Zobrazeno 14.893x

Označeno štítky: , , , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 44 odpovědí. This post has been viewed 14894 times Do diskuze (21 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Martin Viktora a poslední změna proběhla 5 roky, 2 měsíci. This post has been viewed 14894 times

  • Autor
  •  Martin Viktora 
    Účastník

    Zdravím všechny. Má někdo z vás zkušenost s marketingovým využitím Facebooku nebo případně dalších sociálních sítí? Vždyť na Facebooku je přes 2 miliony Čechů!

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Ondřej Hák 
    Účastník

    Nevím, do jaké míry se to dá nazývat zkušenostmi, ale něco málo Facebook přinesl. Ale velmi pasivní formou a ne chladným kontaktem. Nepřijde mi profesionální oslovovat přes takovouto sociální síť nové, neznámé klienty. Nicméně v rámci této komunity jsem získal “ztracené” kontakty na své známé, které jsem přes tuto síť kontaktoval.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Martin Dratva 
    Účastník

    Já Facebook párkrát obchodně využil. Nejen, že jsem založil stránku naší společnosti, ale občas se i zmíním o novinkách v tom a tom spoření či jak pokračuje důchodová reforma a občas si někdo napíše o informace. Krom toho pár nabídek na POV jsem přes Facebook také dělal. A léčebky…spoustu léčebek od známých :D

    Pořád ale cítím, že to není úplně ono a uvažuji, jak facebook ještě lépe využít jako prodejní kanál…

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jaroslav Pelant 
    Účastník

    Sociální sítě se jistě dají obchodně využít. Počet uživatelů neustále stoupá a v našem počítačovém světě bude nadále stoupat. Je jen otázkou pár let, než se budou schůzky i podepisování smluv provádět elektronickou cestou. Umím si to živě představit.

    Ovšem já žádné obchodní praktiky, přes sociální sítě zatím nevyužívám, už jsem o tom několikrát přemýšlel, ale když už něco dělám, tak pořádně a nenapadá mě metoda, jak vytvořit nějaký FUNGUJÍCÍ, opakuji fungující obchodní profil.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
    • Založit si vlastní firmu a propagovat vlastní značku, jinak to nejde. Zajímalo by mě, jak si na Facebooku vedou vaši-poradci.cz. Faktem ale je, že se budeme muset umět přizpůsobit nástupu internetu, vždyť už teď si lidi mohou v podstatě koupit pojištění na internetu.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jaroslav Pelant 
        Účastník

        Pokud má pan Mencl stejný přístup, jako zde, tak si vede asi stejně špatně:-)

        Nicméně to není tématem. Založení vlastní firmy je dosti drahá a hlavně náročná záležitost, zvláště v naší branži.

        Jistě založit si na Facebooku profil nic není, ale nebavíme se zde jen o Fac.

        Čím více nad tím přemýšlím, tím více se mi zdá, že Facebook jako takový je fenomén, který nemá obdoby a jeho obchodní potenciál je obrovský.

        Zda je to etické či nikoliv, už závisí na každém uživateli zvlášť.

        1

        1
         | Odpovědět privátně
        • Z mého hlediska na tom oslovoval klienty přes sociální sítě nevidím nic neetického. Vidím to především jako dobrou komunikaci s klienty.

          2

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Jan Rettich 
            Účastník

            No nevim, “oslovovat” klienty pres facebook?! Asi budu staromodni, ale pres facebook bych tedy ja nikoho oslovovat nechtel, to by mi bylo vazne trapne.

            Jakym zpusobem to Vlastimile delate? Jen pro zajimavost..

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          • Zatím toto nepraktikuji, ale neměl jsem na mysli přímo oslovování klientů spíše jsem myslel na nějaké informace k danému produktu přes stránku na soc. síti. Ale v podsatě by bylo i reálné nepřímé oslovování klientů, dostat se do podvědomí např. Vaši stránku si přidá Váš známý, pak si Vás přidá přítel Vašeho známého atd. Otázkou je zda by to fungovalo jak píši.

