Zobrazeno 12.849x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 22 odpovědí. This post has been viewed 12850 times Do diskuze (9 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Aleš Lesák a poslední změna proběhla 7 roky, 2 měsíci. This post has been viewed 12850 times

  • Autor
  •  Aleš Lesák 
    Člen

    Zdravím všechny. Chtěl bych se zeptat jakou máte zkušenost s rozesíláním dopisů potencionálním klientů? Je-li tato zkušenost vůbec. Myslíte že má ještě cenu v dnešním “moderním” světě někoho oslovovat dopisy? Pokud již nějakou zkušenost máte jaká byla úspěšnost, jak byl dopis sestaven?

    Díky za každý příspěvek Aleš L.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    S rozesíláním dopisů mají zkušenosti zejména pojišťovny a penzijní fondy :-) Vy toho klienta vyhledáte a pojišťovna nebo fond se Vám ho posléze snaží zpracovat korespondenční nabídkou.

    Jinak, pokud chcete klienta něčím podobným oslovit, tak úspěšnost takového projektu, i když bude dobře sestavený, bude tak do tří procent. V první řadě záleží na to, jaký je obsah a nakolik je to pro klienta zajímavé, aby byl ochoten se s Vámi setkat.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vlastislav Krnoš 
    Účastník

    Dobrý den, dopisy jsou alespoň pro mě perfektní věc jako takové předehřátí klienta ke schůzce, když se chystám oslovit cílovou skupinu s konkrétním záměrem. Dělám to tak, že odešlu dopis a cca za 3-4 dny volám, nebo navštívím osobně potencionálního klienta právě s odkazem na dopis a klient už ví o co jde a první ice-break je za náma:-) Hlavně musí být dopis maximálně konkrétní. Co jsem vypozoroval, tak podle mého názoru právě v dnešní době e-mailů,sms atd. někteří lidé dopis daleko více ocení. Samozřejmostí je vlastnoruční podpis na každém z nich. Ohledně úspěšnosti: Pokud někdo čeká, že pošle dopis a bude čekat,až se mu ozve člověk sám, tak je dosti malá. U lidí 18-45 let okolo 5% u starších pak okolo 25%. Ale když spojím dopis s následným telefonátem či osobním navštívím, pak už se dá hovořit o průměru mezi 30 – 50%.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • S rozesílám dopisů mám dobré zkušenosti.Posílala jsem je většinou klientům,kteří byli ode mě dost daleko a neměla jsem na ně telefonní ani jiný kontakt.Byli to ale většinou klienti, kterým končil např. PF a měli jsme jejich klientskou kartu přímo od firmy,čili byli to naši klienti.Výtěžnost byla velmi dobrá,pokud se klient sám neozval,následovala osobní návštěva.Studeným kontaktům jsem dopisy nikdy neposílala.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Iva Bornová 
    Účastník

    S posíláním dopisů mám dobré zkušenosti,oslovují klientelu,kterou již naše firma má ve svém kmenu,ale dlouho u nich nikdo nebyl. Pokaždé se mi klienti ozvali.

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Aleš Lesák 
    Člen

    Někteří poradci tedy dopisy ještě nezavrhli a dokonce můžou být skvělým doplňkem k běžnému navolávání. Nicméně jestli se můžu zeptat jak jsou dopisy dlouhé a jaké téma nejčastěji používáte? Myslíte že by bylo vhodné například tedka oslovovat klienty na předdůchody? Musí vám dopisy někdo schvalovat než je odešlete nebo to není napadnutelné?

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Iva Bornová 
    Účastník

    Jak může být dopis napadnutelný nevím,když oslovuji své i když neznámé klienti.

    Jaký obsah se dává do dopisu? je to úplně stejné jako když voláte na telefon.Jen nepoužíváte hlas,ale písmo.Musíte trochu přemýšlet.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Iva Bornová 
    Účastník

    Ještě se mi to nestalo.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lukáš Holý 
    Člen

    Kdo by dnes rád nedostal dopis, jako za starých časů, že? Obzvlášť, když dnes jediná korespondence jsou účty a letáky.

    Dopis však stejně jako v moderní formě email nesmí mít princip spamu, aby neletěl rovnou do koše s letáky z Tesca.

    Obecně se dá u poštovní korespondence najít přímou úměru mezi klady a zápory.

    Působí seriozně x Stojí peníze

    Je osobitá x Jsou lidé kteří dopisy rovnou pálí

    Možnost přiložit např. poukázku x Příliš zdlouhavý proces

    ….

    Nelze dopisy přímo zavrhovat, ani doporučovat jako skvělé řešení pro komunikaci. Nakonec vždy záleží na situaci. Pokud některý z mých poradců ukončí poradenskou činnost, obešlu jeho stávající klienty a informuji je, že se brzy ozvu, při té příležitosti domluvím servisní schůzku. Na druhou stranu domlouvat dopisem analýzu.. to už je opravdu diskutabilní. :)

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  • Lukáši, domlouvat dopisem anylýzu je stejně špatné, jako posílat hotové smlouvy zároveň se složenkou. Přesto se to děje a asi to vymyslel marketingový specialista, možná to má dokonce i úspěch.Ale s výsledky se tyhle společnosti nechlubí. Ale bylo by zajímavé, vědět.

    5

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account