Zobrazeno 7.112x
Označeno štítky: Royal Vision
Toto téma obsahuje 4 diskutující a má 7 odpovědí. This post has been viewed 7113 times
- Autor
Petra Richterová
ČlenDobrý den,
nově jsem se začlenila do skupiny finančních poradců firmy Royal Vision. avšak nevím co od firmy čekat.
Vše se zatím zdá být ok.
Máte někdo zkušenost?
Děkuji
00| Odpovědět privátně 11. 4. 2014 v 12:29Jiří Prášil
ÚčastníkJá jsem pro RV přímo dělal, byl to můj osobní posun dopředu. Dle informací byly určité změny v systému a ve vedení, takže nevím, jak to tam dnes vypadá. Mám na firmu hezké vzpomínky. Navíc Vás tam kluci dost naučí.
11| Odpovědět privátně 11. 4. 2014 v 13:29Irena Jurová
ÚčastníkVše je o lidech. Já osobně jsem se bohužel setkala se špatnou praktikou ze strany poradce RV. Pravděpodobně se jednalo buď o nováčka, nebo “bouchače” smluv, nicméně zmíněný poradce se dostal na doporučení k mému klientovi. Klient měl přes mě uzavřenou Dolce vitu (cca rok) včetně parametru R, slevy za pojistné (investiční varianta – klient si přál daňovou úlevu) a tato smlouva naprosto přesně odpovídala potřebám klienta. Poradce ze společnosti RV smlouvu klientovi zrušil a následně mu sjednal úplně tu stejnou, dražší, bez parametru R a v rizikové variantě :-( Holt ryze obchodník…
00| Odpovědět privátně 18. 4. 2014 v 6:16Jiří Wandas
Účastníkto máte podepsaný v záznamu informací spořit 30 let s počátečními náklady 180 procent první 2 roky, pak něco kolem 2 procent, rozdílná nákupní/výkupní cena podíl. jednotek, administrativní poplatek 30 Kč, poplatek za pozdrav – příchozí platbu někde mívaj ještě, poplatek za správu fondů, že s tím klient souhlasí ?
to bych vám zrušil taky i po 5 letech třeba, paní Nečasová, to vás v salve učej nepěkná věc. házení peněz do kanálu. a ještě byste zaplatila původní provizi a to je jedno že stornolhůta jsou jen 2 roky.
10| Odpovědět privátně 18. 4. 2014 v 6:54Irena Jurová
ÚčastníkPane Jiří,
jednalo se o smlouvu uzavřenou již před několika lety a Dolce vita tehdy uměla jednu věc (dnes už to nelze) – riziková a investiční varianta byla za úplně stejnou cenu. Salve s tím nemá nic společného a nejsem paní Nečasová. Jinak s Vámi naprosto souhlasím.
01| Odpovědět privátně 18. 4. 2014 v 7:03Jiří Prášil
ÚčastníkNechci se Vás dotknout, ale jak Vám mohl zprostředkovatel z konkurenční firmy zrušit u vašeho klienta vaši sjednanou smlouvu a nahradit ji stejnou smlouvou? To prostě nedokážu pochopit. Pořád se o tom mluví, ale měli bychom se ptát, proč se to děje. Když chce mé klienty někdo navštívit od konkurence, okamžitě mi klienti volají. Za poslední rok to bylo 6 případů, kdy jsem byl na společné schůzce s konkurencí. Dopadlo to vždy stejně, nikdy nic klientovi nezrušili a vždy jsem si obhájil mé doporučení a nepomohli jim ani drahé auta, ani speciální produkty. Jestli se to někomu děje, tak to znamená jediné, nemají pevný a loajální vztah s klienty. Určitě doporučuji zahrnout do činnosti dostatečnou péči o pojistný kmen. Mimochodem, vaši kolegové z vaší firmy mi už taky lezli několikrát do zelí a chtěli zrušit smlouvy a nahradit je jinými bez menšího vysvětlování. Říká se tomu konkurenční boj. Všude slyším jenom stížnosti na to, jak je konkurence nemilosrdná, kus viny ale nese každý a je důležité si tenhle fakt připustit.
01| Odpovědět privátně 18. 4. 2014 v 7:11Irena Jurová
ÚčastníkSouhlasím i s Vámi, pane Jiří P., nicméně můj příspěvek nebyl o tom, že bych měla nestabilní kmen klientů, či se o ně nestarala. Servis bych nerozebírala, to není předmětem. Byl to jen příklad z mé strany uvedený tady v diskuzi na téma Royal vision. Pravdou je, že se mi toto stalo jen u jednoho, jediného klienta a do této “akce” byly pravděpodobně zapojeny osobní vazby klient-poradce RV. Ale jak píšete – konkurenční boj je a bude, to je přirozené.
00| Odpovědět privátně 18. 4. 2014 v 7:24- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.