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Jan Rettich 
            Účastník

            Aha, tomu rozumim a neni mi to az tak “proti srsti”. Myslim, ze to muze asi i fungovat, tedy aspon pokud prispevky nejsou ve stylu “CTRL C, CTRL V”, tak jak to casto sleduji u konkurence. Tedy kdyz prispevky maji urcitou pridanou hodnotu, nebo vyjadruji osobni nazor k dane problematice.

            Ja z toho puvodniho prispevku totiz pochopil, ze nejak aktivne oslovujete klienty pres fb atd. a to mi vazne neslo do hlavy, jak by to mohlo fungovat, aby to nebylo trapne.

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          • Zřejmě jsem špatně formuloval svůj příspěk. Přesně jak píšete, příspěvky by měli mít nějakou hodnotu, aby to mělo vůbec smysl.

            3

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Jaroslav Pelant 
            Účastník

            Na druhou stranu, oslovení klienta a následné zpracování finančního plánu není nic trapného. Pokud bych k tomu přistupoval obchodně, tak vydělání peněz mi trapné nepřipadá.

            V jádru s Vámi naprosto souhlasím, i mě se to moc nezdá,správný profesionál by k tomuto neměl dospět, ale jen jsem popřemýšlel a rozepsal se na Vaší myšlenkou.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Jan Rettich 
            Účastník

            Ja resim jen tu formu toho osloveni. Nedovedu si predstavit formu jak touto cestou oslovit zname a uz vubec ne cizi lidi. Na soc. sitich mam osobne pouze lidi, ktere dobre znam a kteri, aspon vetsina vi co delam. Nekteri jsou moji klienti, nekteri ne. Zname a kamarady vsak urcite nepremlouvam ani nijak neoslovuji, aby se stali klienty. Cas od casu nekdo z nich oslovi mne. Cim dele tu praci delam, tim je tech lidi vice. Vtipne je, ze zrovna vcera me pres fb oslovila znama s zadosti o pomoc s refinacovanim hypoteky. :-)

            0

            0
             | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    testiček

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    ještě test

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    testujeme

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Bílek 
    Účastník

    Facebook v podstatě může fungovat jako taková databáze klientů:) K masivnímu náboru to nepoužívám, ale rád potkám staré známé, které jsem dlouho neviděl a patří k tomu, že jim i řeknu o své práci, takže jako prostředek k bližšímu získání pár obchodních příležitostí to funguje…

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  • Zdravím,

    jen v kostce – měl jsem osobní stránku na Facebooku a dal jsem tam i své webové stránky. Jaké bylo mé překvapení, když jsem našek svůj kontakt, jako reklamu na stránkách,

    na kterých se inzerují soukromé půjčky a z mých zkušeností je 90% této inzerce založeno na podvodném jednání.

    Okamžitě jsem zrušil tento způsob komunikace. Jsem možná stará škola, ale dobré jméno ztratíte rychle. Hůř se to napravuje.

    2

    2
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Vážení kolegové.

    Vykopal jsem z historie toto tema, již rok tam není příspěvek.

    Facebook je určitě důležitý, mám jak svůj, tak jsem založil firemní.

    Propojení firemních www a firemního Facebooku považuji za opravdu důležité.

    Rád bych znovuotevřel toto tema,

    rád si nechám od někoho poradit jak dál

    a případně i nějakou zkušenost také vypustím.

    :-)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel

      Vypusťte tedy Jirko nějakou zkušenost, ať jdete příkladem :0)

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka 
        Účastník

        Tady, nebo založit novou diskusi ???

