Zobrazeno 2.823x

Označeno štítky: , ,

This topic has 3 diskutující and 2 odpovědi. This post has been viewed 2824 times

  • Autor
    • Dobrý den,

      obracím se na vás s dotazem, který se týká úrazového pojištění, které je sjednáno u pojišťovny Allianz od března tohoto roku 2014.

      Dne 26. 8. 2014 se stal úraz levého kolene, utržený vnitřní meniskus. Operace menisku se uskutečnila dne 11. 10. 2014 v Prostějově, operatér Mudr. Holibka.

      Dne 8. 11. 2014 skončeny rehabilitace, nástup do zaměstnání 9. 12. 2014. Při sjednání pojistky vyplněn dotazník, kde neuvedl fakt, že v minulosti byl zvrtnutý pravý kotník, který lékaři ošetřily pouze ortézou /žádná dlaha, či sádra/ a doporučily jej mazat hřejivými mastmi. Kotník se po krátké době uzdravil a noha byla a je zcela v pořádku a nemá s ní žádné problémy. Pojišťovna si pro likvidaci vyžádala kompletní zdravotní dokumentaci od pojišťovny ZPČRMV, kde tento úraz nalezla. Likvidátorka sdělila, že vše musí prošetřit, jelikož nebyly uvedeny pravdivé údaje o zdravotním stavu. Jedním dechem bylo nadále sděleno, že kotník bude do budoucna vyřazen z jejich plnění.

      Moje dotazy jsou následující:

      1. proč pojišťovna srovnává levé koleno s pravým kotníkem a zda může z tohoto důvodu prodlužovat plnění?

      2. může od pojistné smlouvy okamžitě odstoupit, pokud nebude spokojen s jejich plněním, či zbytečnými průtahy, nebo vyjmutí kotníku z plnění?

      3. na stránkách mají uvedeno, že okamžitě po určení diagnózy vyplácí peníze? Není toto klamavá reklama?

      Prosím o radu a předem děkuji.

      S pozdravem Stanislav Šup

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Luděk Čermák
      Účastník

      1.Pojišťovna nesrovnává levé koleno s pravým kotníkem. Nyní zkoumá, zda by klienta přijala do pojištění v případě, kdyby byl pravdivě vyplněn zdravotní dotazník. Může dojít k závěru, že by klienta nepřijala a zrušit toto připojištění od počátku.

      2.Klient může vypovědět smlouvu s lhůtami danými ve všeobecných pojistných podmínkách po nahlášení pojistné události, stejné právo má i pojišťovna.

      3.Na stránkách Allianz je uvedeno: U denního odškodného Vám peníze vyplatíme již po určení a ověření diagnózy, ne až na konci léčení. To znamená, že o plnění bylo možné zažádat již po uplynutí 8-denní karenční doby a nebylo nutné čekat na doléčení. Klamavá reklama to není.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Musím potvrdit, co zde napsal kolega, jen ještě doplním:

      Pojišťovna má právo nyní zjišťovat, zda neúplné informace byly podány úmyslně, či proč se tak stalo. Také bude důležité, jak je to dlouho zpět, což věta “že v minulosti byl zvrtnutý pravý kotník” je naprosto nekonkrétní, nebo zda si klient na kotník někdy následně nestěžoval a MUDr to zapsal do karty.

      V případě prokázání úmyslu by se vlastně mohlo jednat o pojistný podvod a i jen pokus o něj je trestný. Pokud se toto nyní děje, potom je velice důležitý zápis z jednání.

      Jinými slovy tedy otázky 1 a 3 nejsou v tomto případě na místě, na otázku 2 přesně odpověděl výše kolega.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account