevřel dveře do silnice a já to odnesl škodou na voze. Viník měl vůz půjčený. To ale není můj problém jaky tam byl vztah mezi nimi a trpím za to Já. Celou tu dobu jsem bez auta které drží autorizovaný servis jenž prováděl opravu. To přeci není možné, aby na takový nešvar doplácel člověk který není viník DN.
00| Odpovědět privátně 3. 10. 2018 v 9:32Dobrý den, čím argumentuje pojišťovna?
00| Odpovědět privátně 3. 10. 2018 v 22:15Dobrý den,
neustále je bombarduji emaily na které mi odpovídá automat, že už na tom pracují, požadavek přijali a ozvou se. A když volám na jejich jediné telefonní číslo a chci spojit zodpovědnou osobu tak my spojovatelka nevyhoví a řekne, že věc vyřídí a oni se mi ozvou. Ale zatím žádná zpráva vůbec nevím co se děje a v čem je problém. Hrozě nezodpovědný přístup.00| Odpovědět privátně 4. 10. 2018 v 9:32Zkoušel jste se obrátit na svého pojišťovacího zprostředkovatele? Bez informací jen těžko zjistíte, jestli jde opravdu o pochybení na straně pojišťovny, i když to tak může vypadat. Viník totiž může odmítnout, že by způsobil škodu, pak může pojišťovna šetřit podrobnosti události. Každopádně mlčení ze strany pojišťovny je hodně špatná vizitka.
00| Odpovědět privátně 5. 10. 2018 v 14:27
Píšete že jste kolega, tak jistě jste pod patronací nějakého oblastního ředitele.
Kontaktujte ho.
Nekomunikace ze strany ústavu mne překvapuje, asi tam bude nějaký “háček”, ale protože neznám více podrobností, neumím více poradit.
Přeji úspěšné vyřešení.00| Odpovědět privátně 5. 10. 2018 v 16:05- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.