Zobrazeno 13.676x

Označeno štítky: ,

This topic has 19 diskutujících and 46 odpovědí. This post has been viewed 13677 times

  • Autor
    • Zdravím Vás,

      mám dotaz, co by jste použily jako náhradu za FLEXInu ?

      Setkal jsem se s makléřskou společností, která FLEXI nenabízí a proto bych rád věděl alternativu ?

      Všem za odpověď děkuji

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    •  TP
      Účastník

      Záleží pro koho a na co má být nastavena. Těch variant je dost. Já hodně často využívám od Kooperativy Perspektivu 7BN, pro majetnější potom Allianz PRO Život. Nicméně zde je velmi oblíbené RŽPD od Uniqua pojišťovny a rovněž dobře dopadlo ve Zlaté koruně.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
    • Souhlasím s odpovědí pana Tomáše.

      Ještě by šlo za určitých podmínek použít FORTE od ČSOB (ještě před rokem bylo velmi vážným konkurentem Flexi) nebo SMART od ING. Je dobré, že se ostatní pojišťovny snaží přiblížit Flexi. Snad budeme mít v budoucnu víc takových produktů pro klienty.

      Miroslav kuba

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    • Flexi mi v produktové nabídce OVB hodně chybí, snad se dočkáme. :)

      0

      1
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        A znáte důvod, proč v produktové nabídce chybí?

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        • Po tom jsem tedy nepátral.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Já se neptám jízlivě nebo nějak záměrně, jen jsem nad tím přemýšlel, jaký může být důvod, že na tabuli vedle x pojišťoven a dalších fin. institucí nevisí i PČS, kterou tam mají skoro všichni… Pokud ji tam někdo nemá, pak musí mít jiný specielní produkt přímo pro makléřskou společnost (Partners?) nebo se mu to nevyplatí z důvodu vnitřního nastavení (ZFP). Tam je to dle mého soudu zcela evidentně proto, že ZFP potřebuje hrabat a PČS jim na to nedává požadovaná procenta. Ono chtít za sjednávání Flexi 220% by už opravdu byla naprostá sebevražda pojišťovny. Právě proto mě napadá, jestli podobný důvod nepanuje i u OVB, to jest nedostatečný objem provizí a naopak sjednávání produktů ČP u z hlediska makléřských společností v nebývalé míře. (vždyť ani není u některých rizik patrno, kolik za ně vlastně klient platí??? To mě vede k doměnce, že by musely být tyto víceprovizní produkty IŽP ČP vyměněny za nižší provizi PČS, což není z hlediska provizí žádoucí. Promiňte, ale nic jiného mě fakt v tuto chvíli nenapadá. Pokud Vás nebo někoho jiného ano, rád si to nechám vysvětlit a nechám se přesvědčit, že jsem úplně vedle…

            11

            1
             | Odpovědět privátně
            • Souhlasím s panem Kolářem. Může to být otázka provizí. Napadá mě i další možnost. Dnes i pojišťovny si vybírají s kým budou spolupracovat. Na školení produktu Flexi, nám lektor vyprávěl, že má pojišťovna černou listinu poradců (kteří jsou problémový) a sledují i ve které společnosti pracují. Je možné, že PČS sama nechce spolupracovat s OVB. Je to pouze jedna z dalších možností.

              5

              1
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Znám ještě i další důvod, ten ale zde nepřichází v úvahu. Pokud se část větve velké makléřské společnosti odtrhne a založí samostatnou společnost. Původní makléřská společnost, která dává dotyčné pojišťovně velkou produkci, pak pohrozí pojišťovně, že pokud s nimi uzavřou smlouvu, tak oni ji rozváží a vstoupí do jednání s jinou pojišťovnou. Nově vzniklý makléř to pak ale řeší sjednáváním před Broker Trust, takže vlk se nažere a koza zůstane celá :-)

              Zatím nás ale napadají samé situace, které jsou důvodově špatně. Pokud tu někdo nepřijde s nějakým lepším vysvětlením, tak budu muset konstatovat, že je v tom cosi shnilého… ;-)

              2

              1
               | Odpovědět privátně
            • Mě by opravdu zajímalo, jaká je pravda. Protože, jestli je to otázka provizí, tak je to docela smutné. Nedávno jsem měl jednání s poradcem OVB a ten byl až neskutečně přesvědčený o skvělém zázemí, které mu poskytuje OVB. Potom nechápu, proč nemají v nabídce jeden z nejlepších produktů na trhu.