        2

        0
         | Odpovědět privátně
      •  Ivan Špirakus 
        Účastník

        tak já se podělím :)

        FB není pro mě žádné “zlaté tele”, je to prostě určitý druh komunikace…, který by měl být (vzhledem k počtu lidi na FB) součástí celkové komunikace

        My jsme s tím systematicky začali celkem nedávno, na FB máme přes 1.000 fanoušků (největší počet fanoušku, vám přinesou soutěže, takže je třeba do toho i něco investovat…) a snažíme se o různé tematické příspěvky, které jsou podávány “lehčím” neformálním jazykem…

        – ostatně, podívejte se sami..

        analyzujeme provoz, který přináší FB na firemní web (i zde máme FB plugin) a je to celkem podstatný zdroj návštěvnosti, i když nedokážu říci, zda to přímo přináší klienty členům sítě či nám nové kolegy do INSIA

        Myslím, že tak 2-4 příspěvky za týden jsou nutné k udržení “povědomí”, nesmí se to přehánět (5 x den) ani opomíjet (1x měs). Pokud to má fungovat, musí se to dělat systematicky a dlouhodobě – brzy zjistíte, že to je docela “práce”, je třeba hledat co se dá sdílet… a má to nějakou hodnotu pro klienty….

        3

        0
         | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Facebook v praxi

    Facebook by měl být nedílnou součástí naší prezentace mezi lidi = naše potenciální klienty. Reklama, která běží zdarma a bez naší aktivní účasti a osloví mnohonásobně více lidí než vůbec známe, jo, to mi vyhovuje.

    Jen mám takový problém, abych toto nepsal a nedělal si a mé společnosti nepovolenou reklamu. Ale budu se snažit se toho vyvarovat.

    1, firemní facebook by měl být založen člověkem, který je již tímto mediem osloven a seznámen. Vyhne se tím různým nepříjemnostem, Není to nutné, ale doporučuji

    2, měl bych mít nějaký okruh lidí, kamarádů, přátel, kteří se mnou komunikují na soukromém emailu, např.: jmeno.primeni@seznam.cz . Těmto by bylo dobré občas, 1 – 2 měsíce, poslat informační email z praxe pojišťováka a upozornit na novinky. Není potřeba stále jen posílat politické aktivity a názory, obrázky dokonalých slečen s nedokonalým oblečením a PDF soubory o přírodě. Já mám toto v pohodě, pěstuji kaktusy a 4x ročně posílám po netu jeden časopis na cca 500 emailů a mimo to ještě dalších 5 – 10 aktuálních kaktusových emailů ročně. Vždy tam mám nějaký odkaz na novinku na mých (našich) www.

    3, pro někoho, kdo se bojí, že mu Facebook „ukradne“ a zveřejní kontakty, tak tomu doporučuji udělat si ještě jeden email, např.: jmeno.primeni.nejlepsipojistovak@seznam.cz . Teprve z tohoto si udělá vstup na Facebook. Nicméně ona obava je neopodstatněná, ale rozšířená, toto se sice může stát, ale pouze při nějakém špatném odkliku. Toto jsem já nedělal, ale několik mých spolupracovníků se touto cestou, na mé doporučení, vydalo

    4, je potřeba si udělat soukromý Facebook, např.: http://www.facebook.com/jmeno.primeni a pozvat ostatní také na FB. Také je nutné se dívat po FB a žádat o přátelství, ale dle podmínek FB. Tento okruh lidí se neustále rozšiřuje, hlásí se přátelé přátel které doporučili přátelé mých přátel..… atd. Zase se vrátím k mým kaktusům. Do obrázku jsem si dal zajímavý kaktusová květ a tak se mi kolegové kytičkáři hlásí o přátelství stále. Jen pro představu, za rok a půl mám více než 2.200 přátel na FB, pravda, pouze 600 z ČR. DŮLEŽITÁ JE TA ÚVODNÍ FOTKA. Krásná žena to má snadnější, ale ostatní, kteří mají nějakého koníčka, třeba motorku, tak je asi jasné, co doporučuji dát jako foto.

