Zobrazeno 7.254x

Toto téma obsahuje 8 diskutujících a má 11 odpovědí. This post has been viewed 7255 times

  • Autor
    • Kolegové, prosím o spolupráci – které pojišťovny vystavují potvrzení o zaplaceném mimořádném pojistném pro účely daňových odpočtů? Moje zkušenosti:

      Allianz – ano

      ČP – ano, za 2011 prý poprvé, ale měli chybu v systému

      Generali – ne a nechce

      ING – ano

      PČS – ano

      Nechápu tedy Generali, proč klientovi potvrzení neposlali – lze se s touto pojišťovnou nějak domluvit, aby udělala to, s čím nemají ostatní problém?

      Díky moc.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • v poště mi přistálo doplnění od kolegy:

      Koop – ano

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  TP
      Účastník

      Štěpáne, k čemu Vám tento přehled bude?

      Ryze pro přehled nebo do nějaké analýzy?

      Ono většinou mimořády řeší firmy kvůli odpočtům. Téměř nulově jsem se s tím setkal u klientů.

      1

      1
       | Odpovědět privátně
      • mimořádné pojistné je zatíženo minimálními poplatky. Když už tedy některý klient ŽP má a na tomto ŽP nevyužívá plný odpočet, tak mu doporučuji zasílat na smlouvu mimořádné pojistné, aby ušetřil na daních, ale neplatil nesmyslné poplatky.

        Narazil jsem teď ale na problém u Generali, která na mimořádné pojistné nezasílá potvrzení pro odpočty s odůvodněním, že si to může klient kdykoliv vybrat. Zdá se, že je jedinou či jednou z mála pojišťoven, podle mě si vykládá zákon v neprospěch klienta.

        Touto diskuzí chci zjistit, u kterých pojišťoven nemám klientovi MP doporučovat a hlavně – co dělat teď s Generali, zda je nějaká možnost z ní potvrzení do 15. února dostat.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
    • Tak opravuji, i Generali, jen jsem měl smůlu na nekompetentního pracovníka a chybu v systému :-)

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Lukáš Vaněk
      Účastník

      Máte tady někdo zkušenost s mimořádnými vklady u produktu Diamant?

      Klient má 1,5 roku smlouvu od ČP Diamant,při založení bylo doporučeno poradkyní ČP vložit mimořádný vklad 8tis.

      Klient tuto smlouvu nyní ruší a zajímalo by nás, kolik dostane? Z běžného pojistného nulu, to je bez debat. Poradkyně z ČP volala, že pokud tu smlouvu zruší a nebude fungovat minimálně dva roky, klient nedostane nic. Z mého pohledu je to blbost, myslím si jen, že jí jde o to, aby smlouvu nevystavila během dvou let stornu. Z mimořádného pojistného přece musí +-dostat to, co vložila, pokud se nepletu. Poj. podmínky jsem nečetl.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Wandas
      Účastník

      Přidám Uniqa ne.

      navíc Uniqa je unikátní, mimořádný se dá vkládat jen jednou za tři měsíce a minimálně 3000 Kč.

      potvrzeno ze servisní linky a pak od kontaktní osoby na vzdělávání

      ale u starší smlouvy co má jeden klient- tak mi tvrdí že zaměstnavatel mu tam může posílat každej měsíc.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Štěpáne, mám dotaz: na co se vlastně ptáte?

      1. Já jsem z prvu pochopil, že píšete o daňových odpočtech z pohledu klienta, kdy r.č. si posílá částku, na svoji smlouvu ŽP a toto použije na snížení daňového základu, nyní 15% max 12.000,-Kč.

      2. Niže ale plynule odpovídáte na dotaz Tomáše, který píše o příspěvcích zaměstnavatele, tedy nějakého IČ, které posílá peníze, na soukromou PS svého zaměstnance, tedy PS vedená na r.č. IČ může na tuto smlouvu (smlouvy), v ŽP + penzijním dohromady, uplatnit letos daňový náklad max. 30.000,-Kč.

      Myslím si, že není dobré zde míchat obě možnosti v jednoum dotazu.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account