Zobrazeno 23.792x
Označeno štítky: Broker Trust, Chotovinský, Fincentrum, OVB, vlastní firma
Toto téma obsahuje 15 diskutujících a má 27 odpovědí. This post has been viewed 23793 times
- Autor
Ondřej Malínský
ČlenDobrý večer kolegové,
Úvodem bych se chtěl omluvit, že svůj dotaz vznáším anonymně ale mám jisté obavy z postihů a ohrožení plánů (mám negativní zkušenosti s působením ve struktuře OVB pod Františkem Chotovinským, kde spousta jeho podřízených nejedná čestně).
Chtěl jsem se Vás zeptat na Váš názor ohledně spolupráce se společností Broker Trust (http://www.brokertrust.cz/).
Ani ne před měsícem jsme se s pár kolegy rozhodli opustit výše zmíněnou strukturu (poté co jsme konečně prohlédli praktiky ohledně „točení peněz ze SS“ v IŽP) a utéct z dosahu těchto lidí do Fincentra. Pár dnů po podpisu výpovědi u OVB a podpisu registrace u Fincentra jsme však zjistili že výše zmiňovaný oblastní ředitel (dnes již zemský ředitel ve Fincentru) s téměř celou svou strukturou přechází do Fincentra také.
Stejně jako mnozí z Vás zastáváme názor že problém bude pokračovat, akorát pod jinou firemní značkou. Opravdu toužíme tuto práci, která nás baví, dělat kvalitně a zodpovědně vůči klientům. U Broker Trust vidíme perspektivu do budoucna.
Děkuji za Vaše názory.
P.S.
Co si myslíte o způsobu řešení návratu ztracených peněz klientům formou zrušení smluv od počátku? Vrácení provizí jsme si vědomi.
00| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 19:14Jan Srp
ČlenDobrý večer kolego,
já s BrokerTrustem zkušenost nemám, ale znám jednoho kolegu, který tam nějakou dobu působil. Máte-li zájem napište mi do zpráv, pošlu vám na něj kontakt.
11| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 19:29Jiří Pácha
ÚčastníkDobrý den
Spolupracuji přes naši poradenskou společnost se spol. Broker Trust od ledna 2012. Zatím vše klape dle mého názoru super. Provize vyšší než dříve,ale hlavně výborný servis. Odpovědi na obecné otázky pracovníků do 24 hodin ( i dotaz o víkendu a zavolá mě v neděli s odpovědí).Kontakty na speciální pracovníky finančních institucí – odpovědi do cca 1-2 dnů-vše konkrétní, přesné.
Jediný mínus – po objednání podkladů dodání za cca 2 týdny. Jelikož plánují schůzky a smlouvy dopředu, již jsem si zvykl a počítám s tím.
Jiří Pácha
31| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 19:48Richard Coufal
ÚčastníkVzhledem k tomu, že OVB či Fincentrum jsou MLM a Broker Trust je Brokerpool, tak jaksi není co srovnávat.
Storno smluv od počátku je otázka Vašeho svědomí, ale podle mně by to mělo být spíš na kriminál
01| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 19:55Roman Kolář
ÚčastníkPokud ty smlouvy budou stornovány od počátku, tak je to snad dobře pro klienta i obchodníka, který to z neznalosti vyrobil, ne? Pokud nastane stav, že pojišťovna klientovi peníze vrátí, tak lze prakticky bez ztráty realizovat nové pojištění, podle jiných parametrů a se zajištěním rizik, místo spořící složky. Storno budou mít nejen obchodníci, o kterých je výše zmíněný příspěvek, ale i celá organizace nad nimi. Pokud obchodník ten dříve způsobený stav napraví tím, že sjedná produkty, kde se nebude spořit v IŽP, ale zajistí jen rizika, tak i když bude platba třeba o dvě třetiny menší, vydělá si stejně. Otázkou je, jak velké byly případné předchozí předplátky.
30| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 20:09Petr.Kačenka .
ÚčastníkDobrý den,
spolupracuji s Broker Trustem. Přešel jsem tam z OVB před necelými dvěmi lety.
Pokud jste nováček, tak budete mít problém s tím, že na vše budete sám – nebudete mít nikoho, kdo by vás naučil prodávat.
Produktová školení jsou u BT na rozumné úrovni. K dispozici máte řekněme 30 školení měsíčně. Školí lidé z finančních ústavů. V poslední době probíhají školení i na centrále, což považuji za zajímavé. Školení jsou bezplatná.
BT je poměrně dost byrokratický. S pojištěními musíte dávat záznam o požadavcích a potřebách klienta. Než začnete prodávat produkt musíte dát čestné prohlášení o proškolení.
