Zobrazeno 6.393x

Označeno štítky: ,

Toto téma obsahuje 8 diskutujících a má 18 odpovědí. This post has been viewed 6394 times

  • Autor
    •  Jaroslav Pohl
      Účastník

      Dobrý den, kolegové,

      rád bych se zeptal těch z Vás, kteří častěji využíváte možnosti mBanky, jaké máte zkušenosti s obchodními slevami oproti standardu.

      Je možnost vyjednat např. slevu -0,2 a spíš vyšší na sazbě oproti standardu?

      Děkuji za zkušenosti.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Jednáte s panem Jančarem nebo s paní Benedovou? :)

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Dobrý den, a jaké máte zkušenosti s mBank a vyřizování hypoték obecně? V mém okolí byly zatím jen problémy a zdlouhavé vyřizování a někdy to ani nedopadlo (a klient uspěl v jiné bance). Děkuji

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Z mého okolí toto mohu jen potvrdit.

        Je to ale info více jak cca půl roku staré, protože se tam prostě přestalo dodávat.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
      • Dobrý podvečer,

        dělala jsem za poslední 4 měsíce 2 úvěry u mBank. Přestože jsem už předtím slyšela od kolegů: “mBanku neděláme, protože je to u nich zdlouhavé a kolikrát problematické”, tak jsem se chtěla přesvědčit sama, jak to opravdu u nich funguje nyní, když ještě od léta 2015 začali fungovat jejich hypoteční specialisté pro externí sítě u nás v Brně.

        Případ č.1: úvěr 2v1 (400tis. na rekonstrukci + 200tis. neúčelově) = naštěstí klient si dával ze své strany dost načas s dodáváním všech podkladů, takže již po 3 měsících ani sám nepostřehl, že v bance nám schvalovatel pracoval na schválení a vytvoření úvěrové smlouvy přes 14 dnů

        Případ č.2: koupě RD s kupní cenou 1,8mil a se zástavou ještě druhou nemovitostí………… tak to je opravdu dlooooooooooooooooouhý příběh plný nepochopitelných rozhodnutí ze strany banky, které jsme hlavně z titulu uspíšení schválení celého úvěru, všechny akceptovaly. Bláhově jsme si mysleli, že podpisem úvěrové smlouvy a splněním podmínek k čerpání, máme vše špatné již za sebou. Ale OUHA! Katastrální úřad našel nepřesnosti v návrzích na vklady zástavních smlouv, takže ještě řešíme další papírovou válku mBank versus KN.

        Překvapilo mě pár situací:

        – externí odhadce mBank zaslal odhad elektronickou formou bance a ta požadovala po klientce dodání odhadu v papírové formě, že elektronicky není pro ně relevantní

        – fotodokumentace z inspekce nemovitosti byla dodána bance na CD s potřebnými identifikačními údaji vzniku fotografií, což banku překvapilo, že to není papírová fotka nebo pouze pár souborů v emailu

        – některé skutečnosti uvedené ve formuláři o rozpočtu rekonstrukce může banka opravit na základě telefonického hovoru, ale opravit součet částek ze 404tis. na 400tis. nelze a klient musí jet 70km na pobočku nejbližší mBanky, aby podepsal, že byla tato částka upravena. (Vlastně klient nemusel dojet, ale představa, že by to posílal poštou a tím pádem by se dostal tento formulář až za 4 dny na centrálu schvalovateli a vše by se zase oddálilo, ho přesvědčilo, že to raději ihned udělá.)

        0

        0
         | Odpovědět privátně
        • mBank mě kdovíproč přišla sympatická, bohužel co úvěr to problém. Buh ví pokolikáté jsem se zařekl, že mbank už nikdy (a většina mého okolí taky), přesto to sem tam zkouším znovu a znovu.

          Naposledy jsem řešil případ velmi bonitního klienta, který chtěl konsolidovat úvěry kolem milionu s tím že zastaví nemovitost. Registry bez poskvrnky, klient napůjčováno pár milionů. Peníze v investicích několikanásobně převyšující velikost půjček. Jelikož příjmy ze zaměstnání měli stačit tak jsme udělali potvrzení o příjmu. Příjem uznali poloviční a tedy nedostatečný. Klient se tedy rozhodl, místo konsolidace 75%LTV zvolit 50% a doloží příjem čestným prohlášením (podnikání zaměstnání dohoda, cenné papíry, nemovitosti dohromady +-200 tisíc měsíčně. Toto mu odmítli, jelikož už přece doložil příjem jako zaměstnanec.

          Klient nemá problém splácet dlouhodobě spotřebák se 7%, ale banka mu má problém refinancovat to samé 4%. Holt nevejde se do tabulek.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
      •  Artur Petržilka
        Účastník

        Je to s nima na dlouho … :(

        1

        0
         | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account