Zobrazeno 117.042x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 60 odpovědí. This post has been viewed 117043 times Do diskuze (32 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Jan Maňák a poslední změna proběhla 2 roky, 8 měsíci. This post has been viewed 117043 times

  • Autor
  •  Jan Maňák 
    Účastník

    Svérázný příspěvek ke kvalitě finančního poradenství konkrétně v oblasti penzijního připojištění najdete na pobočce pošty v Černošicích (okres Praha západ).

    Neodolal jsem a dnes jsem Vám jej vyfotil (14/2/2012).

    Věřím, že jej oceníte stejně jako já.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Prášil 
    Účastník

    Pošta byla vždy tak trochu jinak informována:-)

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Artur Petržilka 
    Účastník

    HEH … :-X

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Petr Sas 
    Účastník

    Tomu říkám kvalitně informovat. Osobně se půjdu paní za přepážkou pozeptat, jak to tedy opravdu je. Asi mám jiné informace :)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Já myslím, že kromě těch dokonalých informací a sjednání penzijního fondu by bylo vhodné ho doplnit Diamantem, rovněž přepážkovým, s univerzálním rozložením rizik pro každého stejně dobře na míru :-) A pak už bude mít klient všechno, co potřebuje ;-)

    9

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Vít Suchý 
    Účastník

    roztomilá fotka, vylil jsem skoro kafe…

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  • o instituci ČP raději nemluvit,mám z ní husí kůži. Udělal jsem rodině-švagr,švagrová a jejich 3 dětičky před rokem a půl komplet pojištění-neměli vůbec nic.myšleno na rodinu,dům a auto měli-tudíž Flexi a IŽP kvůli hypotéce a za týden milá švagrová volala,že to všechno zrušila,protože jí v práci-ČP-řekli,že dosud nemá uzavřenou žádnou smlouvu ma přepážce,udělali bububu a už mají všichni luxusní snad Diamanty nebo co,raději jsem se nezajímal-ale mluvíme spolu,to jo :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      Zásadní problém je, že člověk pracující v této instituci, je donucen strachem ze ztráty zaměstnání podepsat nesmyslný produkt. Normálně by to bylo žalovatelné, akorát, že se do toho nikomu nechce a těžko by se na to sháněly důkazy. :-)

      3

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel

        Včera jsem se setkal s klientkou (51let), která mě řekla, že letos v lednu zrušila pojistku sjednanou přes její tetku na poště před 6lety. Spořila 1100 Kč/měs.+ riziko (v tom – hosp. nemoci 100Kč/D, SU 20.000 Kč). Víc nic. Důvodem zrušení bylo:

        1. Měla vloženo přes 63.000 Kč. Dle výpisu naspořila 40.000 Kč. Odbytné dostane kolem 35.000 Kč

        2. Zjistili ji celiakii. To za kilo chleba místo 30 Kč zaplatí 120Kč. Nehledě na to, že je to nejen drahá dieta a leze hoodně do peněz.

        Díky tomu, že klientka nevyhazuje staré smlouvy, objevil jsem, že na původní smlouvě měla 300tis TNU, 400 DO, 150tisSU, 100 Hosp., 20tisINV a VCH. Myslím, že platila tehdy cca 890Kč/měs jen na rizika. Jednoduše parádní smlouva. Díky strachu, neznalosti, neprofesionality pošťačky, byť to byla “teta” přišla o hodně.

        Klientka tehdy pomohla příbuzné s “čárkou za smlouvu” , ale kdo pomůže nyní jí? Mnohdy mě bylo mdlo, když jsem viděl některé smlouvy o st. spoření sepsané horkou jehlou na poště.

        3

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Martin Pedain 
          Člen

          Dnes mi bylo zaměstnancem pošty řečeno, že pošta je obchodní společnost a dle toho mají zaměstnanci změnit přístup. Pokud jej nezmění, krátí se premie, dalším levelem je napomenutí a pak sbohem.

          Předtím tu byla fiktivní stavebka u RF, nyní se plánují účty u Ery aby byly premie.

          A je tu druhý pilíř a spousta rodinných příslušníků pošty…

          1

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel

          V Brně do kanceláře chodily pošťačky, abychom jim zrušili jejich vlastní smlouvy od Lišky. Jednou jednu bych pochopil, ale najednou rušit 4smlouvy á z každého čtvrtroku je prasárna těžkého kalibru. To je moje práce na 45minut bez výsledku. To jsem měl cca 2-3pošťačky týdně. Přece jen Brno je velké!

          Když jsem jim řekl, aby se obrátily na czech point, sdělily, že to stojí peníze a přes nás je to grátis. Když jsem chtěl za svou práci 200Kč/výpověd (myslel jsem to z legrace), začaly být agresivní, že je neseriozní chtít poplatek. Tak jsem je poslal za svým managerem, ať si otvírají pusiny na něj. Ne aby každý 3měsíce nuceně uzavíraly na sebe nesmyslné smluvy na 300.000CČ a následně je rušily koncem roku.

