Zobrazeno 2.981x

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. This post has been viewed 2982 times Do diskuze (5 hlasů) se naposledy zapojil uživatel  Anonym a poslední změna proběhla 7 roky, 6 měsíců. This post has been viewed 2982 times

  • Autor
  •  Anonym

    Nemáte kolegové pocit, že ten trh roste pouze extenzivně? Všechen růst je pouze růstem do šířky. Když tu čtu, kolik lidí pracuje pro jednotlivé společnosti, tak jen kroutím hlavou.

    Tenhle obor má ohromné rezervy v efektivitě práce jedince, protože existuje velmi málo lidí, kteří tu práci opravdu umí. Většina úspěšných lidí řídí velké množství špatných. A tento problém je zřejmě v drtivé většině poradenských/zprostředkovatelských firem.

    Jsem toho názoru, že nábor by měl dělat pouze ten, kdo umí ten byznys dělat.

    Když se člověk podívá na to, jaké průměrné obraty nebo objemy obchodů, počet klientů… vykazují ty firmy, tak to je těžká tragédie.

    Jakou budoucnost mají společnosti, které díky neefektivně svých lidí musejí pořád náborovat po tisících , aby dosáhly aspoň udržení stávajících výsledků? A je jedno, jestli je to velká firma nebo nějaký brokerpool. To je jako stavět dům blátě. Ironické, když si člověk přečte slogany “celoživotní servis” nebo “dlouhodobá péče” .

    Je to strašné plýtvání lidskými zdroji.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Michael Peter 
    Uživatel

    Proč se trápit s kvalitou, když jednorázový prodej momentálně vydělává maximum. Jo trh je trh, až na to že by měl být nějaký legislativní rámec. To už bylo ve středověku, kradeš, tak ti usekneme ruku. :-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Jan Rettich 
    Účastník

    To jsi Ondro uhodil hrebicek na hlavicku. Staci mi si jen vzpomenout, jak jsem zacinal svoji karieru v OVB, kde jsem jeste chodil na tzv. “infa” (uvodni seminare) a uz se resilo koho do firmy privedu a komu budu delat “manazera”. S odstupem casu mi to prijde usmevne, obzvlast kdyz mam stale pocit, ze i po 8mi letech praxe jsem vlastne jen mirne pokrocily zacatecnik. :-)

    Jak jsem tady uz v jine diskuzi psal, povazuji system MLM molochu za tzv. prutokovy ohrivac. Z jedne strany proudi uchazeci o praci, ty (a jejich pribuzne a zname) MLM vytezi a pak to po relativne kratke dobe vyteka na druhe strane. Takhle to funguje tak pro minimalne 90% uchazecu.

    8

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Pavel Mareš 
    Uživatel

    Ale stejně tak to funguje i u pojišťoven, neustálý nábor nových agentů, ale prakticky nikdo z nich se neudrží více jak rok. Za ta léta co to dělám se na poradách setkávám stále se stejnými lidmi, kteří to dělají už víc jak 5 let, vždycky jsou tam i nováčkové, ale ty kolikrát vidím jen jednou a pak už ne. Kroky kariéry a udržovací stupně jsou drsné a k uživení to pro nováčky není. Také neustálý tlak na prodej ŽP většinu odradí. Ano rosteme do šířky, přibíráme manažery, personální manažery, školitele …. ale smluv zůstává stejně.

    1

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Zdeněk Magnusek 
      Uživatel

      Konečně někdo napsal,o čem tenhle celý humbuk je. Zpočátku usměvaví manažeři,jezdící v pěkných autech,mluvící v sumách pro normálního človíčka z říše snů…ale pak přijde okamžik,kdy padne otázka-kdy začneš budovat svůj tým? I napadla mne otázka.proč budovat nějaký tým,když vlastně ještě nic neumím,nic neznám…ejhle manažeři přicházejí s pomocnou rukou..neboj,my ti s týmem pomůžeme,budeme s nima chodit,učit je…znovu si pokládám otázku-a proč nechcete učit mne? Vždyť neznám vlastně nic,jen nějaké ŽP,Flexi,ostatní je pro mne velkým tajemstvím. Myslel jsem,že se zařadím do týmu profíků,že ve firmě bude cca 15-20 lidí,zkušených,obeznámených s problémem,a ne tlupa stále přicházejících a odcházejících nováčků,kteří vydělají sobě pár tisíc,šéfům pár desítek tisíc a posléze se stávají nechtěnými,protože seznam rodiny a známých není nekonečný a s cizíma to prostě už tak nejde.Ona je totiž doba taková,že lidi těch peněz opravdu nemají na vyhazování a první,co se odbourává,je bohužel pojištění. Ono taky proč myslet na budoucno,když nemám na současno???

      6

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account