Zobrazeno 1.485x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 4 odpovědi. This post has been viewed 1486 times Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Jiří Vařečka a poslední změna proběhla 3 roky, 11 měsíci. This post has been viewed 1486 times

  • Autor
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Pravdou je, že celý tento soud vlastně vznikl díky ČKP, protože si opravu podmínili návštěvou svého technika a ten dorazil až za 21 dnů.

    Přesto se ale domnívám, že toto je důležité rozhodnutí, stejně jako před lety, když bylo projednáno, že oprava staršího vozu by se měla plnit bez krácení z POV prokazatelného viníka.

    —14.9.2015—

    http://www.opojisteni.cz/produkty/pojisteni-aut/nejvyssi-soud-rozhodl-v-kauze-o-nahradu-najemneho-za-nahradni-vozidlo/

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Cituji: ” …je pojízdné, může poškozenému sloužit k naplňování jeho potřeb, ale poškozený ho přesto nepoužívá z důvodu čekání na provedení prohlídky poškozeného vozidla technikem žalovanou pověřené pojišťovny…

    Když mě loni nabourali a tohle jsem řekl v Toyotě,(že s tím odjedu) tak na mě vytřeštili oči a dali mi náhradní vozidlo se slovy, že by pak likvidátor pojišťovny mohl říci, že některé škody vznikly používáním nabouraného vozidla a pojišťovna by je nemusela chtít uhradit…

    3

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Václav Šplechta 
    Účastník

    Doporučuji přečíst si rozhodnutí soudu. Technik nebyl ČKP.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka 
      Účastník

      Dobře Václave, bylo to takto:

      “S opravou vozu se však vyčkávalo podle pokynu ČKP až vozidlo prohlédne pověřený technik. Ten přišel až za 21 dní po dopravní nehodě.”

      Místo svého, mělo být pověřeného. Stejně to ale bylo na základě rozhodnutí ČKP, jak je v textu napsáno, nějak ale nerozumím tak dlouhé době prodlení.

      3

      0
       | Odpovědět privátně
  •  Jiří Vařečka 
    Účastník

    Jak řešíte, pokud řešíte, náhradu nájemného za náhradní vozidlo?

    Celé téma jsem sem umístil proto, že se opravdu stává, že technik dorazí až za několik dnů na prohlídku a pojišťovna pachatele má paušálně půjčovné např. maximálně 14 (10) dnů. To číslo není důležité. Důležité je to, že oprava se díky pozdní prohlídce protáhne až za tuto dobu.

    Bohužel z okolí mám několik případů, že lidé zaplatili třeba 8 x 650,-Kč/den za delší dobu používání zapůjčeného vozidla.

    Já to řeším tak, pokud mne klient vyzve k pomoci při likvidaci, nejlépe již při nahlášení, že si vykomunikuji základní dobu náhrady nájemného a pokud se vyskytne problém, potom domluvím prodloužení této doby.

    Jak to děláte jinde ???

    3

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account