Zobrazeno 1.902x

Toto téma obsahuje 6 diskutujících a má 5 odpovědí. This post has been viewed 1903 times

  • Autor
    •  TP
      Účastník

      Můj kamarád se roky zabývá vymáháním pohledávek pro pojišťovny i mimo je. Specializuje se na pohledávky a právě vydal článek Advokát: Před dluhem a platebním rozkazem se už dlužník neschová. Mě osobně by zajímalo, zda se v praxi setkáváte s takovými lidmi, jak k nim přistupujete, jaké máte zkušenosti jak dopadli a zda jim vůbec vaše rady někdy pomohly? Co mám zkušenost, tak to bylo spíš volání do lesa, až snad na dvě světlé výjimky.

       | Odpovědět privátně
    • Takovým lidem se vyhýbám, je to u nich to volání do lesa…..

       | Odpovědět privátně
      •  Pavel Mikša
        Účastník

        Za celou dobu si ode mně nechala pomoci jen paní ve středních letech, která byla v insolvenci i s manželem. Jedna jediná. A to jsem se v počátcích, kdy jsem se snažil budovat velký kmen klientů, s podobnými lidmi setkával často. Zkušenost je zkušenost :) Teď to beru již s úsměvem :)

        Je to jako házet hrách na zeď. Řídím se motem „Jak si kdo ustele, tak si lehne“.

         | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Dobrá otázka. Stává se to a bude se to stávat.

      Jak psal Tomáš nahoře, má kamaráda, který se zabývá pohledávkami pro pojišťovny. Připadá mi, že kolegové se na to dívají z pohledu finančního poradenství, já to vidím z pohledu pojišťovnictví.

      Mém naprosto neznámé klienty, kteří si mne vyhledají, i díky reklamě, na internetu a chtějí pojistit většinou auto, jen POV.

      Zadáváte do porovnávače, hledáte cestičky, jen trochu zaráží množství POV, které již dříve měli, jen se nedá, často, ověřit, jaké to bylo vozidlo a proč byla smlouva ukončena. Ještě se to vyznačuje tím, že nemívají škodní události.

      Tak jim nakonec tu smlouvu opravdu vymazlíte a oni nezaplatí. Smutné. Pojišťovna je bude upomínat, nechá smlouvu vypovědět, po důrazném bububu klient zaplatí, ale protože zaplatil až po výpovědi, tak provizi nedostanete, převážně. Ještě smutnější.


      Toto je jeden s problémů, který se začne ještě více projevovat u elektronického sjednávání smluv, obzvláště když nyní ČKP nepokutuje nepojištění řidiče.


      Co s tím uděláme? NIC!

      I toto patří k riziku našeho podnikání.

      Proto nemám problém s krátkodobými ZK, například AXA, nebo s tím, že smlouva vzniká až zaplacením – Direct.

       | Odpovědět privátně
    • Po svých dvou odchodech z pojišťoven (jako VPA) jsem postupně oddělovala semena od plev a nyní se vyhýbám nesolventním klientům. Jde často o zbytečnou práci, čas a další náklady.

      Známá ještě z doby u ČP loni přešla do Partners a prezentovala mi, že má celorepublikový projekt, který je zaměřený na klientelu ve finanční tísni. No, každý hledá zábavu někde jinde. :-)

       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account