Zobrazeno 15.497x

Označeno štítky: ,

This topic has 12 diskutujících and 13 odpovědí. This post has been viewed 15498 times

  • Autor
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Dobrý večer,

      mám dotaz na zkušenější harcovníky.

      Kdy jste si otevřeli kancelář? Přicházeli Vám tam lidi, nebo ani moc ne?

      Klidně se rozepište ;-))

      Děkuji

      Petr

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Myslíte, jestli přicházejí sami od sebe? Na začátku jistě ne. Obecně může být sice koncipovaná např. jako přepážkové pracoviště a pak tam někdo cíleně zabloudí, protože venku četl nějakou vývěsku, jinak je to ale podle mě dáno nějakou dobou existence a tím, jak si tam klienty naučíte nebo nenaučíte chodit a za jakých podmínek. Především záleží na Vás, jakou do toho vnesete koncepci. Já to mám tak, že klient zavolá a dohodneme termín. Občas přijde nějaký klient samovolně s tím rizikem, že mě tam nenajde. :-) Ovšem to jsou v drtivé většině lidé, kteří to nemají daleko a tak je jim to jedno. Taky tam nemusíte sedět Vy, ale nějaký Váš spolupracovník. Možností je mnoho, tak zvažte priority a podle toho to postavte.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Já mám kancelář asi půl roku, ale pro klienty ji moc hojně nevyužívám. Jak někde řekl Roman, ten oběd v terénu u klienta je pořád lákadlo:) Spíše kancelář využívám pro své poradce na koučování, jejich stálou práci, takové zázemí. Pokud má přijít klient k nám, využívám zasedačku. Spíš než pojišťovací pobočku se mi docela líbí nápad klientské centrum pro finanční plány, máte s tím někdo nějaké zkušenosti?

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Petr Sas
      Účastník

      Nemyslím si, že by klienti primárně využiváli kanceláře pokud chtějí uzavřít pojistění, ale jsem za to, že každé OZ by mělo mít svou vlastní kancelář jako zázemí pro své poradce a schůzky s klienty. U nás se kanceláře myslím povedli, osobně v nich ztrávim více času než kdybych měl pracovat doma a na klienty působí velmi pozitivně. Kvalitního poradce nedělá luxusní kancelář, ale i toto může být i další přidanou hodnotou v konkurenčním boji.

      6

      0
       | Odpovědět privátně
    • Kancelář jako taková, je dobrá věc. Ovšem nemá velký význam pro začínající poradce. Ať už z hlediska nákladů, nebo docházení klientů.

      Já jsem to měl jednodušší. Začal jsem pracovat v roce 1998 jako pojišťovák v Komerční pojišťovně. Kancelář nám platila pojišťovna. Po zrušení obchodní sítě v roce 2002 jsme si pronajali kancelář sami. V tu dobu jsme už měli dost klientů (hlavně na POV). Od té doby máme svojí kancelář (myslím já a moje manželka). Od roku 2002 do dneška jsme prošli AWD a Fincentrem a vždy se nám kancelář hodila. Pracoval jsem na manažerských postech.

      Je třeba si to spočítat, zda se to ekonomicky vyplatí. Navíc také záleží na tom, jaké služby chcete klientům poskytovat. Pokud budete jenom uzavírat smlouvy a občas nějaký ten servis, tak ji nepotřebujete.

      Já dnes využívám kancelář denně. Naučil jsem hodně svých klientů chodit za mnou (volají a domlouvají si termíny). Samozřejmě jezdím i za nimi. ale v menší míře.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Iva Bornová
      Účastník

      Kancelář jsem také provozovala,ale na maloměstě se tři až čtyři neuživí.Což byl můj případ.Kancelář jsem provozovala pouze dva roky,ale klienti nechodili jen na pozvání.Tak jsem znova začala pracovat z domova a s předem domluvenýma schůzkami.

      Myšlenka mít svojí kancelář mě neopustila tak jsem se domluvila s kolegyněmi a otevřely jsme kancelář v okresním městě provozujeme jí ve třech.Klienti se naučili do této kanceláře chodit a sami si domlouvají

      návštěvy.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    • Já mám svoji kancelář na vesnici, ve svém. Klienti jí znají, chodí kolem. Ale využívám jí spíše jako zázemí. Doufám, že se to časem převrátí do pozice pracovní. Myslím ,že to je lepší místo pro setkání s klentem než třeba podnik rychlého občerstvení.

      8

      0
       | Odpovědět privátně
    • Mám také kancelář, kterou jsem začala provozovat před pár lety jako jednatelství ČP a jelikož mám malý byt, tak z mého pohledu majitele prostor jsem se hlavně naučila, netahat si práci domů.

      Nyní používáme tyto prostory jak pro jednání s klienty pod hlavičkou jiné pojišťovny, tak jako zázemí pro celý můj obchodní tým. Veškeré materiály jsou zde k dispozici, můžeme spolu konzultovat konkrétní případy apod.

      Hlavní je, zda si vyděláme tolik, abychom si zaplatili náklady na provoz kanceláře a to se nám daří.

      Spokojeni jsou obchoďáci i klienti, kteří nechtějí řešit své záležitosti doma……

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Kancelář používám převážně jako technické zázemí pro sebe a ostatní spolupracovníky.

      Z praxe nedoporučuji mít kancelář na frekventovaném místě s vchodem z chodníku (např Praha vedle metra).

      To je potom člověk servisman.

      6

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 8 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account