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            • Jenom v provizích to asi nebude. Vím například, že UNIQA pojišťovna vyplácí za RŽP-D znatelně menší provizi než např PČS za Flexi nebo ČSOB za Forte. Rozdíl je dán tím, že rozděluje životní a neživotí (úrazové) složky ve smlouvě, které ohodnocuje jiným procentem.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Ok, zkusme si představit, zda se v takovém případě dělá Uniqa ve větším množství… Já myslím, že ne. U PČS by se to ale možná mohlo stát a byl by vytlačen vysokoprovizní produkt nížeprovizním produktem. Možná se v tom objemu, ve kterém by to OVB dávalo, OVB provize nepozdává a radši setrvává jinde. Ale třeba se opravdu pletu…

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            • Přece Partners a OVB nemůžou nabízet stejný partnery a produkty :D vždyt by pak nemohli krást klienty :D

              2

              3
               | Odpovědět privátně
            • Zajímavý názor Michale. Nicméně, OVB je na trhu daleko déle. Toto asi nebude ten správný důvod.

              1

              1
               | Odpovědět privátně
      •  Artur Petržilka
        Účastník

        Ahoj Lukáši, rozhodně Tě to trápit nemusí, pokud máš k dispozici RŽP-D 2011 v OVB RŽP-D II.

        1

        2
         | Odpovědět privátně
      • Jak může v takové “Největší a nejlepší” společnosti něco chybět v nabídce. Vždy se chlubí tím, co umí a ostatní NE!

        Vlastně jim něco opravdu chybí – Helvag. Vytunelovaný investiční fond do švýcarských nemovitostí, garantovaný švýcarskou vládou a OVB. A po vytunelování výslechy poradců na policii. To je SPOLEK!

        Asi se vlajková loď finančního poradenství potápí, když ji opouští celá zemská ředitelství. Chudáci klienti.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
    •  Petr Sas
      Účastník

      Pokud bych nemohl uzavírat Flexi,rozhodně bych jako po první volbě sáhl po 7BN. Mají velmi podobné oceňovací tabulky a rychlou likviditu pojistných událostí.

      4

      1
       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Dobrý den,

      zdejší diskuze staví Flexi jako nejlepší životní pojištění. Zkoušel jsem si pár modelací, ale pokaždé mně vyšlo RŽPD (2011 ale i 2010) líp než Flexi.

      Mohl by tu někdo uvést pár příkladů, kdy je Flexi výhodnější než RŽPD?

      Díky

      Petr

      4

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        No, spíš by to chtělo uvést nějaké konkrétní případy, abychom mohli porovnat cenovou hladinu. Nicméně cena pojistného není jediným parametrem, podle kterého se řídí. Stačí mi např. už takový problém, že budu muset pojistnou událost hlásit do 7 dnů a už má u mě takové pojištění dost podstatné mínus. Také nemám rád nějaké povinné částky a rovněž v tom může hrát roli absence nějakého rizika… U flexi např klesající poj částka na smrt, u RŽPD třeba invalidita nižších stupňů…

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Petr.Kačenka .
          Účastník

          Romane, nevím jestli cenové hladiny pomohou … např. …

          smrt 1 000 000Kč

          smrt úrazem 1 000 000Kč

          TN úrazem s progresí od 0,5% 1 000 000Kč

          zproštění od placení při III. stupni invalidity

          Rok narození 1979 do 60 let

          Flexi 948Kč měsíčně // upravuji 785Kč měsíčně

          RŽPD 682Kč měsíčně

          Pro Život 950Kč měsíčně (jsou tam nějaká připojištění v ceně …)

          Mně šlo spíše o to, kdy (případně proč) je vlastně Flexi lepší …

          Petr

          3

          0
           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            RŽPD má cenu za riziko smrti rovnoměrně rozpočítanou na dobu pojištění, nebo za každý rok zvlášť a zvyšuje se s věkem? Protože to je třeba další věc, která ovlivňuje kalkulaci… Asi před rokem a půl jsem si udělal excelovskou tabulku rizik. problém byl v tom, že některá rizika jsou prakticky neporovnatelná, protože mají jinak nastavené parametry plnění. Jednou je to od osmého, jednou od patnáctého, jednou to jde samostatně, jednou jen se sjednáním dalšího rizika k tomu, někde to jde se slevou, někde není sleva žádná… a tak bych mohl pokračovat. Proti RŽPD nic nemám, sám jsem také v některých případech RŽPD udělal, ale v rizicích a počtech osob, která klientovi dělám, se mi jeví Flexi jako stabilnější a bezpečnější varianta. Jak znám klienty, vysvětlit jim, že musí do 7 dnů něco někam hlásit nebo poslat, je prakticky nemožné, zvláště pokud se tak stane třeba za dva roky poté, co jsem mu tuto informaci dal. Kolikrát já už to viděl, když jsem kdysi sjednával ČP Zdraví, kde se musela včas posílat kopie neschopenky… kolik klientů to neodeslalo a jak pak byli nas…. pokud to jde, tak se tomu raději vyhýbám…