          To jste měli zase slyšet mou šéfku kárající mě, že nechci obsloužit dámy (což jsem opravdu nechtěl)!! No prostě šaškec :D :D :D

          Jsem zvědav, kam budou chodit rušit Raiffeisen st. spoření?

          1

          0
           | Odpovědět privátně
  •  David Grešl 
    Člen

    Pošta by měla dělat dopisy a balíky a ne to ostatní, protože zvládaj sotva to…

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Iveta Klimková 
    Člen

    Dnes na poště se dvěma přepážkami, u jedné stojím já s dopisem, u druhé paní dobře přes 80 let. Pracovnice pošty k té staré paní- paní, sjednejte si pojištění, už máte čas jenom do 30.11.Já Vám tu platbu připíšu zrovna na SIPO, nemusíte se o nic starat. Stará paní- no a co mám udělat, já tomu nerozumím? No to si budete dávat třeba 300,- Kč a k tomu dostanete 90,- Kč, to je takové spoření na 5 let. No já nevím, já tomu nerozumím.

    Asi jsem na tu pracovnici divně koukala, protože viditelně znervozněla, strčila staré paní do ruky nějaký malý letáček s tím, ať se poradí s dcerou a pak ať přijde, ale že už není moc času.

    Jinak u té samé přepážky Spořicí státní dluhopisy,Czech point, veškeré produkty, půjčka Home credit, na zemi velký stojan na pojištění Diamant něco /jsem to zapomněla/ s akcí do 23.11. No a samozřejmě všude hračky, knihy, pastelky …

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    A co erotické služby(na poště)? budou? budou? když se nám ta pošta tak rozvíjí……

    p.s. nadsázka vážení

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Skoro mám odvahu napsat, že je to bez nadsázky, neboť většina přepážkových i pochůzkářů si to o sobě již dávno myslí.

    A k příspěvku paní Klimkové – nás ČNB reguluje zleva i zprava, na poště prodá kdokoli cokoli komukoli, hlavní je, že je produkce a management pošty má splněný plán.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Wandas 
      Účastník

      Ještě by mě zajímalo jak je možné že ČNB toleruje sjednávání smluv pracovnícemi pošty bez licence, které prošly jen školením svého krajského manažera .ceska posta je VPZ a dela pro CP a CPP .pochybuji ze za kazdeho pracovnika maj zapleceno 2000 Kc natoz za nove 10ku

      1

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Anonymní uživatel

    Rozdíl mezi českou a japonskou poštou nelze nezveřejnit: http://www.youtube.com/watch?v=1a1sGrUHhJA&feature=endscreen&NR=1

    Příjemnou zábavu :)

    7

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Lada Nádvorníková 
    Účastník

    Nedá mi to,abych se s Vámi nepodělila o hezký článeček z novin.

    MILÁ POŠTO CHTĚLA BYCH…..

    Potřebovala jsem poslat dopis doporučeně,a tak jsem se vypravila na poštu.Otevřena byla dvě okénka,přede mnou čtyři lidé.Spokojeně jsem se postavila do fronty,protože jsemcelou záležitost odhadla maximálně na tři minuty.po dalších deseti minutách už jsem se ale začínala vztekat.

    paní za okénky pracovaly vzorně.Přesně tak jak to po nich

    vyžaduje jejich zaměstnavatel:každému klientovi nabídly na závěr i vánoční pohled,los,músli tyčinku či výhodné spoření.

    Omlouvám se tímto paní pošťačce,že když na mě konečně došla řada,dost příkře jsem na nabídku vánočního ubrusu odsekla,že”chci fakt JEN poslat dopis”.Tuším,že ona se ptát musí,jinak přijde o prémie či možnost vzít si dovolenou o svátcích.

    Milá pošto,chtěla bych ti říct,že kdež nabízíš pexesa,hrníčky,pojistky….na malé vesnické pobočce(jsou ještě vůbec takové),je to v pořádku.Ve městech však bývají specializované obchody-papírnictví,knihkupectví,potraviny,

    elektro…Tam jejich službu suplovat nemusíš.Jen tím lidi zdržuješ.(Když jsem druhý den čekala na vyzvednutí doporučeného dopisu 25 minut,ujel mi vlak.)

    9

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Mareš 
    Člen

    Vyčetl jsem v zákulisí pošty na nástěnce provize, které mají za sjednání finančních produktů. Za ŽP běžně placené je provize ve výši dvou měsíčních plateb. Stavební spoření 10% z poplatku za uzavření. Staré penzijní provize ve výši jedna měsíční splátky. Provize za sjednání běžného účtu 100 Kč a kreditní karty 400 Kč. Je krásně vidět že ten zbytek provizí vyplácených od ČP se rozpustí někde nahoře.

