Zobrazeno 2.839x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. This post has been viewed 2840 times Do diskuze (4 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Tomáš Bílek a poslední změna proběhla 6 roky, 7 měsíci. This post has been viewed 2840 times

  • Autor
  •  Tomáš Bílek 
    Účastník

    Zdravím Vás kolegové a kolegyně,

    zrovna jsem ve fázi kalkulování autopojistky na rok starý Škoda Yeti a volám si u toho se známým z autobazaru, který auto klientce prodává. Počítáme u ČP, dáváme oba stejné slevy, stejné parametry, jen s tím rozdílem, že on má cenu o 3tisíce levnější. U jiné pojišťovny jsem se dostal na trochu menší cenu, takže je problém vyřešen, nicméně mě zajímá, zda-li jste se s tím někdy setkali? Dá se s tím něco dělat?

    Co mě například “totálně rozsekalo” bylo, když mi jeden klient přišel s nabídkou na nový Mercedes SLK(bonus asi 14 měsíců) od ČPP na 14000Kč(POV+HAV) přes jeden nejmenovaný autosalon. Smlouvu jsem neviděl, ale vím, že je to nemožné.

    Rád bych alespoň tímto fórem rozpoutal diskuzi ohledně podstřelování pojišťoven na autosalony 20-30% provizema a takovýma cenama.

    Zajímá mě Vás názor na situaci, budu rád za každý:)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Tomáš Bílek 
    Účastník

    Dále samozřejmě už několikrát na několika místech diskutovaná PPZ autobazarů vedená pod VPA z jednotlivých pojišťoven. Zkoušky neřeším, jejich starost, přeci jen dělají jen auta, ale podmínky spolupráce jsou až moc výhodné.

    Je to snad kvůli tomu, že autobazar/salon přinesou klienta s autem a pojišťovna tam pošle svého agenta, který už vyřeší zbylý cross-selling?

    2

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Dušan Spál 
      Účastník

      Zdravím, hodně autobazarů a autosalónů využivá Fixum a.s. a taky u ČP mám partnery,kteří jezdí po bazarech a nabízí jim, vyšší provize atd. u ČP z toho je nemalá odměna za pojistný kmen a taky následné provize. Je to na vás či vašem makléři, dohodnou stejné, či lepší podmínky

      0

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Myslím, že se zde náhodně pletou 2 věci dohromady.

    1, pokud autoservis dá nelogickou cenu na pojistku, potom to bývá většinou tím, že použije flotilu.

    2, u ČP mám jediné vysvětlení, Vy používáte k návrhu TIA a on v autobazeru starý program.

    ….. a jako další bodík si dovolím podotknout, že znám autoservisy, které NEmají storna!

    2

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Mareš 
    Člen

    Větší pojišťovny se silně přetahují, aby se v autosalonech sjednávalo právě pro ně a ne pro konkurenci a tak dokáží tamní prodejce silně motivovat, krom provizí mají ještě až 1000 Kč za jednu smlouvu bez ohledu na výši pojistného, plus různé poukázky, elektroniku, zájezdy, vstupenky. Dále mají možnost udělit větší obchodní slevu, tak proč by nemohli mít i výhodnější sazby. Nejvíce smluv autopojištění se totiž uzavře právě u autoprodejců. Běžný agent může jen tiše závidět.

    A velmi dobře jsou na tom i ti pracovníci pojišťovny co 0 se o velké autoprodejce starají, průběžně je objíždí a sbírají smlouvy.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account