            3

            0
             | Odpovědět privátně
            • Dobrý den Romane,

              RŽP-D má cenu za smrt rozpočítanou a zprůměrovanou, zůstává po celou dobu pojištění stejná.

              Nad problémem hlásit škody do 7, resp 8 dnů jsem nikdy moc nepřemýšlel, i když klientům tuto informaci podávám. Za několik let práce pro UNIQA pojišťovnu se mi stalo jednou, že by byl klient krácen za pozdní nahlášení úrazu – bylo to v případě, kdy klient nahlásil úraz téměř rok po události a měly se plnit trvalé následky tuším kolem 15%.

              Pro kolegu Kačenku informace, opravdu nejsme ve všech případech levnější. Některá připojištění vycházejí klientům cenově výhodněji u konkurence. Z hlavy si teď na konkrétní případy nevzpomenu, ale už jsem u pár klientů narazil na desetikorunové rozdíly.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Václave, díky za informaci.

              Spíš jsem měl na mysli pracovní nechopnost. U úrazu beru jako samozřejmé, že klient hlásí úraz až poté, co ukončí léčbu.

              U PN mám ale problém s textem, že pojištěný je povinen předložit neschopenku do poloviny karenční doby, jinak se za první den pr. neschopnosti považuje den, kdy bylo ohlášení pojistiteli doručeno. V praxi si to vysvětluji tak, že pokud by měl klient PN od 29. dne a na toto ustanovení zapomene a pošle až na konci této doby, tedy např. že to ten 29. den obdrží pojišťovna, pak pro pojišťovnu začne běžet pracovní neschopnost až od 30. dne. Pokud pak celá doba PN bude trvat 2 měsíce, nedostane prakticky nic. Alespoň takto si to vysvětluji dle té formulace. Toto jsou podmínky ještě tvrdší, než u ČP, kde by v takovém případě dostal zaplaceno všechno. A kdybyste viděl ty problémy a kolik jich tam bylo i při tom mírnějším nastavení, nemůžete se divit, že je-li ta možnost se tomu vyhnout, tak ji využiji. Podobně u dokládání příjmu, které bude Uniqa zkoumat v době poj. události a PČS nikoli.

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            • Tyto výhrady chápu. Nikdy není nic dokonalé. K tomu zkoumání přijmu, toto se provádí až při překročení 1.000,- Kč v součtu za DDPN a úrazu za den, což je u “průměrného” člověka řekl bych dostatečný limit.

              0

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Ok, díky za doplnění informací…

              0

              0
               | Odpovědět privátně
          • Mě tato kalkulace vychází na Flexi na 548 Kč měsíčně. Počítal jsem úraz v 1 rs. RŽPD na 686 Kč.

            0

            0
             | Odpovědět privátně
      •  Jan Rettich
        Účastník

        Petre, zde davam k dispozici dva priklady, kde RZPD vychazi podstatne draz nebo jen draz nez Flexi.

        Zena, 1980, 1RS, do 60ti let, smrt zakladni pojistna castka (10.000) plna invalidita 3.000.000,-

        Flexi: 658Kc

        RZP-D 2011: 1789Kc

        Muz: 1979, 1RS, do 60ti let, stejne pojistne castky.

        Flexi: 1369Kc

        RZP-D 2011: 1544Kc

        1

        0
         | Odpovědět privátně
      • Flexi je nejlepší pro invaliditu I.II.a III.stupně.