    5, pokud to je možné a tento člověk vystupuje i jako právnická osoba, velice doporučuji udělat firemní FB. Jako samozřejmost považuji to, že má na velice dobré úrovni hotové firemní www stránky a tyto s FB propojí.

    6, www stránky jsou zajímavé, ale pomalu se tam dají měnit informace, které se navíc nedostanou obratem k ostatním. Proto je potřeba nepodceňovat kvalitu www stránek, ale nepřeceňovat jejich pasivní dosah.

    7, tak, jsem v situaci že lidé v mém okolí, na emailech a na FB vědí, že jsem pojišťovák a co dál ?

    Není to nic složitého. Např. na Novinkách bude článek o důchodové reformě, přenesu odkaz na FB a dodám svůj vlastní komentář. Pokud komentuji i na Novinkách, i tento zveřejním na FB

    8, propojení FB. Máme přátele, kteří jsou přihlášeni různě. Jako příklad použijiwww.poradci-sobe.cz

    Tady můžeme diskutovat, ale veřejnost bude oddělena od těchto informací. Proto doporučuji propojit FB nejen s potenciálními klienty, ale hlavně s FB, které jsou stejně postižené (rozuměj, mají je také pojišťováci). Pokud oni také budou semo tamo komentovat dění na webu, máme plno informací, které můžeme poskytnout obratem dál. To je ten hlavní rozdíl o předávání aktivních informací přes FB, na rozdíl od statických = pasivních informací na www.

    9, přeji všem mnoho úspěchů a rád si vyslechnu názory okolí. Toto není dogma, jen způsob, který radím mým spolupracovníkům.

    10, rád si s vámi Facebook propojím :-)

    9

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Radek Gazda 
    Člen

    Já osobně si myslím že na FB se byznnys dělat nedá ale zase na druhou stranu jako vedlejší kanál nebo zvyditelnění se je to dobrá varianta

    1

    6
     | Odpovědět privátně
  •  Radek Gazda 
    Člen

    No to určitě

    0

    7
     | Odpovědět privátně
  • Pánové, FB je dle průzkumů třeba brát jako doménu mladých. Oni si vytvářejí vlastní svět a vlastní jazyk. Cyril, Metoděj a vlastně i Hus vytvářeli nový jazyk a dnes se jim davy klaní. Třeba i novodobým jazyko – vytvářečům se budou lidé klanět.

    A když mezi nimi bude i nějakej kolega pojišťovák, postaví mu sochu a na desku daj ” nejlepší pojišťovák ” v dějinách FB. No řekněte, nejít do toho, byl by hřích.

    Jo jo já vím :D

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pacanda 
    Člen

    Toto je velmi zajímavé téma. Napadlo někoho z vás zeptat se vašeho 7 dítěte, jak Facebook použít pro váš byznys? Zkuste to a nestačíte se divit, kolik užitečných rad vám dá.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Tak toto mohu jen potvrdit !!!

    Kolegové, toto je již 4 roky staré tema.

    Stále je aktuální a bude i nadále.

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pacanda 
    Člen

    Nebo jste se chtěl zviditelnit :D

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jakub Pacanda 
    Člen

    Jistě, možnosti které nám přináší internet, jsou využity tak z 10% – 20%, lidi se teprve naučili telefonovat a posílat e-maily. Ale co banky? Věděli jste, že plánují nový způsob online přímé komunikace s klienty? Nechci predikovat, ale kdo dnes nevyhledává trendy, bude brzy mimo mísu. Znám osobně jednu finanční specialistku, je jí 62 let a webové stránky měla už v roce 1994, chápete to? Dva roky po té, co internet přišel do tehdejšího ČSR. Takže si asi umíte představit, kolik lidí jí říkalo, že je blázen. Dnes efektivně komunikuje online se svými klienty na internetu a lidé jí opět říkají, že je blázen. :D :D :D

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan 
    Člen

    Facebook je určitě hodně užitečný! Velké peníze bych tam ale do něho neivestoval.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account