Zobrazeno 2.442x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. This post has been viewed 2443 times Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Stanislav Šup a poslední změna proběhla 5 roky. This post has been viewed 2443 times

  • Autor
  •  Stanislav Šup 
    Člen

    Dobrý den,

    obracím se na vás s dotazem, který se týká úrazového pojištění, které je sjednáno u pojišťovny Allianz od března tohoto roku 2014.

    Dne 26. 8. 2014 se stal úraz levého kolene, utržený vnitřní meniskus. Operace menisku se uskutečnila dne 11. 10. 2014 v Prostějově, operatér Mudr. Holibka.

    Dne 8. 11. 2014 skončeny rehabilitace, nástup do zaměstnání 9. 12. 2014. Při sjednání pojistky vyplněn dotazník, kde neuvedl fakt, že v minulosti byl zvrtnutý pravý kotník, který lékaři ošetřily pouze ortézou /žádná dlaha, či sádra/ a doporučily jej mazat hřejivými mastmi. Kotník se po krátké době uzdravil a noha byla a je zcela v pořádku a nemá s ní žádné problémy. Pojišťovna si pro likvidaci vyžádala kompletní zdravotní dokumentaci od pojišťovny ZPČRMV, kde tento úraz nalezla. Likvidátorka sdělila, že vše musí prošetřit, jelikož nebyly uvedeny pravdivé údaje o zdravotním stavu. Jedním dechem bylo nadále sděleno, že kotník bude do budoucna vyřazen z jejich plnění.

    Moje dotazy jsou následující:

    1. proč pojišťovna srovnává levé koleno s pravým kotníkem a zda může z tohoto důvodu prodlužovat plnění?

    2. může od pojistné smlouvy okamžitě odstoupit, pokud nebude spokojen s jejich plněním, či zbytečnými průtahy, nebo vyjmutí kotníku z plnění?

    3. na stránkách mají uvedeno, že okamžitě po určení diagnózy vyplácí peníze? Není toto klamavá reklama?

    Prosím o radu a předem děkuji.

    S pozdravem Stanislav Šup

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Luděk Čermák 
    Účastník

    1.Pojišťovna nesrovnává levé koleno s pravým kotníkem. Nyní zkoumá, zda by klienta přijala do pojištění v případě, kdyby byl pravdivě vyplněn zdravotní dotazník. Může dojít k závěru, že by klienta nepřijala a zrušit toto připojištění od počátku.

    2.Klient může vypovědět smlouvu s lhůtami danými ve všeobecných pojistných podmínkách po nahlášení pojistné události, stejné právo má i pojišťovna.

    3.Na stránkách Allianz je uvedeno: U denního odškodného Vám peníze vyplatíme již po určení a ověření diagnózy, ne až na konci léčení. To znamená, že o plnění bylo možné zažádat již po uplynutí 8-denní karenční doby a nebylo nutné čekat na doléčení. Klamavá reklama to není.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Musím potvrdit, co zde napsal kolega, jen ještě doplním:

    Pojišťovna má právo nyní zjišťovat, zda neúplné informace byly podány úmyslně, či proč se tak stalo. Také bude důležité, jak je to dlouho zpět, což věta “že v minulosti byl zvrtnutý pravý kotník” je naprosto nekonkrétní, nebo zda si klient na kotník někdy následně nestěžoval a MUDr to zapsal do karty.

    V případě prokázání úmyslu by se vlastně mohlo jednat o pojistný podvod a i jen pokus o něj je trestný. Pokud se toto nyní děje, potom je velice důležitý zápis z jednání.

    Jinými slovy tedy otázky 1 a 3 nejsou v tomto případě na místě, na otázku 2 přesně odpověděl výše kolega.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account