    Bohužel pošta stále sjednávání těchto produktů masivně podporuje na úkor zasílá dopisů a balíků, proto pak člověk stráví mnoho času ve frontě.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Wandas 
      Účastník

      by me zajimalo co storna po 2 mesicich pul roce ci roku, postacka prece nemuze za to ze ji to jinej pojistovak sestreli ten tupej Diamant se superkrasnym sporenim. to uz by si mohla posta zaplatit ze sveho z tech zbylych 12 mesicnich plateb ,nebo to strhnou nakymu krajskymu manazerovi

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jan Skrbek 
    Účastník

    Asi měli na poště nějaké vymývací školení se zaručenými informacemi z ministerstva pošt :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  • No přátelé, nemyslete si, dělat na poště není žádný med. Nabídku u přepážky musíte udělat,vždy se najde někdo, kdo vás kontroluje. p

    Protestujeme, leč marně….Když se ti nelíbí – běž.V době nezaměstanosti? Neskutečná buzerace, o které lidi, kteří si to nezkusili, nemají ani páru. a někde něco říct- jste vázáni mlčenlivostí. Mají to dobře ošetřeno,je to ostudné, fiktivní smlouvy atd.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Ano, máte pravdu!

      Bohužel, ale máte.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář 
      Účastník

      My si to vůbec nemyslíme. Pracovníci přepážek za to nemohou a vůbec jim to nezávidím. Jistě to není ve většině případů věc, kterou by chtěli ve své pracovní profesi dělat. Tohle chápu třeba u České spořitelny, když tam sedí s klientem odděleně u stolu a vidí mu do jeho účtu, navíc pracovat s klientovými penězi je i jejich náplň. Sice to taky není ideální stav pro klienta, nicméně je na to alespoň klid. Na přepážce pošty, s dalšími klienty v zádech, je to děs. Nedovedu si tam sebe představit ani jako klienta, ani jako přepážkového pracovníka, to by mě asi dost polilo horko. :-)

      3

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Dušan Spál 
        Účastník

        ne neni to med, ale je to jejich prace, a kdyz maji neco delat tak poradne….v roce 2012 pri odesilani posty jsem videl jak vsem vnucuji PF, a ani nevedlei co tam maji vypsat….jednou jsme to uz nevydrzel a prisel k ni a poradil ji co ma zaskrknout…jejich klienti budou velmi prekvapeni co maji a co nemaji sjednane…neni vymluva to ze prace na poste neni med…tak jako me klienty nezajima ze me boli zub.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář 
          Účastník

          To je trochu otázka do pranice, jestli je to jejich práce. Stačí se podívat na to, jak se zpřísnily podmínky pro 2. a 3. pilíř. Stačilo by jen trochu přitvrdit u pojištění a rázem to jejich práce nebude, protože nevyhoví zpřísněné legislativě a vrátí se ke své skutečné profesi. To mi připadá podobné, jako když půjdu ke klientovi a k pojištění domu mu ještě budu nutit cihly a když řekne, že je má, tak střešní krytinu. A ještě mu to budu muset nabízet povinně.

          No já nevím, zajímalo by mě, jestli také chodí kontrola ČNB na přepážkové a ostatní pracovníky pošty.

          2

          0
           | Odpovědět privátně
    •  Jiří Wandas 
      Účastník

      v jednote je je sila, jejich problem ze odbory nic neresej a nevyjednaj. staci v patek a sobotu vsichni vodevzdat klice a nikdo nepujde v pondeli do prace a chtel bych videt jak by vyhodili 25 lidi z jedny posty. kdyby se dalsi posty pridali tak maj vyhrano. staci se i vodhlasit ze soucasnych odboru a zalozit si vlastni a nove.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      • Za to tak docela odbory nemohou. Je někdo kdo se postaví a další pujdou proti němu. A%t vyhodí jiného, ale ne mne. To jsme my, schovat se za někoho a potom nadavat. Nové odbory zaměstnavatel nepovolí a bez starých to pujde ještě hůř.Bohužel to jinak nebude. A co když bude smlouvy sjednávat řidič autobusu? To bude teprve :D

        5

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář 
          Účastník

          Myslíte jako při prodeji jízdenky? :-)

          “Tak to máme jednu jízdenku do Prahy a k tomu jedno malé připojištěníčko na život…. to víte, jezdim, jak prase…” :-))

          7

          0
           | Odpovědět privátně
        •  Vít Suchý 
          Účastník

          to se velmi mylite, tady je prace prave pro odbory a ne pro nikoho jiného…sam pracovník posty nic nezmuze…