        0

        3
         | Odpovědět privátně
    •  Petr Sas
      Účastník

      Nejsem přesvědčen, že cena by měla být jediným hodnotícím kritériem, a tak k tomu i přistupuji. U rizikových je třeba brát na zřetel i jiná hodnotící kritéria, která jsou ve vztahu pojišťovny ke klientovi neméně důležitá. Jedním z nich zcela jistě bude rozsah krytí, výluk a likvidace pojistných událostí. V tom je Flexi prozatim na 1. Je sice hezké, že klient dostane cenu lepší, ale pokud mu pojišťovna po 1-2 menších škodních událostech smlouvu vypoví, je na pováženou zda takové pojištění v budoucnu sjednávat. Osobně jsem poslední dobou mile potěšen dost rychlou likvidací u 7BN, i když jejich oceňovací tabulky jsou o něco horší než má Flexina.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • A koukal jste už někdo na nové životní pojištění Dolce Vita od Generali? Teď jsem si to kalkuloval pro sebe a vychází to pěkně (oproti starším produktům), je možno zvolit jen rizikovou variantu, zahrnout do pojištění až 8 osob a navolit všechna možná připojištění včetně invalidity i jen II. stupně, což dříve u Generali možné nebylo.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Lukáš Vaněk
      Účastník

      S flexinou nemám moc zkušenosti, zatím se začínám učit. Zajímalo by mě, kde najdu ročlenění všch povolání a k tomu přiřazení jejich rizikových skupin?

      V sazebníku nic moc nebylo a v kalkulátoru je taková ikonka info, ale hodně všeobecně pojaté a bojím se, aby nedocházelo k případušpatně nastavených riz.skupin

      0

      0
       | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        V Simulaci FLEXI získáte kliknutím přehled rizikových skupin. Je tam vše vysvětleno. Obecně platí:

        Pokud není zcela jasné do jaké rizikové skupiny klienta zařadit – voláte na makléřskou linku PČS a vždy Vám odpoví. Pokud je náplň práce spekulativní, volte vyšší RS.

        2

        1
         | Odpovědět privátně
      • Dobrý den, Lukáši. Na straně 45 a 46 příručky pro prodejce jsou popsány rizikové skupiny povolání a sportů. Pokud to tam není, volám na info linku PČS 844 164 164, kde mi pomůžou (lze i e-mailem: pojistovnacs@pojistovnacs.cz). Příručku pro prodejce najdete v kalkulátoru vpravo nahoře.

        Doporučuji, zúčastnit se i školení pořádané buď společností s níž spolupracujete nebo přímo pořádané PČS.

        Miroslav Kuba

        0

        1
         | Odpovědět privátně
    • Dobrý večer,

      možná Vám řeknu další možný důvod, pro který se třeba

      k našim produktům nedostanou jiní zprostředkovatelé ani finanční poradci. Naše pojišťovna si produkty nechává pro své zprostředkovatele, protože si zakládá na osobním přístupu ke klientovi a asi je to takto lépe kontrolovatelné /takto mi to bylo vysvětleno a myslím, že logiku to má/. Pouze 1 produkt / Vision/ byl vypracován přímo pro Partners. Jinak produkty jsou k dispozici na webu vč. poj. podmínek a poplatků.

      0

      3
       | Odpovědět privátně
    • Možná by nebylo od věci doplnit, která je to vlastně ta “naše pojišťovna”…

      0

      2
       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Jenomže to je případ MetLife, tedy vnitřního produktu, který si tak pojišťovna hájí sama pro sebe, nikoli tedy distribuce stejného produktu přes makléřskou síť, která zprostředkovává. Problém bude v tom, že se do krámu víc hodí pojišťovna, která dokáže pro danou společnost upravit rizika jinak, než má pro ostatní, přičemž dokáže dobře zaplatit firmě a to vše výměnou za objem sjednaných pojištění.

      Když se podíváte na provizní strukturu OVB, vypadne Vám z toho, že nízkoprovizní produkty se do ní nehodí, protože “dolní” obchodník by se neuživil.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
    • Pane Polický,

      mám ji v profilu. Tímto příspěvkem jsem pouze reagovala na příspěvky o možném důvodu, proč nějaký produkt není……

      nic víc.

      0

      1
       | Odpovědět privátně
    • Dobrý večer, pane Koláři.

      Souhlasím s Vámi,rozhodně máte větší zkušenosti, ráda čtu Vaše příspěvky i několika dalších. Chodím sem často, pročítám diskuze, zajímá mě i vše ostatní, nejen moje pojišťovna. Zkušenosti, možnosti,jiné oblasti.

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • Pane Polický,

      možná by nebylo od věci, vyplnit si svůj profil.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Ano, černá listina existuje, nemají ji jen pojišťovny, ale také makléři.

      Viz projekt Elixír.

      2

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account