BT má zázemí, kde Vám poradí s odbornými věcmi. Často ale stejně skončím na kontaktu z pojišťovny s kterým problém řeším napřímo.
Provize jsou lepší než v OVB. Provize jsou horší než v Insii.
V poslední době mám pocit, že lidi v BT nestíhají. Produkty zadávají s několikadenním spožděním. Možná to jen souvisí s kongresem.
BT neumí převádět živé pojistky do svého kmene. Furt mají nějaké důvody proč to nejde. ;-) Papírově samozřejmě ano, ale je to hoooooodně náročné.
Provize vyplácí měsíčně, snad umí i týdně, ale nebylo mně nabídnuto. Trochu mně vadí, že např. provize za hypotéku přijde 4. týden v měsíci, ale odejde až další měsíc ve 3. týdnu.
BT si nechává stornorezervu. Dokonce ji úročí snad 2%pa. Pokud ale dojde ke stornu, tak storno primárně bere z produkce.
Taky mně vadí špatná komunikace – řeším navýšení provizí a za dva měsíce jsme si vyměnili dva maily – a nevnímám to úplně jako svoji chybu.
Tím, že jen neprodávám, ale snažím se i dělat servis, tak mně vadí neaktuálnost některých dokumentů na portále.
Jestli Vás zajímá něco konkrétního, tak se klidně ptejte.
Petr
PS: Osobně zvažuji odchod k Insii, jen mně tam nechtějí napřímo bo nejsem poradce na fulltime a nemám kancelář ;-)
71| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 20:10Richard Coufal
ÚčastníkMyslel jsem to tak, že slušný člověk by ty smlouvy od počátku vystornoval bez ptaní. Otázkou ovšem bude, jestli to projde přes vedení OVB a také s tím musí souhlasit příslušná pojišťovna. A realizovat nové pojištění je pak amatérismus na kvadrát, klienti si sjednávali IŽP v domnění, že se jedná o výhodnou jednorázovou investici, takže by měli vrácené peníze investovat tak, aby alespoň dohnali ztrátu za poslední dva až tři roky, kdy peníze ležely v IŽP a znehodnocovala je inflace.
00| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 20:34Jindřich Benda
Účastníkkdyž jsem měnil společnost, jednal jsem s mimo jiné s Insia i Broker Trust, do Insie jsem se rozhodl nejít, protože mám pocit, že už je tam skoro každý a s většinou nikdy nejdu..))
Broker trust mě nijak zvlášt neoslovil a jejich provize také nic moc.
22| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 21:21Ivan Špirakus
Účastníkpane Bendo,
v INSIA určitě „skoro každý“ není :)
ona totiž samostatnost a svoboda a s tím související odpovědnost zdaleka ne „každému“ vyhovuje….
04| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 21:28Roman Kolář
ÚčastníkJá jsem předpokládal, že takové řešení existuje, protože někdo tu o tom psal, že v těchto případech je možno smlouvy stornovat od počátku. Pak by byl klient opět na začátku. Předpokládal jsem, že v takové smlouvě zpravidla bylo i nějaké riziko, které zanikne zároveň se stornem. Takže se tu objevuje prostor pro nové, jinak pojaté rozložení rizik a případných investic klienta.
11| Odpovědět privátně 8. 11. 2012 v 22:30
AnonymSouhlasím s Vámi, podle mě je jedině fér klientům vrátit minimálně peníze, které ztratili. Je mi líto, že se v těchto společnostech ve velkém praktikuje „brainwashing“ a málo který začátečník pak v sobě najde odvahu vrátit ve škerou provizi s cílem vyřešit průšvih způsobem který se zdá nejšetrnější vůči klientovi..
00| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 5:26
AnonymZhruba za jeden rok trvání smlouvy přeci klientovy peníze Inflace poškodila zanedbatelně, toť první věc. A věc druhá je zase snaha o co nejefektivnější nápravu chyby. Řeknu upřímně, že nemám moc zkušeností s rušením smluv a proto jsem tu nadhodil subdotaz pro případ, že by tu někdo znal efektivnější a méně invazivní řešení.
00| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 5:29Richard Coufal
ÚčastníkAby klient dostal penize zpět, tak je opravdu jediné řešení storno od počátku. A pojišťovny to umí provést. Pokud si to pamatuji správně, tak klienti předpláceli 2 x 75 000 a všechno prasklo když obdrželi předpis 75 000 na třetí rok. Takže smlouvy běžely 2 roky. A chcete mi trdit, že pokud někde leží 2 roky 150 000, tak že je inflace poškodila zanedbatelně? Vemte kalkulačku do ruky jděte to ukázat těm klientům. Jako klient bych po Vás chtěl i tyto „zanedbatelné“ peníze.
01| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 7:29Roman Kolář
ÚčastníkJá bych to Richarde až takto tragicky neviděl. Otázkou je, co by před těmi dvěmi lety klient uzavřel místo toho. Většina zda registrovaných osob pracuje v segmentu provizně placeného poradenství, to znamená, že by mu s největší pravděpodobností zajistila rizika a k tomu udělala nějaký OPF se vstupními poplatky. Pokud by to byl poplatek předplacený, tak by zaplatil pravděpodobně více, než inflace (záleží pochopitelně na tom, jak by se to rozložilo). Pokud by tedy nyní následovala varianta dvě, tak by vstupní poplatky mohly být nulové. Navíc, pokud ve smlouvě byla rizika a pojišťovna by vrátila všechno od počátku, tak by na tom ještě vydělal, protože ta rizika byla dva roky pojištěna zadarmo. Když tyto všechny peníze sečtete, tak klient inflací poškozen nebude.
Pokud by poradce byl honorován nyní klientem, tak to rovněž má řešení, protože pak mu to udělá zadarmo nebo s nějakou trvalou slevou. Ale to tento případ nebude. Jen říkám, že to má pro klienta řešení.
30| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 8:03Anonymní uživatel
NeaktivníHezký den, pane Coufale, s vaším názorem úplně nesouhlasím, chtěl by rozvést do 2 rovin. Na poradce, kteří tyto smlouvy sjednávali s tím, že ví, co činí a na ty, kteří netušili, co sjednáním takové smlouvy způsobí. A to se týká převážně nováčků. Nejsou to praktiky pouze MLM společností a převodu smluv ze SS, mám k dispozici minimálně 5 takových smluv od klientů se smlouvami ze zrušených PF, a podle sjednatelů jde o nováčky přímo v interní síti pojišťovny. Za činnost těchto zprostředkovatelů zodpovídá pojišťovací agent, který by se měl podílet nejen na stornu takové smlouvy, ale i na úhradě škody, která byla klientům způsobena. Nehledě na to, že by takové smlouvy vůbec neměly být natypovány do systému.
10| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 8:10Jiří Polický
ČlenS těma nováčkama v interní síti pojišťovny si děláte srandu, žejo?
00| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 12:14Anonymní uživatel
NeaktivníSkutečně nedělám. Proč myslíte, že bych si z tohoto dělala srandu?
00| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 12:22Artur Petržilka
ÚčastníkPokud je v INSII skoro každý, pak musíte říkat, že v OVB jsou téměř všichni :)
20| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 12:36Jiří Polický
ČlenProtože je to až příliš prasácký. Berte to spíš jako povzdech …
00| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 14:19Iveta Klimková
ČlenJenže nováček se jakž takž naučí jeden, max. 2 produkty a je hozen do terénu, protože musí plnit plán. Z toho se odvíjí zařazení do kategorie odměn, podle toho výše provizí atd.
01| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 18:55Anonymní uživatel
NeaktivníNejhorší na tom je, že namísto aby se učili produkty, tak se naučí jednu prodejní dovednost, kterou budou používat po zbytek kariéry, protože se vyplatí.
00| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 19:07Iveta Klimková
ČlenMěl by se napřed naučit aspoň ty nejdůležitější produkty a pak může jít se svým manažerem na první schůzky. Jenže to tak většinou nefunguje, bohužel, a než se to naučí, pak opravdu může z neznalosti udělat škodu klientovi.
10| Odpovědět privátně 9. 11. 2012 v 20:44Jindřich Benda
ÚčastníkV OVB nikoho neznám. Primárně jsem porovnával Brokerpooly, můj výběr byl také ovlivněn tím, že se příliš nezabývám pojištěním ani investicemi, ale orientuji se na úvěry.
00| Odpovědět privátně 14. 11. 2012 v 23:34Tomáš Bílek
ÚčastníkCož v INSIA není vůbec žádný problém:)
00| Odpovědět privátně 15. 11. 2012 v 0:04Jiří Štěpánek
ČlenBrokerTrust má luxusní portál, můžu ukázat.
01| Odpovědět privátně 15. 11. 2012 v 22:33
AnonymTo zní zajímavě, jak si takovouto ukázku představujete?
01| Odpovědět privátně 16. 11. 2012 v 5:33Anonymní uživatel
NeaktivníPřijede, otevře noťas, zaloguje se na stránky BT a Vám spadne brada ;-)
10| Odpovědět privátně 16. 11. 2012 v 12:39Jiří Štěpánek
ČlenTak nějak. Ale jen za předpokladu, že fungujete v Praze. ;)
01| Odpovědět privátně 16. 11. 2012 v 13:55
- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.