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          • My jako pracovníci přepážek, doručovatelé, fungujeme jako tipaři. Sama někomu sjednávat pojištění, životko, no tak tu ostudu bych si nelajzla. Nedělám to, není to určitě moje parketa, ale pokud nesplníte, strhnou vám to z platu. ono sehnat klienta s minimem zkušeností a půl. hod. proškolením – cha cha.Pošta by měla dělat to co má, poukazujeme na to, ale pochybuju, že se najde najednou 25 lidí, kteří by to dé práce epřišli, ženské, které mají 50 let, se bojí, že je vyhodí a práci si už nenajdou. Tak raděj drží hubu a krok, některé zobají antidepresiva. My máme cca 80 produktů, které sjednáváme. Ale jde to dost těžko, když máte frontu, lidi si dýchají na záda a snažíte se je co nejrychleji odbavit. Ve volném čase, tak to aspoň řeším já, i pro pohodlí klienta.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Vít Suchý 
            Účastník

            …paní Martínková, dle mého názoru tipařství u životního pojištění v rámci České pošty – pokud vezmeme v úvahu §2,odst.b) a c)zák.38/2004Sb. nejde provozovat…

            Současný stav tedy považuji za jen drzý výraz pohrdání legislativou ze strany státního podniku, nic víc…

            3

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel

            Vážený pane Suchý, konečně to tu někdo napsal. Máte u mě pouze jeden bod.

            Posledně na poště mi jedna nabízela žvýkačky. Vzal jsem je a odcházel k východu. Ta se ozvala, že je musím zaplatit. Když někdo nabízí, je to přece zdarma. Sám žvýkačky nepoužívám. Vrátil jsem je s tím, že nejsou pro mě.

            Pošťačky v daném okrese si na mě dávají pozor (hlavně když mi chtějí něco takzvaně “nabídnout”). Jak sám říkám, záleží na slovíčku.

            2

            0
             | Odpovědět privátně
          •  Vít Suchý 
            Účastník

            ZA danou situaci opravdu dle mého názoru nemohou zaměstnanci pošty, je pochopitelné, že se bojí o zaměstnání.

            Máslo na hlavě tak mají jejich odbory, pokud o dané situaci vědí a nechtějí nic dělat a zastupovat zaměstnance.

            3

            0
             | Odpovědět privátně
  • Profilové foto
    Anonym

    Dnes jsem na naší poště zaslechl část “porady”. Vedoucí na děvčata za přepážkami přes celou poštu křičela. Sjednáváte životka a raifku. Jedna se ozvala, že nesjedná, odpovězeno jí bylo: “už máš splněné? Nemáš, tak sjednáváš životka a raifku. A víc se o tom nebudeme bavit.

    Tak asi tak..

    0

    1
     | Odpovědět privátně
  • Česká pošta, to je jedna velká kapitola hrůzy. Nejen, že kvalita služeb, tedy těch poštovních, dosti klesá (na czech point raději chodím na úřad, tam fronty na czech point většinou nejsou), ale hlavně, zaměstnanci jsou pod tak velkým nátlakem, že si troufám říci, že je to až neetické, nemorální a určitým druhem šikany. Nikoho dnes nepřekvapí, že na poště můžete dostat i chlebíček, za chvíli si tam snad budeme moci chodit i pro mléko a rohlíky, budiž, už si celkem zvykám, i když nad tím stále kroutím hlavou, nejhorší však je, že ty ženský za přepážkou a doručovatelky nedostanou ani korunu navíc!!!!! Ba co víc, nesplíš penzijka, stavebka, nerozneseš letáky? LETÍŠ! Ty ženský nemají navybranou a nemají zastání, bojí se o místo. A to nemluvím o těch frontách, který jsou právě díky nabízení různých finančních produktů. Po poradcích se chce, aby měli živnosťák, registrace, za které platí a školení, ale sakra proč nutí uzavírat pošťačky něco, čemu nerozumí a ani nechtějí tomu rozumnět, proto tam přece nenastoupily!!!…..škoda se rozčilovat, jen je mi těch zaměstnanců líto….

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Viktor Dlouhý 
    Účastník

    Tak uz přece jen nejaka protestní akce proti pojištěni a pod na poste http://praha.5plus2.cz/21008/aktiviste-blokuji-prepazky-hlavni-posty

    1

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    ČSOB bude České poště dodávat i pojištění


    22.11.2016


    http://www.opojisteni.cz/pojistny-trh/csob-bude-ceske-poste-dodavat-i-pojisteni/


    ČSOB bude tedy nyní na poště nabízet nejen finanční produkty, tak jako tomu bylo dosud, ale i pojištění.

    Česká pojišťovna přišla o tuto možnost.


    Já sám jsem zvědav, jak moc bude možno platit cizími kartami, tedy nejen od ČSOB.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account